Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Black Lies


Έντουαρτ


Μετά από αυτή την ανάμνηση , μια ελπίδα ξαναγεννήθηκε μέσα μου , ότι θα ξαναθυμηθώ , ότι θα βρω την παλιά μου ζωή , τον παλιό μου  εαυτό … Παρόλα αυτά δεν ήθελα να το πω σε κανέναν ακόμα , δεν ξέρω τον λόγο αλλά αυτή την ανάμνηση θέλω να την κρατήσω για τον εαυτό μου …

Καθόμουν τώρα στο γραφείο μου και μελετούσα ξανά την πρόταση  που μου είχε δώσει ο θείος μου να μελετήσω … Ώσπου κάποια στιγμή κάποιος χτύπησε την πόρτα ..

-          Περάστε ..και τότε μπήκε ο θείος μου μέσα ..

-          Καλώς τον θείο μου ..

-          Πως πάει Έντουαρτ ?

-          Καλύτερα από ότι φανταζόμουν , διάβασα τα πάντα από τα οικονομικά της εταιρείας , μου φάνηκαν τόσο προσιτά σε μένα , το πιστεύεις ?

-          Και βέβαια άλλωστε στο είχα πει , ότι θα προσαρμοστείς εύκολα με τα οικονομικά ..

-          Ναι και τώρα μελετώ την πρόταση που μου έδωσες ..

-          Και πως την βρίσκεις ?

-          Μη ενδιαφέρουσα , δεν μπορεί να μας προσφέρει τίποτα .., αυτή φυσικά είναι η δική μου άποψη , δεν ξέρω αν συμφωνείς ?

-          Απίστευτο Έντουαρτ , το ίδιο πιστεύω ακράδαντα , νομίζω ότι θα τα πας εξαιρετικά στην εταιρεία παρόλο που έχεις αμνησία ..

-          Το ίδιο πιστεύω και εγώ …

-          Λοιπόν πάμε σιγά σιγά , θα σε αφήσω σπίτι ..

-          Οκ πάμε , είπα .. Σηκώθηκα , πήρα το σακάκι μου κα φύγαμε ..

Στην διαδρομή , δεν μιλήσαμε και πολύ , σκεφτόμουν, αυτή την ανάμνηση που μου ήρθε πριν κάποια ώρα .. Δεν πρέπει να πέρασα και τα καλύτερα παιδικά χρόνια, αλλά αυτή ήταν μόνο μια στιγμή , μπορεί να είχα περάσει και καλύτερες , δεν μπορούσα να βγάλω συμπέρασμα μόνο από μια ανάμνηση  ..

-          Ε Έντουαρτ που έχεις χαθεί ?

-          Ωχ συγνώμη , απλά σκεφτόμουν ..

-          Τι ακριβώς ?

-          Τίποτα το συγκεκριμένο , έτσι αφηρημένα ..

-          Μάλιστα , λοιπόν φτάσαμε , από εδώ και πέρα , δεν θα έρχομαι να σε παίρνω εγώ , θα έρχεσαι μόνο σου ..

-          Μα δεν ξέρω τον δρόμο ..

-          Ο οδηγός την ξέρει την διαδρομή , θα σε περιμένει κάθε μέρα οκτώ η ώρα έξω από το σπίτι .. Αν τώρα τύχει και το χάσεις , ρώτα την Μπέλλα που είναι , μια δυο θα το μάθεις και θα έρχεσαι και μόνος σου  ..

-          Οκ θείε , λοιπόν πάω  μέσα , καλό βράδυ σου εύχομαι ..

-          Ευχαριστώ , επίσης .., είπε και κατέβηκα από το αυτοκίνητο .. 

Προχώρησα προς το σπίτι , άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα ..Έβγαλα το πουκάμισο και προχώρησα προς το σαλόνι .. Στον καναπέ ήταν ξαπλωμένη η Μπέλλα , την οποία την είχε πάρει ο ύπνος ενώ μια ταινία παιζόταν στην τηλεόραση που είχε βγάλει τίτλους τέλους .. Έβγαλα την ταινία από τον DVD , έκλεισα την τηλεόραση και πήρα στην αγκαλιά μου την Μπέλλα , όσο πιο μαλακά γίνεται για να μην την ξυπνήσω.. Ήταν τόσο όμορφη και γαλήνια όπως κοιμόταν  , σαν άγγελος .. 

Την ανέβασα πάνω στο δωμάτιο και την ακούμπησα στο κρεβάτι .. Έβγαλα τα ρούχα μου , φόρεσα μια φόρμα και έπεσα και εγώ στο κρεβάτι .. Μας σκέπασα και τους δύο , ώσπου η Μπέλλα κουνήθηκε και ήρθε σχεδόν επάνω μου , το κεφάλι της και τα χέρια της πάνω στο στέρνο μου και το ένα πόδι της ακουμπούσε ακριβώς πάνω στο ευαίσθητο σημείο μου .. Άρχισε να τρίβεται και τότε ένιωσα  μια περίεργη αίσθηση να διαπερνά ολόκληρο το κορμί μου .. Προσπάθησα να την απομακρύνω λιγάκι από πάνω μου , χωρίς να την ξυπνήσω , αλλά όσο το έκανα εκείνη τόσο πιο πολύ πείσμωνε και τριβόταν όλο και περισσότερο επάνω μου..Είχα σκληρύνει πολύ εκεί κάτω και πολύ φοβόμουν ότι αν δεν σταματούσε η Μπέλλα θα την έπαιρνα εκείνη την στιγμή …Προσπάθησα για άλλη μια φορά να την απομακρύνω , αλλά αυτό που κατάφερα ήταν να την ξυπνήσω..

-          Αγάπη μου ήρθες ??

-          Ναι πριν λίγο ..

-          Και καλά πως βρεθήκαμε εδώ ?

-          Σε είχε πάρει ο ύπνος στον καναπέ  , σε πήρα στην αγκαλιά μου , και σε έβαλα στο κρεβάτι ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου , είσαι πολύ γλυκός, είπε και μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη ..Ωχ ο άνθρωπος τι έπαθα ?? Μια τρίβεται πάνω μου , μια με φιλάει πόσο να αντέξω !!
.
-          Καληνύχτα αγάπη μου , είπε και πήγε να γυρίσει πλευρό ..

-          Μπέλλα ??

-          Ναι ..? , είπε και γύρισε για να με δει .. Τότε χωρίς καν το καταλάβω , την άρπαξα και την φίλησα με όλο το παθός που διέθετα ..Δεν μου αντιστάθηκε καθόλου , το ήθελε όσο το ήθελα και εγώ .. Συνέχιζα να την φιλώ , χωρίς καν να την αφήνω να παίρνει ανάσα ενώ τα χέρια μου βρίσκονταν δεξιά αριστερά από το πρόσωπο της ..

-          Έντουαρτ .. είπε ενώ την απομάκρυνα λιγάκι για να μπορούμε να πάρουμε ανάσα …

-          Σε θέλω , της είπα και την ξαναφίλησα για να της το κάνω κατανοητό ..

-          Είσαι σίγουρος ??, είπε η Μπέλλα με μια βραχνή φωνή ..

-          Απόλυτα , είπα και την πήρα στην αγκαλιά μου και άρχισα να την φιλάω στο λαιμό , ενώ το χέρι μου εξερευνούσε το σώμα της.. Μπορεί να είχα αμνησία ,αλλά στην προκειμένη περίπτωση λειτουργεί το ένστικτο και το πάθος  ..Κατέβασα λίγο πιο κάτω  το πρόσωπο μου και άφηνα φιλιά μέχρι και λίγο πριν το άνοιγμα του μπούστου της .. Της έβγαλα το  μπλουζάκι και τον στηθόδεσμο που φορούσε και το καλοσχηματισμένο στήθος της έκανε την εμφάνιση του .Πήρα στα χέρια μου το στήθος της   , η Μπέλλα άρχισα να βγάζει αναστεναγμούς και τότε αχόρταγα άρχισα να την φιλάω , ενώ το κάτω μέρος είχε σκληρύνει πολύ ..

Πήρα στο στόμα μου μια μια τις ρώγες της που είχα σκηρύνει τόσο πολύ και άρχισα να τις πιπιλάω .. Η Μπέλλα είχε τα χέρια της πάνω στα μαλλιά μου και έβγαζε άναρθρες κραυγές από το στόμα της .. Δεν ξέρω αν την αγαπάω , δεν ξέρω αν την έχω ερωτευτεί αλλά αυτή η γυναίκα με τρελαίνει κυριολεχτικά .. Νιώθω όλο το σώμα μου να έχει πάρει φωτιά  Της  έβγαλα το σορτσάκι με το οποίο κοιμόταν και ένα μικροσκοπικό εσώρουχο έκανε την εμφάνιση του , κάνοντας με να γίνω όλο και πιο σκληρός .. Άρχισα να κάνω μικρούς κύκλους πάνω από το εσώρουχο της , ακουμπώντας της στο ελάχιστο .. Την ένιωθα να υγραίνει   όλο και πιο πολύ και αναστεναγμοί όλο και πιο βαθιοί να βγαίνουν από τα υπέροχα χείλη της .. Της έβγαλα και το εσώρουχο της και το λουλούδι της εμφανίστηκε μπροστά μου.. Αφού άφησα ένα φιλί στην κορυφή του λουλουδιού της , και άρχισα να το τρίβω στην αρχή με ένα σιγανό τρόπο  και έπειτα όλο και πιο γρήγορα , ενώ τα χείλη μου είχαν κολλήσει πάνω στα δικά της σε ένα αχόρταγο, ατελείωτο και παθιασμένο φιλί

-          ‘Εντουαρτ , έλεγε ανάμεσα στα φιλιά μας και αυτό με έστελνε στον έβδομο ουρανό .. Το ότι έλεγε το όνομα μου με ερέθιζε όλο και πιο πολύ..

-          Έντουαρτ κάνε με δική σου , όπως μόνο εσύ μπορείς , σε παρακαλώ …

-          Το θέλεις πολύ ?, της είπα προκαλώντας της ..

-          Πολύ , είπε και έκλεισε τα πόδια γύρω από την μέση της και με έφερε ακριβώς πάνω στο λουλούδι της , κάνοντας μου έτσι κατανοητό ότι το θέλει….

Έβγαλα το εσώρουχο μου και πήρα από το συρτάρι ένα προφυλαχτικό.. Ήξερα που είναι , διότι τα είχα δει πριν λίγες μέρες , όταν το άνοιξα για να δω τι έχει μέσα ..

Το έβαλα , πήρα την Μπέλλα στην αγκαλιά μου και αφού την φίλησα , μπήκα μέσα της .. Η αίσθηση ήταν τόσο υπέροχη .. Την φιλούσα , ενώ έμπαινα και έβγαινα μέσα της , επιταχύνοντας τον ρυθμό όσο περνούσε η ώρα .. Το πάθος μου με είχε παρασύρει απόλυτα , δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα , απλά  παραδινόμουν σε αυτή την υπέροχη αίσθηση .. Είχα γίνει πραγματικά δέσμιος του πάθους μου αλλά το χαιρόμουν  και το απολάμβανα στο έπακρο ..

Φτάναμε στο τέλος , οι ωθήσεις μου γίνονταν όλο και πιο βαθιές , ενώ δεν άφηνα την Μπέλλα από την αγκαλιά μου , η οποία είχε λιώσει στην αγκαλιά μου ..

Η κορύφωση ήρθε και για τους δυο μας , ουρλιάζοντας ο ένας το όνομα του άλλου .. Η Μπέλλα έβαλε το κεφάλι της πάνω στο ώμου μου και προσπαθούσε να βρει και πάλι τη αναπνοή της , το ίδιο και εγώ .. Ξάπλωσα προς τα πίσω , έβαλα την Μπέλλα στην αγκαλιά μου και μας σκέπασα με το σεντόνι ..

-          Δεν ξέρω αν σε αγαπάω Μπέλλα , αλλά σίγουρα είσαι η γυναίκα που θα ήθελα να ζήσω κοντά της ..

-          Εγώ σε πειράζει να σε αγαπάω ..?

-          Τιμή μου , της είπα και της έδωσα ένα φιλί …. Κοιμήσου καρδούλα μου , ξεκουράσου , της είπα ενώ χάιδευα τα μαλλιά της.

-          Σε αγαπώ Έντουαρτ , ότι και αν συμβεί να ξέρεις ότι σε αγαπώ .., είπε και έκλεισε τα μάτια της .. 
Μετά από λίγο με πήρε και μένα ο ύπνος ..

«Ο Έντουαρτ στριφογύριζε στον ύπνο του , περίεργες σκιές εμφανίζοντας μπροστά του.. Ώσπου είδε έναν άντρα άγνωστο προς αυτόν να σηκώνει ένα όπλο και να απειλεί κάποιον άλλον .. Ο άντρας τράβηξε την σκανδάλη  και ο άλλος έπεσε κάτω μέσα στα αίματα …»

-          Οχιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!, φώναξα καθώς σηκώθηκα από το φρικτό αυτό όνειρο .. Ήταν όνειρο ή ήταν μια ανάμνηση από το παρελθόν ??
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου