Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...9


Είναι αφιερωμένο σε όλα τα κοριτσάκια μου που διαβάζουν τις ιστορίες μου και τις υποστηρίζουν .Σας ευχαριστώ πολυ΄!!!!!!!!!!!!!!
Έντουαρτ

Καθόμουν στο παράθυρο και την κοιτούσα ξαπλωμένη να κοιμάται σαν άγγελος . Ήταν τόσο όμορφη , ποτέ δεν χόρταινα να την κοιτάζω , έμοιαζε με πραγματικό όνειρο . Αυτά τα έντονα, καστανά και μεγάλα μάτια της , με στοίχειωναν εδώ και επτά χρόνια , συνέχεια ερχόντουσαν στην μνήμη μου και με έκαναν να ξεχνώ τα πάντα . Τώρα μετά από επτά ολόκληρα χρόνια την είχα ξανά στην αγκαλιά μου και αυτά τα δυο υπέροχα μάτια να με κοιτούν γεμάτο πόθο , αυτή η γυναίκα έχει γίνει ο παράδεισος και η κόλαση μαζί, ότι έκανα το έκανα μόνο για αυτήν , ήθελα να είναι εξασφαλισμένη ότι και αν συμβεί , να ξέρω ότι δεν θα κινδυνέψει ποτέ .

Από την στιγμή που έφυγα , όλα άλλαξαν στην ζωή μου . Περίπου δυο μήνες είχα πάθει κατάθλιψη , δεν έκανα τίποτα , απλά κοιτούσα τον τοίχο του καινούριου μου σπιτιού . Έβγαινα μόνο για να την δω έστω και για λίγο , να δω αν είναι καλά . Όταν όμως την έβλεπα μέσα στο αυτοκίνητο να κλαίει , μου ερχόταν να πάω να την αγκαλιάσω , να την φιλήσω , να της πω ότι την αγαπώ αλλά δεν έβρισκα το θάρρος , το κουράγιο , και δεν έπρεπε πάνω από όλα . Αφού είχαν περάσει δυο μήνες περίπου . άρχισα να ξαναβρίσκω τον εαυτό μου , με στήριξαν πολύ ο αδερφός μου ο Έμμετ και η κοπέλα του , η Ρόζαλι και έτσι αποφάσισα μα ανοίξω μια εταιρεία , αξιοποίησα με το καλύτερο τρόπο κάτι κεφάλαια που μου είχε αφήσει ο πατέρας μου και τώρα έχω μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Αμερική και αυτό με χαροποιεί τόσο πολύ.

Την είδα να κινείται και η ώρα πια για να ξυπνήσει πλησίαζε . Πήγα ξανά στο κρεβάτι και ξάπλωσα δίπλα της , δεν ήθελα με κανένα τρόπο να νιώσει ξανά την απουσία μου, και ο μόνος μου στόχος από εδώ και πέρα η ευτυχία της πάνω από όλα και μετά όλοι οι άλλοι.

Την παρατηρούσα και σαν μικρό παιδί , τέντωσε τα χέρια της και έτριψε τα μάτια της και τελικά τα άνοιξε , και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της .Έλαμπε από ευτυχία και αυτό με έκανε τόσο χαρούμενο .

-          Καλημέρα αγάπη μου , μου είπε.

-          Καλημέρα , της είπα και της έδωσα ένα απαλό φιλί στα χείλη… πως κοιμήθηκες ??

-          Πολύ καλά , εσύ ??

-          Έτσι και έτσι …, Της είπα και ανησυχία εμφανίστηκε στα μάτια της .

-          Γιατί ??δεν είσαι καλά ?

-          Είμαι πιο καλά από ποτέ..

-          Τότε ??

-          Δεν μπορούσα να κοιμηθώ , χάζευα τον άγγελο που είχα δίπλα μου και έλεγα συνέχεια πόσο τυχερός είμαι που τον έχω   ..

-          Μμ και εγώ είμαι πολύ τυχερή που έχω εσένα και ανταλλάξαμε ένα πολύ  γλυκό φιλί.

-          Αγάπη μου η ώρα είναι 9 , μήπως ο Τζεικ θα έχει ανησυχήσει ?, αν και στην  ουσία ήξερα ότι αυτός μόνο για τον εαυτό του ενδιαφερόταν .

-          Αχ το ξέχασα εντελώς , περίμενε ένα λεπτάκι.

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε κοίταξε το κινητό της

-          Ωχ έχω τόσες κλήσεις από τον Τζεικ .

-          - καλά μην ανησυχείς πάρτον τώρα τηλέφωνο 
.
-          Εγώ φταίω δεν του έδωσα καμιά δικαιολογία για το που θα πάω

-          Δεν πειράζει κάντο τώρα.

-          Έντουαρτ έχεις αλλάξει πολύ .

-          Γιατί το λες αυτό ?

-          Γιατί άλλες φορές θα έκανε σαν τρελός για να μην μας πάρουν χαμπάρι.

-          Ε άλλαξα κάπως και αποφάσισα να είμαι ήρεμος για ότι και αν κάνω , δεν σου αρέσει ?

-          Μου αρέσει και πολύ μάλιστα

-          Είδες όλα έχουν και την θετική πλευρά τους, δεν νομίζω αν φύγεις , θα μείνεις και σήμερα μαζί μου ?

-          Αν τα καταφέρω θα μείνω

-          Ξέρεις εσύ κάνε κάτι..

-          Θα προσπαθήσω κάτσε να πάρω την φίλη μου  μήπως μπορεί να με δικαιολογήσει?

-          Όπως θες..

-          Έλα Ρόζαλι ..

-          Ναι καλά είμαι θα ήθελα μια χάρη ..

-          Σε έχει πάρει καθόλου ο Τζεικ ?

-          Πολύ ωραία , άκου επειδή έλειπα το βράδυ από το σπίτι .
.
-          Θα σου πω κάποια άλλη στιγμή , θα τον πάρω τηλέφωνο και θα του πω ότι δεν είσαι και πολύ καλά και έμεινα και θα μείνω μαζί σου , εντάξει ?

-          Εντάξει Ρόζαλι ??

-          Σε ευχαριστώ , θα σου χρωστώ..
...
-          Φιλάκια

-          Εντάξει ? της είπα κλείνοντας το τηλέφωνο της.

-          Ναι όλα καλά , κάτσε να πάρω και τον άλλον.

-          Οκ…

-          Έλα Τζεικ ..

-          Χίλια συγνώμη αλλά η Ρόζαλι δεν ήταν και πολύ καλά και έμεινα στο σπίτι της

-          Λείπει ταξίδι

-          Ναι θα μείνω και απόψε αν δεν σε πειράζει

-          Οκ σε ευχαριστώ , ναι θα σε ειδοποιήσω .

-          Και εγώ φιλάκια .

-          Τα κανόνισα …

-          Τέλεια έχουμε μια ολόκληρη μέρα δικιά μας

-          Ναι αγάπη μου, είπε και ξαναγύρισε στο κρεβάτι και κούρνιασε στην αγκαλιά μου .

-          Τώρα που το παρατηρώ , είναι πρώτη φορά που κάνουμε έρωτα σε κρεβάτι , της είπα

-          Ναι όντως έχεις δίκιο και σκάσαμε στα γέλια και αυτά τα γέλια μας έφεραν διάθεση για άλλα πιο ενδιαφέρουσα πράγματα.

Οι ώρες περνούσαν τόσο όμορφα , αλλά το να την έχω στην αγκαλιά μου ήταν το πιο όμορφο πράγμα το οποίο θα μπορούσε να μου συμβεί .Μετά από αρκετές ώρες πάνω στο κρεβάτι , πεινάσαμε και έτσι μας έφεραν φαγητό στο δωμάτιο .

-          Έντουαρτ δεν μου είπες ..

-          Τι δεν σου είπα , αν και δεν έχουμε προλάβει να πούμε και τίποτα νομίζω..

-          Σε αυτό δεν έχεις άδικο , αλλά έχω απορία πως έφτασες να γίνεις ένας τόσο μεγάλος επιχειρηματίας?

-          Δύσκολα και με πολλές ώρες δουλειά ..

-          Σε αυτό δεν έχω αντίρρηση , αλλά για να ανοίξεις μια επιχείρηση χρειάζεσαι κάποια κεφάλαια, εσύ που τα βρήκες ?

-          Ο πατέρας μου μετά το θάνατο του μου είχε αφήσει κάποια κεφάλαια από μια παλιά επιχείρηση που είχε ο ίδιος , τα είχα αποθηκεύσει και θα τα χρησιμοποιούσα μόνο όταν θα είχα σοβαρή ανάγκη. Έτσι αφού έφυγα , μετά από ένα μεγάλο διάστημα και αφού κατάφερα να ξαναβρώ έστω και για λίγο τον εαυτό μου , αποφάσισα να αξιοποιήσω τα κεφάλαια αυτά είχα και κάτι γνωστούς που με βοήθησαν και έτσι άνοιξα την επιχείρηση. Δούλευα ασταμάτητα , κάποια στιγμή δεν κοιμόμουν και  καθόλου, αλλά άξιζε ο κόπος , δεν νομίζεις ?

-          Και βέβαια άξιζε αγάπη μου και είμαι πολύ περήφανη για εσένα ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου , εσύ αφού έφυγα τι έκανες ??

-          Εσύ τι λες να έκανα?

-          Δούλευες ασταμάτητα και ήσουν αφοσιωμένη μόνο στην δουλειά σου για να μην σκέφτεσαι τίποτα άλλο , σωστά ?

-          Για συνέχισε ..

-          Όταν όμως γυρνούσες σπίτι δεν άντεχες άλλο , ξεσπούσες , λέγοντας ψέματα στον Τζεικ ότι είναι άγχος από την δουλειά και αυτός σε παρηγορούσε, ώσπου μια μέρα αφού είχες ηρεμήσει κάπως , ο καλός σου είχε ετοιμάσει ένα ρομαντικό δείπνο και σου έκανε πρόταση γάμου , σωστά ?

-          Συνέχισε …

-          Φυσικά δέχτηκες την πρόταση του γιατί δεν μπορούσες άλλο να τον βασανίζεις και είχες απελπιστεί πια με την εξαφάνιση μου. Ζείτε εδώ και έξι χρόνια παντρεμένη αλλά χωρίς παιδί γιατί ο Τζεικ δεν μπορεί να κάνει παιδιά , σωστά ?

-          Σωστά , πως τα ξέρεις όλα αυτά ?

-          Ήμουν πάντα κοντά σου ακόμα και αν δεν το ήξερες εσύ

-          Με παρακολουθούσες ?

-          Περίπου ..

-          Τι περίπου εσύ ξέρεις τα πάντα για μένα ..

-          Πες ότι ήμουν πάντα στο σκοτάδι και μάθαινα για σένα …

-          Γιατί όλα αυτά Έντουαρτ ?

-          Είναι πολύ απλό , ποτέ δεν σταμάτησα να σε αγαπάω , και πάντα νοιαζόμουν για σένα και ήθελα να δω αν είσαι ευτυχισμένη …

-          Και αν ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη θα γυρνούσες και πάλι εδώ ?

-          Ναι θα γυρνούσα γιατί θα έπρεπε και πρέπει να κλείσω μια υπόθεση …

-          Είσαι απίστευτος , στην πραγματικότητα εγώ τώρα πρέπει να σου θυμώσω που έχεις παραβιάσει την ιδιωτική μου ζωή..

- και μου έχεις θυμώσει ?

-          Όχι δεν θα σου θυμώσω γιατί σε αγάπαω τόσο πολύ , μου είπε και με φίλησε

-          Και εγώ σε αγαπάω και θα κάνω τα πάντα για να είσαι η πιο ευτυχισμένη γυναίκα στο κόσμο

-          Αχ μωρό μου .. , αλήθεια να σε ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ..

-          Η Τάνια ?

-          Την χώρισα την προηγούμενη μέρα αφού χώρισα από εσένα

-          Μέσα σε λίγες μέρες δυο χωρισμούς ?

-          Είδες έκανα ρεκόρ

-            Και της είπε όλη την αλήθεια ?

-          Περίπου της είπα ότι θέλω να χωρίσουμε επειδή αγαπάω μια άλλη , ποια όμως δεν της είπα .

-          Και πως το πήρε ?

-          Εσύ πως θα το έπαιρνες ?

-          Άσχημα , πολύ άσχημα ..

-          Ε έτσι το πηρέ και εκείνη και με έδιωξε από το σπίτι , καλά θα έφευγα και από μόνος μου φυσικά .


-          Η καημένη η Τάνια ..

-          Την λυπάσαι ?

-          Απλά μπαίνω για λίγο στην θέση της ..

-          Ευαισθητούλα μου εσύ ..

-          Έλα μην με κοροϊδεύεις .
.
-          Δεν σε κοροϊδεύω , της είπα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στο στόμα .

Οι ώρες περνούσαν υπέροχα η Μπέλλα μέσα στην αγκαλιά μου , να μιλάμε , να γελάμε , όλα ήταν τόσο όμορφα, τόσο γλυκά και θα έκανα τα πάντα για να είναι η ζωή μας έτσι πάντα!!

Την άφησα να κοιμηθεί λιγάκι και εγώ πήγα να κάνω ένα μπανάκι , να χαλαρώσω γιατί αυτή η μέρα ήταν τόσο γεμάτη αλλά δεν θα ήθελα ποτέ να τελειώσει.

Μπήκα στο μπάνιο και εκείνη που άρχισα να ρίχνω λίγο νερό πάνω μου είδα την πόρτα να ανοίγει και είδα την Μπέλλα ντυμένη με ένα μπλουζάκι μου . Αν και την είχα δει πολλές φορές γυμνή , και τρελαινόμουν με το υπέροχο σώμα της, αυτή η εικόνα να φοράει κάτι δικό μου με έκανε αυτόματα να πάρω φωτιά.

-          Μπέλλα ?τι κάνεις εδώ ?

-          Ξύπνησα , δεν σε είδα μέσα , άκουσα νερό να τρέχει και είπα αν θες πάντα να κάνουμε μαζί μπάνιο ?Αυτή η γυναίκα με έφερνε στα όρια μου δεν ξέρω αν θα μπορέσω ποτέ να σταματήσω να την ποθώ.

-          Με μεγάλη μου χαρά ,είπα

Έβγαλε την μπλούζα και έμεινε ολόγυμνη μπροστά μου , προχώρησε και μπήκε μέσα στην ντουζιέρα μαζί μου .Τύλιξε τα δυο της χέρια γύρω από τον σβέρκο μου και άρχισα να με φιλάει . Δεν νομίζω να κάνουμε μπάνιο , με κανένα τρόπο . Τοποθέτησα το τηλέφωνο του μπάνιου έτσι ώστε να πέφτει νερό πάνω μας. Παραδόθηκα πλήρως στο φιλί , ενώ με το χέρι μου άρχιζα να χαϊδεύω το απαλό σώμα της , κάθε γραμμή , κάθε πόντο  .Τα χείλη μου κατέβηκα πιο κάτω στο λαιμό της , ενώ το ένα χέρι μου έπαιζε με το στήθος της . Την δάγκωσα στο λαιμό και άκουσα την Μπέλλα να αναστενάζει βαριά. Με απομάκρυνε λιγάκι και τότε με ακούμπησε στον τοίχο ,και εκείνη άρχισε να σκορπάει φιλιά σε όλο μου το σώμα, ώσπου έφτασε λίγο πιο πάνω από το ευαίσθητο σημείο μου.

-          Μμμ βλέπω κάποιος χρειάζεται φροντίδα , είπε με νόημα
Και πριν προλάβω να μιλήσω καν να μιλήσω η γλώσσα της βρέθηκε πάνω στο μόριο μου και κάθε μυς του σώματος μου πήρε φωτιά. Η γλώσσα της γλίστρησε σε ολόκληρο και ήμουν έτοιμος να εκραγώ .από την ευχαρίστηση που μου πρόσφερε . Έπειτα το πήρε ολόκληρο μέσα στο στόμα της και άρχισε να το ρουφάει  και όλα γύρω μου χάθηκαν  , μια απίστευτη νιρβάνα με πλημμύρισε . Το υγρό στοιχείο με το υγρό στόμα της Μπέλλας να περιποιέται τι ευαίσθητο σημείο μου με έστελνε στα ουράνια.

- Μπέλλα…., βαριανάσαινα και εκείνη συνέχιζε το μαρτύριο …

Το έβλεπα , το ένιωθα έφτανα στο τέλος και όμως δεν είχα προσφέρει τίποτα στην Μπέλλα , όλα μου τα είχε προσφέρει εκείνη και με το παραπάνω μάλιστα . Η Μπέλλα απομάκρυνε το στόμα της και ναι τελείωσα , χωρίς να συμμετέχω , απλά απολαμβάνοντας αυτά που μου είχε προσφέρει το στόμα της Μπέλλας .Σηκώθηκε και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της .Αυτή η γυναίκα θα με έστελνε καμιά μέρα.
-          Συγνώμη , της είπα για αυτό που έκανα 
-          Μην μου ζητάς συγνώμη , όπως με περιποιέσαι εσύ , έτσι σε περιποιούμαι και εγώ , και μάλιστα είναι μεγάλη μου ευχαρίστηση .
Χωρίς καν να μιλήσω την άρπαξα και την φίλησα , βαθιά με πάθος και δεν χρειάστηκε και πολύ για να πάρει το μόριο μου και πάλι τα πάνω του. Την ακούμπησα σε ένα σημείο , την πήρα στην αγκαλιά μου , εκείνη τοποθέτησε τα δυο πόδια της γύρω από την μέση μου και το χνούδι της ακουμπούσε ακριβώς πάνω εκεί όπου την είχα ανάγκη  .Χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκα μέσα της , βογγητά βγήκαν αυτόματα και από τους δυο μας . Η αίσθηση ήταν τόσο υπέροχη . η ένωση μας απόλυτα συμβατή, ήταν λες και ο ένας είχε πλαστεί για τον άλλον . Έμπαινα όλο και πιο βαθιά μέσα , όλο και πιο γρήγορα και ανάσες βαριές έβγαιναν και από τους δυο μας . Το νερό να πέφτει από πάνω μας και εμείς να γινόμαστε ξανά και ξανά ένα . Το τέλος ήταν κοντά . Επιτάχυνα τις κινήσεις μου και πια οι ανάσες μας ήταν κοφτές , ώσπου τελειώσαμε και οι δυο ταυτόχρονα , το πρόσωπο της  το ακούμπησε στον ώμο μου και εγώ στο δικό της. Προσπαθούσαμε να βρούμε και πάλι την ανάσα μας , την ακούμπησα κάτω και της άφησα ένα φιλί στο λαιμό . 
-          Δεν θα σταματήσω ποτέ να σε αγαπώ να είσαι απόλυτα σίγουρη για αυτό ..
-          Και εγώ σε αγαπώ , είπε και με φίλησε γλυκά , τρυφερά . 
Αφού τελικά κάναμε ένα μπανάκι , την πήρα στην αγκαλιά και την τοποθέτησα στο κρεβάτι αφού πια είχε εξαντληθεί . Την σκέπασα , και πήγα και εγώ ξάπλωσα δίπλα της , την πήρα στην αγκαλιά μου και κοιμηθήκαμε σε ένα γαλήνιο ύπνο.

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ …..
Ξύπνησα , μετά από ένα από τους πιο ήρεμους ύπνους που έχω κάνει . Άνοιξα τα μάτια και είδα το κρεβάτι να είναι άδειο , μα καλά που πήγε η Μπέλλα . Τα μάτια μου έπεσαν πάνω σε ένα σημείωμα που υπήρχε πάνω στο μαξιλάρι.
Αγάπη μου , καλημέρα και καλά ξυπνητούρια . Συγνώμη που σε άφησα μόνο σου αλλά έπρεπε να φύγω . Σε περιμένω στο γραφείο να κλείσουμε την συμφωνία και που ξέρεις να επαναλάβουμε τίποτα από τα παλιά .
Σε αγαπώ πολύ , η Μπέλλα σου!
Μάλιστα , είχε δίκιο δεν έπρεπε να αφήσει τον μπούμπη της ακόμα μόνο του , θα πάθαινε κάτι . Σίγουρα θα πήγαινα στο γραφείο και για την συμφωνία αλλά και για να δω για ακόμα μια φορά την αγάπη μου.
Σηκώθηκα , πλύθηκα , ντύθηκα , ήπια ένα καφέ και ξεκίνησα για το γραφείο της Μπέλλας . Πάρκαρα στο αυτοκίνητο μου στο γκαράζ , βγήκα έξω και κλείδωσα το αυτοκίνητο . Γύρισα την πλάτη μου και  είδα ξανά το ίδιο θέαμα που είχα δει και εκείνη την νύχτα, αλλά αυτή την φορά το πάνω χέρι το είχα εγώ .
-          Καλώς τα παιδιά τα δικά μας………..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου