Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...11


ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ !!!


ΈΝΤΟΥΑΡΤ



-          Και καλά βρε μπαμπά , αφού τον αγαπούσε η Μπέλλα , το ίδιο και αυτός …

-          Γιατί κοριτσάκι μου , όσο και να τον αγαπούσε , δεν μπορούσε να αφήσει τον άνδρα της..

-          Μα ήταν κακός …

-          Ναι αλλά δεν το ήξερε

-          Γιατί δεν της το έλεγε ο Έντουαρτ …

-          Δεν ήθελε να την στενοχωρήσει …

-          Ναι αλλά θα ήταν μαζί

-          Σωστή διαπίστωση αυτή αγάπη μου αλλά για ότι έκανε ο Έντουαρτ είχε και ένα σκοπό ..

-          Ναι αλλά..

-          Δεν είχε αλλά θες να ακούσεις την συνέχεια ?

-          Ναι , μου είπε ενώ τα ματάκια της έλαμψαν .Ήταν τόσο όμορφη , τόσο μοναδική ..

-          Λοιπόν ένα ακόμα περιστατικό ήρθε να ταράξει τα νερά ….


Μπέλλα


Από την μία ζούσα την απόλυτη ευτυχία και από την άλλη την απολυτή δυστυχία. Τον Έντουαρτ τον αγαπούσα περισσότερο και από την ζωή μου, αλλά δεν μπορούσα να προδώσω τον Τζεικ , ήταν τόσο καλός μαζί μου . Εκτός από αυτό όμως είχε αρκετά κεφάλαια στην εταιρεία και αν τα έπαιρνε η εταιρεία θα είχε τόση κάμψη που θα ήταν δύσκολο να την επαναφέρω ξανά στα κανονικά της.

Ο Έντουαρτ πολλές φορές μου είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει σε ότι θέλει αλλά δεν ήθελα να υποχρεωθώ στον Έντουαρτ , τον αγαπούσα , στην περίπτωση που γίνει κάτι δεν ήθελα να υποφέρει εξαιτίας μου .

Μέσα σε όλα όμως ήρθε να προστεθεί και ένα ακόμα πρόβλημα που για οποιαδήποτε άλλη γυναίκα θα ήταν χαρά για μένα , μπέρδεμα . Εδώ και δυο εβδομάδες έχω ναυτίες , ότι τρώω το βγάζω και είχα και καθυστέρηση , και αυτό με οδήγησε να κάνω ένα τεστ εγκυμοσύνης , το οποίο βγήκε θετικό . Μου κόπηκαν τα πόδια , δεν ήξερα πώς να αντιδράσω . Ένα παιδί είναι ευτυχία , πάντα ήθελα να κάνω ένα παιδάκι , αλλά όπως έχουν μπλεχτεί τα πράγματα , δεν ξέρω αν είμαι ικανή να το κρατήσω . Από την μία ο Τζεικ , του οποίου η πιθανότητα να κάνει παιδιά είναι μηδαμινές και από την άλλη ο Έντουαρτ , του οποίου είναι το παιδί , δεν μπορώ να του το αποκαλύψω ακόμα. Ήμουν σε τόσο δύσκολη κατάσταση δεν ήξερα τι να κάνω , προς το παρόν τουλάχιστον δε θα το έλεγα δε κανέναν μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω.

Ενώ καθόμουν στο γραφείο μου και δούλευα , ξαφνικά η Μπρι μου χτύπησε την πόρτα


      Τι είναι Μπρι ?

-          Ήρθε ένας φάκελος για εσάς

-          Δώστο μου , της είπα και μου το άφησε πάνω στο γραφείο

-          Με θέλετε κάτι άλλο ?

-          Όχι μπορείς να φύγεις… όπως θέλετε , είπε και έφυγε .Πήρα στα χέρια μου τον φάκελο , ο οποίος ήταν ανώνυμου αποστολέα. Δεν είχα καλό προαίσθημαγια αυτό…Τον άνοιξα 
  και αυτό που αντίκρισα μπροστά μου, μου έκοψε τα πόδια .........-          Ηταν φωτογραφίες που έδειχναν τον Έντουαρτ να φιλά μια κοκκινομάλλα. Όχι δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό !! Κάποιος μου κάνει πλάκα! Από την άλλη για να μου στείλει τις φωτογραφίες εδώ , σημαίνει ότι κάποιος ξέρει για εμάς !! Γιατί όλα μου τυχαίνουν τώρα? Ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο ..
-          Κυρία Σουάν σας ζητάει ο άντρας σας , να περάσει ?
-          Ναι να περάσει .. Αυτός μου έλειπε τώρα …

Ο Τζεικ μετά από λίγο μπήκε μέσα …


-          Γειά σου αγάπη μου ?
-          Γεια σου πως και πέρασες ??
-          Να το πρωί δεν ήσουν και πολύ καλά και ήρθα να σε δω …
-          Καλά είμαι τώρα .. Τζεικ θέλω να μιλήσουμε ..
-          Ωχ είναι κάτι σοβαρό ?
-          Έτσι και έτσι ..
-          Ωραία πες μου
-          Να ξέρω ότι παιδιά δεν γίνεται να κάνουμε ..
-          Μπέλλα σε παρακαλώ ..
-          Άφησέ με να μιλήσω και μετά 
-          Καλά 
-          Λοιπόν έλεγα παιδιά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλά εγώ Τζεικ είμαι έγκυος ..
-          Μα πως ?? δεν γίνεται .
-          Ο γιατρός είχε δώσει μια πιθανότητα 5 %
-          Δηλαδή θα γίνω πατέρας ?τα καταφέραμε θα γίνουμε γονείς ?
-          Ναι Τζεικ θα κάνουμε παιδί 
-          Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις..
Και εγώ είμαι χαρούμενη 
Σηκώθηκε από την θέση του και ήρθε και με φίλησε από την χαρά του .


 Ξέρω ότι αυτό που έκανα δεν είναι σωστό  αλλά αυτή την στιγμή δεν λειτουργεί η λογική μου .
       
-          Μπελλάκι μου θες να βγούμε να το γιορτάσουμε ?
-          Αμέ με μεγάλη μου χαρά , μισό να πάρω τα πράγματα μου και έρχομαι 
-          Ωραία θα σε περιμένω έξω 
-          Οκ
Ο Τζεικ ήταν τόσο χαρούμενος !!!!! Και εκεί που πήρα τα πράγματα μου ένα μήνυμα ήρθε στο κινητό μου . 
«Δεν είναι σωστό να λέμε ψέματα» Μα πως ? το μήνυμα είναι αυτό εν τω μεταξύ δεν γνώριζα το νούμερο . Αχ κοντεύω να τρελαθώ έτσι όπως τα έχω κάνει ..
Βγήκα έξω και είδα τον Τζεικ να μιλά με τον Έντουαρτ , ε τώρα μπορώ να πάω να πέσω από κανένα γκρεμό ..
Ξαφνικά γύρισε προς εμένα με ένα χαμόγελο στα χείλη και μου είπε ..
-          Συγχαρητήρια κυρία Σουάν με το καλό , μου είπε τα νέα ο σύζυγος σας , και με φίλησε δεξιά και αριστερά στο μάγουλο μου ενώ ψιθύρισε μέσα στο αυτί μου « Δεν είναι σωστό να λέμε ψέματα»  και έφυγε από κοντά μου . Τα έχασα , το μήνυμα το έστειλε ο Έντουαρτ , δηλαδή ήξερε … Δεν ξέρω τι να πω τα έχω χαμένα
-          Σας ευχαριστώ πολύ , αλήθεια εσείς τι κάνετε εδώ ?
-          Να είπα να πάρω την Μπρι να βγούμε έξω για φαγητό μιας και είναι το διάλλειμα της ..αν δεν σας πειράζει βέβαια ..
-          Εμένα τι πειράζει .. και του έριξα ένα βλέμμα του στυλ δεν σου έφτανε η κοκκινομάλλα θες κι άλλη , αλλά αυτός ατάραχος .
-          Σας ευχαριστούμε πολύ
*************

-          Μπαμπά δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα ..

-          Γιατί κοριτσάκι μου ?

-          Πρώτον αλήθεια ο Έντουαρτ την απάτησε ?

-          Όχι κοριτσάκι μου , αφού την αγαπούσε αλλά ο Τζεικ του είχε στήσει μια παγίδα  

-          Δηλαδή ?

-          Του είχε στείλει μια κοπέλα να κάνει ότι τον θέλει να τους βγάλουν γωτογραφίες και να τις στείλουν στην Μπέλλα

-          Και ο Έντουαρτ ?

-           Εντουαρτ κατάλαβε αμέσως την παγίδα , σταμάτησε την κοπέλα της έδωσε περισσότερα χρήματα και της ζήτησε να κάνο0υν κάτι για να τιμωρήσουν τον Τζεικ

-          Και τι είναι αυτό ?

-          Θα μάθεις στην συνέχεια

-          Και καλά η Μπέλλα γιατί είπε ψέματα στον Τζεικ για το παιδί ?

-          Γιατί είχε θυμώσει με τον Έντουαρτ

-          Αλλά ο Έντουαρτ ήξερε ..

-          Ναι ήξερε κοριτσάκι μου , ήξερε . Λοιπόν κοριτσάκι μου ετοιμάσου σιγά σιγά σιγά η μαμά  θα έρθει να σε πάρει ..

-          Όχι μα θέλω να ακούσω και την συνέχεια

-          Την επόμενη φορά εντάξει ?

-          Εντάξει , και μετά από πέντε λεπτά χτύπησε το κουδούνι . Πήρα την μικρή από το χέρι και αφού την φόρεσα τον μπουφάν άνοιξα την πόρτα ..

-          Γειά σου Μπέλλα

-          Γεια τι κάνετε ?

-          Καλά είμαστε , λέμε ιστορίες μαμά

-          Και τι ιστορίες είναο αυτές ?

-          Για μια κοπέλα που αγαπούσε κάποιον πολύ αλλά του έλεγε ψέματα

-          Έντουαρτ ποια ιστορία είναι αυτή?

-          Τίποτα κάτι δικά μας , έσκυψα και φίλησα την μικρή και της είπα στο αυτί ..

-          Καμιά φορά λέμε και κανένα μικρό ψεματάκι, της είπα και γελάσαμε και οι δύο .

-          Λοιπόν ρένεσμι πάμε , τα λέμε Έντουαρτ

-          Τα λέμε γεια σας………. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου