Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Λίγο πριν την καταστροφή ...


Έντουαρτ

Θα μπορούσε να πάει καλύτερα η ζωή σου !! Έχω τις σπουδές μου που πάνε καταπληκτικά, του κολλητούς μου , που τώρα πια  ήξεραν τα πάντα για την σχέση μου και είχα κοντά μου ένα από τα ωραιότερα , τα πιο καλοσυνάτα , τα πιο γλυκά κορίτσια , που την λάτρευα και με λάτρευε ..

Μόνο ένα μικρό προβληματάκι υπήρχε, η Μπέλλα ήταν αρκετά ζηλιάρα, κι αν με έβλεπε να μιλάω με άλλες κοπέλες , έβγαζε νύχια, γινόταν άλλος άνθρωπος .. Από την μια μου άρεσε που ζήλευε , αυτό σήμαινε ότι με αγαπούσε , αλλά από την άλλη αυτό μας έφερνε σε συγκρούσεις και τσακωμούς …Πάντα κάνω πίσω και προσπαθώ να την ηρεμώ άλλα αυτό δεν είναι πάντα εύκολο .. Θυμάμαι μια φορά που μιλούσα με μια φίλη μου και γελούσαμε .. Τότε ήρθε η Μπέλλα με ένα ύφος ήρεμο μεν αλλά εξαγριωμένο δε ..

-          Έντουαρτ ? είπε η Μπέλλα

-          Καλώς την αγάπη μου , είπα και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο μήπως κι ηρεμήσει και αποφύγουμε τυχόν φασαρία..


-          Δεν θα με συστήσεις με την κοπέλα ..?

-          Ναι από εδώ είναι η Τζειν μια φίλη μου από το δεύτερο έτος ..Τζειν από εδώ η Μπέλλα η κοπέλα μου .


-          Χαίρω πολύ , είπε η Τζειν και έτεινε το χέρι της .. αλλά η Μπέλλα τίποτα και έτσι της ψιθύρισα στο αυτί της ,, σε παρακαλώ δώσε της το χέρι σου , δεν χρειάζεται να γίνουμε ρεζίλι και στην κοπέλα, είπα και τότε μου έδωσε μια αγκωνιά που με έκανε να πονέσω αλλά έδωσε το χέρι της ..

-          Παρομοίως ..

-          Έχω ακούσει πολλά για σένα, ο Έντουαρτ δεν σταματάει να μιλάει για σένα ..


-          Ελπίζω να λέει καλά λόγια ?

-          Τα καλύτερα στο επιβεβαιώνω , είπε η Τζειν χαμογελαστά και δεν έλεγε ψέματα , κάθε κουβέντα μου περιελάμβανε την Μπέλλα μέσα ..


-          Χαίρομαι για αυτό , Έντουαρτ θέλω να μιλήσουμε

-          Μετά ..


-          Τώρα .

-          Καλά παιδιά επειδή έχω δουλειά τα λέμε , είπε η Τζειν και ‘έφυγε..


-          Βρε Μπέλλα τι συμπεριφορά είναι αυτή ?

-          Η δική μου συμπεριφορά ή δική σου ?Τι γέλια ήταν αυτά ?


-          Θα μου απαγορεύεις και να γελάω , να μιλάω με άλλους ?

-          Να μιλάς και να γελάς αλλά ξέρεις ότι δεν μου αρέσουν οι διαχυτικότητες ..


-          Ποιες διαχυτικότητες μωρέ ? Πας καλά ? ή ζήλεια σε έχει χτυπήσει
κατακούτελα ?

-          Ζηλεύω εγώ ?

-          Όχι ιδέα σου είναι ..


-          Τι να σου πω , σα δεν ντρέπεσαι , με κατηγορείς κιόλας ..

-          Μπέλλα ηρέμησε γιατί δεν θα έχουμε καλό τέλος ..


-          Με απειλείς?

-          Αμάν βρε Μπέλλα δεν τρώγεσαι με τίποτα ..


-          Έντουαρτ Κάλλεν δεν θέλω να σου ξαναμιλήσω , δεν θέλω να σε ξαναδώ …, είπε και πήγε να φύγει…

Αλλά την έπιασα , την τράβηξα κοντά μου και άρχισε να την φιλάω . Στην αρχή μου αντιστεκόταν αλλά εγώ δεν τα παρατούσα, πίεζα ακόμα παραπάνω τα χείλη μου πάνω στα δικά της . Ώσπου δεν μπόρεσε άλλο να αντισταθεί και παραδόθηκε πλήρως  στο φιλί μας ..Κάποια στιγμή σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα ..

-          Σε αγαπώ βρε κοριτσάκι μου , γιατί δεν μπορείς να το καταλάβεις ?

-          Αλήθεια ..?


-          Δεν σου ‘εχω πει ποτέ ψέματα γιατί να σου πω τώρα !! Είσαι ότι πιο πολύτιμο έχω στην ζωή μου ..και της ξαναέδωσα ένα φιλί ..

Σήμερα είναι μια όμορφη μέρα , ,γιατί κλείνουμε με την Μπέλλα 8 μήνες και αποφάσισα να της κάνω έκπληξη …

-          Μπελλάκι μου θα έρθεις το βράδυ σπίτι μου ?

-          Θα ρωτήσω και θα σου πω ..


-          Μην μου πεις μόνο όχι ..

-          Γιατί τέτοια ανυπομονησία αν έρθω ?


-          Γιατί …

-          Ναι ?


-          Σιγά μην σου πω ..

-          Ωραία κι εγώ δεν θα έρθω ..

-          Αμαν βρε Μπέλλα είσαι ..

-          Είμαι και τώρα πες μου ..

-          Σου έχω ετοιμάσει μια έκπληξη ..

-          Τι έκπληξη ?

-          Α πολλά ζητάς ..

-          Αν δεν μου πεις δεν θα έρθω ..

-          Ε μην έρθεις , εσύ θα χάσεις , της είπα με ένα αυτάρεσκο ύφος και έφυγα . Την ήξερα πολύ καλά αλλά δεν μου μπορούσε να αντισταθεί στις εκπλήξεις , την έτρωγε η περιέργεια ..

Το βράδυ ………

Είχα ετοιμάσει ένα πολύ όμορφο και ρομαντικό τραπέζι με κεριά και είχα φτιάξει ένα απλό γεύμα για τους δυο μας να απολαύσουμε ...Από την άλλη στο δωμάτιο μου το είχα γεμίσει με κεριά και πάνω στο κρεβάτι μου το είχα γεμίσει με τριαντάφυλλα ..

Κάποια στιγμή χτύπησε το κουδούνι και αμέσως πήγα αν το ανοίξω ..

-  αγάπη μου ? της είπα και της έδωσα ένα φιλί ..

- ήρθα τελικά , είπε και μπήκε μέσα και μόλις είδε το θέαμα σάστισε ...

- γιορτάζουμε κάτι ?

- χρόνια μας πολλά αγάπη μου , κλείνουμε 8 μήνες μαζί ...

- αχ μωρό μου είπε και με πήρε αγκαλιά ...

- σου αρέσει ?

- πάρα πολύ μωρό μου ..αλλά δεν μπορώ να καταλάβω κάτι ..

- τι ?

- τα κεριά πάνε προς δύο διαφορετικά μέρη ..

- α ναι , λοιπόν το ένα οδηγεί σε αυτό το υπέροχο τραπέζι ...

- είσαι και μετριόφρων βλέπω ..

- πάντα και η άλλη σειρά με τα κεριά οδηγεί  στο δωμάτιο μου , εσύ επιλέγεις ...


- μμ δύσκολη επιλογή 


- εσύ θα διαλέξεις , η επιθυμία σου διαταγή...


- κοίτα πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω τις μαγειρικές σου ικανότητες αλλά θα προτιμούσα άλλα πράγματα αυτή την στιγμή , είπε , μου έκλεισε το μάτι κι άρχισε να ανεβαίνει τα σκαλιά που οδηγούσαν προς το δωμάτιο σου ..Αφού ανέβαινε επάνω , την ακολούθησα , ώσπου φτάσαμε στο δωμάτιο μου και πρόλαβα να ανοίξω  την πόρτα και όταν μπήκε  μέσα , έμεινε με το στόμα ανοιχτό ...


-          Αγάπη μου τι είναι όλα αυτά ??

-          Πρώτον το γεγονός ότι δεν τίμησες τις μαγειρικές μου ικανότητες με προσβάλλει , αλλά θα το προσπεράσω .. όλο αυτά είναι μόνο για σένα , είπα και πήγα από πίσω της και την πήρα αγκαλιά ακουμπώντας το κεφάλι μου πάνω στο ώμο της ..

-          Αχ αγάπη μου δεν ξέρω αν μπορώ να βρω καλύτερο σύντροφο από σένα ..


-          Το ξέρω είμαι ο καλύτερος ..

-          Αμαν βρε Έντουαρτ μην τα γυρνάς όλα σε πλάκα ..


-          Καλά , αφού δεν θες, θα το γυρίσω στο σοβαρό και αφού απομάκρυνα τα μαλλιά της και τα έβαλα από την άλλη μεριά άρχισα να φιλάω τον λαιμό της …Το πάω καλά ..

-          Συνέχισε και θα σου πω , είπε και το χέρι μου κατέβηκε προς τα κάτω  και σήκωσα την φούστα της και άρχισα να τρίβω το χέρι μου στο ευαίσθητο σημείο της πάνω από το εσώρουχο . Παρόλο που δεν την είχα αγγίξει πολύ , η Μπέλλα ήταν τόσο υγρή που με έστελνε εντελώς ..

Ενώ συνέχιζα αλλά αυτή φορά μέσα από το εσώρουχο , εκείνη έβαλε τα χέρια της πίσω από τον λαιμό μου και συνάμα άφηνα φιλιά στον λαιμό της ..

Όση ώρα την βασάνιζα αναστεναγμοί άλλοτε πιο ήρεμοι και άλλοτε πιο βαριοί έβγαιναν από το υπέροχο στόμα της . Όταν πια την είχα φτάσει στα όρια της , την γύρισα ,χωρίς να την αφήσω να ηρεμήσει άρχισα να την φιλάω με ένα απαιτητικό τρόπο και αρκετά άγριο θα μπορούσα να πω . εκείνη φυσικά δεν μου αντιστάθηκε καθόλου, έβαλα όλο το πάθος και συνάμα όλη της την αγάπη σε αυτό το φιλί… Τα χέρια της κατέβηκαν προς τα κάτω και άρχισαν να ξεκουμπώνουν το πουκάμισο μου , ώσπου τα κατάφερε και μου το έβγαλε ενώ τα χείλη μας δεν είχαν χωριστεί ούτε στο ελάχιστο

 Μετά από λίγο έβγαλα και το δικό της μπλουζάκι και έμεινε γυμνή πάνω από την μέση αφού δεν φορούσε σουτιέν .. Το θέαμα ήταν ελκυστικό αλλά ήθελα να την φτάσω εντελώς στα όρια της , έτσι άρχισα να περνάω την γλώσσα μου από τον λαιμό της μέχρι και λίγο την φούστα της χωρίς καν να αγγίξω το στήθος της.Την πήρα στην αγκαλιά μου και αφού πέσαμε και οι δύο στο κρεβάτι τα ροδοπέταλα ανασηκώθηκαν , δημιουργώντας έναν περίεργο αισθησιασμό …Ήμουν από πάνω της , της έβγαλα της φούστα και το εσώρουχο και είχε μείνει ολόγυμνη . Κάθε φορά που φτάναμε σε αυτό το σημείο , μου άρεσε έστω και για λίγο να θαυμάσω αυτό το υπέροχο κορμί , που παραδινόταν και έλιωνε στα χέρια μου , κάθε φορά που ήμασταν μαζί.Για τα δικά μου ρούχα ήταν πολύ αργά , η Μπέλλα σχεδόν ασυγκράτητη με άφησε ολόγυμνο , και έτσι δεν μας χώρισε τίποτα από το να γίνουμε ένα ξανά και ξανά ..Τα δυο μας κορμιά ήταν απόλυτα ενωμένα και εγώ δεν σταματούσα να την φιλάω ενώ τα χέρια μου περιποιόντουσαν  το στήθος της , του οποίου οι ρόγες είχαν σκληρύνει και αυτό με έκανε να σκληρύνω ακόμα πιο πολύ..

-          Μην παιδεύεις άλλο σε παρακαλώ , κάνε με δική σου .. με παρακαλούσε μέσα στους αναστεναγμούς της..

Χωρίς να χάσω στιγμή αφού κι εγώ είχα φτάσει στα όρια μου , μπήκα μέσα της .. Ήταν τόσο υγρή και έτοιμη για μένα , μόνο για μέσα , που με έστελνε στον έβδομο ουρανό.. Έμπαινα και έβγαινα μέσα της στης αρχή σιγά, και μετά όλο και πιο γρήγορα .. Η Μπέλλα είχε παραδοθεί πλήρως και άφηνε να φανεί αυτό μέσα από τις κραυγές της , τις βαριές ανάσες της .. αλλά και εγώ δεν πήγαινα πίσω , οι ανάσες μου είχαν γίνει τόσο βαριές από το πάθος που με είχε παρασύρει…

Φτάναμε στο τέλος και έτσι οι ωθήσεις μου γίνονταν όλο και πιο γρήγορες, ώσπου μέσα από τις κραυγές μας ήρθε το τέλος .. Ξάπλωσα πάνω στην Μπέλλα και μπορούσα να ακούσω την καρδιά της , η οποία προσπαθούσε να ηρεμήσει ..

-          Σε αγαπώ , της είπα και της άφησα ένα φιλί πάνω στην καρδιά της ..

-          Κι εγώ μωρό μου …, είπε ενώ χάιδευε τα μαλλιά μου ..Έντουαρτ φοβάμαι …

-          Τι φοβάσαι μωρό μου ?

-          Ότι κάποιος θα μου πάρει όλη την ευτυχία που έχω ..

-          Όσο είμαι εγώ εδώ μην φοβάσαι τίποτα ..της είπα και την φίλησα .. τίποτα  μην φοβάσαι...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου