Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Γυάλινα όνειρα..


Μπέλλα

Τι κάνεις όταν η απόφαση έχει παρθεί από άλλους ? Τι κάνεις όταν νιώθεις ότι έχεις δεσμευτεί  από παντού ? Ξέρεις φυσικά ότι δε φταίνε οι άλλοι για αυτό αλλά η ίδια σου η απόφαση , η ίδια σου η επιλογή ..Νιώθεις παγιδευμένη μέσα στην ίδια σου την επιλογή , αλλά δεν πρέπει να παραπονιέσαι , δεν σου επιτρέπεται , από εδώ και πέρα σου χτυπούν το ντέφι και εσύ απλά χορεύεις στο σκοπό τους..

Χτύπησα το κουδούνι και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ο Τζεικ μου άνοιξε , λες και ήταν από πίσω και με περίμενε ..

-          Μπέλλα ..?, μου είπε και με πήρε αγκαλιά .Δεν μπορούσα να του αντισταθώ , χρειαζόμουν την αγκαλιά του , έστω και για μια τελευταία φορά..

-          Μην μιλάς σε παρακαλώ , μόνο την αγκαλιά σου χρειάζομαι αυτή  την στιγμή , τίποτα άλλο , είπα μέσα στους λυγμούς μου ..

-          Σς κοριτσάκι μου, ηρέμησε .. , είπε ενώ μου χάιδευε την πλάτη και τα μαλλιά ..

-          Τζεικ δεν μπορώ να φύγω μαζί σου , δεν γίνεται ..

-          Κατά βάθος το ήξερα , αλλά είχα μια κρυφή ελπίδα ..

-          Δεν είναι ότι δεν το θέλω , ξέρεις πόσο σε αγαπάω .

-          Αλλά δεν μπορείς να έρθεις μαζί μου ..

-          Κάποιες επιλογές πληρώνονται άσχημα και σε αναγκάζουν να  θυσιάσεις πολλά πράγματα στην ζωή σου , ακόμα και την αγάπη .. δεν μπορώ να μείνω άλλο, αντίο Τζεικ και εύχομαι όλα να σου πάνε καλά , είσαι καλός άνθρωπος σου αξίζουν όχι απλά τα καλύτερα , αλλά τα μέγιστα ..

-          Αντίο Μπέλλα και ελπίζω οι επιλογές σου να σε δικαιώσουν ..

-          Αυτό δεν το πιστεύω πια .., είπα και έφυγα .. Δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω .. Όταν έφτασα σπίτι, πέταξα κάτω τα κλειδιά και την ζακέτα μου και κάθισα στον καναπέ και έκλαιγα .. Σηκώθηκα έβαλα ένα ποτήρι ουίσκι και τότε εκείνη την στιγμή θυμήθηκα την σκηνή που διαδραματίστηκε πριν ώρες με τον Κύριο Μανο ..

Πριν τρεις ώρες ..

-          Κύριε Μάνο ..?

-          Μπέλλα μου τι κάνεις ? είπα να σου κάνω έκπληξη .. δεν βλέπω να χαίρεσαι ..

-          Όχι χαίρομαι απλά μου ήρθε κάπως ξαφνικά ..

-          Να περάσω ?

-          Μα και βέβαια .. είπα και τον άφησα να μπει..

-          Θα θέλατε κάτι να πιείτε ?

-          Λίγο νεράκι αν δεν σου κάνει κόπο ?

-          Βέβαια , είπα και πήγα στην κουζίνα έβαλα ένα ποτήρι νερό και του το πήγα .. να το νεράκι σας ..

-          Την δροσιά του να έχεις ..

-          Σας ευχαριστώ ..

-          Η συγκάτοικος σου ?

-          Α είναι σε μια φίλη της ..

-          Α μάλιστα , ξέρεις είχα κάτι δουλειές εδώ στην Αγγλία και πέρασα και από το πανεπιστήμιο σου ..

-          Α μάλιστα ..

-          Ναι  ναι μου είπαν τα καλύτερα για σένα , μελετηρή , ήσυχη , δεν προκαλείς μπελάδες, μπράβο σου ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ , κάνω ότι καλύτερο μπορώ ..

-          Φυσικά κάθε μήνα έχω επιστολή με τις επιδόσεις από το πανεπιστήμιο , απλά ήθελα να τους μιλήσω και από κοντά..

-          Πλήρης παρακολούθηση ..

-          Μην το βλέπεις έτσι , ο καθένας θα το έκανε αυτό..

-          Μην το λέτε οι γονείς μου ούτε που θα τον σκέφτονταν ..

-          Ναι αλλά εγώ δεν είμαι γονιός σου , αν και σε βλέπω σαν παιδί μου ..

-          Καλοσύνη σας ..

-          Κοίτα Μπέλλα , από την πρώτη στιγμή που σε είδα κατάλαβα ότι είσαι πολύ καλό κορίτσι και αποφασιστική .. Όταν δέχτηκες να έρθεις μαζί μου , θυσιάζοντας πολλά πράγματα , κατάλαβα ότι αυτό το κορίτσι έχει κότσια .. Ειδικά όταν πέρασες τις εξετάσεις, τότε συνειδητοποίησα ότι πραγματοποιείς τους στόχους και τις υποσχέσεις σου ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ αλλά γιατί μου τα λέτε όλα αυτά ?

-          Γιατί Μπέλλα μου θέλω να σου θυμίσω ότι όταν αποφάσισες να έρθεις μαζί μου δεσμεύτηκες και εγώ βασίστηκα επάνω σου …

-          Ναι κύριε Μάνο και καλά κάνατε , από την στιγμή που δεσμεύτηκα , δε υπάρχει γυρισμός ..

-          Σε βλέπω κάπως , συμβαίνει κάτι ?

-          Όχι όλα καλά , απλά λιγάκι κουρασμένη ..

-          Ε τότε να σε αφήσω να ξεκουραστείς , άλλωστε και εγώ σε μια ώρα πετάω ..θα τα ξαναπούμε ..

-          Εντάξει Κύριε Μάνο , καλή πτήση να έχετε ..

-          Να σαι καλά .. , είπε και έφυγε.. Η απόφαση πάρθηκε , το πιόνι μετακινήθηκε στην θέση όπου έπρεπε να είναι από πριν , στην αρχική του θέση …»

Καθώς τα θυμόμουν όλα αυτά δεν είχα αφήσει τίποτα μέσα στο σπίτι , τα είχα σπάσει όλα .. Τότε ξαφνικά άνοιξε η πόρτα ..Μπήκε μέσα η Άντζελα και είχε μείνει ακίνητη και με γουρλωμένα μάτια..

-          Μπέλλα τι γίνεται εδώ μέσα ?

-          Άντζελα , είπα και έτρεξα στην αγκαλιά της ..

-          Ηρέμησε Μπέλλα μου , θα μου πεις τι συμβαίνει ?

-          Χώρισα και ο Τζεικ φεύγει μακριά μου ..

-          Μα γιατί εσείς ήσασταν αγαπημένο ζευγάρι ..

-          Φεύγει Άντζελα , φεύγει και εγώ αντί να πάω μαζί του , παραδίνομαι στις επιλογές μου ..

-          Αχ κοριτσάκι μου ηρέμησε .. όλα καλά θα πάνε ..

-          Όλα τελείωσαν, η δική μου ζωή τελείωσε ..

-          Τίποτα δεν τελείωσε ακόμα ..

-          Όλα Άντζελα , όλα ..είπα και παραδόθηκα σε ένα δεύτερο κύμα κλάματος ..

Μετά από τρία χρόνια και κάτι..

Από εκείνη την ημέρα , ξαναγύρισα στην παλιά μου ρουτίνα , όπως ακριβώς ήμουν και στο καράβι διάβασμα , διάβασμα , διάβασμα .. Καμιά φορά , ερχόταν και ο κύριος Μάνος να με επισκεφτεί.. Τους πρώτους μήνες ήταν δύσκολο , μου έλειπε πολύ ο Τζεικ και ακόμα μου λείπει , αλλά προσπαθώ να μην το θυμάμαι .. Από την ημέρα που έφυγε , δεν έχουμε ξαναεπικοινωνήσει, έχουμε χάσει κάθε επαφή , ούτε ένα γράμμα , τίποτα.. Ίσως και καλύτερα , έτσι θα τον ξεχνούσα , αν και κάτι τέτοιο δεν είχα καταφέρει να το κάνω , θα τα κατάφερνα ίσως έβρισκα κάποιον άλλον έρωτα  ..

Σήμερα θα έφευγα , τελείωσα με επιτυχία και αυτή την φορά το πανεπιστήμιο , πήρα και το άλλο μου πτυχίο και τώρα θα περνούσα σε μια άλλη φάση .. Μια φάση πιο δύσκολη , θα περνούσα από δοκιμασία για να αναλάβω αργότερα την εταιρεία του Κύριου Μάνου , έπρεπε να τα καταφέρω , να μην τον απογοητεύσω Το  μόνο κακό σε όλη την ιστορία είναι ότι στην εταιρεία θα είναι και ο Έντουαρτ … Από ότι ήξερα είχε αρχίσει εδώ και ένα χρόνο α δουλεύει στην εταιρεία και τα πήγαινε αρκετά καλά .. Από ότι μου είχε πει ο κύριος Μάνος , δουλεύει σκληρά και πολλές φορές μένει τελευταίος .. Αυτό τον κάνει αξιέπαινο και φαίνεται ότι και κάτι σέβεται στην ζωή του..
Η Άντζελα είχε ήδη φύγει πριν δυο μέρες μαζί με το αγόρι της για διακοπές .. Πόσο την ζήλευα , αλλά είπαμε επιλογές , με αυτές πορεύετε ο καθένας μας ..

-          Έτοιμη Μπέλλα? , μου είπε ο Κύριος Μάνος

-          Ναι πάμε , να σας ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ..

-          Πως και δεν πάμε με το καράβι ..?

-          Είπα τον τελευταίο καιρό να κάνω ταξίδια με αεροπλάνα , άλλωστε είναι πιο σύντομο..

-          Μάλιστα , άντε πάμε .. , είπα ..

Μετά από ώρες ..

Είχαμε φτάσει πια στην Ελλάδα , μόλις κατεβήκαμε από το αεροπλάνο απέξω μας περίμενε μια λιμουζίνα .. Πήγαμε σε ένα μεγάλο σπίτι , σαν βίλα ήταν , τι σαν , βίλα ήταν …

-          Αυτό είναι το σπίτι σας ?

-          Ναι , μέχρι τώρα έμενα μόνος από εδώ και πέρα θα είναι και δικό σου σπίτι ..

-          Τιμή μου .. , είπα ενώ μπαίναμε μέσα στο σπίτι ..Παρόλο  που ήταν μεγάλο , πολλά έπιπλα , δεν υπήρχαν , ήταν αρκετά απλό ..

-          Λοιπόν πήγαινε να ξεκουραστείς , σίγουρα θα είσαι κουρασμένη ..

-          Ναι δεν θα σας πω ψέματα..

-          Λοιπόν πήγαινε να ξεκουραστείς , εγώ έχω κάτι δουλειές , θα γυρίσω αργά το βράδυ .. Θα τα πούμε το πρωί .. Θα πάμε αύριο στην εταιρεία , να γνωρίσεις το προσωπικό και να μπαίνει σιγά σιγά στο κλίμα ..

-          Είναι απαραίτητο από αύριο ?

-          Ναι Μπέλλα μου , βλέπεις σε ένα μήνα φεύγω για ταξίδι και πρέπει να σε προετοιμάσω κατάλληλα ..

-          Σε ένα μήνα ?

-          Ναι Μπέλλα μου , βλέπεις δεν μου πάει η στεριά ..

-          Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω ..

-          Είμαι σίγουρος ότι θα τα πάς περίφημα ..Άλλωστε δεν θα λείψω για πολύ για έξι μήνες περίπου ..

-          Και εσείς το θεωρείτε λίγο αυτό ?

-          Σε σχέση με άλλα ταξίδια ναι ..

-          Καλά ..

-          Λοιπόν αύριο στις 8 θα είσαι έτοιμη .. , είπε και πήγε να φύγει ..

-          Α μην ξεχάσω , πρέπει να ντυθείς σωστά ..

-          Τι εννοείται σωστά ?

-          Κάτι σαν κουστούμι ..

-          Μα δεν έχω ..

-          Έχεις απλά ψάξε στο δωμάτιο σου .., θα σε οδηγήσει εκεί η Κατερίνα , είπε και τότε εμφανίστηκε μια κυρία , αρκετά ώριμη αλλά γλυκιά .. Λοιπόν εγώ φεύγω , καλή ξεκούραση ..

-          Σας ευχαριστώ , είπα αλλά είχε ήδη φύγει ..

-          Λοιπόν Μπέλλα , εγώ είμαι η Κατερίνα

-          Χαίρω πολύ , είπα και δώσαμε τα χέρια ..

-          Έλα να σε οδηγήσω στο δωμάτιο σου.., είπε και μου έτεινε το χέρι στις σκάλες να προχωρήσω μπροστά .. Ανέβηκα τις σκάλες και από πίσω ήταν Η Κατερίνα .. Προχωρήσαμε λιγάκι στον διάδρομο .. , ώσπου σταματήσαμε μπροστά από μία πόρτα ..

-          Αυτό είναι λοιπόν το δωμάτιο σου , να και το κλειδί ..σε λίγο θα σου φέρω και φαγητό ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ..

-          Τίποτα γλυκιά μου , είπε και έφυγε .. Μόλις μπήκα μέσα , έμεινα με το στόμα ανοιχτό .. Ένα δωμάτιο τεράστιο υπήρχε μπροστά μου , στην απόχρωση του μωβ , του αγαπημένου μου χρώματος .. Στην μέση ένα τεράστιο κρεβάτι , με παπλώματα στο χρώμα του μωβ .. Απέναντι υπήρχε μια μεγάλη βιβλιοθήκη και ένα γραφείο με ένα laptop …. Από την άλλη μεριά υπήρχε μια ντουλάπα .. Μόλις την άνοιξα , είδα ταχτοποιημένα ρούχα.. Άλλα πιο καθημερινά , άλλα πιο επίσημα , και υπήρχαν και πολλά κουστούμια ..Άφησα την ντουλάπα και πήγα προς το μπάνιο και υπήρχε ότι χρειαζόμουν.. Απίστευτο , νιώθω λες και είμαι πριγκίπισσα , σαν μικρό κοριτσάκι μην πω καλύτερα  ..

Κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα ..

-          Περάστε ..

-          Μπέλλα μου σου έφερα κάτι να φας ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ..

-          Τίποτα καλή μου , καλό βράδυ και καλή ξεκούραση ..

-          Σας ευχαριστώ , είπα και εκείνη έφυγε με ένα χαμόγελο .. Αυτό ήταν Μπέλλα μια νέα ζωή ξεκινά.
. Μια νέα ζωή ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου