Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011


Μπέλλα

Δεν ξέρω πως με έπεισε να κάνω πάλι κάτι τέτοιο!! Δεν έχω καλό προαίσθημα για αυτή την νύχτα και όμως είμαι τόσο κοντά στο στόχο μου να ανακαλύψω ποιος σκότωσε τον πατέρα μου , που τόσο αγαπούσα και λάτρευα..

Από την μία δεν ήθελα , γιατί εκτός από το γεγονός ότι βάζω τον εαυτό μου ξανά σε κίνδυνο , αυτή την φορά περιπλέκονται ακόμα περισσότερα  τα πράγματα .. Ο Έντουαρτ παρακολουθεί κάθε μου κίνηση , μιας και διερευνά την υπόθεση μου , και μέσα σε όλα είναι και οι τύψεις που με έχουν κατακλύσει .. Αλλά η εκδίκηση και η περιέργεια  στην προκειμένη περίπτωση υπερείχαν από όλα .Έτσι είπα ψέματα στον Έντουαρτ ότι θα μείνω σπίτι μου με την Άλις , έτσι ώστε να μην καταλάβει τίποτα και για καλό και για κακό , είπα και στην Άλις να έχει το νου της μήπως ξαφνικά εμφανιστεί ο Έντουαρτ ή πάρει τηλέφωνο ..

Περίμενα λοιπόν να βραδιάσει , φόρεσα τα μαύρα μου ρούχα , πήρα την περούκα μου , το όπλο τον σιγαστήρα και ξεκίνησα για τον επόμενο στόχο μου …

Μετά από λίγο ‘έφτασα στο σημείο όπου είχα ραντεβού με τον Τζεικ για να μου δώσει  τελευταίες πληροφορίες για τον κύριο που έπρεπε να φάω ..Όταν έφτασα ήταν εκεί , έξω από το αυτοκίνητο, ντυμένος με ένα μαύρο κουστούμι , με ένα άσπρο πουκάμισο από μέσα και με μαύρα γυαλιά …

-          Καλώς την γλύκα ..

-          Πες μου ότι είναι να μου πεις  , γιατί βιάζομαι ..


-          Καλά , μωρέ πως κάνεις έτσι ..

-          Τελείωνε…

-          Καλά , σε  20 λεπτά από τώρα θα βρίσκεται στο γραφείο του ..Δεν μπορείς όπως είναι φυσικό να μπεις από μπροστά , άρα έχει μια σκάλα από πίσω , αλλά δεν φτάνει στο γραφείο του ακριβώς , για αυτό θα πρέπει να δείξεις τις γυμναστικές σου ικανότητες και να πηδήσεις στο παράθυρο του , το οποίο το ανοίγει γιατί δεν μπορεί να βρίσκεται μέσα σε κλειστό χώρο .. Πρόσεξε μέσα στο γραφείο του έχει κάμερα προσπάθησε να την καλύψεις , όσο για τους μπράβους κατά 99%  θα βρίσκονται έξω από την πόρτα για να φρουρούν τον μαλάκα , κατάλαβες ?

-          Κατάλαβα ..

-          Α και στο  αριστερό συρτάρι του έχει ότι στοιχεία θες για τις δουλειές του και αυτά τα χαρτιά θα σε οδηγήσουν στον αρχηγό της συμμορίας του μπάσταρδου ..

-          Καλά ,λοιπόν φεύγω …

-          Να προσέχεις γλύκα ..

-          Πάντα προσέχω .., είπα και έφυγα και μετά από κανένα τέταρτο έφτασα ..
-           
Πρόσεξα μήπως υπάρχει κανένας γύρω μου , και αφού το επιβεβαίωσα , φόρεσα την περούκα μου , τα γάντια μου , το όπλο μου το έβαλα στην θήκη που είχα στην ζώνη μου και ξεκίνησα για το  γραφείο του . Ανέβηκα αθόρυβα τις σκάλες και τότε πήδησα για να φτάσω στο παράθυρο που ήταν ανοιχτό . Ευτυχώς η απόσταση ήταν μικρή και δεν έφαγα τα μούτρα μου, αλλά για κακή μου τύχη , κάτι προέξεχε στο παράθυρο ,το οποίο μου έσκισε την μπλούζα και με έκοψε αρκετά ώστε να βγάλω αίμα . Σκούπισα ότι μπορούσα και πήδησα από το παράθυρο στο γραφείο του μαλάκα ..Με το φακό μου πρόσεξα την κάμερα και τότε πέταξα επάνω της ένα ύφασμα .. Τα φώτα  ήταν κλειστά αλλά άκουγα συνομιλίες απέξω .. Έτσι πήγα πίσω από την πόρτα και περίμενα μέχρι να μπει ..Μετά από λίγο μπήκε ένας χοντρός και χωρίς καν να με δει πήγε και κάθισε  στην καρέκλα του , ανοίγοντας συνάμα τα φώτα . Μόλις με είδε , πήδησα πάνω στο γραφείο του , του έκλεισα το στόμα και τον σκότωσα .. Κατέβηκα , πήρα τα χαρτιά από το αριστερό συρτάρι, άφησα το σημάδι μου επάνω του  και έφυγα με τον ίδιο τρόπο όπως μπήκα ..

Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και δεν είχα κανένα ατύχημα ή καμιά δυσάρεστη συνάντηση .. Πήγα σπίτι μου , έκανα ένα μπάνιο και κάθισα να διαβάσω τα χαρτιά που πήρα.. Όλες οι βρομοδουλειές του ήταν εδώ αλλά δεν είχα βρει ακόμα κάτι που να μου κινεί το ενδιαφέρον , ώσπου έφτασα σε αυτούς που συνεργάζεται , και είδα ότι όλους του έχω βγάλει από την μέση εκτός από έναν , αυτός πρέπει αν ήταν ο αρχηγός της συμμορίας που έφαγαν τον πατέρα μου.. Αυτός είναι ο επόμενος στόχος μου , αυτός θα μου πει ποιος τόλμησε να σκοτώσει τον πατέρα μου …

Έντουαρτ

Σήμερα ήμουν μόνος στο σπίτι ,ίσως καλύτερα , χρειαζόμουν χρόνο να μείνω λίγο μόνος μου ., ώσπου το κινητό μου χτύπησε και ήταν ο Έμμετ ..

-          Έλα Έμμετ τι έγινε ?

-          Σου έχω δυσάρεστα..


-          Μην μου πεις ?

-          Θα σου πω .. έλα  στο μαγαζί του Μπιλ του Σκληρού ..


-          Καλά έρχομαι ..ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ !!



Ξεκίνησα λοιπόν για το μαγαζί αυτού , με μια άσχημη διάθεση !!! Μόλις έφτασα χωρίς να χάνω χρόνο ανέβηκα επάνω , όπου με περίμενε ο Έμμετ ..

-          Πως είσαι ,? Τον ρώτησα

-          Εσύ πως είσαι ?


-          Χάλια..

-          Γιατί εγώ να είμαι σε καλύτερη διάθεση ?


-          Έλα μου ντε ..τι έγινε ?

-          Τα ίδια τίποτα το διαφορετικό , απλά τώρα έκλεψε και κάτι από το συρτάρι του ..


-          Τέλεια και ανακρίθηκαν οι μπράβοι του ?

-          Ο ένας πρόλαβε να το σκάσει , ο άλλος ανακρίθηκε αλλά δεν κατάλαβε τίποτα ..


-          Τι παράξενο ?οι κάμερες?

-          Την κάλυψε πριν κάνει την δουλειά της ..


-          Σωστή επαγγελματίας..

-          Απόλυτα .., τότε σήκωσα το κεφάλι μου και είδα ένα μαύρο ύφασμα να είναι στο παράθυρο γαντζωμένο ..


-          Όχι και τόσο τελικά , είπα αφού ανέβηκα σε μια καρέκλα , φόρεσα ένα γάντι και το πήρα στο χέρι μου .. τώρα την πιάσαμε….






j





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου