Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

The secret



Μπέλλα

Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα ερωτευόμουν .. Ο έρωτας δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες μου και ούτε στα άμεσα σχέδια μου ..Όταν τον πρωτοσυνάντησα όλα μέσα μου άλλαξαν δια μαγείας , ένας όμορφος άνδρας με καστανοχάλκινα μαλλιά , που ήταν επιμελώς ατημέλητα , ένα σώμα που και άγιο θα κόλαζε και αυτά τα καταπράσινα μάτια που βυθιζόσουν μέσα τους και χανόσουν .. Αλλά όταν παρατήρησα ότι φορούσε στολή αστυνομικού , είπα κάποιος μου κάνει πλάκα , δεν μπορεί να μου συμβαίνει εμένα αυτό, δεν γίνεται , δεν είναι δυνατόν να ερωτευτώ εγώ έναν αστυνομικό , που στην ουσία είναι ο χειρότερος μου εχθρός .

Όταν όμως τον ξανασυνάντησα μέσα στο μαγαζί μου , λέω αυτό είναι de ja vu , δεν εξηγείται διαφορετικά !!!Ήμουν ερωτευμένη και αυτό άνετα θα μπορούσε να το διακρίνει κάποιος , αλλά μιας και η διαστροφή και εκμετάλλευση είναι και θα είναι χαρακτηριστικό αυτού που κάνω , θα μπορούσα να ψαρεύω τον Έντουαρτ σχετικά με την υπόθεση μου , άλλωστε είναι διαδεδομένη σε όλα τα αστυνομικά τμήματα της Αμερικής…

Σήμερα στις 8 η ώρα που θα έχει ο Έντουαρτ ακόμα υπηρεσία , έχω να εκτελέσω έναν ακόμα κύριο που έβαλε και αυτός το λιθαράκι του για να μου καταστραφεί η ζωή .Θα έπρεπε να τελειώσω γρήγορα μαζί του , γιατί μετά έχω ραντεβού με τον Έντουαρτ και δεν θέλω με κάθε τρόπο να αργήσω στο ραντεβού μου μαζί του .. Σήμερα ειδικά όπου με είχε καλέσει στο σπίτι του..

Είχα πάρει όλες τις απαραίτητες  πληροφορίες από τον Τζεικ για τον κύριο αυτό . Μεγάλο λαμόγιο και με πολλά λεφτά . Ήταν πολύ καλός ,φέρνει παιδιά από την Αφρική , τα σκοτώνει και έπειτα κάνει εμπόριο οργάνων .. Είναι ότι πιο απαίσιο έχω ακούσει !! Δεν  έχω μετανιώσει για ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα και δεν θα το μετανιώσω ποτέ … Γιατί στην ουσία γλιτώνω την κοινωνία από κάτι αποβράσματα σαν και αυτόν..

Φόρεσα τα μαύρα μου ρούχα , το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα κραγιόν , πήρα την κουκούλα μου και το όπλο μου με το σιγαστήρα και έφυγα .. Ακριβώς οκτώ παραπέντε ήμουν εκεί . Ανέβηκα από τις πίσω σκάλες που ήξερα ότι δεν υπήρχαν κάμερες και μπήκα στο γραφείο του .. Δεν είχε έρθει ακόμα , έτσι και εγώ προσέχοντας πάντα , όσο πιο αθόρυβα γίνεται , πήγα και τρύπωσα πίσω από την κουρτίνα .. Μέτα από λίγο τον είδα να μπαίνει μέσα με δύο μπράβους και έναν ηλίθιο ψηλό ..

-          Άργησε σήμερα πολύ το εμπευμα , είπε στον ψηλό..

-          Θα πάω να το ελέγξω αρχηγέ , μην φοβάστε  ..


-          Πήγαινε τώρα αμέσως , δεν μπορώ να χάνω χρήματα από μαλακίες..

-          Οκ , πάω αφεντικό .., είπε και έφυγε

-          Εσείς πηγαίνετε έξω , κι αν με ζητήσει κανείς πείτε του ότι έχω δουλειά..

-          Εντάξει αφεντικό …, είπαν και έφυγαν και αυτοί ..

Περίμενα λίγο , άνοιξε το pc του και έβαλε τσόντα να δει .. και μόλις φτιάχτηκε λιγάκι , έβγαλε το.. έξω και άρχισε να το παίζει .. Η ανωμαλία δεν έχει όρια και ήρθε η ώρα να την μειώσω κατά ένα άτομο .. Βγήκα έξω από την κουρτίνα και μόλις με είδε , έμεινε με γουρλωμένα μάτια ..Χωρίς καν να προλάβει να μιλήσει , του έριξα κατευθείαν στην καρδιά και έπεσε πάνω στην καρέκλα του , έριξα και άλλες δύο , για να είμαι απόλυτη σίγουρη ότι γλιτώσαμε από αυτόν .

Άφησα ένα φιλί πάνω στο μάγουλο του αν και μου ήρθε να κάνω εμετό και έφυγα αθόρυβα, όπως ακριβώς μπήκα .. Πήγα στο αυτοκίνητο ατάραχη όπως πάντα, έβγαλα την περούκα μου και την κουκούλα μου , σκούπισα αυτό το απαίσιο κόκκινο από τα χείλη μου , που φίλησαν αυτό τον απαίσιο και ξεκίνησα για το σπίτι μου .. Καθώς πήγαινα σπίτι μου , χτύπησε το κινητό μου και έβαλα το Bluetooth στο αυτί μου ..

-          Ναι ?

-          Έλα γλύκα, πάλι τα κατάφερες , τον έφαγες τον παππού ..

-          Αυτός δεν ήταν παππούς , αυτός ήταν ψυχανώμαλος ..

-          Η ουσία είναι ότι για άλλη μια φορά , τα κατάφερες , τελικά γλύκα είσαι τετραπέρατη …

-          Το έχουμε ξαναπεί αυτά , και Τζεικ πρέπει να σταματήσουμε λιγάκι , το έχουμε πάρει σερί και θα μας καταλάβουν ..

-          Φοβάσαι μικρό ?

-          Δεν φοβήθηκα ποτέ στην ζωή μου , για να φοβηθώ τώρα , απλά δεν θέλω να καταστρέψω ότι έφτιαξα , διακινδυνεύοντας την ζωή μου τόσες φορές ..

-          Καλά καλά , σε πιστέψαμε τώρα , όχι ότι φοβάσαι ότι θα μάθει τα πάντα ο μπάτσος σου..

-          Τζεικ κόφτο μη σε πάρει και σε σηκώσει  …

-          Καλά ότι πεις γλύκα , συ είπας ..

-          Σε κλείνω τώρα , οδηγώ , γεια ..

-          Γεια σου γλύκα και το κλείσαμε.. αυτός ο άνθρωπος από την μια μπορεί να είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου από την άλλη μπορεί να  γίνει ο εφιάλτης προσωποποιημένος  ..

Ο Τζεικ ήταν αυτός που μου έδινε εντολές , ποιον έπρεπε να σκοτώσω και συνάμα που συγκέντρωνε ότι πληροφορίες χρειαζόντουσαν για αυτόν.. Συνάμα ήταν και φίλος μου ,αλλά ήξερα κατά βάθος ότι με ήθελε και αυτό έκανε την σχέση μας ακόμα πιο δύσκολη . Για μια νύχτα μαζί του καλά ήταν αλλά για τίποτα παραπάνω ,δεν είναι ο άνδρας που θα μπορούσε να μου κάνει κλικ να τον ερωτευτώ..

Μόλις έφτασα σπίτι, έβαλα το κινητό μου στο παρκινγκ και πήγα κατευθείαν σπίτι, ξεντύθηκα , γέμισα την μανιέρα με νερό και άλατα και κάθισα μέσα να χαλαρώσω από όλη αυτή την ένταση  της ημέρας ..Χαλάρωσα τόσο πολύ που παραλίγο να με πάρει ο ύπνος , αν δεν άκουγα ένα περίεργο θόρυβο να έρχεται από έξω .. Μπορώ να πω ότι τρόμαξα αλλά ήταν και αδύνατο να βγω αυτή την στιγμή από το μπάνιο για αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι ..

-          Άλις , εσύ είσαι  ?

-          Ναι καρδιά μου , συγνώμη που σε τρόμαξα ..

-          Δεν πειράζει , τώρα κάνω ένα μπάνιο και βγαίνω ..

-          Καλά με την ησυχία σου..

Η Αλις ήταν η συγκάτοικος μου και η καλύτερη μου φίλη .. Δεν συμφωνούσε με αυτό που έκανα , θεωρεί ότι το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και πρέπει να κοιτάμε το παρόν και φυσικά ένα καλύτερο μέλλον . Ήταν αδικημένο κορίτσι όμως , αγαπούσε τρελά τον αδερφό μου , αλλά δεν της άξιζε .. Αδερφός μου είναι δεν λέω αλλά μπλεγμένος άσχημα στην νύχτα και δυο φορές φυλακισμένος . Τι θα μπορούσε να της προσφέρει ένας τέτοιος άνθρωπος , παρά μόνο δυστυχία…

Αφού τελείωσα βγήκα έξω , και η Άλις με περίμενε στο δωμάτιο μου ..

-          Την γλίτωσες και αυτή την φορά ..

-          Έλα Άλις σταμάτα το κήρυγμα ..

-          Κήρυγμα μάλιστα , το ακούσαμε και αυτό ..

-          Εμ έχω δίκιο κάθε φορά τα ίδια..

-          Είναι ζωή αυτή που κάνεις ?

-          Μια χαρά είναι η ζωή μου , εντάξει ?

-          Ότι πεις ,καλό είναι ο άνθρωπος να έχει ψευδαισθήσεις..

-          Λοιπόν άστα αυτά και βοήθησε με να ετοιμαστώ, γιατί σε λίγο πρέπει να φύγω..

-          Τέλος πάντων και που θα πάτε αυτή την φορά ?

-          Σπίτι του ..

-          Μμ έχουμε πονηρές διαθέσεις βλέπω ..

-          Τόσο καιρό περιμένω πιστεύω σήμερα να γίνει κάτι μεταξύ μας ..

-          Πάντως είναι πολύ κύριος αν σκεφτείς πόσες ευκαιρίες του έχουν δοθεί ..αυτό σημαίνει ότι σε αγαπά και σέβεται..

-          Ναι είναι τόσος καλός μαζί μου..

-          Για αυτό κακομοίρα πρόσεχε μην το χάσεις..

-          Καλά Άλις ξεκίνα να με φτιάχνεις τώρα και μετά βλέπουμε…

-          Έχεις αποφασίσει τι θα φορέσεις ?, είπε ενώ μου έφτιαχνε το μαλλί ..

-          Ναι αυτά εκεί , είπα και της έδειξα τα ρούχα πάνω στο κρεβάτι   
-     
  Μμ καλή επιλογή  , πω το έπαθες ?


-          Ε κάτι έχω μάθει και εγώ από την φίλη μου.. είπα και γελάσαμε και οι δύο

Αφού τελικά ετοιμάστηκα και ήμουν έτοιμη να φύγω η Άλις με πρόλαβε στην πόρτα..

-          Κακομοίρα μου σου δίνεται ευκαιρία , να την εκμεταλλευτείς..

-          Θα κάνω ότι μπορώ , της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και έφυγα ..

Η Αλις είτε ήθελα είτε όχι είχε δίκιο . Ο Έντουαρτ είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην ζωή μου και αν συνεχίσω την ζωή που κάνω , θα τον χάσω μια και καλή ..

Μετά από κανα μισάωρο και λιγάκι καθυστερημένη , έφθασα στο σπίτι του Έντουαρτ . Σε μονοκατοικία έμενε , κληρονομιά όπως έλεγε και ίδιος .. Πάρκαρα το αυτοκίνητο μου λίγο πιο κάτω και βγήκα έξω , κατευθυνόμενη προς το σπίτι του Εντουαρτ .

 Ήμουν κάπως διστακτική,  γιατί ενώ είχα ένα πολύ καλό προαίσθημα , αυτό καλυπτόταν από ένα άσχημο . Αφού τέλος πάντων πήρα μια βαθιά ανάσα χτύπησα το κουδούνι και ύστερα από κάποια δευτερόλεπτα μου άνοιξε . Μπροστά μου εμφανίστηκε ο Έντουαρτ με ένα υπέροχο χαμόγελο να διαγράφει τα χείλη του , ντυμένος απλά με ένα υπέροχο μπλε πουκάμισο και με ένα τζινάκι . Η ομορφιά του ξεπερνούσε κάθε όριο , δεν ξέρω αν υπάρχει άντρας που μπορεί να συγκριθεί μαζί του ..

-          Καλώς την , άργησες ,είπε  κι μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη , αχ ήταν τόσο γλυκά τα χείλη του και τόσο απαλά ..

-          Ναι συγνώμη απλά είχε μαζευτεί αρκετή δουλειά στο μαγαζί και έπρεπε να την τελειώσουμε.

-          Καλά δεν πειράζει έλα πέρασε μην στέκεσαι έξω σαν εξόριστη .., είπε και μπήκα μέσα στο σπίτι του .

 Μόλις μπήκα μέσα ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον με περίμενε ..

-          Ένα σπίτι με παλ , απαλά χρώματα , ένα τζάκι να καίει και οι φλόγες της να έχουν παρασυρθεί σε ένα τρελό χορό .. Ακριβώς απέναντι από το τζάκι ένα τραπεζάκι χαμηλό, κατάλληλα στολισμένο για ρομαντικό δείπνο και μαξιλάρια γύρω από το τραπεζάκι να στολίζουν όλο το σκηνικό..

-          Πως σου φαίνεται το σπίτι ?, ενώ ήρθε από πίσω μου και μου έβγαλε το παλτό και πηρέ και την τσάντα μου ..

-          Πολύ όμορφο και ζεστό ,είπα και γύρισα και του χαμογέλασα

-          Σε ευχαριστώ πολύ, είπε ενώ κρέμαγε τα πράγματα μου και ξαναήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί  στα χείλη ..έλα λοιπόν να περάσουμε στο τραπέζι , είπε και πήγαμε και καθίσαμε στα μαξιλάρια... Ο Έντουαρτ άνοιξε το κρασί και σέρβιρε στα ποτήρια μας . Μου έδωσε το ένα ποτήρι και εκείνος πήρε το άλλο ..

-          Σε τι θα πιούμε ? ρώτησα ..

-          Στο έρωτα μας .. είπε και το στραβό του χαμόγελο που μου έκοβε την ανάσα εμφανίστηκε ..

-          Μμ μου αρέσει κα τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας και είπαμε και οι δύο ταυτόχρονα .. στον έρωτα μας ..και ήπιαμε και οι δύο από τα ποτήρια μας . Το κρασί είχε μια τόσο ωραία γεύση , ήταν σαν νέχταρ..  

 -          Πάω να φέρω το φαγητό πριν κρυώσει ..

-          Οκ περιμένω να δοκιμάσω την μαγειρική σου ..

-          Ανυπομονώ , είπε και έφυγε για την  κουζίνα .. Εγώ παρατήρησα τον χώρο γύρω μου και υπέροχες εικόνες στόλιζαν τους τοίχους , ενώ πάνω από το τζάκι υπήρχαν κορνίζες με τον Έντουαρτ αλλά αγκαλιά με μια όμορφη κοπέλα , πρέπει λογικά να ήταν η αδερφή του .. Ξαφνικά εμφανίστηκε ο Έντουαρτ με δύο πιάτα στα χέρια του στα χέρια του ..

-          Ήρθε και η σπεσιαλιτέ μου ..σπαγγέτι στο φούρνο , πιστεύω να σου αρέσει , είπε και άφησε τα πιάτα στο τραπέζι..

-          Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχη , είπα ενώ αυτός κάθισε δίπλα μου ..

-          Και πάλι στην υγειά μας και εύχομαι μια όμορφη νύχτα , είπε τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας δίνοντας μια υπόσχεση για την συνέχεια..-        

  Για δοκίμασε λοιπόν , είπε και εγώ δεν έχασα χρόνο , πήρα τα μαχαιροπίρουνα και έφαγα την πρώτη μου μπουκιά . Πραγματικά ήταν υπέροχο , καλά ένας άνθρωπος πόσα ταλέντα μπορεί να κρύβει ?

-          Λοιπόν ?

-          Με άριστα το 10 , 100 είναι θεϊκό , δεν έχω φάει κάτι πιο νόστιμο ..

-          Μμ χαίρομαι που σου αρέσει , είπε και ξεκίνησε να τρώει και αυτός

Η ώρα περνούσε ευχάριστα , μιλούσαμε , γελούσαμε, λέγαμε πολλά αστεία , και η βραδιά ήταν τόσο όμορφη ..

  Ο Έντουαρτ αφού σηκώθηκε πήρε τα πιάτα για να φέρει το γλυκό . Εγώ σηκώθηκα λιγάκι να ξεπιαστώ και να δω και καλύτερα τις  φωτογραφίες που στόλιζαν το τζάκι …

-          Να και η κρεμ καραμελέ , είπε και όπως γύρισα , έπεσα πάνω του . Το κρασί έπεσε στο δικό του και στο δικό μου πουκάμισο αλλά ευτυχώς τα πιάτα δεν έπεσαν κάτω ..

-          Ωχ χίλια συγνώμη , είπα ..

-          Δεν πειράζει μωρό μου , είπε και άφησε τα πιάτα πάνω στο τραπέζι.. πάω να φέρω κα΄τι να καθαρίσω το πουκάμισο σου ..

-          Ωω δεν είναι ανάγκη ..

-          Μην το συζητάς και έφυγε ..

Μα καλά πόσο απρόσεχτη είμαι , ολόκληρος άνδρας μπροστά μου και εγώ τυφλή , τι να πω!!!!Μετά από λίγο εμφανίστηκε ο Έντουαρτ με ένα βρεγμένο πανάκι ..

-          Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε , είπε και άρχισε να μου το καθαρίζει . Ήμασταν σε απόσταση αναπνοής , ένιωθα την ανάσα του πάνω στο πρόσωπο μου και ένιωσα μέσα μου μια περίεργη φωτιά να φλέγεται . Έβλεπα στα μάτια του ένα πόθο , που δεν είχα ξαναδεί ποτέ μου . Χωρίς να χάνει χρόνο , πέταξε το πανάκι , με άρπαξε και με φίλησε . Το φιλί μας ήταν τόσο βαθύ και γεμάτο πάθος που ένιωσα να φλέγομαι ολόκληρη . Ενώ με φιλούσε ένιωσα τα χέρια του να πηγαίνουν προς τα κάτω και άρχισαν να ξεκουμπώνει τα κουμπιά του πουκαμίσου μου . Τα χείλη του κατέβηκαν στον λαιμό μου και άφηνε καυτά, υγρά φιλιά πάνω του , κάνοντας με να τον θέλω τόσο πολύ .. Μην αντέχοντας άλλο άρχισα να ξεκουμπώνω το πουκάμισο του και τότε το υπέροχο σώμα του αποκαλύφθηκε μπροστά μου ..Καθώς το πάθος μας είχε συνεπάρει , και χωρίς αν το καταλάβουμε είχαμε πέσει κάτω στο άσπρο χαλάκι που ήταν μπροστά στο τζάκι .. Τα χέρια του είχα πάρει φωτιά ενώ τα δικά μου βρίσκονταν ανάμεσα στα μαλλιά του .. Κι ενώ είχαμε παρασυρθεί , το τηλέφωνο του Έντουαρτ χτύπησε .. ΟΧΙ ΤΩΡΑ !! Ο Έντουαρτ δεν του έδινε σημασία αλλά αυτό επέμενε και μου χτύπησε άσχημα στα νεύρα ..
- αγάπη μου δεν θα το σηκώσεις ?

- όχι τώρα , αστο να χτυπάει ..

- καλύτερα να το σηκώσεις μπορεί να είναι κάτι σημαντικό , είπα αν και δεν ήθελα να σταματήσουμε αυτό που είχαμε ξεκινήσει..

- καλά θα το σηκώσω , είπε και σηκώθηκε από πάνω πάνω μου και πήγε και σήκωσε το τηλέφωνο ..

- τι είναι Έμμετ ?

- είχα δουλειά , πες μου 

- όχι πάλι , έρχομαι αμέσως .., είπε και το έκλεισε και μόλις η βραδιά μας χάλασε ..

- συγνώμη αγάπη μου πρέπει να φύγω , συνέβει κάτι στο τμήμα και είναι ανάγκη να φύγω ...

καλά δεν μπορούν χωρίς εσένα .

αγάπη μου έχεις ακουστά την black cat ?, μόλις είπε αυτό ξεροκατάπια ..

-μναι κάτι έχω ακούσει , ε τι έγινε ?

- σκότωσε κι άλλον άνθρωπο ..

- ε ε ωραία και εσύ τι θα κάνεις ?

- Μπέλλα είμαι αυτός που έχει αναλάβει την  υπόθεση ..

- τι ? , είπα και μια θολούρα με έπιασε . ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ ΣΕ ΜΈΝΑ!!!!!!!!!             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου