Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Γυάλινα όνειρα..



Μπέλλα

Να πω την αλήθεια , αυτή την συνεργασία την φοβάμαι , όσο σκέφτομαι , ότι θα είμαι σχεδόν όλες τις ώρες μαζί του , θα με έλεγχε και δεν θα μπορούσα να πάρω ανάσα , ήταν ότι το χειρότερο .. Αλλά ήμουν και είμαι δυνατή  και δεν θα αφήσω τίποτα και κανέναν να με επηρεάσει .. 

Πιστεύω απλά να πήγαινε  καλά η συνεργασία μας αν και με την ακατανόητη συμπεριφορά του δεν μπορώ να είμαι απόλυτα σίγουρη .. Την μια είναι απόλυτα εχθρικός μαζί μου , μούτσο με κατεβάζει , μαούνα με κατεβάζει .. Αμ το άλλο με το μουστάκι του μπάρμπα Γιώργου .. Μου έχει μείνει απωθημένο και από τότε όταν δω ότι βγει , έστω και λίγο   , πάω και το βγάζω .. Έχω γίνει μανιακή με αυτό το θέμα ..

Αλλά πέρα από όλα , πέρα από την εταιρεία , πέρα από τον Κύριο Μάνο, πέρα από όλους , δεν είχα καμιά επαφή με τους γονείς μου ..Εντάξει αδιαφορία , αδιαφορία , αλλά εδώ μιλάμε ότι έχουν καταντήσει αηδία .Αν δεν τους πάρω κανένα τηλέφωνο εγώ, αυτοί ούτε που με σκέφτονται .. Δεν ξέρω αν έχω ξανασυναντήσει ποτέ τέτοιους γονείς ..

Σηκώθηκα λοιπόν το πρωί , πλύθηκα , βάφτηκα ελαφριά πάντα , φόρεσα ένα από τα κουστούμια μου , μαύρη φούστα ως το γόνατο  , μια άσπρη μπλούζα από μέσα και το σακάκι μου το μαύρο .. Φυσικά μαύρε γόβες που φρόντιζα πάντα όταν πάω στο γραφείο να τις βγάζω, γιατί γίνονταν χάλια τα πόδια μου και..Άφησα τα μαλλιά μου ελεύθερα αλλά πήρα και ένα κοκαλάκι , γιατί προοριζόταν δύσκολη μέρα , ειδικά με τον Έντουαρτ από πάνω μου ..Κατέβηκα κάτω , αλλά τότε παρατήρησα ότι είχα αργήσει λιγάκι και έπρεπε να φύγω για να είμαι στην ώρα μου στην εταιρεία ..Πήγα στην κουζίνα , ήπια μια γουλιά από τον καφέ και πήγα να φύγω.

-          Μπέλλα μου δεν θα φας κάτι ?

-          Όχι Κατερίνα μου , έχω αργήσει .. Ο κύριος Μάνος ?

-          Είχε κάτι εξωτερικές δουλειές και έφυγε νωρίς ..

-          Ωραία , λοιπόν φεύγω θα τα πούμε .. Κατέβηκα κάτω στο γκαράζ, και πήρα το αυτοκινητάκι μου .. Ήθελα σε αυτό το τομέα να είμαι ανεξάρτητη , δεν μπορώ να με πηγαίνουν και να με φέρνουν..Έτρεξα λιγάκι και σε μισή ώρα ήμουν την εταιρεία .. Το πάρκαρα και τότε παρατήρησα ένα Volvo παρκαρισμένο.. Δεν το είχα ξαναδεί , μάλλον ήταν του Έντουαρτ .. Μα καλά γιατί δεν παίρνει κάποιο πιο ακριβό αυτοκίνητο , τόσα λεφτά έχει, να μου πεις εγώ γιατί ‘έχω ένα smart  ? Τέλος πάντων , ο Έντουαρτ είναι εδώ και είμαι σίγουρη ότι θα ελέγχει ακόμα και την ώρα που θα έρχομαι .. Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μου επέτρεπαν οι γόβες μου ..Ανέβηκα επάνω στον όροφό μου ..Κατευθύνθηκα προς το γραφείο μου ..

-          Ελίζαμπεθ , καλημέρα , ένα καφεδάκι σε παρακαλώ ..

-          Αμέσως, Κυρία Σουάν ,ο Κύριος Κάλλεν σας περιμένει μέσα στο γραφείο  ..

-          Ωχ ..

-          Ακριβώς , δεν του αρέσουν οι άνθρωποι οι αργοπορημένοι ..

-          Τώρα τα κάναμε τα λεφτά μας.. είπα και κοίταξα από το τζάμι , να κοιτάει το ρολόι του και να κούνα το πόδι του νευρικά .. Αυτό ήταν Μπέλλα την βάψαμε.. Πήρα  μια ανάσα και μπήκα στο γραφείο μου ..Προσπάθησα να είμαι ψύχραιμη , δεν θέλω να νομίζει ότι τον φοβάμαι κιόλας ..

-          Καλημέρα , είπα μόλις μπήκα μέσα  με ένα χαμόγελο .. Μόλις με είδε άστραψε το μάτι του και ξαφνικά θυμός εμφανίστηκε στα μάτια του ..

-          Δεσποινίς Σουάν , αργήσατε ένα δεκάλεπτο , δεν νομίζετε ότι είναι μεγάλη αργοπορία ?

-          Χίλια συγνώμη αλλά είχε κίνηση .., προσπάθησα να δικαιολογηθώ λες και είμαι μαθήτρια και άργησα στο μάθημα..

-          Να ξεκινούσατε πιο νωρίς ..

-          Θα το έχω υπόψη μου ..

-          Γιατί πρέπει να είμαστε νωρίς εδώ , για να δίνουμε και το καλό παράδειγμα και στους υπαλλήλους μας .., είπε με απόλυτη σοβαρότητα .. Δεν θα τα πάμε καλά με αυτόν , το βλέπω εγώ..Τότε χτύπησε η πόρτα ..

-          Ποιός είναι ?

-          Η Ελίζαμπεθ ..

-          Πέρασε .. , είπα ενώ επιτέλους κάθισα στην θέση μου ..

-          Το καφέ σας ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου ..

-          Θα θέλατε κάτι άλλο ?

-          Όχι μπορείς να πηγαίνεις ..

-          Εντάξει ,είπε και έφυγε ..

-          Λοιπόν Κύριε Κάλλεν , ευχαριστώ για την συμβουλή που μου δώσατε , θα την λάβω σοβαρά υπόψη μου , του είπα κάπως ειρωνικά ..

-          Ωραία αφού το ξεκαθαρίσαμε και αυτό  ας περάσουμε στην δουλειά ..

-          Ωραία ας ξεκινήσουμε ..

-          Πρώτα ας ξεκαθαρίσουμε κάτι , όπως ήδη γνωρίζετε είμαι ο διευθυντής οικονομικών και αντιπρόεδρος  της εταιρείας ..

-          Φυσικά και έχω ενημερωθεί ..

-          Και ως αντιπρόεδρος και μέτοχος θα πρέπει να ενημερώνομαι για όλα ..
-          Αυτό εννοείται , άλλωστε δεν ήρθα εδώ να σας φάω την δουλειά κύριε Κάλλεν , αλλά για να συνεργαστούμε όσο πιο αρμονικά γίνεται ..

-          Χαίρομαι που το ακούω αυτό..

-          Να σας ρωτήσω κάτι μέχρι?

-          Βεβαίως ..

-          Μέχρι χθες με φωνάζατε μούτσο και μαούνα , και ο ενικός πήγαινε σφαίρα , τώρα γιατί μου μιλάτε στον πληθυντικό?

-          Νόμιζα ότι στην δουλειά είναι καλύτερο να μιλάμε στον πληθυντικό , δείχνει σεβασμό ..

-          Κύριε Κάλλεν , ο σεβασμός , δεν δημιουργείται από τον ενικό ή τον πληθυντικό , αλλά αν θεωρείται τον άλλον άνθρωπο και ξέρετε ότι όπως δεν θέλετε να σας συμπεριφέρονται , έτσι δεν τους συμπεριφέρεσαι ..

-          Μάλιστα , ωραία τότε ας μιλάμε στον ενικό ..

-          Να αποφύγουμε χαρακτηρισμούς , σαν μούτσο , μαούνα ..

-          Βλέπω σου κόστισαν αυτοί οι χαρακτηρισμοί?

-          Δεν είναι και οι καλύτεροι που θα μπορούσαν να κάνουν σε μια κοπέλα , δεν νομίζεις?

-           Ναι δεν έχω καμία αντίρρηση , αλλά αν έβλεπες τον εαυτό σου τα ίδια θα έλεγες ..

-          Δεν νομίζω ή τουλάχιστον θα τα κρατούσα για τον εαυτό μου ..

-          Τέλος πάντων αυτά ανήκουν στο παρελθόν , ας κάνουμε μια νέα αρχή ..

-          Ωραία ας ξεκινήσουμε ..

Τι ήθελα να το πω τότε αυτό ?? Ήμουν και χαρούμενη που θα ξεκινήσουμε .. Πιο αυταρχικό και σκληρό άνθρωπο δεν έχω ξαναδεί.. Έχει περάσει ένας μήνας και μου φαίνεται μαρτύριο ..Δεν με αφήνει σχεδόν καθόλου να δουλέψω , τα περισσότερα τα παίρνει αυτός  και ότι μου δίνει τα ελέγχει πέντε έξι φορές , λες και είναι σίγουρος ότι έχω κάνει κάποιο λάθος.. Ελέγχει , τι ώρα πάω , τι ώρα έρχομαι .. Είναι απίστευτο ..

-          Μπέλλα , έχει γίνει λάθος ..

-          Που έχε γίνει πάλι λάθος Έντουαρτ ?

-          Το ποσό δεν είναι σωστό ..

-          Μα το έλεγξα τρεις φορές..

-          Κι όμως είναι λάθος ..

-          Έντουαρτ μήπως εσύ κάνεις κάποιο λάθος ?

-          Με αμφισβητείς ?, μου είπε και με κοίταξε με άγριο τρόπο ..

-          Όχι απλά άνθρωπος είσαι , λάθη γίνονται ..

-          Εγώ δεν κάνω λάθη ..

-          Καλά δεν κάνεις , θες να το κάνουμε μαζί .. ?

-          Συμφωνώ .. , είπε και ηρέμησε .. Έτσι το κάναμε , το ελέγξαμε και δυο φορές και τελικά μπορώ να πω με σιγουριά ότι και οι δύο είχαμε κάνει  λάθος, και θα ορκιζόμουν ότι το είχα σωστό ..

-          Είδες και οι δύο κάναμε λάθη ..

-          Και το θεωρείς καλό αυτό ?

-          Δεν είναι .. αλλά τουλάχιστον , συνεργαστήκαμε και το βρήκαμε ..

-          Πάλι καλά , είπε κα αφού πήρε τα χαρτιά, έφυγε .. Αυτός ο άνθρωπος θα με τρελάνει ..

Μετά από δυο μέρες

Μία μέρα πριν φύγει ο Κύριος Μάνος για το ταξίδι του.. Τελικά δεν θα λείψει έξι μήνες , αλλά τέσσερις ..Διοργάνωσε κάτι σαν δεξίωση γιατί ήθελε κάτι να μας ανακοινώσει.. Όταν τον ρώτησα τι θα πει? Μου είπε ότι θα το μάθω εκείνη την στιγμή .. Είναι έκπληξη  … Δεν πίεσα την κατάσταση παραπάνω , άλλωστε έκπληξη ήταν ..

Ήμουν στο δωμάτιο μου και έκανα ένα μπάνιο .. Βγήκα και έκατσα λίγο μπροστά στο laptop να δω κάτι αρχεία ..Τότε χτύπησε η πόρτα ..

-          Ναι ?

-          Μπέλλα , η Κατερίνα είμαι ..

-          Πέρασε .. είπε και τότε μπήκε με ένα μεγάλο δέμα στα χέρια  της ..

-          Τι είναι αυτό Κατερίνα?

-          Το φέρανε για σένα ..

-          Για μένα ? Από ποιον είναι ?

-          Τι να σου πω δεν ξέρω ..

-          Καλά φέρτο μου εδώ  , είπα και το έβαλα πάνω στο κρεβάτι .. Άνοιξα το κουτί , και έβγαλα από μέσα μια μακριά μωβ τουαλέτα στράπλες .. Ήταν υπέροχη ..Έψαξα μέσα στο κουτί και βρήκα μια κάρτα ..Την πήρα και την άνοιξα .

«Έμαθα ότι το μωβ είναι το αγαπημένο σου χρώμα , το ίδιο και εμένα .. Μόλις την είδα , λέω ότι θα σου ταιριάζει απόλυτα .. Ελπίζω να το φορέσεις σήμερα το βράδυ ..

Έντουαρτ..»

Α αυτός  ο άνθρωπος από την μια με έχει σήκω σήκω , κάτσε κάτσε  και από την άλλη μου στέλνει τουαλέτες ..Αν δεν τρελαθώ τώρα πότε θα τρελαθώ ?

Το βράδυ ..

Ετοιμάστηκα και έβαλα και την τουαλέτα που μου είχε στείλει .. Ο κόσμος είχε μαζευτεί κάτω .. Πήρα μια ανάσα και κατέβηκα κάτω .. Αμέσως τα μάτια μου έψαχναν τα δικά του .. Μόλις τα εντόπισα , είδα μέσα τους μια λάμψη, που δεν είχα ξαναδεί .. Αφού χαιρέτησα κάποιους προσκεκλημένους  , κατευθύνθηκα προς το μπαρ όπου ήταν ο Έντουαρτ ..

-          Καλησπέρα , του είπα και τότε γύρισε και μου πρόσφερε ένα ποτό …ευχαριστώ..

-          Σου πηγαίνει το φόρεμα ..

-          Να σαι καλά , με ξάφνιασε η χειρονομία σου ..

-          Τα κάνω κάτι τέτοια , είπε και μου χαμογέλασε ..

-          Την προσοχή σας παρακαλώ .. , είπε ο Κύριος Μάνος , και όλα τα μάτια στράφηκαν επάνω του ..
-          Πρώτα από όλα σας ευχαριστώ πολύ που ήρθατε σήμερα εδώ ..Όπως ξέρετε  σιγά σιγά θα αποσυρθώ από το χώρο της εταιρείας και θα αφήσω πια χώρο στα νιάτα .. Από εδώ και πέρα πρόεδρος της εταιρείας , θα είναι η Ιζαμπέλλα Σουάν , πολύ ικανή νεαρά , με ειδικευμένες σπουδές .., είπε και όλων τα πρόσωπα στράφηκα προς εμένα και χειροκρότησαν …Ένιωσα τα πόδια μου να κόβονται , γιατί τόσο καιρό καλά ήταν , είχα και πάνω κάτω την βοήθεια του Κύριου Μάνου, τώρα θα είμαι μόνη και από πάνω μου ο Έντουαρτ να ελέγχει κάθε μου κίνηση..
-          Επίσης θα ήθελα να σας ανακοινώσω και ‘ένα ακόμα ευχάριστο γεγονός.. Σήμερα αρραβωνιάζω την προστατευόμενη μου Ιζαμπέλλα Σουάν με τον Έντουαρτ Κάλλεν ..Μόλις το άκουσα ένιωσα τον κόσμο γύρω μου να χάνεται , όχι δεν μπορεί , κάποιος μου κάνει πλάκα, κάποιος θέλει να παίξει μαζί μου..Πήγα να φύγω , να μείνω λίγο μόνη , εκείνη την ώρα δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα άλλο , και τότε ένιωσα ένα χέρι να μου κρατάει το καρπό .. γύρισα και ο Έντουαρτ ψιθύρισε στο αυτί μου..

-          Μην τολμήσεις να φύγεις , σκέψου τον Κύριο Μάνου .., είπε και γύρισα με ένα συγκρατημένο χαμόγελο προς όλους για αν τους δείξω την υποτιθέμενη χαρά μου .. Ο Έντουαρτ , έβαλε το χέρι του γύρω από την μέση μου , με γύρισε και με φίλησε , μπροστά σε όλους .. Αυτό ήταν ένιωσα εγκλωβισμένη από παντού και ενώ όλα νόμιζα ότι πήγαιναν καλά , η ζωή  , οι επιλογές μου και τα όνειρα μου με προδίδουν με το πιο άσχημο τρόπο ..

Οι επόμενες μέρες κύλησαν σαν νερό , ένιωθα γύρω μου τους ανθρώπους να κινούνται και εγώ να μένω στάσιμη , να μην μπορώ να κουνηθώ , να μην μπορώ να κάνω βήμα .. Όταν ζήτησα εξηγήσεις από τον Κύριο Μάνο, απλά αυτός με απέφυγε , πήγα και στον Έντουαρτ και το μόνο που μου είπε , ότι όλα ήταν καθορισμένα .. Έπρεπε να το περιμένω., ότι όταν κάνω εγώ ‘όνειρα ο Θεός από πάνω μου γελάει

Είχαμε  πάει επαγγελματικό ταξίδι  στην Ελβετία, εγώ και ο Έντουαρτ .. Τον τελευταίο καιρό είχε γίνει ακόμα πιο απαιτητικός από πριν , δεν άντεχα άλλον .. Έτσι βγήκα από την αίθουσα όπου βρισκόμασταν και αποφάσισα να πάω μια βόλτα .. Καθώς περπατούσα και ήμουν αφηρημένη τις σκέψεις μου , έπεσα πάνω σε έναν άνθρωπο .. Σήκωσα το κεφάλι μου για να τον δω και τότε αντίκρισα τον μόνο άνθρωπο που δεν περίμενα  ...
.
-          Τζεικ …?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου