Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...15




Έντουαρτ

Γιατί η ευτυχία έχει ημερομηνία λήξης ?Γιατί πρέπει να κρατάει τόσο λίγο ?Γιατί κάποιος ή κάτι πρέπει να την χαλάσει? Η εμφάνιση του Τζεικ δεν προμήνυε καλό τέλος , δεν είχε ήρθε με καλούς σκοπούς !!

-Τζεικ τι θες εδώ ?Πως κατάφερες να έρθεις ?

-  καλέ μου Έντουαρτ ήταν τόσο εύκολο να ξεγελάσω τους μπράβους σου που μου ήρθε να γελάσω  …

- τι θες εδώ?

- μα τι άλλο να θέλω από το να θαυμάσω το όμορφο  αυτό ζευγαράκι ..

- σκάσε Τζεικ γαμώ το κέρατο σου τι άλλο θες από την ζωή μας ?

- εγώ τίποτα εσείς τι θέλετε από εμένα ?

- τι μαλακίες λες ?

- μαλακίες ?μα τι λεξιλόγιο είναι αυτό Κύριε Κάλλεν ?Τέτοια αγωγή σου έχει δώσει η καλή σου ?

- Κόφτο Τζεικ , είπε η Μπέλλα μου διέλυσες την ζωή , με απατούσες , μου έφαγες χρήματα από τη  εταιρεία .. τι άλλο επιδιώκεις από εμάς ?

- μιλάς εσύ για καταστροφή ζωής που ενώ τα είχαμε πηδ.. με αυτόν το μπουμπούκο ή τώρα που με αφήσατε ταπί ?

-εσύ το επιδίωξες ..

- μμ εγώ μάλιστα ..μας κοίταξε με ειρωνικό ύφος

- τώρα Τζεικ τι θες από εμάς ?

- τώρα θα ήθελα για αρχή τουλάχιστον να αποσύρετε την μήνυση

- α για αρχή ?και αν δεν το κάνουμε ?

- αν δεν θέλετε να βρεθείτε σε κανένα χαντάκι θα το κάνετε !!

- φύγε Τζεικ και σου υποσχόμαστε ότι δεν θα αναφέρουμε τίποτα στην αστυνομία για το συμβάν …

- οπωσδήποτε , είπε και έβγαλε ένα όπλο και το έτεινε εναντίον μας !Τα μάτια του ήταν γεμάτα μίσος και μπορούσες να διακρίνεις ότι το μόνο που ήθελε ήταν εκδίκηση !

- Τζεικ δεν γίνεται να αποσύρουμε την μήνυση υπάρχουν στοιχεία  ..

- όλα μπορούν να γίνουν αρκεί να θέλεις ..

-          Σε παρακαλώ Τζεικ φύγε , είπα και μπήκα μπροστά από την Μπέλλα αν είναι να φάει κάποιος την σφαίρα να την φάω εγώ…

-          Δεν φεύγω αν δεν μου υπογράψετε ότι αποσύρετε την μήνυση , δεν φεύγω… είπε με δυνατή φωνή

-          Δεν μπορούμε να το κάνουμε ..

-          Θα το κάνετε αν δεν θέλετε την ζωή σας

-          Δεν μπορούμε , είπα και τότε πάτησε την σκανδάλη ο Τζεικ . Η Μπέλλα με έσπρωξε και η σφαίρα πήγε κατά πάνω της.

-          Όχι ..άρχισα να ουρλιάζω και αμέσως την έπιασα για να μην χτυπήσει χειρότερα πέφτοντας. Την έβαλα στα γόνατα μου  ενώ το φουστάνι της είχε γεμίσει με αίματα…

-          Γιατί το έκανες αυτό αγάπη μου ? γιατί ??

-          Αρκετά θυσιάστηκες για μένα ήταν καιρός να κάνω και εγώ κάτι , είπε ενώ έκλεισε τα μάτια ..

-          Όχι όχι σε παρακαλώ μην με εγκαταλείπεις , σε χρειάζομαι.. είπα ενώ άρχισα να κλαίω ..Σήκωσα στα μάτια μου και είδα τον Τζεικ να έχει πέσει κάτω στα γόνατα και το όπλο να είναι κάτω …

-          Αν πεθάνει αυτός που θα βρεθεί σε χαντάκι θα είσαι εσύ κατάλαβες ??

Δεν μίλησε , τα είχε χάσει !! Αλλά δεν το λυπόμουν… Σηκώθηκα έβγαλα από την τσέπη μου έναν σουγιά που είχα και τον πλησίασα ..

-          Τώρα θα πληρώσεις για όλα όσα έχεις κάνει …Και εκεί που πήγα να τον μαχαιρώσω δύο άντρες με κράτησαν και με σταμάτησαν …

-          Αφήστε με να τον σκοτώσω , εξαιτίας του κινδυνεύει η σύντροφος μου …


-          Ηρεμήστε θα τιμωρηθεί όπως πρέπει , είπε και αυτόματα σηκώθηκα και αφού ένευσα καταφατικά πήγα στο ασθενοφόρο όπου είχαν μεταφέρει την Μπέλλα..

-          Τι γίνεται γιατρέ?

-          Είναι ακόμα ζωντανή αλλά έχει χάσει πολύ αίμα και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο ..Τα πόδια μου εκείνη την στιγμή μου κόπηκαν δεν ήξερα τι να πω ? πώς να αντιδράσω !!

-          Έντουαρτ ..άκουσα μια ψιθυριστή  φωνή ..

-          Σσς αγάπη μου όλα καλά θα πάνε …

-          Σε αγαπώ, μου είπε και για άλλη μια φορά έκλεισε τα μάτια της

-          Και εγώ σε αγαπώ και δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου …Αλλά έπρεπε να φανώ δυνατός μόνο για αυτήν

Αφού φτάσαμε στο νοσοκομείο την πήραν εσπευσμένα στο χειρουργείο . Εκεί που καθόμουν χτυπήσε το κινητό μου, ήταν ο αδερφός μου …

-          Ναι ?

-          Έλα Έντουαρτ τι έγινε ?


-          Η Μπέλλα δεν είναι καλά είναι στο χειρουργείο σε σοβαρή κατάσταση

-          Ηρέμησε σε παρακαλώ ερχόμαστε επάνω ..


-          Σας περιμένω …

Μετά από 5 ώρες

Είχαν περάσει πέντε ώρες και η Μπέλλα ήταν ακόμη στο χειρουργείο …Κόντευα να τρελαθώ , δεν έπρεπε η Μπέλλα να είναι εκεί αλλά εγώ , μόνο εγώ !!Ωσπου ο γιατρός εμφανίστηκε μπροστά μου ..
-          Τι έγινε γιατρέ ?

-          Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά ..


-          Δηλαδή θα χρειαστεί μεταμόσχευση νεφρού ..

-          Μεταμόσχευση?..................





Το κεφάλαιο αυτό είναι αφιερωμένο στην κολλητή μου που με βοήθησε τόσο με τοblog μου αλλά και γιατί με ανέχεται!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου