Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Έντουαρτ

Το τελευταίο καιρό η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς .. Πότε δεν πίστευα ότι θα ένιωθα την καρδιά μου να ξαναχτυπά δυνατά , ότι θα αισθάνομαι όμορφα όταν βρίσκομαι κοντά της , ζήλεια όταν την βλέπω με άλλον .. Είναι συναισθήματα τα οποία είχαν εξαφανιστεί από την ζωή μου ..Συναισθήματα τα οποία τώρα πια υπάρχουν και μου δίνουν ζωή ..Εκείνη την νύχτα ήταν η πιο όμορφη της ζωής μου .. Δεν ξέρω γιατί αλλά έτσι ένιωσα και ακόμα έτσι νιώθω .. 

Δεν ήταν μόνο ότι ήρθαμε πιο κοντά , κάνοντας έρωτα, δίνοντας όλη την λατρεία που κατείχα για αυτή την γυναίκα,  ήταν και ότι κατάφερα να πω την αλήθεια, να της εξηγήσω και εκείνη με δέχτηκε έτσι όπως είμαι ακόμα και αν ξέρει ότι δεν είμαι 100% σίγουρος για τα συναισθήματα  μου , ότι φοβάμαι να παραδοθώ όπως έκανα παλιά ..Εκείνη ήταν σίγουρη για τα δικά της συναισθήματα και αυτό με έκανε να την ερωτευτώ ακόμα περισσότερο και να νιώσω δυνατός κα πάλι δίπλα της  .. Εκείνη την νύχτα ένιωσα να ξαναγεννιέμαι , να επανέρχομαι από το κώμα στο οποίο είχα πέσει εδώ και δυο χρόνια ..

Εκτός από σχέση με την Μπέλλα , άρχισα να γίνομαι πιο κοινωνικός και να ξεφεύγω από το καβούκι στο οποίο είχα κλειστεί .. Γνώρισα τον Έμμετ , είχαν άντρα τόσο μα τόσο χαρούμενο .. Θα έλεγε κανείς ότι αυτό το παιδί δεν έχει περάσει τίποτα δύσκολο στην ζωή του .. Με βοήθησε πολύ’ εκείνη την ημέρα , με βοήθησε να πάμε στον μηχανικό το αυτοκίνητο και μάλιστα το μεσημέρι μας κάλεσε εμένα και την Μπέλλα στο σπίτι τους για μεσημεριανό .. Εκεί γνώρισα και την Ρόζαλι , την γυναίκα του .. Πολύ όμορφη με μεγάλη γλυκύτητα.. Αλλά και με τον υπόλοιπο κόσμο  μιλούσα , παλιότερα ούτε καν ένα γεια δεν μπορούσα να πω , τώρα χαμογελώ και αυτό μου αρέσει ..

Εκείνη την ημέρα που θα ερχόταν ο δικηγόρος για τις εξετάσεις του μικρού , είχα σηκωθεί με ένα βάρος να με βασανίζει , ένα συναίσθημα ζήλειας .. Υπήρχε μια οικειότητα μεταξύ τους , την οποία εγώ δεν άντεχα και πολύ .. Έτσι έκανα παρακινδυνευμένες κινήσεις … Μεγάλη οικειότητα με την Μπέλλα , να συστήνομαι ως σύντροφος  της μόνο και μόνο για να δω τον άλλον να γυρνάει μάτι του , όπως και έγινε .. Ενώ στην αρχή  ήταν ευγενικός σε εμένα ήταν κυνικός .. Δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα με αυτόν τον άνθρωπο , φαίνεται θέλει την Μπέλλα , αλλά δεν μπορεί να κάνει προς το παρόν τίποτα  .. Όταν μου ζήτησε ο μικρός να μείνω μαζί του , ένιωσα κάπως άβολα και βασικά προς την Μπέλλα ,δεν ήθελα να νομίζει ότι θέλω να της πάρω την θέση .. Την είδα να ξαφνιάζεται και να απογοητεύεται από αυτή την δήλωση του μικρού , αλλά κάτι της είπε ο μικρός  και εκείνης το πρόσωπο γαλήνεψε ..

Όταν μείναμε εμείς οι τρεις μέσα , πήγα από την άλλη μεριά για να του κάνει ότι απαραίτητες εξετάσεις έπρεπε και τότε παρατήρησα ότι το μάτι μαζί με το στόμα του κύριου Κόουπ έχει ένα τακτ .. Γύρισε ο μικρός και μου έκανε νόημα αλλά εγώ το είχα δει ήδη , θέλαμε να γελάσουμε αλλά ο άνθρωπος θα παρεξηγιόταν αν το κάναμε και έτσι απλά προσπαθούσαμε να αποφύγουμε την ματιά του ενός με του άλλου για να μην αρχίσουν να σκάμε στα γέλια.. Μόλις τελείωσε την δουλειά του , δεν αντέξαμε και τότε αρχίσαμε να χαχανίζουμε , ένιωσα τότε ξανά παιδί .. Μόλις μπήκε η Μπέλλα και μας είδε έτσι , ψιλονευρίασε αλλά δεν το προχώρησε ..Ήξερα πολύ καλά πως της άρεσε να γελώ ..

Όλη την εβδομάδα η Μπέλλα είχε τόσο άγχος, που μου προκαλούσε νευρικότητα .. Ήξερα ότι φοβόταν για τα αποτελέσματα , αλλά στην ουσία το παιδί φαίνεται είχε κακοποιηθεί , αν και για να πω την αλήθεια είχα ένα άσχημο προαίσθημα αλλά  δεν ήθελα να πω τίποτα στην Μπέλλα το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να της δίνω θάρρος ..Εν τω μεταξύ το παιδί είχε μεταφερθεί στο ίδρυμα που ήταν στην πόλη , στην αρχή ήταν λυπημένος , αλλά μετά έκανε φιλίες και τα ξέχασε όλα .. Εγώ με την Μπέλλα πηγαίνουμε καθημερινά για να τον βλέπουμε … Ειλικρινά αυτό το παιδί είναι αξιαγάπητο ..Το κακό προαίσθημα ήρθε να κάνει την εμφάνιση του .. Χτύπησε το τηλέφωνο , η Μπέλλα το σήκωσε και άρχισε να παίρνει ότι χρώμα μπορείτε να φανταστείτε , ήταν απίστευτο .. Πρέπει να ήταν άσχημα τα πράγματα , δεν εξηγείται διαφορετικά .. Σηκώθηκα για καλό και για κακό , και ξαφνικά της έπεσε το τηλέφωνο και ήταν ‘έτοιμη να πέσει κάτω αλλά ευτυχώς την πρόλαβα και την έπιασα ..

-         Τι έγινε Μπέλλα , τι σου είπε ?είναι θετικό ή αρνητικό ?, την ρώτησα αν και ήξερα την απάντηση

-         Αρνητικό Έντουαρτ , αρνητικό, , είπε και τότε λιποθύμησε .. Την πήρα αγκαλιά και την  έβαλα να ξαπλώσει , και την ταρακουνούσα για να συνέλθει .. Τότε ξαφνικά άρχισε να ανοίγει τα μάτια της ..

-         Έντουαρτ , είπε σιγανά..

-         Ηρέμησε Μπέλλα μου , εδώ είμαι ..

-         Έντουαρτ βγήκε αρνητικό ?, με ρώτησε λες και δεν θυμόταν , λες και δεν ήθελε να το θυμηθεί

-         Ναι καρδούλα μου , αρνητικό βγήκε.. , είπα και τότε δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια της .. Δεν μπορούσα να την βλέπω έτσι ..

-         Έλα Μπέλλα μου ηρέμησε , είπα και την πήρα αγκαλιά ..

-         Τον έχασα Έντουαρτ ..

-         Τίποτα δεν έχασες ..

-         Και όμως Έντουαρτ εφόσον αποδείχτηκε ότι το παιδί δεν είναι κακοποιημένο , άρα με μια δικαιολογία θα πάρω το παιδί ?

-         Θα δώσεις την μάχη σου και θα τα καταφέρεις .., είπα αλλά στην ουσία τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα ,  αν υπήρχε μια στις 100 να πάρει το παιδί τώρα δεν έχει καμία, αλλά σημασία έχει να της δίνεις θάρρος να συνεχίσει τον αγώνα ..

-         Θα είσαι μαζί μου ?

-         Μαζί σου είμαι Μπέλλα ..

-         Ακόμα και αν πάρω το παιδί θα ήθελες να μείνεις μαζί μου?

-         Τι λες Μπέλλα ?

-         Εννοώ θα ήθελες να δημιουργήσεις ξανά μια οικογένεια  ?

Τότε κατάλαβα ακριβώς τι εννοούσε , δεν το είχα σκεφτεί μέχρι τότε .. Μπορώ να δημιουργήσω ξανά μια οικογένεια ? .. Τον συμπαθώ τον Άντονι πολύ και είμαι ερωτευμένος με την Μπέλλα αλλά ένα τέτοιο μεγάλο βήμα μπορώ να το κάνω ? Δεν με αναγκάζει κανείς να παντρευτώ , άρα ακόμα και αν καταφέρει να πάρει το παιδί δεν θα με πείραζε να είμαι δίπλα της  .

-         Μπέλλα ότι και να γίνει είτε πάρεις το παιδί είτε όχι , εγώ θα είμαι δίπλα σου ..

-         Αλήθεια , δεν φοβάσαι ..?


-         Φοβόμουν τόσο καιρό Μπέλλα , δεν λέω εντελώς ότι το έχω ξεπεράσει αλλά έχω κάνει πολλά βήματα και θα είμαι  εδώ κοντά σου , εδώ κοντά σας ..

-         Σε ευχαριστώ .., είπε και  χώθηκε πιο βαθιά στην αγκαλιά μου ..

-         Εγώ ευχαριστώ Μπέλλα που μου έδωσες ξανά ζωή ., είπα αλλά τότε παρατήρησα ότι την είχε πάρει ο ύπνος μέσα στην αγκαλιά μου ...

 Θα αντιμετωπίσουμε πολλά προβλήματα , υπήρχε μια λύση για να πάρει το παιδί , να παντρευτεί να ξέρει ο άλλος ότι δεν είναι μόνη της ,το ξέρω αλλά θα κάνω τα πάντα για την Μπέλλα , εκτός από ένα πράγμα προς τον παρόν , γάμο , δεν θέλω μια τόσο μεγάλη δέσμευση , ίσως πληγώσω την Μπέλλα , χρειάζομαι χρόνο για να γίνει κάτι τέτοιο ..


Μετά από μέρες ..


Οι μέρες περνούσαν σαν νερό , η μέρα του δικαστηρίου πλησίαζε και τα νεύρα της Μπέλλας ήταν σε έξαρση .. Δεν της πήγαινα σε τίποτα κόντρα ... Ο μικρός ήταν σίγουρος ότι θα πήγαινε μαζί της και αυτό άγχωνε περισσότερο την Μπέλλα .. Οι εμφανίσεις του Άντριαν εντείνονταν όλο και πιο πολύ και περνούσαν πολλές ώρες μαζί .. ΄'Ήξερα ότι ήταν για το καλό του μικρού αλλά εμένα αυτός ο τύπος δεν μου γέμιζε το μάτι , κάτι μαγείρευε αλλά τι δεν ήξερα .. Ήταν και η ζήλια που με χτυπούσε αλύπητα 


Σήμερα η Μπέλλα δεν μπορούσε να έρθει μαζί μου στο ίδρυμα θα περνούσε αργότερα μαζί με τον άλλον .. Έτσι αποφάσισα πριν πάω στο ίδρυμα  να μείνω σπίτι και να χαλαρώσω από όλη αυτή την ένταση που είχε δημιουργηθεί τις τελευταίες μέρες  .. Μια περίεργη όρεξη να γράψω εμφανίστηκε.. Έχει να μου έρθει αυτή η όρεξη εδώ και πάρα πολύ καιρό .. Πήρα ένα στυλό και ένα χαρτί , αλλά δεν ήξερα πώς να αρχίσω .. Πάντα το πάθαινα αυτό όταν είχα όρεξη να γράφω έπειτα αντιμετώπιζα προβλήματα .. Καθώς καθόμουν χτύπησε το κουδούνι .. Μα καλά ποιος ήταν τέτοια ώρα?Πήγα χωρίς καν να δω ποιος ήταν , άνοιξα .. Μόλις είδα ποιος ήταν πίσω από την πόρτα έμεινα με το στόμα ανοιχτό , αλλά χωρίς καν να προλάβω να αντιδράσω , ένιωσα κάτι να κινείται προς το πρόσωπο μου , να ζαλίζομαι , να πέφτω , ώσπου όλα έγιναν μαύρα ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου