Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Ο ΔΙΑΔΙΧΤΙΑΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ 5


Μπέλλα

Έρωτας! Τι όμορφη λέξη και ακόμα και πιο όμορφη αν την βιώνεις. Η ζωή μου τώρα πια έχει γεμίσει νόημα, νιώθω ότι κάτι έχω να προσφέρω σε κάποιον που αγαπώ και νιώθω τώρα πια ολοκληρωμένη ..

 Έχω τις φίλες μου , τις σπουδές μου και πάνω από όλα έχω τον Έντουαρτ , το πιο υπέροχο αγόρι του κόσμου . Τρυφερός , γλυκός που με σέβεται και με αγαπά. Μου κάνει όλα τα χατίρια ότι κι αν του ζητήσω ακόμα και το πιο παράλογο . Είναι τόσος καλός μαζί μου.. Μου κάνει δώρα καθημερινά , είτε κάποιο τριαντάφυλλο , είτε κάποιο κουκλάκι, είτε σοκολοτάκια σε σχήμα καρδίας  ..

Φυσικά υπήρχαν και τα προβλήματα και συγκεκριμένα δύο , το ένα χειρότερο από το άλλο . Το πρώτο είναι ότι και το έχουμε πει ακόμα στους φίλους μας και αυτό μας δυσκολεύει ώστε να εκφραστούμε ελεύθερα μέσα στην σχολή και πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι..Το δεύτερο όμως είναι και το χειρότερο . Είναι μια κοπέλα στην σχολή , η Τζέιν , η οποία κολλάει στο αγόρι μου . Ο Έντουαρτ προσπαθεί με κάθε τρόπο να την αποφύγει και να της το ξεκόψει αλλά εκείνη δεν καταλαβαίνει τίποτα . Πολλές φορές μου ήθελα  να την πιάσω από το μαλλί και να της το ξεριζώσω αλλά συγκρατήθηκα για να μην γίνουμε ρεζίλι και αποκαλυφθούμε..

Με τον Έντουαρτ κάποιες φορές διαφωνούσαμε για το αν θα έπρεπε να το πούμε στους άλλους ή όχι . Εγώ έλεγα ότι δεν θα το δεχτούν  εύκολα και θα τους πουν ότι τους κοροϊδεύαμε τόσο καιρό . Από την άλλη ο Έντουαρτ έλεγε ότι έπρεπε να τους το πούμε , ώστε και να  γλιτώσουμε τα παρατράγουδα αλλά και να έχουμε την συνείδηση μας καθαρή ..Σε αυτό συμφωνούσαν και η Άλις και ο Τζασπερ αλλά εγώ κάθετη και φυσικά ο Έντουαρτ σεβόταν την άποψη μου..

Δεν ήξερα ποιον άλλον να συμβουλευτώ , δεν ήθελα ακόμα να μιλήσω με την μητέρα μου γιατί θα ξεκινούσε το κήρυγμα και άλλους φίλους που να ξέρουν την σχέση μου δεν είχα .. Τώρα που το σκέφτομαι , έχω έναν άνθρωπο που μπορώ να του μιλήσω και να μοιραστώ το πρόβλημα μου και να μην το αποκαλύψει πουθενά ..

Άνοιξα το pc μου και παρατήρησα ότι ήταν μέσα .. Πολλές φορές με αυτό το παιδί είχαμε μοιραστεί τα προβλήματα μας και τα ζητήματα μας και κάποιες φορές οι απόψεις του με βοηθούσαν .Παρατήρησα ότι ήταν μέσα και έτσι του έστειλα μήνυμα ..

-          Γεια σου… Μετά από λίγο μου απάντησε ..

-          Βρε καλώς την , πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε ..

-          Ου πάει πολύς , αλλά συνέβησαν τόσα πολλά …

-          Πως είσαι ?

-          Καλά είμαι , βασικά θα έλεγα πολύ καλά ..

-          Να φανταστώ έρωτας ..

-          Έπεσες μέσα , εσύ ?

-          Και εγώ τα ίδια είμαι τρελά ερωτευμένος ..

-          Δεν είναι όμορφο συναίσθημα ?

-          Αν και είμαι αγόρι , μπορώ να πω ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς την κοπέλα μου πια…

-          Ούτε και εγώ , δεν μπορώ στιγμή μακριά του… θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι ..

-          Πες μου ότι θες …

-          Να μια φίλη μου τα έχει με ένα αγόρι , είναι τρελά ερωτευμένη μαζί του , αλλά δεν το ξέρουν ούτε οι δικοί της ούτε οι φίλοι της ..

-          Και γιατί δεν τους το λέει ?

-          Να με αυτό το αγόρι τσακωνόντουσαν συνέχεια και φοβάται την αντίδραση των άλλων …

-          Άσε καταλαβαίνω σε παρόμοια κατάσταση είμαι και εγώ , να τους το πει ..

-          Μα φοβάται ότι θα την απομακρύνουν οι φίλοι της ..

-          Τον αγαπάει ?

-          Πολύ ..

-          Τον εμπιστεύεται ?

-          Απόλυτα …

-          Ε τότε να προχωρήσει και αν την αγαπάνε οι φίλοι της θα την καταλάβουν απόλυτα και θα την συγχωρέσουν ….

-          Το λες αλήθεια ?

-          Και βέβαια πιστεύω ότι η αγάπη είναι τόσο όμορφη και πρέπει να την μοιραστείς με τους δικούς σου ανθρώπους …

-          Τελικά έχεις δίκιο , θα της πω να τους το πει …

-          Ναι και να δει ότι όλα θα πάνε καλά …

-          Σε ευχαριστώ εκ μέρους της !!!!

-          Τίποτα μην το συζητάς μακάρι και η δική μου κοπέλα να με άκουγε …

-          Αν σε αγαπάει θα σε ακούσει , μην φοβάσαι ..

-          Μακάρι , λοιπόν επειδή έχω ραντεβού με την κοπέλα μου , θα τα πούμε ..

-          Οκ και εγώ ραντεβού έχω , θα τα ξαναπούμε ..

-          Οκ φιλάκια και καλά να περάσεις .. επίσης και το κλείσαμε και οι δύο ταυτόχρονα ..

Τελικά ο φίλος από το ίντερνετ , είχε δίκιο !! Η αγάπη είναι τόσο δυνατό και γλυκό συναίσθημα που πρέπει να το μοιράζεσαι με τους άλλους και όχι να το κρύβεις . Θα τους το έλεγα και οι συνέπειες καλοδεχούμενες!!


Η ώρα είχε περάσει , έπρεπε αν ετοιμαστώ λιγάκι γρήγορα , γιατί είχα ραντεβού με τον Έντουαρτ , θα πηγαίναμε στην συναυλία του αγαπημένου μας συγκροτήματος, και ήμουν ενθουσιασμένη . Αλλά ακόμα πιο ενθουσιασμένη ήμουν που μετά το βράδυ θα έλειπαν οι γονείς μου και έτσι θα μπορούσαμε να μείνουμε μόνοι με τον Έντουαρτ ..


Λοιπόν αφού ντύθηκα , έτρεξα για να φτάσω όσο πιο γρήγορα στο παρκάκι όπου ήταν το στέκι μας …Καθώς έφτασα τον είδα να κάθεται στο συνηθισμένο μας παγκάκι  ..Μόλις με είδε σηκώθηκε και εγώ έτρεξα στην αγκαλιά του ..

-          Καλώς το κοριτσάκι μου ..

-          Γεια΄ σου μωρό μου , του είπα και του έδωσα ένα φιλί.. συγνώμη που άργησα ..


-          Δεν πειράζει και εγώ μόλις ήρθα…., είπε και καθίσαμε στο παγκάκι αγκαλιά και τότε μου πρόσφερε ένα τριαντάφυλλο..

-          Ένα όμορφο τριαντάφυλλο , για το πανέμορφο τριανταφυλλάκι μου  ..


-          Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου , με κακομαθαίνεις , το ξέρεις ?

-          Το ξέρω αλλά μου αρέσει και κατέβασε το πρόσωπο του και παίξαμε με τις μύτες μας ..


-          Έντουαρτ θέλω να μιλήσουμε ..

-          Τώρα ? μα θα αργήσουμε ..


-          Δεν πειράζει και αν αργήσουμε λιγάκι , να σκέφτηκα..

-          Ωχ σκέφτηκες κιόλας , να ανησυχώ ?

-           
-          Αντε βρε που με κοροϊδεύεις και με διακοπτεις μαζί ..

-          Καλά , συγνώμη , ακούω ..


-          Λοιπόν αποφάσισα να πούμε στους φίλους μας την αλήθεια ..

-          Μπα και πως το αποφάσισες αυτό ?


-          Πρώτον νιώθω ότι τους έχω προδώσω , και δεύτερον δεν αντέχω αυτή την κολλιτσίδα που σου κολλάει..

-          Είσαι σίγουρη για αυτό ?


-          Απόλυτα και αν μας αγαπούν θα μας καταλάβουν…

-          Είσαι έτοιμη να αντιμετωπίσεις την οργή τους …


-          Πάντα , μαζί σου τα πάντα….

-          Μωρέ τι γενναίο κορίτσι είσαι εσύ ? μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί..


-          Πάμε τώρα στην συναυλία ?

-          Πάμε ατρόμητη μου ..


-          Μμ μην με κοροϊδεύεις, είπα και σηκωθήκαμε και αφού πιαστήκαμε χεράκι χεράκι ξεκινήσαμε για την συναυλία     

Μετά την συναυλία..

-          Ήταν υπέροχη η συναυλία , είπα και χοροπηδούσα ολόκληρη..

-          Ναι ήταν φανταστικά..


-          Έντουαρτ ?

-          Τι είναι μωρό μου ?


-          Να σήμερα οι γονείς μου θα λείπουν και θα είμαι μόνη και απροστάτευτη , θα έρθεις να με προσέχεις ?, είπα με ναζιάρικο τρόπο..

-          Ε κοίτα , αφού φοβάσαι , να έρθω , μπορώ να σε αφήσω απροστάτευτη ?, είπε και γελάσαμε μαζί και κινήσαμε προς το σπίτι μου ..

Μόλις φτάσαμε , δεν χρειάστηκε πολύ , το ένα έφερε το άλλο και καταλήξαμε να κάνουμε έρωτα .. Κι ενώ όλα κυλούσαν υπέροχα και ήμουν στην αγκαλιά του , ακουστήκαν κάτι φωνές από κάτω..

-          Πιο σιγά αγάπη μου , θα ξυπνήσεις το μωρό μας ..

-          Μην μου πεις ότι είναι οι γονείς σου ?


-          Bingo , μωρό μου αυτοί είναι την βάψαμε








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου