Σάββατο 28 Μαΐου 2011

The secret 1


The secret



Η ΓΝΩΡΙΜΊΑ......






Μπέλλα

Κίνδυνος !!!! Αυτή η λέξη χαρακτηρίζει την ζωή μου . Δεν ξέρω αν ήταν θέμα επιλογής ή θέμα επιβίωσης αλλά σίγουρα ήταν θέμα εκδίκησης . Ενώ για πολλούς η ζωή μου φαίνεται φυσιολογική  , αφού το πρωί δουλεύω στο μαγαζί που έχω με την κολλητή μου , κανένας δεν γνωρίζει ότι το βράδυ γίνομαι μια άλλη , που κανένας δεν θα ήθελε να τα βάλει μαζί της.

Σχέσεις ?? Άγνωστη λέξη για μένα!!!! Οι άντρες περνούν και φεύγουν από την ζωή μου σαν αυτοκίνητο σε ράλι που έχει πιάσει τα διακόσια και τρέχει ακόμα . Είμαι από τις γυναίκες που οι άντρες τις θέλουν μόνο για το κρεβάτι και μετά έξω από την πόρτα . Δεν παραπονιέμαι για αυτό , γιατί στην ουσία είναι αυτό που επέλεξα , θεωρώ τους άντρες πολύ κατώτερους από τις γυναίκες , ένα λάθος της φύσης . Δεν έχω βρει ακόμα τον άντρα που θα με κάνει να τον ερωτευτώ !!!!!!

Έντουαρτ

Μυστικά !!!!!!!!! Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει την ζωή μου , μυστικά .Από μικρός ζούσα μέσα σε μια οικογένεια όπου τα προβλήματα ήταν πολλά και τα μυστικά ακόμα πιο πολλά !! Μεγαλώνοντας έμπλεξα και αρκετά άσχημα μάλιστα, αλλά ευτυχώς η τύχη με βοήθησε και τώρα είμαι αστυνομικός , υπηρετώ την έννομη τάξη , που παλιότερα έκανα τα πάντα για να την αποφύγω .

Ζω μόνος μου , αλλά έχω πάντα δίπλα μου την αδερφή μου , την Ρόζαλι , η οποία είναι κατά δυο χρόνια μεγαλύτερη και αυτή στην ουσία με μεγάλωσε!!! Έχω και τον κολλητό μου φίλο , τον Έμμετ , ο οποίος είναι και αυτός αστυνομικός και του αρέσει τρελά η αδερφή μου αλλά ακόμα δεν έχει το θάρρος να της το πει !

Σχέσεις εφήμερες , ποτέ του μόνιμου !! Μόνο μια φορά πήγα να κάνω μια πιο σταθερή σχέση αλλά τελικά κατάλαβα ευτυχώς αρκετά γρήγορα ότι δεν είναι η κατάλληλη για μένα και ούτε εγώ για αυτήν και έτσι χωρίσαμε .Δεν έχω βρει ακόμα αυτή την γυναίκα που θα με κάνει να νιώσω το κάτι , που θα πω «ναι αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου».

Σήμερα είναι μια μέρα βαρετή σαν τις άλλες , έχω περιπολία με τον Έμμετ και μετά πάλι στο σπίτι και στην μοναξιά μου! Φόρεσα την στολή μου και κατέβηκα κάτω όπου με περίμενε ο Έμμετ .Μόλις βγήκα από το σπίτι  το περιπολικό ήταν απ’ έξω και ο Έμμετ μέσα να πίνει τον καφέ του . Μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο όσο πιο αθόρυβα μπορούσα ..

-          Έμμετ , είπα δυνατά τρομάζοντας τον ,και έριξε το καφέ πάνω του .
 Άρχισα να γελάω σαν μικρό παιδί . Ο Έμμετ συνήθιζε να μου κάνει πλάκες αυτός αλλά όταν έκανα εγώ ο Έμμετ πάντα τα έβρισκε σκούρα..

-          Καλά πας καλά τρόμαξα και έγινα και χάλια , είπε με αγριεμένο ύφος ..

-          Μια χαρά είμαι εσύ ? του είπα με το χαμόγελο στα χείλη

-          Πόσο ηλίθιος παίζει να είσαι ?

-          Γιατί μόνο εσύ θα κάνει πλάκες ?

-          Άλλο εγώ ..

-          Μωρέ τι μας λες , δεν το ήξερα αυτό ..

-          Από εδώ και πέρα να το ξέρεις…

-          Καλά καλά ξεκινάμε ?

-          Άντε πάμε αλλά θα μου πάρεις καινούριο καφέ ?

-          Καλά θα σου πάρω αν είναι κάνεις σαν μικρό παιδί ..

-          Μμ γελάσαμε τώρα.., είπε και ξεκίνησε .

Σ΄ όλο το δρόμο λέγαμε αστεία και γελάγαμε. Σταματήσαμε  να πάρω καφέδες …

-          Γλυκό έτσι , είπε ο Έμμετ

-          Ναι γλυκούλη , είπα και γελάσαμε και οι δύο ταυτόχρονα . Κατέβηκα κάτω και πήγα στην καφετέρια για να πάρω του καφέδες..

-          Σας παρακαλώ δώστε μου δυο νες ο ένας γλυκός και ο άλλος μέτριος με γάλα ..

-          Αμέσως …

Ενώ περίμενα τους καφέδες , γύρισα και κοίταζα προς τον δρόμο κα ξαφνικά μια αιθέρια ύπαρξη πέρασε από μπροστά μου . Δεν την έβλεπα και τέλεια γιατί ήμουν μέσα στο μαγαζί. Ήταν τόσο διαφορετική από τις άλλες γυναίκες , δεν ήταν ιδιαίτερα ψιλή αλλά είχε έναν αέρα που θα έκανε κάθε άντρα να πέσει στα πατώματα . 

Ενώ είχα χαζέψει μια φωνή άκουσα από πίσω μου ..

-          Έτοιμοι οι καφέδες σας..

-          Σας ευχαριστώ πολύ είπα αυτόματα .. πόσο κάνουν ?

-          2 δολάρια …

Έβγαλα από την τσέπη τα λεφτά και της τα έδωσα.

-          Σας ευχαριστούμε , καλή σας μέρα .

-          Επίσης , είπα και πήγα να φύγω ..

-          Συγνώμη κύριε οι καφέδες σας …

-          Αμάν τους ξέχασα , είπα και γύρισα και τους πήρα

-          Και πάλι καλή σας μέρα ..

-          Σας ευχαριστώ , είπα και έφυγα κάπως ντροπιασμένα

Πρώτη φορά το πάθαινα αυτό και άλλες φορές είχα δει όμορφες γυναίκες αλλά αυτή την φορά είναι λες και με χτύπησε αλεξικέραυνο !!!!Βγήκα έξω και εκεί που προχωρούσα για μα πάω στο περιπολικό , σταμάτησα και αυτό που είσε με εκανε να σαστίσω!!!.... 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου