Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ο διαδιχτιακος έρωτας 3


Μπέλλα

Είχε ξημερώσει , δεν είχα κοιμηθεί σχεδόν καθόλου σκεφτόμουν όλα αυτά που συνέβησαν !

Όλα αυτά τα έζησα ήταν ένα όνειρο ? Και αν ήταν όνειρο είναι όμορφο ή εφιάλτης ?Ήμουν τόσο μπερδεμένη , παραδινόμουν στο φιλί του και ένιωθα όλο το σώμα μου να λιώνει . Τον ήθελα όλο αυτό το καιρό αλλά δεν το είχα καταλάβει ? δεν μπορώ να με καταλάβω ! Σήμερα τι θα έκανα ? πως θα του συμπεριφερόμουν ? θα ήμασταν όπως πάντοτε μαλωμένοι και θα τσακωνόμασταν ? ή θα ερχόμασταν πιο κοντά ? Αχ δεν ήμουν καθόλου καλά , δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενή μου κίνηση , κι αν αρνιόταν ότι έγινε κάτι χθες και με έβγαζε ψεύτρα? Καθώς καθόμουν στο κρεβάτι και σκεφτόμουν όλα αυτά , χτύπησε το τηλέφωνο , μα καλά ποιος με θυμήθηκε πρωί πρωί! Το νούμερο ,μου ήταν άγνωστο , και έτσι δεν το σήκωσα !

Σηκώθηκα από το κρεβάτι με βαριά διάθεση , πήγα στο μπάνιο πλύθηκα και πήγα στην ντουλάπα, Συνήθως δεν ενδιαφερόμουν για το τι θα φορούσα , αλλά σήμερα ένιωθα τόσο διαφορετικά !Έβγαλα ένα σωρό ρούχα και τίποτα δεν με ικανοποιούσε! Κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό μου , ήλπιζα να είναι η Άλις μήπως μου έδινε κάποια λύση αλλά αντί για το κινητό της είδα ξανά αυτό τον άγνωστο αριθμό , μα καλά ποιος επιμένει τόσο πολύ πρωί πρωί ?Για να επιμένει κάτι σοβαρό θα είναι και έτσι το σήκωσα. 

- ναι ?

- Μπέλλα ?, άκουσα μια αρκετά γνώριμη φωνή αλλά δεν ήμουν απόλυτα σίγουρη

- ναι ποιος είναι ?

- ο Έντουαρτ  είμαι, συγνώμη που ενοχλώ  

Αχ με πήρε ο Έντουαρτ ! Και τώρα τι του λέμε ? Αχ έψαξε να βρει το νούμερο μου

-         Όχι δεν με ενοχλείς, πες μου , προσπάθησα να φανώ ψύχραιμε αν και αυτό ήταν δύσκολο

-         Σε πήρα κι πιο πριν αλλά δεν το σήκωσες

-         Ναι συγνώμη απλά δεν αναγνώριζα το νούμερο

-         Ναι αλλά τελικά το σήκωσες

-         Ε για να επιμένει και τελικά ήσουν εσύ , χίλια συγνώμη

-         Δεν πειράζει κι εγώ το ίδιο θα έκανα

-         Κατάλαβα , αλήθεια πως βρήκες το νούμερο μου ?

-         Από την Άλις, σε πειράζει μήπως?

-         Όχι καθόλου , τι θα ήθελες?

-         Θα ήθελα να μιλήσουμε , αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα? , ωχ τι θα μου έλεγε

-         Ναι βεβαίως , δεν μπορούσα να του αρνηθώ , άλλωστε αν έκανα κάτι τέτοιο 
μετά θα μου μιλούσε στο πανεπιστήμιο, άρα ήταν αναπόφευκτο

-         Να έλεγα πριν πάμε στο πανεπιστήμιο να συναντιόμασταν κάπου, τι θα έλεγες?

-         Θέλεις να περάσεις από το σπίτι μου ? είμαι μόνη μου .. αυτό τώρα γιατί το είπα ? αχ τι κάνω τα έχω χάσει !!!

-         Ναι ωραία θα μπορούσες να μου πεις την οδό που μένεις ?

-         Ναι βεβαίως , δυο τετράγωνα κάτω από το πανεπιστήμιο στην οδό Καρλ 37

-          οκ έρχομαι

-         Σε περιμένω , του είπα και το κλείσαμε και οι δύο ταυτόχρονα

Τέλεια ερχόταν σπίτι μου , τώρα τι κάνουμε ?Άρχισα να ψάχνω μανιωδώς μέσα στα ρούχα να βρω κάτι αξιόλογο , αλλά τίποτα δεν μου άρεσε! Μέσα στην απελπισία  μου βρήκα κάτι αξιόλογο να φορέσω , ξέμπλεξα και τα μαλλιά μου για να μην είμαι σαν την τρελοστάσα στο Μαρούσι!

Κατέβηκα κάτω , μάζεψα και έπλυνα κάτι πιάτα που είχα αφήσει χθες και κάθισα στον καναπέ να τον περιμένω!

Το πόδι μου ανεβοκατέβαινε πάνω – κάτω νευρικά , ωραία θα έρθει τι θα του πω ? πως θα του συμπεριφερθώ ?Κι αν μου πει ότι όλο αυτό που έγινε χθες δεν ήταν τίποτα και να το ξεχάσουμε ? Αχ αυτές οι σκέψεις με τρελαίνουν σιγά σιγά!
Κάποια στιγμή άκουσα το κουδούνι , αχ ήρθε !

Ψυχραιμία Μπέλλα , ψυχραιμία!

Πήγα προς τη πόρτα , πήρα μια βαθιά ανάσα και την άνοιξα!

-         Γεια , μου είπε με ένα ίχνος αμηχανίας

-         Γεια , είπα προσπαθώντας να μην φανώ τρομοκρατημένη , έλα πέρασε , αχ ήταν ένας κούκλος , τελικά είχαν δίκιο όταν το έλεγαν και εγώ του έβγαζα τρελούς

-         Ναι σε ευχαριστώ , είπε και πέρασε μέσα

-         - κάθισε , θα ήθελες κάτι σου προσφέρω ?

-         Όχι ευχαριστώ πολύ

-         Όπως νομίζεις , πες μου τι με ήθελες?

-         Να σχετικά για χθες το βράδυ, να για αυτό που έγινε μεταξύ μας , είχαμε πιει και λιγάκι ..

-         Άσε κατάλαβα , το πήρα το νόημα

-         Όχι όχι δεν κατάλαβες

-         Δεν χρειάζεται , κι απορώ γιατί μπήκες στο κόπο να έρθεις  εδώ να μου ανακοινώσεις ότι αυτό που έγινε χθες ήταν πάνω στο ποτό?

-         Βρε Μπέλλα , σε παρακαλώ , δεν εννοούσα αυτό

-         Αστό σε παρακαλώ

-         Μα γιατί είσαι τόσο ξεροκέφαλη ?

-         Μπα τολμάς να έρθεις μέσα στο  σπίτι μου να μου πεις ότι έχεις να μου πεις και να με προσβάλλεις κιόλας , μα καλά ποιος νομίζεις ότι είσαι ?

-         Δεν σε προσέβαλαα , κάνεις μεγάλο λάθος , απλά προσπαθώ να σου εξηγήσω κι δεν με αφήνεις

-         Εγώ δεν σε αφήνω ?

-         Ναι εσύ , αλλά ξέρεις τι είσαι ?Mια κοντή ξεροκέφαλη , που ο άλλος προσπαθεί να σου πει κάτι σημαντικό αλλά δεν τον αφήνεις

-         Και εσύ είσαι ένας ανώριμος ψηλολέλεκας που δεν ξέρεις τι θες

-         Τα έχεις παίξει εντελώς κοπέλα μου

-         Το ίδιο θα έλεγα και για εσένα

-         Μπα εγώ δεν νομίζω μόνο οι κοντοί έχουν το πρόβλημα να γίνουν τρελοί

-         Ναι σωστά οι ψηλολέλεκες είναι από γεννησιμιού τους

-         Κόφτο , γιατί τα έχω πάρει άσχημα

-         Μπα φοβηθήκαμε τώρα

-         Θα έπρεπε, πίστεψε με

-         Ναι σιγά τώρα μου κόπηκαν τα πόδια

-         Μπέλλα κόφτο τώρα

-         ΜΜ σιγά τι θα μου κάνεις ? θα μας δείρεις ?, με είχε φτάσει στα όρια μου και έπρεπε να ξεσπάσω και έτσι τον έφερα κι εγώ στα όρια του . Το βλέμμα του ήταν τόσο αγριεμένο , που για κάποια στιγμή νόμιζα ότι θα με δείρει !

-         Δεν θα ήθελες να μάθεις , μου είπε και κοιτούσα τα χέρια του τα οποία είχαν γίνει γροθιές

-         Σου είπα δεν φοβάμαι , άλλωστε άνδρες που δεν φορούν παντελόνια δεν τους φοβάμαι . 
Τότε ήταν που σήκωσε το χέρι του και εκεί που νόμιζα ότι θα με χαστούκιζε , με άρπαξε και με φίλησε !, Στην αρχή προσπάθησα να του αντισταθώ , αλλά αυτός πίεζε ακόμα περισσότερο . Μη αντέχοντας άλλο παραδόθηκα άνευ όρων στο φιλί του . Τα χείλη μας είχαν χαθεί σε ένα βαθύ φιλί και οι γλώσσες μας είχαν μπει σε ένα τρελό χορό !. Κάποια στιγμή σταματήσαμε το φιλί για να πάρουμε μια ανάσα

-         Να σου πω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου , ήρθα εδώ βρε πεισματάρα κοντή, ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη μου

-         Κι εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου βρε ψηλολέλεκα, και συνεχίσαμε από εκεί που σταματήσαμε πριν !






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου