Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Έντουαρτ

Δεν είναι να κλείνω  εγώ τα μάτια , όλο και κάτι καινούριο μου έρχεται στην μνήμη ..Πάντως αυτή η ανάμνηση με έκανε να βγάλω κάποια συμπεράσματα και να επιβεβαιώσω κάποια προηγούμενα ..
Πρώτον: Με λένε Έντουαρτ κανονικά , Ρομπ είναι το όνομα που μου έβγαλαν αυτοί ..

Δεύτερον : Οι γονείς μου σκοτώθηκαν , μόνο και μόνο  γιατί αυτοί οι αχρείοι  , που ονομάζονταν γονείς μου ήθελαν τα χρήματα …

Τρίτον: μεγάλωσα με τους δολοφόνους των γονιών μου , δεν με ήθελαν  δεν με αγαπούσαν , μου φέρονταν άσχημα..

Τέταρτον: Το όνομα των γονιών  μου είναι Μεισεν , άρα το κανονικό μου όνομα πια είναι Έντουαρτ Μεισεν ..

Πέμπτον : Γνωρίζω την Μπέλλα και με ήξερε με το όνομα Ρομπ , δηλαδή όπως με φώναζαν οι ψεύτικοι γονείς μου..

Και τώρα έρχονται τα ερωτήματα .. Πρώτον  οι ψεύτικοι γονείς μου δεν με αναζήτησαν ??Λογικά θα φοβόντουσαν ότι θα τους κατέδιδα , άρα γιατί δεν με έψαξαν έστω και να μου κλείσουν  το στόμα ..? Δεύτερον η Μπέλλα γιατί τώρα με φωνάζει Έντουαρτ και όχι Ρομπ , όπως με φώναζε πριν .. Που ξέρει για το κανονικό μου όνομα , μήπως της το είχα πει αλλά από ότι φαίνεται στις αναμνήσεις μου μόνο εγώ ήξερα και μόλις έμαθα πλήρης την αλήθεια έπαθα το ατύχημα ?Άρα η Μπέλλα από κάπου αλλού ξέρει το παρελθόν  μου , αλλά από πού ?Πως βρισκόταν εκείνη την στιγμή στο ατύχημα  αφού δεν ήταν μαζί μου ?? Τόσα αναπάντητα ερωτήματα και οι απαντήσεις τους θα αργήσουν να φανούν… Το πρόβλημα είναι επίσης ποιον να ρωτήσω την Μπέλλα ,? δεν θα μου δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις αφού οι ερωτήσεις μου περιστρέφονται γύρω από αυτήν .. Αλλά δεν έχω και τίποτα να χάσω  , μόλις γυρίσουμε πίσω στην Νέα Υόρκη θα ψάξω τα πάντα για αυτήν και τον θείο μου ..

-          Ho ottenuto il mio amore, se si va a fare una nuotata..
‘αγάπη μου βγήκα , αν θες πήγαινε για μπάνιο’

- Bella fermare poco italiano, dobbiamo parlare..
‘Μπέλλα σταμάτα λίγο τα Ιταλικά , πρέπει να μιλήσουμε’

-          Τι έγινε αγάπη μου ??

-          Να μου ήρθαν κάτι αναμνήσεις και έχω κάποια ερωτήματα να σου κάνω ..

-          Αλήθεια αγάπη μου θυμήθηκες ?

-          Ναι όχι πολλά πράγματα αλλά πιστεύω να με βοηθήσεις ..

-          Ότι θες , είπε και ήρθε και κάθισε δίπλα μου στον καναπέ ..

-          Πρώτον ποιο είναι το πραγματικό μου όνομα ??

-          Μα τι λες ?Έντουαρτ Κάλλεν , φυσικά ..

-          Είσαι σίγουρη ?

-          Ε ναι , δεν ξέρω το όνομα σου ?

-          Παράξενο γιατί όταν έπαθα το ατύχημα με είπε Ρομπ ..

-          Ρομπ ?

-          Ναι  Ρομπ ..

-          Μπα κάποιο λάθος θα έκανες ..

-          Μπορεί τι να σου πω …ναι αλλά έχω ακόμα μια απορία ..

-          Πες μου ..

-          Πως ήσουν εκεί αφού  εγώ ερχόμουν σε σένα που είχες πάθει αναιμία …

-          Σου είπα ψέματα …

-          Δηλαδή ??

-          Να είχαμε τσακωθεί γιατί νόμιζα ότι με απατούσες , έφυγα σαν κυνηγημένη από το γραφείο σου και εσύ με ακολούθησες, τρέχαμε και οι δύο πολύ ώσπου έπεσε πάνω σου ένα πούλμαν .
.
-          Και γιατί δεν μου το είπες αυτό από την αρχή ?

-          Γιατί  θέλησα να σου παρουσιάσω την καλή μας πλευρά , να σου δείξω ότι ήμασταν ευτυχισμένοι ..

-          Ήμασταν ??

-          Ήμασταν Έντουαρτ , απλά είμαι λίγο ζηλιάρα και επειδή σε είχα δει να είσαι αγκαλιασμένος με μια συνεργάτιδα σου το παράκανα και έγινα τρελή ..

-          Μάλιστα κατάλαβα , οι γονείς μου ?

-          Οι γονείς σου σκοτώθηκαν ..

-          Πως ?

-          Σε αυτοκινητικό, το είπαμε αυτό ..

-          Είσαι σίγουρη , μου λες αλήθεια ?

-          Ναι Έντουαρτ , τουλάχιστον από ότι ξέρω ..

-          Εντάξει Μπέλλα μου , κατάλαβα , πήρα τις απαντήσεις που ήθελα ..

-          Είσαι σίγουρος ?? μήπως θες να κάνεις κάποια άλλη ερώτηση ?

-          Όχι Μπέλλα μου οι απαντήσεις σου , με κάλυψαν . είπα της  έδωσα ένα φιλί και  πήγα να κάνω μπάνιο …

Τι περίμενα , ότι θα μου πει την αλήθεια η Μπέλλα ?? Δεν θα μου την είχε πει εδώ και καιρό …..Μου είπε τόσα ψέματα , δεν μου είπε το αληθινό μου όνομα , με έβγαλε κατά κάποιο τρελό για το όνομα Ρομπ , μου είπε ψέματα για το ατύχημα , τάχα ότι την κυνηγούσα από πίσω .. Ότι οι γονείς μου δεν τους δολοφόνησαν, αλλά έπαθαν τάχα ατύχημα  .. Γιατί τόσα ψέματα , γιατί ?Γιατί δεν μου λένε την αλήθεια ?? Γιατί μου κρύβουν τόσο επίμονα την παλιά μου ζωή ? γιατί γιατί ?? ,είπα και δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου , και κατέβηκα και κάθισα μέσα στην μπανιέρα .. Δεν άντεχα άλλο δεν είχα την δύναμη να ζω μέσα σε αυτό τον ψεύτικο κόσμο .. Πόσο ακόμα θα προσποιούμαι ότι δεν θυμάμαι τίποτα ? όσο ακόμα θα μου λένε ψέματα .. Αλλά όχι , δεν μπορώ να κλαίω σαν ένα μικρό παιδάκι .. Πρέπει να ψάξω , να μάθω τα πάντα για αυτούς , ποιοι είναι? Τι θέλουν από εμένα ?...
Κάποια στιγμή άκουσα την πόρτα να χτυπά ..

-          Έντουαρτ είσαι καλά ?

-          Ναι Μπέλλα μου , πιο καλά από ποτέ …

Μια εβδομάδα μετά

Είχαμε γυρίσει πια από Ιταλία .. Προσπάθησα στο υπόλοιπο ταξίδι  να φανώ φυσιολογικός , φιλικός και τρυφερός μαζί της .. Δεν ήθελα να της δείξω ότι ξέρω .. Είμαι σίγουρος ότι κάτι έχει καταλάβει , και θα πάει και στον Καρλάιλ να μιλήσει ..

 Πήγαινα κανονικά  στην δουλειά και έκανα πως δεν τρέχει τίποτα .. Πήγα κρυφά από όλους σε ένα ντετέκτιβ ..Φυσικά ήμουν σίγουρος ότι θα με παρακολουθούσαν , αλλά για καλή μου τύχη αυτός ο ντετέκτιβ είχε καμουφλάζ , δούλευε ως  καταστηματάρχης ανδρικών ρούχων .. Άρα ποιος θα με υποψιαζόταν ..Του έδωσα τα ονόματα τους  και ζήτησα μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να μου βρει στοιχεία ..
Ήμουν στο γραφείο  και  έφτιαχνα κάτι στατιστικές , ώσπου χτύπησε το τηλέφωνο ..Ήταν ο ντεντέκτιβ ..
-          Ναι Κύριε Κάλλεν ο ντεντέκτιβ , είμαι ..

-          Ναι πείτε μου ..

-          Θα ήθελα να συναντηθούμε αν γίνεται …

-          Ναι θα περάσω από το μαγαζί ..

-          Οκ θα σας περιμένω ..

Σηκώθηκα , πήγα στο σπίτι , ευτυχώς δεν ήταν η Μπέλλα εκεί .. Πήρα ένα πουκάμισο που είχα πάρει από  εκεί , τάχα για αλλαγή …Μετά από λίγο έφτασα στο μαγαζί ..
-          Γεια σας κύριε Κάλλεν ..περάστε από εδώ , είπε και πήγαμε προς  τα μέσα για να μας δει κανείς ..

-          Ωραία πείτε μου ..

-          Τα στοιχεία που βρήκα  δεν είναι πολλά ..αλλά είναι επαρκή πιστεύω ..

-          Ωραία πείτε μου …

-          Το όνομα του Κυρίου είναι Καρλαιλ Κάλλεν , άνοιξε την εταιρεία του πριν τέσσερα χρόνια και κατά ένα περίεργο λόγο έβγαλε τόσα κέρδη και τόσο μικρό διάστημα που προκάλεσε τον φθόνο πολλών συνεργατών του .. Παιδιά δεν έχει , ούτε αδέρφια ..Σχέση έχει την λένε Έσμε και δουλεύει στην εταιρεία ως διευθύντρια δημοσίων σχέσεων ..

-          Ναι ναι την ξέρω , αλλά  είσαστε σίγουρος ότι δεν έχει αδέρφια ?

-          Απόλυτα .. επίσης πριν φτιάξει την εταιρεία , δεν τον ήξερε κανένας , ήταν λες και εμφανίστηκε από το πουθενά …

-          Για την κοπέλα τι μάθατε ?

-          Ιζαμπέλλα Μαρί Σουάν .. Είναι κόρη ενός μεγαλοδικηγόρου που δουλεύει εδώ στην Νέα Υόρκη  , το ονομά του είναι Τσάρλι Σουάν και μάλιστα είναι φίλος με τον Καρλάιλ Κάλλεν ..Σπούδασε διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων στην Ιταλία αλλά την έδιωξαν γιατί προκάλεσε φασαρίες με κάτι άλλα κορίτσια .. Μετά έμεινε για λίγο στην Ιταλία και εκεί ερωτεύτηκε  έναν Ρομπ Σμιθ .. Αλλά αυτός έφυγε μετά από μια εβδομάδα , δεν ξέρω τον λόγο .. Η κοπέλα γύρισε και εκείνη μετά από λίγο στην Νέα Υόρκη και με την βοήθεια του Καρλαίλ , τέλειωσε μια σχολή και της βρήκε αμέσως δουλειά .. Ξανασυνάντησε τον Ρομπ Σμιθ τυχαία σε ένα μαγαζί .. Έβγαιναν για λίγο ακόμα , αλλά αυτός  έπαθε ένα αυτοκινητικό δυστύχημα και πέθανε ..

-          Πέθανε ??

-          Ναι τον χτύπησε ένα πούλμαν και σκοτώθηκε …

-          Μάλιστα κατάλαβα ..

-          Πιστεύω να βοήθησα ..

-          Και με το παραπάνω .. του είπα και του έδωσα τα υπόλοιπα χρήματα..

-          Σας ευχαριστώ πολύ ..

-          Εγώ ευχαριστώ , είπα πήρα τα στοιχεία και έφυγα ….Οδηγούσα σαν μανιακός και προσπαθούσα τα βάλω σε μια σειρά .. Ο Καρλαιλ δεν είναι  θείος μου .. Η Μπέλλα έχει στενή σχέση με τον Καρλαιλ .. Και εγώ  πέθανα?? Τώρα εξηγείται το ότι δεν με έψαξαν οι ψεύτικοι γονείς  μου , από την στιγμή που δηλώθηκα νεκρός , άρα ησύχασαν ότι δεν θα τους καταδώσει κάνεις …

Όλοι νομίζουν ότι με δουλεύουν , αλλά κάνουν λάθος είναι η σειρά μου να τους δουλεύσω και να μάθω όλη την αλήθεια , γιατί το παιχνίδι είναι πλέον δικό μου ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου