Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Black Lies

Έντουαρτ

Μετά από 2 εβδομάδες ..
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες η ζωή μου είχε γίνει μαλλιά κουβάρια , αλλά να μου πείτε πριν δεν ήταν .. Είχαν συμβεί τόσα και εγώ τα είχα χαμένα … Κάποιοι με υποτιμήσανε και νόμιζαν ότι θα μπορούσαν να κρύβονται και από εμένα και από τον ίδιο τους τον εαυτό ..

Ευτυχώς η μνήμη μου είχε επανέλθει πλήρως και έτσι μπορούσα να σκέφτομαι πιο λογικά, τουλάχιστον έτσι πίστευα μέχρι πρότινος.. Βρισκόμουν μακριά από όλους και από όλα .. Δεν μπορούσα να είμαι μαζί τους .. Δεν τους ήξερα καν , ακόμα και ανθρώπους που γνώριζα , τώρα πια είναι πιο άγνωστοι και από τους αγνώστους ..

Η μνήμη μου επανήλθε πριν μια εβδομάδα και χθες έμαθα την πλήρης αλήθεια ..

Η ζωή μου πως ήταν ?? Αδιάφορη μέχρι ένα σημείο ..Οι υποτιθέμενοι  γονείς μου  μου φέρονταν πότε άσχημα, πότε καλά ανάλογα με την διάθεση τους..Μάλλον για να φάω τόσο ξύλο , είχαν τις περισσότερες φορές άσχημη διάθεση .. Το μόνο καλό είναι ότι με άφηναν ελεύθερο στο θέμα διαβάσματος , δεν τους ένοιαζε τι θα σπουδάσω , αν θα φύγω από το σπίτι .. Σε αυτό το θέμα ήταν εντελώς αδιάφοροι .. Από μικρός κλεινόμουν μέσα σε ένα δωμάτιο και διάβαζα , πάντα μου άρεσε να διαβάζω και πάντα θαύμαζα τους καθηγητές μου .. Ήξερα από μικρός τι επάγγελμα θα ακολουθούσα , καθηγητής μαθηματικών ..

Όταν πια τελείωσα και σπούδασα μαθηματικός ,  και έκανα και κάτι σπουδές πάνω στα οικονομικά ..πήγα μαζί με τους φίλους μου στην Ιταλία για να το γιορτάσουμε .. Ήξερα πολλές γλώσσες και ανάμεσα τους και τα Ιταλικά.. Ένα βράδυ που είχαμε πάει με τους φίλους στην Φοντάνα ντι Τρέβι , είδα ένα κορίτσι να κάθεται και να διαβάζει ένα βιβλίο .. Όταν σήκωσε το κεφάλι της και είδα τα υπέροχα μάτια της  μέσα από το φως που ανέδιδε η νύχτα , πραγματικά μαγεύτηκα… Από εκείνη την νύχτα δεν την έβγαλα από το μυαλό μου . Για μια εβδομάδα βγαίναμε συνέχεια , δεν είχαμε αφήσει μέρος για μέρος όπου δεν πήγαμε ..Την τελευταία νύχτα πριν φύγω , γίναμε ένα .. Ήταν μια από τις ωραιότερες νύχτες της ζωής μου , αλλά δυστυχώς την επόμενη μέρα έπρεπε  να φύγω , λόγω ότι θα ξεκινούσα δουλειά ως καθηγητής ιδιαίτερων σε ένα αγοράκι ..

Η ζωή μου κυλούσε φυσιολογικά αν και μου έλειπε η Μπέλλα τρελά .. Ώσπου μια μέρα είχα πάει να αγοράσω ένα βιβλίο  για να περνάει ο ελεύθερος χρόνος μου και τότε στο ταμείο την συνάντησα .. Στην αρχή νόμιζα ότι ονειρεύομαι αλλά ήταν εκείνη , δεν μπορούσα να κάνω τόσο μεγάλο λάθος ..

« Ο Έντουαρτ ενώ έψαχνε ένα βιβλίο για αν περνάει τον ελεύθερο χρόνο , συναντάει στο ταμείο τον έρωτα της ζωής του ..Στην αρχή δεν το πίστευε που την έβλεπε μπροστά του , αλλά δεν μπορούσε να κάνει τόσο μεγάλο λάθος ..

-          Μπέλλα , της είπε και εκείνη γύρισε το πρόσωπο της και μόλις τον είδε ξαφνιάστηκε αλλά αμέσως το πρόσωπο της έλαμψε ..

-          Ρομπ , είπε αμέσως και έτρεξε στην αγκαλιά του ..

-          Αχ πόσο μου έλειψες .. , της είπε και την φίλησε με πάθος ..»

Από εκείνη την ημέρα γίναμε αχώριστοι ..Μια μέρα καθώς ήμουν στο δωμάτιο μου και ετοιμαζόμουν, άνοιξα την ντουλάπα μου και τότε παρατήρησα μια προεξοχή .. Από περιέργεια και μόνο , το έψαξα και είδα ένα πληρεξούσιο  από την οικογένεια Σμιθ που της παραχωρούσε όλα τα ακίνητα , επειδή λέει της χρωστούσε …Στην αρχή δεν έδωσα πολύ σημασία .. Μετά από κάνα δυο μέρες , η Μπέλλα με πήγε σε μια παλιά βιβλιοθήκη , όπου εκεί είχαν αρχεία από παλιά , ακόμα και παλιές εφημερίδες .. ‘Όταν την ρώτησα γιατί πήγαμε εκεί , μου είπε ότι της αρέσει να μαθαίνει για παλιά πράγματα , είναι κάτι σαν χόμπι . Που να φανταστώ τότε ότι με καθοδηγούσε για να μάθω την αλήθεια ..Είδαμε κάτι παλιές εφημερίδες και παρατήρησα ξανά το όνομα Μέισεν όπως είχα δει και στο πληρεξούσιο .. Ζήτησα  από την βιβλιοθήκη μπορούσα να το δανειστώ .. Αυτοί στην βιβλιοθήκη  δέχτηκαν  όχι όμως για πολύ ..

Πήγα σπίτι και πήρα ξανά το πληρεξούσιο στα χέρια μου και είδα τις ημερομηνίες και είδα ότι ταίριαζαν απόλυτα .. Τότε σκέψεις άρχισαν να παίρνουν από το μυαλό μου..Ξαναβγήκα έξω και άρχισα να ψάχνω για την υποτιθέμενη οικογένεια μου , ότι ο υποτιθέμενος πατέρας μου δούλευε ως κηπουρός αλλά κάτι έγινε και έφυγε .. Δυο μέρες μετά την δολοφονία των γονιών μου , εξαφανίστηκαν και εκείνοι από την περιοχή , λες και κάτι φοβόντουσαν… Στην ουσία δεν είχα και κάτι που να αποδεικνύει ότι αυτοί δολοφόνησαν τους πραγματικούς μου γονείς …Τα έπαιξα όλα για όλα και έτσι πήγα να τους ρωτήσω ευθέως .. Μου τα είπαν όλα και ειλικρινά τους σιχάθηκα … Πήρα το αυτοκίνητο μου, πέρασα με κόκκινο , με χτύπησε ένα πούλμαν.. Με έβγαλαν έξω και το τελευταίο πράγμα που είδα και άκουσα ήταν η Μπέλλα .. Που να φανταστώ ότι με παρακολουθούσε …

Λίγο πριν τα παρατήσω όλα , αποφάσισα να μάθω και την υπόλοιπη αλήθεια , να μάθω πραγματικά τι θέλουν από εμένα η Μπέλλα και ο υποτιθέμενος θείος μου .. Φυσικά αυτά που άκουσα στην συνέχεια , θα ήταν καλύτερα να μην το άκουγα..

Αποφάσισα ότι ο μόνο τρόπος για να μάθω την αλήθεια ήταν να τους έβαζα μαζί , έτσι  έστησα παγίδα 
.. Πήγα πρώτα στην Μπέλλα ..

« - Αγάπη μου γύρισα..

-          Καλώς τον μου , μου είπε , ήρθε και με φίλησε ..

-          Πω πω τι ωραία που μυρίζει , πεινάω σαν λύκος …

-          Είναι καρμπονάρα που σου αρέσει ..

-          Ωραία πάμε να την τσακίσω .., είπα , πήγα , έπλυνα τα χέρια μου και κάθισα στο τραπέζι όπου η Μπέλλα , είχε σερβίρει  το φαγητό …

-          Μμ είναι τέλεια , είπα αφού έφαγα μια μπουκιά ..

-          Σου αρέσει ??

-          Πολύ αγάπη μου..

-          Χαίρομαι .. δεν ξέρω για πόσο ακόμα , είπα από  μέσα μου ..

-          Ξέρεις αγάπη μου κάτι μου είπε ο θείος μου για σένα στο γραφείο ..

-          Αλήθεια τι ??

-          Ότι σε είχαν διώξει από την σχολή στην Ιταλία για κάτι φασαρίες που είχες προκαλέσει με κάτι άλλα κορίτσια, είναι αλήθεια αυτό ?Τότε η Μπέλλα είχε μείνει με το πιρούνι στο χέρι  .. Αφού ανέκτησε   ξανά την ψυχραιμία της μου απάντησε ..

-          Ναι αλλά δεν έγινε κάτι σημαντικό   …

-          Και γιατί δεν μου το είπες ?   
    
-          Δεν το θεώρησα σημαντικό ..

-          Μάλιστα ..

Την επόμενη μέρα στο γραφείο μου ..

-          Καλώς τον θείο μου , με ήθελες κάτι ?

-          Ναι θα ήθελα να μελετήσεις αυτήν πρόταση ..

-          Οκ όπως θες ..Θειε? είπα ενώ πήγαινε να φύγει .

-          Ναι παιδί μου ..

-          Κάποια ψυχή μου είπε ότι τα έχεις με την ‘Έσμε , την διευθύντρια των δημοσίων  σχέσεων , είναι αλήθεια ?

-          Που το έμαθες εσύ αυτό ?

-          Έχει σημασία ?

-          Αν δεν σου κάνει κόπο ..

-          Η Μπέλλα ..

-          Ναι τα  έχω μαζί της ..

-          Μπράβο βρε θείε , δεν είναι ωραίο να μένεις μόνος σου      ..

-          Με θες κάτι άλλο ?

-          Όχι , είπα και έφυγε ..

Σκοπός του παιχνιδιού , ήταν να τους βάλουν να διαφωνήσουν και έπειτα να τους πιάσω στα πράσα και να αναγκαστούν να πουν την αλήθεια  …Μετά από λίγο χτύπησε το τηλέφωνο μου ..

-          Κύριε Κάλλεν , από την υποδοχή σας θέλουν ..

-          Οκ Ατζελα σύνδεσε με  ..

-          Ναι Κύριε Κάλλεν , η Τζέσικα είμαι ..

-          Πες μου ..

-          Μόλις ήρθε και πάει στον Κύριο Καρλαιλ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ, είπα και το έκλεισα   

Σηκώθηκα από την θέση μου και πήγα στο γραφείο του , έδιωξα την γραμματέα του και πριν μπω κάθισα και κρυφάκουσα  ..

-          Καρλάιλ , δεν είπαμε να μην πούμε τίποτα στον Έντουαρτ ακόμα ..

-          Το ίδιο θα σου έλεγα και εγώ , πώς τόλμησες να πεις για την Έσμε     ? ..

-          Δεν είπα τίποτα , εσύ πως τόλμησες να πεις για το πανεπιστήμιο στην Ιταλία ..

-          Δεν είπα τίποτα ..

-          Ε τότε ο Έντουαρτ πως τα ξέρει όλα αυτά …?, είπε η Μπέλλα και τότε άνοιξα την πόρτα και εμφανίστηκα μπροστά τους ..

- θα σας απαντήσω εγώ ...είπα

-          Έντουαρτ ….?? Είπε η Μπέλλα                                                                                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου