Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

The secret.. λίγο πριν το τέλος ..

Η αλήθεια !!!!



Μπέλλα

Μετά από εκείνη την νύχτα που πέρασα με τον Έντουαρτ , τα πράγματα άλλαξαν τόσο και βασικά άλλαξε η συμπεριφορά του Έντουαρτ .. Ήταν λιγάκι απόμακρος και πιο τυπικός μαζί μου .. Ένας φόβος με έχει διαπεράσει ολόκληρη , μήπως είχε μάθει ? μήπως τα ήξερε όλα ?Κι αν τα ήξερε γιατί δεν με συλλάμβανε ? γιατί τέλος πάντων δεν μου μίλαγε να του εξηγούσα .. ?

Ο αδελφός μου είχε φύγει μαζί με την Άλις ταξίδι !! Ήταν το τελευταίο καιρό λες και είχε αλλάξει , είχε γίνει άλλος άνθρωπος, είχε βάλει μυαλό !! Το μόνο πράγμα που μου είπε πριν φύγει ήταν να προσέχω τον Έντουαρτ και ότι δεν είναι αυτός που φαίνεται .. Τι εννοεί με αυτά τα λόγια ? κι από ως που ήξερε τον Εντουαρτ τόσο καλά για να με προειδοποιεί ..?Τόσα αναπάντητα ερωτήματα και οι αλλαγές τόσες γύρω μου που δεν τις προλάβαινα ..

Ακόμα κι αν έχει ανακαλύψει κάτι ο Έντουαρτ , δεν μπορώ να κάνω πίσω , είμαι ένα βήμα πριν τον βρω , πριν τον ανακαλύψω και δεν μπορώ να το βάλω στα πόδια  .. Ίσως να ήταν και ο τελευταίος μου φόνος ? ίσως να ήταν και η τελευταία μου στιγμή ελεύθερη αλλά πρέπει να πάω , πρέπει να τον εκδικηθώ για τον θάνατο για τον πατέρα μου …

Ενώ καθόμουν με τι σκέψεις μου να με ταλανίζουν , με πήρε τηλέφωνο ο Τζεικ ..

-          Έλα Τζεικ ?

-          Σου έχω ευχάριστα ..

-          Για πε ..

-          Δεν χρειάζεται να σκοτώσεις τον αρχηγό της συμμορίας ..

-          Πως και αυτό ?

-          Βρήκαμε ποιος έχει κάνει τον φόνο του πατέρα σου ?

-          Αλήθεια ?

-          Απόλυτα .. Το όνομα του είναι Άντονυ Μέισεν και έχει δικό του μαγαζί έξω από την πόλη ..

-          Με κοροϊδεύεις έτσι ?

-          Καθόλου ..Αύριο είναι η ευκαιρία σου , αύριο θα πρέπει να πας και να εκδικηθείς για τον θάνατο του πατέρα σου ..

-          Νομίζω δεν μπορεί να υπάρξει καλύτερη ευκαιρία , αύριο λοιπόν , θα συναντηθούμε να μου πεις τις λεπτομέρειες..

Αυτό ήταν πραγματικά η ευκαιρία μου , επιτέλους θα έπαιρνα εκδίκηση , αυτό σημαίνει και την καταδίκη μου ταυτόχρονα ..

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ..

Είχε έρθει η ώρα να φύγω.. Ένα κακό προαίσθημα με είχε κατακλύσει , αλλά δεν μπορούσα να κάνω πίσω ,εγώ το ξεκίνησα όλο αυτό εγώ θα το τελειώσω ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι τον έξω κόσμο θα τον βλέπω από ένα μικρό παραθυράκι της φυλακής ..

Ξεκίνησα λοιπόν για να συναντήσω τον Τζεικ για να μου δώσει τις τελευταίες λεπτομέρειες ..Όταν έφτασα , ως συνήθως εκείνος ήταν πάντα εκεί ..

-          Ωραία Τζεικ , πες μου ..

-          Όπως είπαμε το ονομά του είναι Άντονυ Μέισεν και είναι αρκετά χρόνια στην νύχτα ..

-          Και πως δεν ξέρουμε τίποτα για αυτόν ..

-          Έχει φροντίσει να μείνεις κρυφός ..

-          Μάλιστα και με τι ασχολείται ?

-          Με ναρκωτικά ..

-          Α είναι καλόπαιδο ..

-          Είναι αλλά το παράδοξο , ότι ενώ όσοι είναι στην νύχτα τουλάχιστον οι περισσότεροι έχουν φάει τα ψωμιά τους , εκείνος είναι αρκετά νέος και όμορφος όπως λέει η πιάτσα ..

-          Αυτό μας μάρανε ..

-          Σε μισή ώρα ακριβώς θα βρίσκεται στο γραφείο και υπάρχει και ακόμα ένα παράδοξο με αυτόν το τύπο ..

-          Δηλαδή ?

-          Όπου πηγαίνει δεν παίρνει μπράβους μαζί του , τους θεωρεί μεγάλο μπελά και μπορεί να υπερασπίζεται μόνος του τον εαυτό του..

-          Μωρέ τι μας λες ..

-          Ακριβώς .. φυσικά γύρω γύρω υπάρχουν άτομα για να φρουρούν ..

-          Όχι που δεν θα είχε ..

-          Έχει ένα μυστικό πέρασμα στα δεξιά από το πίσω μέρος , θα το δεις , δεν είναι δύσκολο για σένα , που οδηγεί κατευθείαν στο γραφείο του..

-          Ωραία ξεκινάω και Τζεικ σε ευχαριστώ πολύ..

-          Γιατί Μπέλλα με ευχαριστείς ?

-          Έτσι …είπα και τον αγκάλιασα , είχα ένα προαίσθημα ότι δεν θα τον ξαναέβλεπα ..

-          Μπέλλα , είσαι καλά ?

-          Καλά, είπα και έφυγα χωρίς να του πω τίποτα άλλο ..

Μετά από μισή ώρα έφτασα στο μαγαζί του , το οποίο γύρω γύρω είχε τέσσερα άτομα . Αφού φόρεσα , την περούκα μου , και πήρα και το όπλο μου ξεκίνησα πάντα προσεχτικά μην με αντιληφθεί κανείς , και αφού τους προσπέρασα με αρκετή ευκολία , είδα το μυστικό πέρασμα .. Αφού το πέρασα , μπήκα μέσα στο γραφείο του , το οποίο ήταν σκοτεινό .. Άνοιξα τον φακό και το μόνο που είδα ήταν μια καρέκλα γυρισμένη πίσω από το γραφείο .. Δεν με παραξένευσε αφού το είχα ξαναδεί .. Ξαφνικά αφού προσπαθούσα να βρω κάπου να κρυφτώ , άνοιξαν τα φώτα και μια φωνή πολύ οικία ακούστηκε..

-          Μια σωστή επαγγελματίας θα πρόσεχε και την παραμικρή λεπτομέρεια , είπε αυτός και γύρισε την καρέκλα ..Μόλις τον είδα , σάστισα , δεν είναι δυνατόν !

-          Εντουαρτ τι κάνεις εδώ ?

-          Να σου συστηθώ σωστά αυτή την φορά , Άντονυ Μέισεν , αυτό είναι το πραγματικό μου όνομα ..

-          Με κοροϊδεύεις?

-          Καθόλου , ήρθε η ώρα να μάθεις την αλήθεια !!

-          Ποια αλήθεια ?

-          Αυτή που μέχρι τώρα δεν ήξερες και σου έχει καταστρέψει την ζωή  , είπε ενώ καθόταν ατάραχος στην  καρέκλα του …

-          Δεν καταλαβαίνω τίποτα , εσύ σκότωσες τον πατέρα μου?

-          Ναι  μόλις το ‘άκουσα , δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου , δεν περίμενα ποτέ ο άνθρωπος που αγαπούσα σκότωσε τον πατέρα μου ..

-          Σκότωσες τον πατέρα μου , έλεγα και ξαναέλεγα , είχα πάθει κρίση ..

-          Μπέλλα ηρέμησε , πρέπει να μάθεις την αλήθεια , δεν έγιναν τα πράγματα όπως νομίζεις..αλλά δεν άκουγα συνέχιζα να βρίσκομαι σε πανικό ..Τότε ήρθε κοντά μου ο Έντουαρτ και μου άστραψε ένα χαστούκι που με έκανε να πέσω πάνω στην πόρτα ..

-          Ποιος είσαι ? του είπα

-          Άκουσε με προσεχτικά και μην ξαναμιλήσεις .. μου είπε αυστηρά και πήγε και κάθισε πάνω στο γραφείο …. Δεν τον αναγνώριζα αυτός , δεν ήταν ο άνθρωπος που αγάπησα , ήταν ένας ξένος, ένας δολοφόνος …
 
-          Το κανονικό μου όνομα είναι Άντονυ Μέισεν , το όνομα Έντουαρτ Κάλλεν είναι το όνομα του νεκρού μου αδερφού ..Οι γονείς μου ήταν άνθρωποι της νύχτας και εκεί μεγάλωσα και εγώ ..Είχα έναν δίδυμο αδερφό, τον οποίο τον έδωσαν για υιοθεσία σε μια οικογένεια που ήταν έμποροι ναρκωτικών ..

-          Εμένα τι με νοιάζουν αυτά ?

-          Σκάσε και άκουσε με ..Γνώρισα τον αδερφό  μου , οποίος ήταν στην συμμορία του Τσάρλι του 
Μεγάλου! Σου λέει κάτι το όνομα Μπέλλα?

-          Τσάρλι έλεγαν τον πατέρα μου , αλλά που κολλάει αυτό ?

-          Δεν ξέρεις ότι ο πατέρας σου ήταν το πιο μεγάλο όνομα στην νύχτα ?

-          Ήξερα μόνο ότι ασχολείται αλλά όχι πολλά πράγματα ..

-          Ο πατέρας μου είχε την πιο δυνατή και σκληρή συμμορία στην νύχτα , όποιος τολμούσε να του πάει κόντρα τον έτρωγε στο λεπτό..

-          Όχι δεν λες αλήθεια ..

-          Καθόλου .. εγώ ήμουν σε μια άλλη συμμορία μαζί με τον αδερφό σου τον Τζάσπερ

-          Με τον αδερφό μου ?

-          Ακριβώς , με ξέρει και τον ξέρω πολύ καλά , μεγάλο λαμόγιο της νύχτας και ξέρει τα πάντα για εκείνη την νύχτα, ξέρει ότι εγώ σκότωσα τον πατέρα σου ..

-          Όχι λες ψέματα , άρχισα να λέω ουρλιάζοντας  ..Εκείνος ήρθε κοντά μου και μου έδωσε άλλο ένα χαστούκι για να συνέλθω ..

-          Αν δεν συνέλθεις δεν θα σου πω τίποτα ..

-          Καλά λέγε , είπα μέσα στα αναφιλητά μου

-          Εγώ τον μόνο άνθρωπο που είχα δίπλα μου ήταν ο αδερφός μου , ο οποίος παράκουε τις εντολές του πατέρα σου και ερχόταν και με συναντούσε ..ώσπου μια μέρα σε ηλικία 17 ετών έμαθα ότι ο πατέρας σου σκότωσε τον αδερφό μου. Θόλωσα δεν ήξερα τι να κάνω , δεν είχα άλλον άνθρωπο εκτός από τον αδερφό  μου και έτσι θολωμένος από την οργή πήγα και σκότωσα τον πατέρα σου . Ο αδερφός σου ξέρει για αυτό , και δεν με σταμάτησε καθόλου , ούτε καν με κυνήγησε που τον σκότωσα…

-          Και γιατί μου τα είπες όλα αυτά ?

-          Για να καταλάβεις ότι τόσο καιρό σκοτώνεις ανθρώπους που δεν σου φταίνε τίποτα και ότι πατέρας σου είναι από τα μεγαλύτερα καθάρματα ..

-          Μην μιλάς έτσι για τον πατέρα μου ..

-          Μπέλλα γιατί ήρθες σήμερα ήρθες εδώ ?

-          Για να σκοτώσω τον δολοφόνο του πατέρα μου ..

-           Και αξίζει ?μετά από όλα αυτά που σου είπα , αξίζει να με σκοτώσεις ?

-          Ήταν ο πατέρας μου..

-          Ωραία τότε σήκω και σκότωσε με ..

-          Τι ?

-          Τι δεν καταλαβαίνεις ? , είπε και ήρθε κοντά μου , αφού με σήκωσε από κάτω , έβγαλε το όπλο από την θήκη και μου το έβαλε στα χέρια και μου τα τέντωσε για να τον στοχεύει..ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ ΜΠΕΛΛΑ , ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ !!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου