Σάββατο 18 Ιουνίου 2011


Έντουαρτ

Τα έπαιζα όλα για όλα !! Η Μπέλλα μπροστά μου με το όπλο να στοχεύει εμένα !! Οι πιθανότητες να με χτυπήσει πολλές , το να μην με χτυπήσει λίγες .. Η λατρεία της στον πατέρα της  είναι πολύ μεγάλη και δεν ξέρω αν θα μπορούσε να βάλει εμένα πάνω από αυτόν, ακόμα κι αν γνωρίζει ότι είναι από τα μεγαλύτερα καθάρματα που υπάρχουν  πάνω στην γη …
-          Τι περιμένεις Μπέλλα ? Χτύπησε με ..

Αλλά η Μπέλλα καθόταν ακίνητη με το όπλο στα χέρια να με σημαδεύει ενώ δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της .. Τα σημάδια από τα χαστούκια μου ήταν ακόμα στο πρόσωπο της αλλά ήταν η μόνη λύση μήπως και την συνεφέρω.. Ήταν σκληρός ο τρόπος μου αλλά η Μπέλλα ήταν δυνατή , δεν έπρεπε να λυγίσει , όχι τώρα !! Αυτή η στιγμή είναι η πιο σημαντική  και για τους δυο μας ,δυο λέξεις ηχούσαν μέσα στο κεφάλι μου ΘΑΝΑΤΟΣ- ΑΓΑΠΗ !!!!!!!

-          ‘Αντε Μπέλλα , σκότωσε με , τι περιμένεις ?Δεν έχω τίποτα να χάσω, τράβα την σκανδάλη Μπέλλα , τράβα το ,  γαμώ το κέρατο μου, έλεγα ουρλιάζοντας μήπως και την ξυπνήσω από τον λήθαργο που ήταν.. Ο χρόνος μας ήταν περιορισμένος , δεν μπορούσα να καθυστερήσω  άλλο , υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να μας πιάσουν και τους δυο , κάτι έπρεπε να κάνω και άμεσα μάλιστα  …

-          Σταμάτα ‘Εντουαρτ , σταμάτα , είπε η Μπέλλα σχεδόν ουρλιάζοντας , κατεβάζοντας τα χέρια της και πέφτοντας κάτω στα γόνατα . Λύγισε δεν μπορεί να με σκοτώσει αυτό σημαίνει ότι με αγαπάει , τώρα έπρεπε να τα παίξω όλα για όλα..Κάθισα και εγώ κάτω στα γόνατα και της έπιασα τα χέρια …

-          Γιατί δεν με συλλαμβάνεις ? , με ρώτησε ενώ είχε σκυμμένο το κεφάλι και δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της ..

-          Θες να σε συλλάβω ?

-          Δεν έχω να χάσω τίποτα ..

-          Έχεις και κάτι πολύ σημαντικό …

-          Και τι είναι αυτό ?

-          Εμένα , Μπέλλα σε αγαπώ , είσαι ότι πιο πολύτιμο έχω στην ζωή μου , αν σε χάσω , χάθηκα ..

-          Μετά από όλα αυτά που έχω κάνει με αγαπάς ακόμα ?

-          Είμαστε και οι δύο θύματα μιας αγάπης που δεν άξιζε , εγώ του αδερφού μου , που με έμπλεξε σε άσχημα μονοπάτια και εσύ του πατέρα σου  που ήταν ένα μεγάλο λαμόγιο της νύχτας..

-          Μην τον λες έτσι ..

-          Μπέλλα κατάλαβε το έκανε πολλά αυτός ο άνθρωπος , και το χειρότερο ότι σκότωνε  ..

-          Σταμάτα , σταμάτα , δεν θέλω να το ακούω αυτό !

-          Μπέλλα συνέλθε και άκουσε με , έχουμε μια ευκαιρία να ξεφύγουμε από όλο αυτό αρκεί να την εκμεταλλευτούμε , είπα και σηκώθηκα για να πάω κάτι χαρτιά από το γραφείο  και μόλις γύρισα είδα την Μπέλλα να έχει βάλει το όπλο στον κρόταφο και να είναι έτοιμη να αυτοκτονήσει ... 

Αμέσως έτρεξα κοντά της ..

-          Σταμάτα Μπέλλα , τι πας να κάνεις ? της είπα και πήγα να της πάρω το όπλο από το χέρι αλλά εκείνη με έσπρωξε μακριά της ..

-          Άσε με ,δεν έχω ζωή , όλα γύρω μου είναι ένα ψέμα , δεν αξίζω τίποτα.. είπε και ήταν έτοιμη να πατήσει την σκανδάλη  ..

-          ΜΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ………………………


Μετά από 5 χρόνια …

Εκείνη η νύχτα ήταν η πιο σημαντική της ζωής μου , από εκείνη την νύχτα  κρίθηκε η μετέπειτα η ζωή μου .. Αν δεν την είχα σταματήσει , τώρα θα την είχα χάσει για πάντα και θα ήμουν ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο… Το σημάδι από την χτύπημα στο χέρι το έχω ακόμα , να μου θυμίζει ότι πάλεψα για την ζωή μου , για την ζωή του ανθρώπου που αγαπώ όσο τίποτα άλλο .

****************
Όταν την είδα να είναι έτοιμη να καταστρέψει την ζωή της, ξαναπήγα κοντά της και αρχίσαμε να παλεύουμε για να της πάρω το όπλο , ώσπου αυτό εκπυρσοκρότησε και με χτύπησε στο χέρι ..Ένας οξύς πόνος άρχισε να με διαπερνά .. Έβγαλα το σακάκι μου και έσκισα ένα κομμάτι ύφασμα από το πουκάμισο μου και το τύλιξα γύρω από την πληγή , ενώ αίματα έτρεχαν από πάνω μου ..Η Μπέλλα είχε σαστίσει , είχε μείνει ακίνητη να με κοιτάει , ώσπου κάποια στιγμή την είδα να γυρνάει το κεφάλι της να κοιτάει την πληγή μου και τότε ήρθε κατευθείαν κοντά μου ..

-          Ω χριστέ μου τι έκανα ?

-          Ηρέμησε Μπέλλα δεν έγινε τίποτα , αρκεί εσύ που είσαι καλά..της είπα και της χάιδεψα το πρόσωπο ..

-          Εγώ φταίω για όλα ..

-          Δεν φταίς σε τίποτα , Μπέλλα με αγαπάς ?

-          Πιο πολύ και από την ζωή μου ..

-          Τότε πάμε να φύγουμε , να ξεκινήσουμε μια νέα ζωή μακριά από όλους?

-          Μα πως θα με πιάσουν ?

-          Αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο σου έχει πιάσει φωτιά , και μέσα ήσουν εσύ ..

-          Τι λες Έντουαρτ ?

-          Σκηνοθέτησα τον θάνατο σου ..

-          Μα πως ?

-          Κοίτα Μπέλλα , είναι μεγάλη η ιστορία και δεν έχουμε πολύ χρόνο , εν συντομία εμένα και του Έμμετ μας είχαν στήσει παγίδα ,αν βρίσκαμε όλα τα στοιχεία για να σε πιάσουμε , θα μας πήγαιναν στην φυλακή ..

-          Τι ?

-          Αυτό που ακούς .., όταν σε ανακάλυψα από ένα κομμάτι ύφασμα που είχες αφήσει πάνω στο παράθυρο , τότε το ρίσκαρα, πήγα σε έναν φίλο μου και σε ανακάλυψα . Απροσανατόλισα αυτούς που μου είχαν στήσει παγίδα, και αφού έμαθα ότι χρειαζόμουν πήγα στον τζεικ , εκεί τα έμαθα όλα για σένα .. Έτσι αποφάσισα να τα ρισκάρω όλα για όλα , μίλησα στον Έμμετ και του τα είπα όλα .. Έτσι αποφασίσαμε ότι ο καλύτερος τρόπος να φύγουμε και να γλιτώσουμε συνάμα και ο Έμμετ φυσικά ήταν να σκηνοθετήσουμε τον θάνατο σου..

-          Ωραία και δεν θα ξέρουν για μένα ? δεν μπορούν να με συλλάβουν ? εσένα να σε ανακαλύψουν ?

-          Μόλις πριν από το κάψιμο του αυτοκινήτου σου , ο Εμμετ έχει πάει στην αστυνομία να παραδώσει ότι  ανακαλύψαμε  για σένα και ακριβώς μετά θα αποκαλυφθεί ότι πέθανες..

-          Και πως ήξερες ότι θα έρθω μαζί σου ?

-          Ρίσκαρα ..

-           Και πως θα φύγουμε ?

-          Έβγαλα ψεύτικα χαρτιά , άλλαξα τα ονόματα μας και σε 1 ώρα από τώρα φεύγουμε , πάμε κάπου μακριά να ξεκινήσουμε μια νέα ζωή .. είσαι μέσα ? πάμε ?

-          Ναι πάμε αγάπη μου και φιληθήκαμε , σφραγίζοντας την υπόσχεση μας

***
Και τώρα είμαστε μακριά , στην Ευρώπη .. Εγώ άλλαξα για τρίτη φορά το όνομα μου και τώρα λέγομαι Ρόμπερτ Τζόσουα αλλά συνεχίζω να είμαι αστυνομικός.. Η Μπέλλα , αναγκαστικά άλλαξε και αυτή το όνομα της και την λένε Έλενα Νοτάριο – Τζόσουα και έχει ανοίξει ένα μαγαζί με ρούχα .. Η Άλις ζει κοντά μας , αλλά χωρίς τον Τζάσπερ , ο οποίος δεν μπορούσε να μείνει μακριά από την παράνομη ζωή του, αλλά είναι ευτυχισμένη με το νέο της αμόρε , τον Άλεκ …Όσο για τον Έμμετ , έχει πάρει προαγωγή και παντρεύτηκε την αδερφή μου και έχουν κάνει ένα υπέροχο αγοράκι , δεν το έχω δει από κοντά αλλά μου στέλνουν φωτογραφίες και είναι ένα κουκλί ..

Εγώ με την Μπέλλα παντρευτήκαμε πριν τέσσερα χρόνια , έχουμε ένα υγιέστατο κοριτσάκι τριών χρονών και τώρα η Μπέλλα περιμένει το δεύτερο παιδάκι  μας που αυτή την φορά είναι αγοράκι..

-          Αγάπη , αγάπη μου , είπε με μια αγωνία κα συνάμα μια χαρά η Μπέλλα

-          Τι είναι καρδούλα μου ? και έτρεξα κοντά της ..

-          Το μωράκι μας κλότσησε , είπε και τότε χωρίς να χάνω στιγμή έβαλα το κεφάλι μου πάνω στην κοιλίτσα της για να ακούσω το μωράκι μας…, ενώ η Μπέλλα έβαλε το χέρι της μέσα στα μαλλιά μου , μια συνήθεια που λατρεύω ..

-          Να να ξανακλώτσησε , είπα με μια τρελή χαρά ..

-          Είδες πως κάνει ?θα βγει πολύ ζωηρό παιδάκι ..

-          Ναι θα βγει το αγοράκι μας …

-          Εμένα δεν με αγαπάτε πια ? είπε το όμορφο κοριτσάκι μας από το βάθος

-          Και βέβαια σε αγαπάμε κοριτσάκι μου, είπα και πήγα και την πήρα στην αγκαλιά μου και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στο μάγουλο και πηγα να καθίσουμε δίπλα στην Μπέλλα ..

-          Να ακούσω και εγώ ? είπα δισταχτικά η μικρή ..

-          Ναι κοριτσάκι μου , της είπε η Μπέλλα και τότε η μικρή έβαλε  το κεφαλάκι της πάνω στην κοιλιά της ..

-          Χα χα κουνήθηκε .. είπε και έμεινε εκεί και ένα υπέροχο χαμόγελο είχε απλωθεί στο γλυκό της προσωπάκι

Τότε κοιταχτήκαμε με την Μπέλλα , τα μάτια ακτινοβολούσαν ευτυχία και είμαι σίγουρος και τα δικά μου .. Τότε έσκυψα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στα χείλη ..

Τελικά η ζωή είναι ένας τροχός , ίσως παλιότερα η τύχη να ήταν εναντίον μας και είχε σταματήσει σε άσχημο σημείο  αλλά τώρα είναι υπέρ μας !! Αυτή την στιγμή η ευτυχία μου δεν μπορεί να περιγραφθεί  με λόγια ……….


Τέλος.......





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου