Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

http://www.youtube.com/watch?v=V1myamtMAMQ
Έντουαρτ


Εδώ είναι που λένε τούμπα και ανάσκελα .. Την  κάτσαμε την βάρκα ..Η σκηνή ήταν τόσο σουρεάλ , εγώ με τις πατερίτσες όρθιος να κοιτάω την Μπέλλα , η Μπέλλα με την μακαρονάδα να κοιτάει μια εμένα μία τα παιδιά και ο Έμμετ και η Ρόζαλι να κοιτούν μια εμένα , μια τη Μπέλλα .. Δεν μπορώ να πω ότι τρομοκρατήθηκα με την όλη φάση , ή θα έχανα τους φίλους μου μια και καλή ή θα με συγχωρούσαν την απερισκεψία μου και θα ήταν δίπλα μου..

-          Κοιτάξτε παιδιά επειδή πεινάω εγώ δεν σας πειράζει να φάω ?, είπα για να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα ..πήγα κοντά στην Μπέλλα και πήρα την μακαρονάδα και κάθισα στην πολυθρόνα ..Η Μπέλλα με κοιτούσε με ένα περίεργο βλέμμα αλλά άρχισα να τρώω..

-          Αγάπη μου κάτσε .. της είπα εντελώς ανάλαφρα , ο μόνος τρόπος να φύγουμε την καταιγίδα που ερχόταν ήταν να το παίξω τρελός και να το παρουσιάσω όλα ως κάτι φυσιολογικό ..


-          Έντουαρτ .. είπε κάπως νευριασμένα η Μπέλλα με την συμπεριφορά μου ..

-          Τι είναι Μπελλάκι μου ? τα παιδιά δικά μας είναι ..
-          Εσείς οι δυο πότε τα φτιάξατε ?, είπε η Ρόζαλι ..

-          Α δεν σας είπαμε ότι είμαστε ζευγάρι?


-          Μας κοροϊδεύεις Έντουαρτ ? είπε ο Έμμετ

-          Ε θα το ξεχάσαμε , είμαστε ζευγάρι εδώ και κάτι μήνες ..


-          Πλάκα μας κάνεις και γιατί δεν μας το είπατε ..?

-          Γιατί φοβόμασταν .. είπε η Μπέλλα


-          Το φοβόσασταν ?

-          Στην αρχή ήταν και για εμάς τους ίδιους να αποδεχτούμε την σχέση μας …


-          Και έπειτα φοβόμασταν πως θα το πάρετε εσείς .. συμπλήρωσα την Μπέλλα..

-          Μάλιστα .. είπε ο ‘Εμμετ και σηκώθηκε όρθιος και περπατούσε πάνω κάτω , ώσπου κοίταξε την Ρόζαλι και έβαλαν τα γέλια ..Τότε κοίταξα την Μπέλλα και η Μπέλλα εμένα έχοντας απορία για τον λόγο για τον οποίο γελούσαν ..


-          Θα μπορούσα να ρωτήσω ως προς τι το γέλιο ? ρώτησε η Μπέλλα ενώ ερχόταν δίπλα μου και κάθισε στο χερούλι της πολυθρόνας

-          Περιμέναμε να μας το πείτε εσείς, αλλά δεν κάνατε τίποτα και σκεφτήκαμε να σας πιάσουμε μαζί στον ίδιο χώρο για να μας το πείτε επιτέλους..


-          Δηλαδή το ξέρατε ?

-          Αμέ ..


-          Πως ?

-          Α εύκολο , μια μέρα που ήμουν στο μπάνιο , σας άκουσα να μπαίνετε μέσα και σας άκουσα να μιλάτε με γλυκόλογα ο ένας στον άλλο και άνοιξα λιγάκι την πόρτα και σας είδα να φιλιόσαστε ..


-          Έμμετ έπαιρνες μάτι ? σα δεν ντρέπεσαι ..

-          Εσείς πρέπει να ντρέπεστε που δεν μας το λέγατε , είπε η Ρόζαλι …

-          Σας εξηγήσαμε τον λόγο ..

-          Ναι αν και είναι λίγο ακατανόητος ..εμείς χαιρόμαστε για εσάς τους δυο  ταιριάζετε πολύ .., είπε η ρόζαλι ενώ άφησα το πιάτο στο  τραπέζι και έβαλα την Μπέλλα να καθίσει πάνω στο γόνατο μου από το πόδι που δεν ήταν πονεμένο και η Μπέλλα πέρασε το χέρι της γύρω από τον αυχένα μου ..


-          Δεν έχετε θυμώσει έτσι ..?

-          Καθόλου , είπαν και οι δύο ταυτόχρονα ..


-          Έντουαρτ να σε ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ?


-          Η μακαρονάδα ήταν καλή ?

-          Τέλεια ..


-          Ωραία μιας και είμαστε εδώ δεν μας ετοιμάζει η Μπέλλα μια μακαρονάδα ?

-          Έμμετ , του είπε η Ρόζαλι


-          Μην ανησυχείς Ρόζαλι θα φτιάξω μια σπέσιαλ μακαρονάδα να φάμε όλοι μαζί ..

-          Τέλεια , είπε ο Έμμετ ..

-          Λοιπόν πάω , είπε η Μπέλλα και μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη και σηκώθηκε ..

-          Περίμενε Μπέλλα έρχομαι και εγώ να σε βοηθήσω , είπε η Ρόζαλι και πήγαν μαζί στην κουζίνα ..

-          Και τώρα οι δυο μας , είπε ο Έμμετ απειλητικά ερχόμενος προς το μέρος μου..

-          Ωχ τι είναι Έμμετ ?θα πρέπει να ανησυχώ ?

-          Καθόλου, απλά θα σου κάνω μια βασική ερώτηση ?

-          Για πε ..

-          Βασικά δύο ..

-          Οκ για πες


-          Πως έπαθες διάστρεμμα καλό μου ?

-          Γλίστρησα από τις σκάλες ..


-          Την αλήθεια ..

-          Την αλήθεια λέω ..


-          Αυτά όχι σε μένα ..

-          Καλά έπεσα από το παράθυρο της Μπέλλας  γιατί θα μας έπιαναν οι γονείς της ..και τότε ο Έμμετ έσκασε στα γέλια..


-          Να για αυτό δεν ήθελα να στο πω ..

-          Όσο σκέφτομαι ότι μπορεί νε σε έπιανε ο γερό Σουάν στο κρεβάτι .. τόσο πιο αστείο μου φαίνεται..

-          Μμ γελάσαμε ..

-          Και εσύ να του λες … συγνώμη κύριε Σουάν δεν είναι αυτό που νομίζετε .. είπε και έσκασε σε μεγαλύτερα γέλια..

-          Πολύ αστείο και για πες την δεύτερη ερώτηση ..

-          Πως είναι η Μπέλλα στο κρεβάτι ..?

-          Αυτό είναι πολύ προσωπική ερώτηση ..

-          Έλα πες ..

-          Κόφτο Έμμετ…

-          Αν δεν μου πεις δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτέ ..

-          Εκβιαστή ..

-          Το ξέρω ..

-          Και τι θες να μάθεις ..

-          Ηρέμησε δεν είμαι κι ανώμαλος .. απλά αν είναι καλή στο κρεβάτι , αν σε ικανοποιεί ..

-          Είναι γλυκιά , τρυφερή , τολμηρή, σωστό ηφαίστειο ..

-          Δηλαδή τα συνδυάζει όλα ?

-          Ναι αλλά βρε φίλε δεν είναι μόνο το κρεβάτι, είναι το ομορφότερο , το πιο καλοσυνάτο , το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου ..

-          Την αγαπάς πολύ βλέπω..


-          Δεν βλέπω μπροστά μου …

-          Χαίρομαι που ο φίλος μου είναι ευτυχισμένος , είπε και σηκωθήκαμε και οι δύο ταυτόχρονα και αγκαλιαστήκαμε ..

-          Ότι με χρειαστείς να ξέρεις ότι έχεις ένα φίλο που θα στέκεται πάντα δίπλα σου ..

-          Σε ευχαριστώ για όλα …



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου