Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011


Έντουαρτ


Κάτι δεν πήγαινε καλά , ένιωθα το σώμα μου να μουδιάζει .. Άκουσα καλά ή κάνουν παρεμβολές τα αυτιά μου …

-          Έλα μου ..?

-          Ρωτάω τι κάνεις εσύ εδώ ?

-          Θα μας τρελάνεις εντελώς Μπέλλα ? , δεν θυμάσαι τίποτα από χθες ?

-          Τι θα έπρεπε να θυμάμαι ? , είπε και τότε  με κοίταξε σοκαρισμένη , είδε ότι ήταν γυμνή , το ίδιο και εγώ  ..Κάποιος μου κάνει πλάκα .. δεν γίνεται αυτό ..

-          Θες να μου πεις ότι δεν θυμάσαι τίποτα από την χθεσινή βραδιά ?

-          Δεν θυμάμαι τίποτα , το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ήρθες στο δωμάτιο μου και φάγαμε , τίποτα άλλο ..

-          Μπέλλα  προσπάθησε σε παρακαλώ ..

-          Δεν θυμάμαι τίποτα και όσο φαντάζομαι τρελαίνομαι ..με εκμεταλλεύτηκες .?

-          Τι λες Μπέλλα , εσύ με προκάλεσες .. ?

-          Δεν το νομίζω , εγώ δεν είμαι τέτοιος τύπος ..

-          Μπέλλα τι πίνεις και δεν μας δίνεις ?

-          Εγώ τίποτα , αλλά δεν ξέρω τι με πότισες για να με ρίξεις στο κρεβάτι ..

-          Α δεν πάμε καλά , διπλή προσωπικότητα έχεις κορίτσι μου ? την μία με προκαλείς και την άλλη δεν θυμάσαι τίποτα ?

-          Έντουαρτ φύγε αμέσως από εδώ , πριν ουρλιάξω και έρθουν να σε μαζέψουν..

-          Δεν χρειάζεται , θα έφευγα έτσι κι αλλιώς , είπα και αφού φόρεσα το μποξεράκι μου , πήρα τα ρούχα μου και έφυγα , κλείνοντας την πόρτα πίσω μου δυνατά .. Είχα τρελαθεί εντελώς ή για να πω καλύτερα η Μπέλλα είχε τρελαθεί …Πήγα στο δωμάτιο, πήρα την βαλίτσα μου και κατέβηκα κάτω..Εκεί ήταν η Κατερίνα , την γνώριζα ..

-          Κύριε Έντουαρτ , είπε και με κοιτούσε σοκαρισμένη .. Τότε κατάλαβα ότι φορούσα μόνο το μποξεράκι .. Πω πω ρεζίλι έγινα .. Φόρεσα αμέσως  την μπλούζα μου και την φόρμα μου..

-          Κατερίνα δεν με είδες .. , της είπα και βγήκα έξω .. Όποιος με έβλεπε θα με περνούσε τουλάχιστον για το Δαφνί .. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Μπέλλα στο παράθυρο να με κοιτά .. Μόλις με είδε πήγε να κρυφτεί .. Της χαμογέλασα ..

-          Ιζαμπέλλα Σουάν μόλις άνοιξες τον τάφο σου …

Μπέλλα

Μου χαμογελούσε ή ήταν ιδέα μου ? Καλά μετά από όσα του έκανα μου χαμογελούσε ..?
Η αλήθεια ήταν μία από τις ωραιότερες νύχτες της ζωής μου .. Ο Έντουαρτ τόσο γλυκός , τόσο τρυφερός .. Θυμόμουν κάθε στιγμή αυτής της υπέροχης νύχτας..Κάθε λεπτομέρεια , κάθε άγγιγμα του , που με έκανε να αναριγήσω , να λιώσω στην αγκαλιά του  .. Τολμώ να πω ότι ήταν πολύ καλύτερος από τον Τζεικ , ήταν όλα τόσο μαγικά .. Αλλά δεν θα τον άφηνα έτσι , δεν μπορεί να συμφωνεί  να κάνουμε καινούρια αρχή  και εκείνος αν γυρνά στις παλιές αγαπητικιές.. Καλά δεν ντρέπεται να την φέρει στην Ελβετία .. Ήταν αναίσχυντος , ντροπή του .. Έτσι και εγώ τον προκάλεσα  και τον έκανα να πονέσει .. Όχι Κύριε Κάλλεν , δεν θα αγκαλιάζετε άλλες και μετά θα με φιλάτε και θα κάνετε  έρωτα .. Το κακό είναι ότι έπεσα μέσα στην παγίδα μου και τον θέλω κολασμένα ..

Πλύθηκα , ντύθηκα και κατέβηκα κάτω .. Κάτω ήταν η Κατερίνα , η οποία με κοιτούσε με ένα ανεξιχνίαστο ύφος ..

-          Κατερίνα μου έναν καφέ σε παρακαλώ .

-          Αμέσως ,είπε και σε μετά από δυο λεπτά μου τον έφερε , αλλά συνέχιζε να με κοιτάει με αυτό το ύφος ..

-          Τι έγινε Κατερίνα , γιατί με κοιτάς έτσι ?

-          Πριν λίγο είδα τον Κύριο Έντουαρτ , σε μια έξαλλη κατάσταση με το εσώρουχο , θα μου εξηγήσεις δεσποινίς μου , τι έγινε ?

-          Τίποτα δεν έγινε απλά πήρε ένα καλό μάθημα ..

-          Και ποιο είναι αυτό ?

-          Ότι δεν μπορεί να παίζει μαζί μου ..

-          Άκου αυτό , ο Κύριος Έντουαρτ  είναι καλός , είναι γλυκός , αλλά μην του πας κόντρα την πάτησες ..

-          Δηλαδή ..

-          Έχω ακούσει ότι όσοι του πάνε κόντρα , το πληρώνουν άσχημα ..

-          Ναι καλά ..

-          Πρόσεχε σε παρακαλώ ..

-          Καλά καλά , είπα και αφού ήπια μια γουλιά καφέ , πήγα να φύγω ..

-          Καλό κουράγιο ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ, είπα και έφυγα ..

Για να πω την αλήθεια με τρόμαξε αυτά που μου είπε η Κατερίνα , αλλά κατά πόσο ισχύουν ?

Μετά από  2 ώρες 
..
Είχα φτάσει στην εταιρεία , αλλά ο Έντουαρτ άφαντος.. Άρχιζα να τρομάζω.. Έλα Μπέλλα , σιγά τι θα σου κάνει ..Βγήκα έξω να πάω να αφήσω κάτι στην Ελίζαμπεθ και είδα την Άλις να έρχεται , καλή μου φίλη από τότε που ήρθα εδώ , διευθύντρια δημοσίων σχέσεων , η μόνη που ξέρει για τον πραγματικό λόγο που γίνεται  αυτός ο γάμος   ..

-          Καλώ ς ήρθες .., είπε και με πήρε αγκαλιά ..

-          Καλώς σας βρήκα ξανά .. πέρασα από το γραφείο σου πριν αλλά έλειπες ..

-          Ναι είχα πάει σε κάτι δουλειές..

-          Μάλιστα , είπα και τότε είδα τον Έντουαρτ .. Με ένα τζιν παντελόνι , ένα πουκάμισο μπλε και σακάκι .. Ήταν τόσο όμορφος αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ήταν τόσο χαμογελαστός , λες και δεν είχε γίνει τίποτα , λες όλα ήταν φυσιολογικά .. Ερχόταν προς το μέρος μας ..

-          Καλημέρα Άλις , είπε και της χαμογελούσε , ποιος ο Έντουαρτ ?

-          Καλημέρα Έντουαρτ , είπε παραξενεμένα με την συμπεριφορά του ..

-          Καλημέρα Μπέλλα μου , είπα και με φίλησε .. Κοκάλωσα κυριολεχτικά .. Τι ήταν αυτό ?Και τότε μου ήρθαν το λόγια της Κατερίνας στο μυαλό μου «όσοι του πάνε κόντρα , το πληρώνουν άσχημα ..»

-          Καλημέρα Έντουαρτ, είπα αφού απομάκρυνε τα χείλη του από τα δικά μου ..

-          Συγνώμη που άργησα , παρακοιμήθηκα ..

-          Δεν πειράζει , είπα ακόμα προσπαθώντας να συνέλθω από το σοκ ..

-          Λοιπόν πάω να ξεκινήσω την δουλειά μου, τα λέμε κορίτσια , είπε και αφού μου έδωσε ένα ακόμα φιλί έφυγε χαμογελαστός και ευδιάθετος ..

-          Τι του έκανες ?

-          Κανονικά τώρα θα έπρεπε να είναι θυμωμένος και να με βρίζει ..

-          Ωχ τόσο άσχημα τα πράγματα ..

-          Δηλαδή ..?

-          Πάμε να πιούμε ένα καφέ ..

-          Δεν προλαβαίνω θα πρέπει να πάω να δω για νυφικό ..

-          Πάμε μαζί , τι λες ?

-          Και δεν πάμε , είπα και  αφού πήρα την τσάντα μου , φύγαμε ..

Μετά από τρεις ώρες περπάτημα και αφού γυρίσαμε όλα τα μαγαζιά βρήκαμε το κατάλληλο νυφικό …Τώρα καθόμασταν και τρώγαμε σε ένα εστιατόριο

-          Λοιπόν Μπέλλα , πες τι του έκανες ?

-          Να χθες εγώ και ο Έντουαρτ κάναμε έρωτα ..

-          Τι ?, είπε δυνατά ..

-          Σιγά παιδί μου ..

-          Πλάκα μου κάνεις , α για αυτό είναι ευδιάθετος .?

-          Όχι γιατί μόλις σηκωθήκαμε , του είπα ότι δεν θυμάμαι τίποτα ..

-          Τι έκανες ?

-          Ναι ναι ..και έφυγε έξαλλος από το σπίτι ..

-          Παιδί μου γιατί το έκανες αυτό ?

-          Γιατί μια μέρα πριν φύγουμε από την Ελβετία , τον είδα αγκαλιά με μια ξανθιά ..

-          Και ζήλεψες πουλάκι μου ?

-          Ναι ζήλεψα , γιατί για να πω την αλήθεια , είμαι ερωτευμένη μαζί του .
.
-          Τέλεια , αμάν βρε κορίτσι μου .. το χειρίστηκες λάθος όλο το θέμα ..

-          Λες ε ?

-          Ε ναι .. ο Έντουαρτ είναι καλός αλλά μην του πας κόντρα ..

-          Άντε πάλι .. τα ίδια μου έλεγε η Κατερίνα στο σπίτι ..

-          Ναι γιατί εμείς τον ξέρουμε καλύτερα τον Έντουαρτ .

-          Και τώρα ..?

-          Απλά παίξε στο παιχνίδι του, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο ..

-          Δηλαδή ..?

-          Κανονικά θα έπρεπε να σε βρίσει , αλλά αντί αυτού είναι ένας άλλος Έντουαρτ ..

-          Αυτό δεν είναι καλό ε ?

-          Καθόλου , κάτι ετοιμάζει ..

-          Μπράβο βρε Άλις μου έκανες την καρδιά περιβόλι ..

-          Την αλήθεια σου λέω ..

-          Τέλεια ..

Η ημέρα του γάμου..

Εδώ και τέσσερις μήνες ο Έντουαρτ ήταν άλλος άνθρωπος .. Εγώ φυσικά δεν του πήγαινε κόντρα σε τίποτα .. Ο γάιδαρος πετά .. Ναι εγώ .. Τίποτα άλλο , περίμενα την έκρηξη του , αλλά τίποτα , για αυτό φοβόμουν την σημερινή ημέρα .. Φοβάμαι μην κάνει τίποτα στον γάμο ..Κοπέλες με είχαν αναλάβει να με κάνουν την τέλεια νύφη … Ήμουν έτοιμη , οι γονείς μου , δεν ήρθαν όπως ήταν αναμενόμενο , είχαν φύγει για ταξίδι .. Δεν μπορώ να πω ότι μου έλειπαν , άλλωστε πότε τους είχα κοντά για να του έχω τώρα.. 

Ήμουν μόνη , και περίμενα τον κύριο Μάνο να έρθει να με πάρει .. Κουμπάροι ήταν ο Έμμετ , ο καλύτερος φίλος του Έντουαρτ και η ΆΛΙς ..Κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα ,.. Σηκώθηκα να ανοίξω αλλά κανένας δεν ήταν .. αλλά κάτω υπήρχε ένα σημείωμα .. Το πήρα στα χέρια μου και έκλεισα την πόρτα .. Άνοιξα το σημείωμα ..

« Σε παρακαλώ , ξέρω ότι δεν σου είναι ευχάριστο  να παντρευτείς , αλλά τουλάχιστον χαμογέλα και προσπάθησε να είσαι χαρούμενη .. Πρόσεξε να μην καταλάβει κανείς ότι το χαμόγελο είναι προσποιητό ..
Έντουαρτ»

Εξαιρετικά , πώς τα έχω κάνει στην ζωή μου .. Όλα χάλια μου πάνε .. Αντί να πω στον Έντουαρτ ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του , εγώ το αποφεύγω σαν την άδικη κατάρα .. Νομίζει ότι δεν είμαι χαρούμενη και λογικό, αμάν η ζήλεια μου. Χτύπησε η πόρτα ..

-          Ποιος είναι ?

-          Ο Μάνος ..

-          Περάστε .., είπα και μπήκε μέσα ..

-          Μπέλλα μου είσαι μια κούκλα , λάμπεις ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ..

-          Εγώ ευχαριστώ για όλα ..

-          Πάμε .?

-          Πάμε ..

Μόλις φτάσαμε στην εκκλησία , ο Κύριος Μάνος με συνόδευε .. Μπήκαμε στην εκκλησία , η οποία ήταν στολισμένη με όμορφα μωβ και μπλε λουλούδια σε ωραίους συνδυασμούς.Δεν είδα τίποτα άλλο , παρά μόνο τον Έντουαρτ .. Ήταν τόσο όμορφος και το χαμόγελο του ,δεν ήταν προσποιητό φορούσε ένα άσπρο κουστούμι που τόνιζε ακόμα πιο πολύ την ομορφιά του  …Αυτός ήταν ο άνθρωπος  που θα ήθελα να ζήσω , κανένας άλλος ..

Μετά από ώρες ..

Τα πράγματα κύλησαν ομαλά , ο Έντουαρτ ήταν χαλαρός και γλυκός .. Αλλά και εγώ το χαιρόμουν όλο αυτό , ανεξαρτήτως της κατάστασης που επικρατούσε ανάμεσα μας .. Χορέψαμε , ήπιαμε .. Το μόνο κακό ότι ούτε στο αυτοκίνητο , ούτε στο γλέντι μου μιλούσε .. Δεν προσπάθησα καθόλου να του μιλήσω λες και κάτι μου είχε φάει την γλώσσα και μου ήταν αδύνατον να ξεστομίσω κάτι..
Το πιο δύσκολο ήταν  όμως στο δωμάτιο .. Ο Κύριος Μάνος μας είχε ετοιμάσει έτσι το δωμάτιο κατάλληλο για πρώτη νύχτα γάμου .. Μας έδιωξαν πιο νωρίς από το τραπέζι , τάχα για να  ευχαριστηθούμε την πρώτη νύχτα γάμου . Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι θα κάνουμε , δεν μπορούμε να κοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι ..

Προχωρούσαμε  στο διάδρομο , ο Έντουαρτ δεν μιλούσε καθόλου .. Ώσπου μας είδε μια υπηρέτρια ..

-          Να ζήσετε ..

-          Σε ευχαριστούμε  πολύ γλυκιά μου

-          Σε ευχαριστούμε , είπε και ο Έντουαρτ .. Η κοπέλα όμως δεν έφευγε , κάτι ήθελε ..

-          Τι είναι Άννα ?

-          Να συνηθίζεται ο γαμπρός να παίρνει την νύφη στην αγκαλιά του ..Κοιταχτήκαμε με τον Έντουαρτ , και αφού ξεφύσησε, με σήκωσε στην αγκαλιά του , ενώ εγώ έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του για να είμαι σίγουρη να μην με ρίξει ..

-          Αχ πόσο ταιριαστό ζευγάρι που είσαστε  ..

-          Σε ευχαριστούμε πολύ ,Άννα μου ..

-          Φτου φτου να μην σας ματιάσω , είπε και αφού μας σταύρωσε έφυγε .. Ο Έντουαρτ άνοιξε την πόρτα του δωματίου και με άφησε κάτω .. Έκλεισε την πόρτα ..

-          Επιτέλους τέλος το φιάσκο .., είπε ο Έντουαρτ χρησιμοποιώντας τα ίδια λόγια που είχα πει και εγώ στην Ελβετία ..Δεν μίλησα κρατήθηκα ..

-          Λοιπόν εγώ τζέντλεμαν δεν έχω σκοπό να το παίξω  και να πιαστεί η μέση μου .. Εγώ θα κοιμηθώ στο κρεβάτι .., εσύ κάνε ότι θες .., είπε και κάθισε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να βγάζει τα ρούχα του ..

-          Πλάκα μου κάνεις , θα κοιμηθώ στην μπανιέρα .. ?

-          Υπάρχει και ωραιότατη πολυθρόνα ..

-          Με κοροϊδεύεις έτσι?

-          Καθόλου , είπε και αφού ξεντύθηκε , πήγε και ξάπλωσε ..

-          Έτσι κοιμάσαι εσύ ..?

-           Α ναι δεν στο  είπα ?

-          Όχι ..

-          Κρίμα ε τώρα το έμαθες , λοιπόν καληνύχτα και μην κάνεις φασαρία..

Δεν του μίλησα , έβγαλα το νυφικό μου , πήρα την ρόμπα μου , σκεπάσματα και πήγα στην μπανιέρα .. Ωραία πρώτη νύχτα γάμου , αλλά δεν θα του πέρναγε , νόμιζε ότι έτσι θα με πικάρει .. Έστρωσα και έπεσα να κοιμηθώ.. Η αλήθεια ήταν ότι δεν ήταν τόσο βολικά , αλλά η ανάγκη .. Αφού βολεύτηκα όσο μπορούσα με πήρε ο ύπνος ..

Μετά από ώρα ..

Ένιωσα κάποιος να με βρέχει , σηκώθηκα απότομα ..

-          Ααα, φώναξα ενώ είχα γίνει παπάκι .. Είδα τον Έντουαρτ από πάνω μου..

-          Τι ουρλιάζεις βρε κορίτσι μου ?

-          Πας καλά ..με έβρεξες ..

-          Ωχ συγνώμη , είμαι υπνοβάτης και δεν καταλαβαίνω τι κάνω ..

-          Α είσαι και υπνοβάτης ..?

-          Α δεν στο είπα , χίλια συγνώμη , και κάνει πολύ φασαρία, αμάν ηρέμησε , είπα και έφυγε .. 

Α αυτός θα με τρελάνει εντελώς .. Σηκώθηκα από την μπανιέρα και όλα τα σκεπάσματα αλλά και εγώ είχα γίνει μούσκεμα.. Καθώς τα μάζευα ,   θυμήθηκα εκείνη την νύχτα που ήμασταν μαζί , ο Έντουαρτ δεν υπνοβατούσε, άρα  έλεγε ψέματα , αλλά γιατί ?Βγήκα έξαλλη από το δωμάτιο ..

-          Δεν υπνοβατείς , θα το θυμόμουν .. Τότε εκείνος άνοιξε τα μάτια του , έβαλε το χέρι του στο κεφάλι για να το στερεώσει και με κοίταξε στα μάτια ..

-          Μπα τώρα θυμόμαστε ?Ωχ αυτό ήταν , την πάτησα  κανονικότατα … Έπεσα στην παγίδα πριν καν να το καταλάβω ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου