Σάββατο 28 Μαΐου 2011

O διαδιχτιακός έρωτας1


O διαδιχτιακός έρωτας

Μπέλλα


Θέλω να του σπάσω τα μούτρα και μετά να τον πατήσω κάτω σαν κατσαρίδα


- τι έγινε βρε παιδάκι μου?


- τι να γίνει βρε μαμά ? τα νεύρα μου


- γιατί τι σου έκαναν?


- όχι τι μου έκαναν??τι μου έκανε να λες


- πάλι αυτός ο Κάλλεν, κατάλαβα


- γίνεται ένα άτομο να είναι τόσο μα τόσο ηλίθιο?


- γιατί τι σου έκανε?


- έπεσε πάνω μου και μου έριξε όλα τα βιβλία κάτω


- ε καλά  δεν έγινε και τίποτα τραγικό


- δεν έγινε τίποτα τραγικό?


- ε ναι βρε παιδί μου


- ούτε συγνώμη δεν μου είπε


- καλά καλά , λοιπόν πήγαινε επάνω και  σε περιμένει κάποιος


- ποιός ?


- ε πήγαινε


Ανέβηκα γρήγορα επάνω και μπήκα μέσα στο δωμάτιο μου και είδα την κολλητή μου να με περιμένει


- Άλις? και έτρεξα να την αγκαλιάσω


- τι κάνεις ??πόσο καιρό έχω να σε δω?


- ουου πάνε τρία χρόνια Μπέλλα μου


- πω πω μου έλειψες


- και μένα


- έλα να καθίσουμε , λοιπόν πως πάνε οι σπουδές?


- τέλεια


- και γνώρισες κανέναν?


- ναι τον Τζάσπερ είναι πολύ  καλό παιδί και πολύ όμορφος


- αχ πολύ χαίρομαι για σένα


- εσύ ??


- τι εγώ?


- αν έχεις κανένα αγόρι?


- μπα όχι


- δεν υπάρχει κανένα αγόρι ωραίο που να σου αρέσει?


- όχι


- τι να πω και με αυτόν τον .. πω΄ς τον λένε?


- ποιον λες?


- με αυτόν που είχες σύγκρουση?


- α τον Κάλλεν , μην μου το θυμίζεις


- γιατί καλέ?


- εδώ και τέσσερα χρόνια μου σπαέι τα νεύρα


- αμάν ξέρεις τι λένε ότι πίσω από το μίσος κρύβετε ένα τεράστιο πάθος


- Άλις μην λες βλακείες εγώ με αυτόν ποτέ


- γιατί καλέ αφού από ότι θυμάμαι είναι όμορφος


- όμορφος ? όμορφος? αυτός?


-ναι έχεις καμιά φώτο ?


- που να την βρω εγώ ?


- εννοώ στο facebook ?δεν έχει?


- έχει ο ηλίθιος


- ε δείξε μου για να σου πω και εγώ την γνώμη μου


- καλά κάτσε να ψάξω και α δεις ότι έχω δίκιο


Κάθισα και έψαξα στο facebook και τον βρήκα τον βλάκα


- να κοίτα την ψωνάρα είναι ωραίος αυτός εδώ?






- πας καλά καλό μου?

- γιατί ρωτάς ? και βέβαια πάω καλά

- δεν πας το παιδί είναι κούκλος , πιο όμορφος και απ όταν το θυμάμαι 

- α εντάξει το έχεις χάσει , αυτός κούκλος

- ναι μην πω θεός


- νομίζω ότι το Λονδίνο σε έκανε να χαζέψεις

- καθόλου πιο όμορφος και από το αγόρι μου είναι 

- εντάξει το έχεις χάσει

- καλά καλά τι άλλα?

 - μπα εδώ όταν έχω χρόνο μου αρέσει να μιλάω με ένα παιδί στο chat, είναι πολύ ενδιαφέρων παιδί

- μμμ δεν μας τα είπες αυτά?

- ε δεν είναι τίποτα να φανταστείς δεν τον έχω δει ποτέ

- μάλιστα

- α και τώρα μέσα είναι

-  ε γιατί δεν μιλάτε?

- ε γιατί είσαι εδώ τώρα

- αχ μίλα του θέλω να δω τι λέει

- καλά 

Άνοιξα το chat μου και του έστειλα μήνυμα

- γεια σου

- βρε καλώς την είχαμε δυο μέρες να τα πούμε

-ναι μωρέ είχα πολλές δουλειές 

- δεν πειράζει , θα μιλήσουμε τώρα?ή έχεις δουλειά??

- όχι μπορούμε να μιλήσουμε

- ωραία πολύ χαίρομαι 

- και εγώ πώς πάει  με αυτήν που τσακώνεστε?

- άστα να πάνε έπεσε κατά πάνω μου και μετά με κατηγόρησε ότι εγώ της έριξα τα βιβλία κάτω και μετά με έβριζε

-δεν το πιστεύω το ίδιο πράγμα έπαθα και εγώ αλλά αυτός πραγματικά έπεσε πάνω μου και μετά με κορόιδευε κι όλας 

- τελικά και οι δύο έχουμε μπλέξει με ηλίθιους 

- άσε μην το συζητάς

- τι άλλα?

- α είμαι πολύ χαρούμενη 

- γιατί?

-ήρθε η κολλητή μου από την Αγγλία

- α τέλεια και μένα ήρθε ο κολλητός μου , είχα σχεδόν τρία χρόνια να τον δω

- θεϊκά κοίτα να δεις τύχη 

- λοιπόν πρέπει να φύγω θα τα πούμε αύριο

- οκ κανένα πρόβλημα χάρηκα που τα είπαμε

- λοιπόν Άλις αυτός ήταν

- μμμ εντάξει δεν ξέρω καλός φάνηκε και πολλές συμπτώσεις μαζί σας έτυχαν

- ναι είδες

- ναι είδα

- λοιπόν Άλις πότε θα βγούμε να γνωρίσω τον καλό σου?

- και σήμερα γίνεται

- ωραία κανόνισε το 

- οκ , έβγαλε το κινητό της και πήρε τηλέφωνο

- έλα αγάπη μου, τι θα έλεγες να βγούμε έξω να γνωρίσεις και την κολλητή μου?

-ναι κανένα πρόβλημα, λοιπόν θα τα πούμε το βράδυ στις 10 στο bar X5

- τα λέμε φιλάκια 

- αυτό ήταν , θα φέρει και τον κολλητό του

- α ωραία , που ξέρεις μπορεί να είναι ωραίος ο κολλητός

- μμ πονηρούλα !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου