Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011


  Black Lies

Πρόλογος

Σκοτάδι ?? Άλλοι το  φοβόνται , σε άλλους αρέσει και άλλοι συμβιβάζονται με αυτό … Εγώ ανήκω στην τρίτη κατηγορία και πιστεύω και στην χειρότερη .. Τι γίνεται αν το παρελθόν σου έχει καλυφθεί πλήρως από το σκοτάδι ?? Τι γίνεται όταν δεν θυμάσαι τίποτα από την ζωή σου , ούτε καν το όνομα σου ?? Τι γίνεται αν οι άλλοι σου δημιουργούν έναν κόσμο ψεύτικο , μια ζωή τέλεια , χωρίς κανένα τρωτό σημείο , μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν την εκδίκηση τους στην οποία έχεις τον βασικό ρόλο χωρίς να το ξέρεις ??

Ψέματα, δεύτερη λέξη που χαρακτηρίζει την ζωή μου !! Οι γύρω μου λένε την αλήθεια ?? Είναι αυτοί που παρουσιάζονται ? Κι αν δεν είναι  τι θέλουν από εμένα ? τι ρόλο παίζουν στην ιστορία , στην ζωή μου ??Είναι αυτή η ζωή μου ? η κρύβεται ένα σκοτεινό παρελθόν γεμάτο μυστικά που δεν θέλουν να το  αποκαλύψουν  , γιατί έχουν κάποιο απώτερο σκοπό πάνω και από την ίδια τους την ζωή ?

Λέγομαι Έντουαρτ  Κάλλεν , δουλεύω σε μια μεγάλη εταιρεία ως οικονομικός διευθυντής .. Έχω μια θαυμάσια κοπέλα δίπλα μου , που την αγαπώ και με αγαπά πολύ .. Δεν έχω γονείς , παρά μόνο τον θείο μου τον Καρλάιλ .. Ζω μια ευτυχισμένη και αρκετά ευκατάστατη  ζωή , που θα την ζήλευε ο καθένας .. Είναι όμως αυτή η πραγματική μου ζωή ?? ή είναι ένα καλοστημένο κόλπο!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου