Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

The secret..3


Έντουαρτ ..

Σήμερα σηκώθηκα με μια ευχάριστη διάθεση !! Πρώτη φορά νιώθω τόσο χαρούμενος και έχω την αίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά!! Είναι η πρώτη φορά που ερωτεύομαι πραγματικά και το συναίσθημα είναι τόσο περίεργο, τόσο παράξενο και συνάμα τόσο πρωτόγνωρο !!Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τον Έμμετ και υπόσχομαι να μην τον ξανακοροιδέψω  για τον ερωτά του για την Ρόζαλι .. Έχω υπηρεσία μέχρι τις πέντε και μετά θα πάω να ετοιμαστώ για να πάω να την πάρω..

-          Καλώς τον .. είπε ο Έμμετ με ένα χαμόγελο στα χείλη ..

-          Μμ πολύ χαρούμενο σε βλέπω , έγινε κάτι ?

-          Ναι γιατί εσύ πας πίσω ? που το χαμόγελο κοντεύει να φτάσει στα αυτιά ..

-          Άλλο εγώ , εγώ έχω ραντεβού σήμερα  , άρα είναι δικαιολογημένος , εσύ ?


-          Καλά θα σου πω, αλλά μου υπόσχεσαι πως δεν θα αντιδράσεις .

-          Καλά πες μου  ..


-          Αν δεν μου υποσχεθείς , δεν σου λέω τίποτα..

-          Καλά σου υπόσχομαι , ότι θα σε σκοτώσω  ..


-          Έντουαρτ …

-          Καλά μωρέ .. άντε θα μου πεις ?


-          Τέλος πάντων , θα σου πω .. , να χθες όταν έφυγες από το σπίτι της Ρόζαλι , ε εγώ έμεινα , θυμάσαι ?

-          Πως δεν θυμάμαι , και ?


-          Ε ήρθαμε πιο κοντά ..

-          Δηλαδή είστε ζευγάρι ?


-          Πες το και έτσι ..

-          Μπράβο γαμπρούλι μου , είπα και το χτύπησα ελαφρά στην πλάτη..


-          Μμμ ωραία με κοροϊδεύεις..

-          Τι θα προτιμούσες να σου πω, κακομοίρη αν δεν προσέχεις την αδερφή μου θα σε πάρει και θα σε σηκώσει ? Ότι αν τολμήσεις και την πληγώσεις θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια ?Θα προτιμούσες να σου πω αυτά ?


-          Όχι προτιμώ το γαμπρούλι μου .. όπως και να το κάνεις είναι πιο ευχάριστο ..

-          Είδες στα λόγια μου έρχεσαι ..  είπα και γελάσαμε και οι δύο


-          Α δεν σου είπα , χθες είχαμε νέο κρούσμα από την κοπελιά μας ..

-          Από την black cat ?


-          Ναι , και είπε ο διοικητής να πάμε μας θέλει οπωσδήποτε και ειδικά και εσένα..

-          Γιατί δεν μου αρέσει αυτό ?


-          Δεν έχεις και άδικο .. άντε πάμε..

Στο τμήμα …

-          Μας ζητήσατε ?,είπαμε καθώς μπήκαμε μέσα στο γραφείο του διοικητή

-          Έντουαρτ, Έμμετ , θέλω την βοήθεια σας..

-          Πείτε μας , πως μπορούμε να βοηθήσουμε ?

-          Είσαστε δύο από τους πιο ικανούς αστυνομικούς που έχει το τμήμα και ειδικά εσύ Έντουαρτ , θα ήθελα λοιπόν να αναλάβετε την υπόθεση με την black cat ..

-          Μα πως ? μα υπάρχουν πιο ικανοί αστυνομικοί από εμάς ..

-          Νομίζω ότι είσαστε οι πλέον κατάλληλοι για αυτή την υπηρεσία , δεν μπορείτε να την αρνηθείτε ..

-          Όπως νομίζετε , μόνο που θα θέλαμε όλα τα στοιχεία που έχουν μαζευτεί για αυτήν ..

-          Ορίστε ο φάκελος , είπε και μας έτεινε το φάκελο και τον πήραμε..

-          Θα ήθελα όσο πιο σύντομα μπορείτε μαζέψετε στοιχεία για αυτήν ..

-          Θα κάνουμε ότι μπορούμε .. αντίο σας , είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα και βγήκαμε έξω..

-          Τώρα τι ήταν αυτό?

-          Έλα μου ντε , δεν σου φαίνεται κουλό που έδωσε σε δύο απλούς αστυνομικούς σαν κι εμάς την υπόθεση  ?

-          Πάρα πολύ , κάποιο λάκκο έχει φάβα αλλά θα τον ανακαλύψουμε πολύ σύντομα ..

-          Τέλος πάντων πάμε να δούμε τα στοιχεία και βλέπουμε ..

-          Λοιπόν .. είπα αφού άνοιξα τον φάκελο ..σύμφωνα με τα εδώ στοιχεία , δεν είναι μεγάλη σε ηλικία , κατά κύριο λόγο για να σκοτώσει τα θύματα της χρησιμοποιεί όπλο , και αφήνει πίσω της πάντα πάνω στο πρόσωπο του θύματος της ένα φιλί με κόκκινο κραγιόν ..

-          Μμ βιτσιόζα η παίχτρια ..

-          Σοβαρέψου Έμμετ , για κοίτα εδώ ..

-          Μμ της κοπελιάς μας αρέσει να δολοφονεί με μεγάλα ονόματα της νύχτας ..

-          Είναι απίστευτο , αν σκεφτεί κανείς πόση προστασία έχουν αυτοί οι άνθρωποι , το τελευταίο θύμα της ήταν ο αρχιμαφιόζος  Ερικ Μπάτλερ ..

-          Αυτός δεν είναι που έφαγε έναν δικό μας πριν δυο μήνες ?

-          Ακριβώς …

-          Κάνει πολύ καλές επιλογές , πάντως

-          Ναι ναι , λοιπόν ας μαζέψουμε ότι στοιχεία μπορούμε να βρούμε για τις δουλειές του και ύστερα βλέπουμε ..

-          Βλέπω το έχεις πάρει ζεστά..

-          Εκτός από το γεγονός Έμμετ ότι  υπάρχει κάποιο μυστικό  που έβαλαν εμάς να αναλάβουμε την υπόθεση , η κοπελιά δεν κινείται τυχαία , υπάρχει κάποιος πίσω από αυτήν και θα φροντίσω να το ανακαλύψω σύντομα …

Έπειτα το βράδυ..

Έκανα ένα μπάνιο , ξυρίστηκα και φόρεσα ένα ωραίο μαύρο κουστούμι με άσπρο πουκάμισο . Τα μαλλιά μου τα άφησα επιμελώς ατημέλητα, όπως μου αρέσουν και πιστεύω ότι μου πηγαίνουν   και κατέβηκα , πήρα το Volvo μου και ξεκίνησα να πάω να την πάρω . Είχα κλείσει ένα τραπέζι σε ένα όχι ιδιαίτερα ακριβό αλλά καλό μαγαζί και αρκετά ρομαντικό .. Πιστεύω να της άρεσε.. Να πω την αλήθεια με είχε πιάσει ένα άγχος , πως θα της μιλούσα ? πως θα της συμπεριφερόμουν ? αν θα της άρεσε εκεί που θα την πήγαινα ? Τόσα πολλά αναπάντητα ερωτήματα , αλλά οι απαντήσεις θα μου δοθούν  πολύ σύντομα .. Μετά από δεκάλεπτο έφτασα στο σπίτι της , ήταν ακριβώς εννιά η ώρα , στην ώρα μου ..

Πάρκαρα λίγο πιο πέρα και κατέβηκα . Φτιάχτηκα , πήρα μια βαθιά ανάσα και πήγα στο σπίτι της . Πήρα άλλη μια βαθιά ανάσα και χτύπησα το κουδούνι .

-          Ναι ?

-          Μπέλλα ,ο Έντουαρτ είμαι ..


-          τώρα μισό λεπτάκι .., είπε και μετά από λίγο μου άνοιξε την πόρτα. Αυτό που αντίκρισα μπροστά μου ήταν ένα πραγματικό θαύμα ,θα έλεγα .

Η Μπέλλα με ένα μαύρο κοντό φόρεμα  , γόβες με αρκετά ψηλό τακούνι , τα μαλλιά της κάτω ελεύθερα σε μπούκλες και , όχι πολύ έντονα βαμμένη με ένα ωραίο ζευγάρι σκουλαρίκια .. Η ομορφιά της ήταν ξεπερνούσε κάθε όριο, πόσο πιο όμορφη μπορεί να γίνει μια γυναίκα ..

-          συγνώμη που άργησα …

-          δεν άργησες καθόλου , στην ώρα σου είσαι .. λοιπόν είσαι έτοιμη ?


-          ναι μισό να κλειδώσω και φεύγουμε ..

-          οκ περιμένω , είπα και κατέβηκα τα σκαλάκια και περίμενα να τελειώσει για να φύγουμε.. Μετά από λίγο κατέβηκε κάτω ..


-          έτοιμη πάμε?

-          Ναι ναι , πάμε , το αυτοκίνητο μου είναι λίγο πιο πέρα …


-          Οκ …, είπε και αρχίσαμε να περπατάμε προς το αυτοκίνητο μου.. Με είχε πιάσει μια τρελή αμηχανία , ένιωθα σαν ένα 17 χρόνο που βγαίνει για πρώτη φορά ραντεβού ..

-          Είσαι πολύ όμορφη …


-          Σε ευχαριστώ πολύ και εσύ είσαι όμορφος …

-          Σε ευχαριστώ , να το αυτοκίνητο .. , είπα και μόλις φτάσαμε , άνοιξα την πόρτα και μπήκε μέσα και την ακολούθησα και εγώ και ξεκινήσαμε ..


-          Τελικά στην αδερφή σου άρεσε το φόρεμα ?

-          Ναι ξετρελάθηκε τελικά κάναμε πολύ καλή επιλογή ..

-          Χαίρομαι , μπορώ να ρωτήσω κάτι ?


-          Ότι θες ?

-          Που πάμε ?


-          Α πάμε σε ένα εστιατόριο , είναι από τα αγαπημένα μου ..

-          Είμαι κατάλληλα ντυμένη?


-          Τέλεια …

-          Σε ευχαριστώ πολύ , είπε και σε λίγη ώρα φτάσαμε στο μαγαζί .


Κατέβηκα κάτω και άνοιξα και την πόρτα της Μπέλλας για να βγει , μου έδωσε το χέρι της και βγήκε .. Το χέρι ήταν τόσο απαλό , τόσο βελούδινο..Αφού φτιάχτηκε λίγο , αποφάσισα να πάρω το χέρι της και να μπούμε μαζί στο μαγαζί .Εκείνη δεν τραβήχτηκε καθόλου και αυτό μου έδωσε θάρρος , ότι λογικά και εκείνη με ήθελε ..

-          Ορίστε το κλειδί , είπα στον κύριο για να παρκάρει το αυτοκίνητο

-          Σας ευχαριστώ , όταν τελειώσετε , το κλειδί σας θα βρίσκεται στην είσοδο , θα το ζήτησε από μια κοπέλα..


-          Οκ σας ευχαριστώ , είπα και μπήκαμε μέσα..

-          Καλησπέρα σας κύριε , έχετε κλείσει τραπέζι ?


-          Ναι στο όνομα Έντουαρτ Κάλλεν ..

-          Μισό λεπτό , είπε μια κοπέλα και έψαξε στον κατάλογο της ..α μάλιστα , περάστε από εδώ .. είπε και την ακολουθήσαμε , πάντα κρατώντας το χέρι της Μπέλλας ..Άρχισα να παίρνω περισσότερο θάρρος και ήμουν έτοιμος να εντυπωσιάσω την αγαπημένη  μου…

-          Ορίστε το τραπέζι σας .. είπε

-          Σας ευχαριστούμε πολύ …, είπα και έφυγε . Πήγα έσυρα λίγο προς τα έξω την καρέκλα για να καθίσει η Μπέλλα και ύστερα κάθισα και εγώ ..

-          Σου αρέσει εδώ ?

-          Ναι πολύ όμορφα είναι..

-          Χαίρομαι που σου αρέσει …

Όλη η υπόλοιπη βραδιά κύλησε όμορφα , συζητούσαμε , τρώγαμε , γελούσαμε . Μάθαμε πολλά ο ένας για τον άλλον , φυσικά δεν της είπα τίποτα για το παρελθόν της γιατί σίγουρα δεν θα της έκανα και την καλύτερη εντύπωσηκαι θα με παράταγε στο λεπτό …Αφού πληρώσαμε , πήραμε το αυτοκίνητο και την πήγα σπίτι της …Όταν φτάσαμε έξω από το σπίτι της σταθήκαμε λιγάκι ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ για την σημερινή βραδιά , πέρασα υπέροχα ..

-          Και εγώ ήταν πολύ όμορφη η βραδιά ..


-          Ναι όπως και η σερβιτόρα που σε κοίταγε όλη την ώρα ..

-          Αλήθεια το λες ?


-          Ναι δεν το παρατήρησες ?τα μάτια της σε είχαν σταμπάρει και δεν σε άφηναν ούτε λεπτό ..

-          Πλάκα κάνεις ?


-          Όχι μα καλά δεν το παρατήρησες ?

-          Όχι είχα αλλού στραμμένα τα μάτια μου , κοιτούσα μια όμορφη δεσποινίς που είχα απέναντι μου..


-          Ωω με κολακεύετε κύριε Κάλλεν , είπε και τα μαγουλά της έγιναν ροζ ..

-          Μην μου πεις ότι ντρέπεσαι ?


-          Απλά δεν έχω συνηθίσει να μου κάνουν τόσα κομπλιμέντα ..

-          Παράξενο εγώ θα έλεγα ότι για σένα θα ήταν ρουτίνα ..

-          Μπα όχι …

-          Μπέλλα , ξέρω ότι είναι νωρίς να στο πω αλλά από την πρώτη στιγμή που σε είδα , δεν ξέρω πώς να στο πω αλλά όλα για μένα έγιναν πιο όμορφα ..


-          Δηλαδή ?

-          Αυτό που προσπαθώ αν σου πω Μπέλλα είναι ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου ..


-          Αλήθεια ..?

-          Απόλυτα , Μπέλλα .. δεν απαιτώ και από σένα το ίδιο αλλά ήθελα να τα βγάλω από μέσα μου ..


-          Εγώ Έντουαρτ , μου είναι δύσκολο να στο πω … νιώθω ότι ακριβώς νιώθεις και εσύ για μένα..

-          Αλήθεια μου λες? Δεν μου κάνεις πλάκα ?


-          Καθόλου …είμαι ερωτευμένη μαζί σου Έντουαρτ . Τότε δεν άντεξα άλλο και την φίλησα . Δεν μου αντιστάθηκε καθόλου . Τα χείλη της τόσο απαλά πάνω στα δικά μου . Στην αρχή φιλιόμασταν σιγά αλλά μετά άρχιζε το πάθος και μας παρέσερνε . Το φιλί μας γινόταν όλο και πιο έντονο ενώ οι γλώσσες μας είχαν γίνει ένα …Μετά από αρκετά λεπτά , απομακρύναμε τα χείλη μας για να  πάρουμε ανάσα..
-
--          Πρέπει να πάω επάνω θα ανησυχεί η κολλητή μου , είπε ..

-          Ναι έχεις δίκιο έχει περάσει η ώρα .. θα συναντηθούμε αύριο ?

-          Ναι αμέ ., πάρε με τηλέφωνο να κανονίσουμε .. είπε μου έδωσε ένα ακόμα φιλί και βγήκε έξω ..

-          Καληνύχτα Έντουαρτ …

-          Καληνυχτα , θα σε σκέφτομαι ..

-          Και εγώ ..


                                     




                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου