Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Έρωτας ή χρήμα?4


Έρωτας ή χρήμα?

Μπέλλα


Αυτό ήταν ένα απλό όνειρο που απλά με διαπέρασε και τώρα τελείωσε ! Ήταν τόσο όμορφο αυτό που έζησα με τον έρωτα της ζωής μου , με τον μόνο άνθρωπο που πραγματικά  αγάπησα αλλά ήταν τόσο σύντομο που πέρασε σαν αστραπή. Ίσως από κάποια άποψη να ήταν και καλύτερα αφού όλο αυτό δεν θα μας οδηγούσε πουθενά, αυτός είχε την δική του ζωή και εγώ ήμουν αρραβωνιασμένη με έναν άνθρωπο που στην ουσία δεν ήμουν ερωτευμένη μαζί του , είχα συναισθήματα για αυτόν αλλά δεν μπορώ να πω ότι τον αγαπάω !Τον χρειαζόμουν όμως , γιατί αν έπαιρνε τα κεφάλαια από την εταιρεία θα καταστρεφόμουν επαγγελματικά και ότι έχτισα τόσα χρόνια θα γινόντουσαν στάχτη !


Μετά από ένα μήνα


- ναι περάστε


- με συγχωρείτε , αλλά θα ήθελα να σας μιλήσω


- πες μου Μάρκο


- λοιπόν επί τόσα χρόνια με εμπιστεύτικες στην θέση του οικονομικού συμβούλου αλλά λόγω κάποιων οικογενειακών προβλημάτων θα πρέπει να φύγω από την χώρα


- είναι πολύ σοβαρό?


- αρκετά


- ωραία λοιπόν , πήγαινε στο λογιστήριο και πάρε την αποζημίωση και τον μισθό των τριω΄ν επόμενων μηνών


- μα δεν είναι σωστό


- δεν ακούω κουβέντα , είπα και σηκώθηκα και του έτεινα το χέρι


-λοιπόν καλή τύχη και να προσέχεις


- σε ευχαριστώ πολύ για όλα , δεν ξέρω αν θα ξαναβρώ μια τόσο καλή εργοδότρια


- σε ευχαριστώ καλέ μου


- λοιπόν αντίο


- αντίο , είπε , πήρε το χέρι του και έφυγε


Ήταν πολύ καλός συνεργάτης αλλά η οικογένεια ήταν πάνω από όλα!


-Μπρι πες στην Έλεν να έρθει στο γραφείο μου


- αμέσως


Μετά από λίγο έφτασε η Έλεν


- ναι περάστε


- με ζητήσατε?


- ναι πέρασε Έλεν


-πείτε μου λοιπόν


- ο Μάρκος ο οικονομικός μας σύμβουλος  παραιτήθηκε και αποφάσισα ότι την θέση του θα την πάρεις εσύ, είσαι πιο ικανή για αυτή την θέση και σε εμπιστεύομαι περισσότερο από όλους


- σας ευχαριστώ πολύ , δεν έχω λόγια να περιγράψω την τιμή που μου κάνετε


- σε θεωρώ άξια και για αυτό σε βάζω σε αυτή την θέση , αλλά θα ήθελα να μου κάνεις μια χάρη


- ότι θέλετε


- λοιπόν όπως καταλαβαίνεις η θέση σου μένει κενή και επειδή δεν θέλω κάποιον που δεν είναι στη εταιρεία , θα ήθελα να σκεφτείς κάποιον άξιο να πάρει την θέση σου από το τμήμα σου


- λοιπόν περιμένετε να σκεφτώ


- με την ησυχία σου


- λοιπόν χωρίς δεύτερη σκέψη τον Έντουαρτ Κάλλεν


- είσαι σίγουρη ?απόλυτα σίγουρη ?


- ναι απόλυτα , είναι εργατικός , σωστός , γρήγορος και πάρα πολύ έξυπνος


- ωραία τότε , δεν έχεις παρά να τον πάρουμε να έρθει και να του ανακοινώσουμε την προαγωγή του


- Μπρι , ειδοποίησε τον Έντουαρτ Κάλλεν να έρθει στο γραφείο μου


- αμέσως κυρία Σουάν


- μέχρι να έρθει ο κύριος Κάλλεν , όπως καταλαβαίνεις ο μισθός σου θα αυξηθεί όπως φυσικά και οι αρμοδιότητες σου


- εννοείτε το καταλαβαίνω απόλυτα


Κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα


- περάστε


Αμέσως άνοιξε η πόρτα και μπήκε το ονειρό μου μέσα


- με ζητήσατε


- ναι κύριε Κάλλεν , ελάτε καθίστε, σας παρακαλώ


Από την μία με κοιτούσε με περιέργεια και τρόμο και από την άλλη πόθο , τον οποίο δεν μπορούσε να εκδηλώσει !Ήρθε και κάθισε απέναντι μου !


- λοιπόν πήρα τον λόγο πρώτη, η κυρία Έλεν Χάθγουει θα πάρει την θέση του οικονομικού συμβούλου και εσείς λοιπόν θα πάρετε τη  θλεση της , θα γίνετε δηλαδή οικονομικός διευιυντής


Τον είδα να χάνει τα λογικά του για κάποια στιγμή αλλά μετά επανήλθε


- εγώ οικονομικός διευθυντής ?


- είσαι ο πλέον κατάλληλος Έντουαρτ , πήρε αυτή την φορά τον λόγο η Έλεν


- τι να πω σας ευχαριστώ πολύ και θα κάνω τα πάντα για να φανώ αντάξιος της τιμής που μου κάνατε


- είμαστε σίγουρες , αλλά πρώτα η κυρία Χάθγουει για ένα μήνα θα σε έχει υπο την προστασία της και θα σε ελέγχει , διότι πρέπει να μάθετε ότι πρέπει για αυτή την θέση αυτή που θα αναλάβετε


- ότι χρειάζεται θα το κάνω 


- πολύ ωραία , λοιπόν μπορείτε να πάτε στα γραφεία σας και από αύριο στις καινούριες σας θέσεις 


- αντίο σας , μου είπαν και οι δύο μαζι και έφυγαν 


Ήμουν τόσο χαρούμενη για τον Έντουαρτ , που θα γίνει διευθυντής και θα ανέβει αλλά από την άλλη χαιρόμουν που θα τον βλέπω πολύ περισσότερο !


Έντουαρτ 
Δεν το πίστευα που θα έπαιρνα μια τέτοια θέση , ήταν όνειρο ζωής και σκληρής εργασίας φυσικά ! 
Από την μία ήμουν τόσο χαρούμενος που πήρα αυτή την θέση γιατί όπως και να το κάνεις άλλο είναι να είσαι το δεξί σχεδόν χέρι του διευθυντή κι άλλο να είσαι ο ίδιος ο  διευθυντής! Αλλά από την άλλη  όμως φοβόμουν ότι η θέση που μου έδωσαν δεν την άξιζα, ότι μου την έδωσε μόνο και μόνο επειδή ήθελε να ξαναγυρίσω σε αυτήν , να νομίζει ότι τώρα θα είμαι δίπλα της και θα της χρωσταω ευγνωμοσύνη αλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στον αιώνα τον άπαντα!Το βράδυ που θα έφευγαν θα πάω να της μιλήσω για να τα ξεκαθαρίσουμε όλα!


Μετά από ώρες 


Η εταιρία σχεδόν είχε αδειάσει μόνο εγώ είχα μείνει και τα άτομα ασφαλείας, τα όποια γνώριζα καλά αφού είχα μείνει τόσες φορές τα μεσάνυχτα για να δουλεύω  , έτσι αποφάσισα να παώ να ρωτήσω αν είναι ακόμα στην εταιρεία η Μπέλλα


- Μάικ?


- βρε βρε καλώς τον ακόμα εδώ είσαι εσύ?


- μου αρέσει που ρωτάς κιόλας


- έλα μου ντε


- να σε ρωτήσω κάτι ?


- ότι θέλεις


-η πρόεδρος είναι ακόμα εδώ ?


- ναι επάνω είναι δουλεύει 


- ωραία παω 


- ε που πας?


- στην πρόεδρο 


- τι την θες?


- πρέπει να της μιλήσω για κάποια διαδικαστικά, γιατί με έβαλε να ετοιμάσω μια σατιστική και μου είπε όποτε την τελειώσω μέσα στην ημέρα να της την πάω


- οκ τότε πήγαινε 


- ευχαριστώ πολύ , α ίσως αργήσουμε γιατί μου είπε ότι θα την μελετήσουμε κιόλας


- τίποτα μην ανησυχείς , με την ησυχία σας


- και πάλι ευχαριστώ


Ανέβηκα επάνω , έφτασα στον όροφό της και παρατήρησα ότι η Μπρι δεν ήταν εκεί άρα θα ήταν η τέλεια ευκαιρία 
Δεν χτύπησαν καν την πόρτα, μπήκα μέσ , που κάτι τέτοιο σε παλιότερους καιρούς θα το θεωρούσα ανεπίτρεπτο

- εε που νομίζετε ότι μπαίνετε έτσι κύριε Κάλλεν ? 


- στο γραφείο μιας δολοπλόκας 


- πως τολμάτε να μου μιλάτε έτσι?


- και έτσι θα συνεχίσω να σας μιλάω αν δεν μου εξηγήσετε τι ήταν όλα αυτά
- τι εννοείτε?


- πειτε μου σας παρακαλώ πως καταλήξατε να με κάνετε διευθυντή?


-συγνώμη κάνατε όλη αυτή την φασαρία για αυτό?


- το θεωρείτε λίγο


- απόλυτα 


-κακώς 


- τι νομίζετε λοιπόν ?


- πως το κάνατε για να είμαι συνέχεια δίπλα σας έτσι 


Ένα ειρωνικό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της και αυτό με εξόργιζε 


- τολμάτε να γελάτε?


- μα είστε τόσο αστείος


- αστείος? 


- και βέβαια , μα καλά πιστεύατε ότι θα σας έβαζα σε μια τέτοια θέση μόνο και μόνο για να σας βλέπω συχνά διακινδενεύοντας το καλό της εταιρείας?


- τι εννοείτε?


- απλό , είστε ο πιο ικανός να αναλάβετε αυτή την θέση , και δεν θα έβαζα ποτέ σε κίνδυνο την εταιρεία μου 


Το σκέφτηκα καλά , αν δεν με θεωρούσε ικανό γιατί να βλάψει την εταιρεία της?


- έχετε δίκιο , συγνώμη , είπα μετανοιωμένος


-σας συγχωρώ , και επιπλέον ένας ακόμα λόγος που δεν ισχύει ο ισχυρισμός σας είναι το γεγονός ότι ανήκετε στο παρελθόν πια 


- δηλαδή?


- σας έχω ξεχάσει κύριε Κάλλεν , τι νομίζατε ότι θα έμενα πιστή σε ένα άπιαστο όνειρο ?


- δηλαδή δεν με θέλετε ?


- καθόλου είστε μια μικρή και όμορφη ανάμνηση πια!


- μάλιστα ότι πείτε , είπα με ένα ειρωνικό ύφος στην φωνή μου

Άνοιξα την πόρτα και έφυγα , ήξερα ότι έλεγε ψέμματα ήμουν απόλυτα σίγουρη , δεν με είχε ξεπεράσει φαινόταν από τον τρόπο που με κοιτούσε, από τον τρόπο που μου μιλούσε !
Δεν θα το άφηνα έτσι με ήθελε ακόμα όπως την ήθελα και εγώ !Τα βράδια περνούσαν βασανιστικά για μένα , από την μια είχα την Τάνια που δεν ήθελα να καταλάβει τίποτα  αλλά από την άλλη κάθε στιγμή κάθε λεπτό μου ερχόντουσαν στο μυαλό στιγμές , έστω και αυτές τις ελάχιστες που μου έκαναν να καίγομαι ολόκληρο , να την νοσταλγώ και ο πόθος για αυτήν να γίνεται όλο και μεγαλύτερος , Πίστευα ότι τώρα που θα ήμασταν χώρια , θα την ξεχνούσα αλλά αντί αυτού ο ερωτάς μου για αυτήν την γυναίκα μεγάλωνε !Τα όνειρα μου κατακλύζονταν από την εικόνα της, φιλούσα την Τάνια και νόμιζα ότι φιλάω την Μπέλλα , αυτό που μου συνέβαινε ήταν τραγικό ! Αλλά δεν τα παρατούσα , το πάλευα αλλά κάθε προσπάθεια μου έβγαινε άκυρη . Από την στιγμή που την ξαναείδα θα την διεκδικούσα , γνώριζοντας πάντα τις επιπτώσεις !
Πέρασε ένα λεπτό και μπήκα ξανά στο γραφείο της , και την είδα σκυμμένη και τα χέρια της πάνω στο κεφάλι της . Σηκώνει απότομα το κεφάλι της


-τι θέλετε πάλι εδώ ?, είπε ενώ σηκώθηκε από την θέση της


Χωρίς να μιλήσω πήγα κοντά της και της είπα


- είστε απόλυτα σίγουρη ότι δεν με θέλετε? 


- απόλυτα 


- εγώ πιστεύω το αντίθετο 


- μεγάλη ιδέα έχετε για τον εαυτό σας? μα καλά ποιος νομίζετε ότι είσαστε?


- εύκολη η απάντηση , αυτόν που βλέπετε καθέ βράδυ στα ονειρά σας


-και που ξέρετε τι κάνω εγώ τα βράδια ?


- ξέρω 


- δεν ξέρετε , περνάω όμορφα βράδια και πολύ ερωτικά με τον συντροφό μου , κύριε Κάλλεν 


- αλήθεια ?, είπα και την άρπαξα και την φίλησα , στην αρχή μου αντιστεκόταν αλλά όσο εκείνη αντιστεκόταν τόσο εγώ επέμενα. Ώσπου  δεν άντεξε άλλο και λύγισε στην δύναμη των χειλιών μου . Τα χείλη μας είχαν ένοθει πια σε ένα ατέλειωτο και βαθύ φιλί , οι γλώσσες μας είχαν γίνει ένα , το είχαμε ανάγκη και οι δυο αυτό το φιλί! Αφού είχαν περάσει κάποια λεπτά , σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα


- ακόμα δεν με θέλεις?


- δεν σε θέλω καθόλου , είπε και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της


- ούτε κι εγώ και τότε ξαναφιληθήκαμε μην αντέχοντας ούτε ένα λεπτό ακόμα χώρια


- αγάπη μου , μου έλειψες τόσο πολύ 


- εσύ αποφάσισες να χωρίσουμε 


- ήξερες γιατί 


- ναι και τώρα?


- δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο μακριά σου σε θέλω σε χρειάζομαι


- και εγώ σε έχω τόσο ανάγκη 


- αγάπη μου , και την ξαναφίλησα μη μπορώντας να κρατηθώ άλλο , όλο μου το είναι δοσμένο μόνο σε αυτή την γυναίκα , η ζωή μου από την στιγμή που την γνώρισα  τίποτα άλλο δεν είχε νόημα στην ζωή μου παρα μόνο αυτή !


Το φιλί μας βάθυνε όλο και πιο πολύ, τα χέρια της βρίσκονταν μέσα στα μαλλιά μου και μου τα χάιδευε , κάθε κίνησή της, κάθε χάιδεμα της με έστελνε στον έβδομο ουρανό.  Την γύρισα και άρχισα να της ξεκουμπώνω το φουστάνι  της , και καθώς την κατέβαζα το φουστάνι της , με το άλλο μου χέρι την χάιδευα και άφησα ένα φιλί στον ώμο της . Την γύρισα και ήταν μισόγυμνη μπροστά μου , μου είχε λείψει τόσο  πολύ το υπέροχο  σώμα της. Κατέβασα το κεφάλι μου και το στόμα μου βρέθηκε πάνω στο στήθος της , πήρα στο στόμα μου την κάθε ρώγα της , ή οποίες ήταν τόσο σκληρές που έκανα το ευαίσθητο σημείο μου να σκληραίνει ακόμα περισσότερο! Αφού τις 'εγλειψα , άφησα φιλιά  στο γυμνό της κορμί  και άκουγα τις ανάσες της να βγαίνουν κοφτές και συνεχιζόμενες. Σηκώθηκα και την ξαναφίλησα με τόσο πάθος ! Την σήκωσα στην αγκαλιά μου , τα πόδια της τυλίχτηκαν γύρω από την μέση μου και κάθισα στην πολυθρόνα έχοντας την στην αγκαλιά μου !
Μου έβγαλε το σακάκι , μου ξέδεσε την γραβάτα και άρχισε να μου ξεκουμπώνει το πουκάμισο ενώ φιλιόμασταν ασταμάτητα ! Αφού μου ξεκούμπωσε το πουκάμισο και μου το έβγαλε πετώντας το και αυτό στο πάτωμα ! 


- πόσο μου έλειψε όλο αυτό


- και εμένα , τόσο μα τόσο πολύ 


- σε θέλω μέσα μου , έχω ανάγκη να γίνουμε ξανά ένα 


Χωρίς καν να απαντήσω , άλλωστε δεν χρειαζόταν , το ίδιο επιθυμούσα και εγώ , έβγαλα από την τσέπη μου το προφυλαχτικό , ενώ η Μπέλλα μου ξεκούμπωσε το παντελόνι , σηκώθηκε ελάχιστα και μου το κάτεβασε , ενώ εγώ φόρεσα το προφυλαχτικό και έπειτα της ανέβασα το φουστάνι για να έχω θέα σε ένα από τα αγάπημενα μου σημεία πάνω στο σώμα της . 
Χωρίς να περιμένω τίποτα της έσκισα το εσώρουχο και μπήκα μέσα , μέσα σε αυτή την ζεστή κόλαση που υπήρχε ! Έμπαινα και έβγαινα μέσα της στην αρχή με αργούς ρυθμούς και έπειτα έπιταχυνα τους ρυθμούς μας . Τα χέρια μου βρισκόντουσαν στους γλούτους της και της έδινα ώθηση ! Είμασταν   απόλυτα συγχρονισμένοι , τίποτα δεν μπορούσε να μας χωρίσει . Οι ανάσες μας έβγαιναν με δυσκολία , ενώ οι ρυθμοί μας γινόντουσαν όλο και πιο γρήγοροι. Το πάθος μας ξεχείληζε από μέσα μας αφού η απόσταση τόσο καιρό μας είχε φέρει στα οριά μας ! Το τέλος ήταν πολύ κοντά , επιταχύναμε και οι δύο τις κινήσεις μας ώσπου και οι δύο φτάσαμε στο κορύφωμα ! Το κεφάλι της Μπέλλας βρέθηκε πάνω στον ώμο μου και προσπαθούσε να ξαναβρεί την ανάσα !


- είναι απίστευτο 


- ποιο από όλα?


- από την μία είσαι μια τόσο απίστευτα δυναμική γυναίκα και από την άλλη γίνεσαι ότι πιο ευαίσθητο υπάρχει σε αυτόν το κόσμο


-νομίζω ότι μόνο εσύ το καταφέρνεις αυτό


- μμ αυτό είναι καλό


- να σου πω κάτι αλλά μην θυμώσεις


- πες μου αγγελέ μου 


- σε αγαπάω , μου είπε και τότε όλα έγινα τόσο ονειρικά 


- γιατί να θυμώσω μωρό μου ?


- θυμάσαι που μου είχες πει ότι είναι νωρίς για κάτι τέτοιο?


- ναι ναι θυμάμαι , ξέρεις όμως καμιά φορά λέω τόσες μεγάλες βλακείες που απορώ και με τον ίδιο μου τον εαυτό, θες να σου πω κάτι ?


- με μεγάλη μου χαρά


- σε αγαπάω τόσο πολύ που αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στον αιώνα τον άπαντα


- δηλαδή μαζί κι όπου μας βγάλει ?\


- μαζί μέχρι το τέλος του κόσμου , και φιληθήκαμε για να σφραγίσουμε αυτήν υπόσχεση 
!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου