Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ο διαδιχτιακος έρωτας 2


               

Αυτή η κοπέλα μου σπάει τα νεύρα και μόνο που την βλέπω , δεν την αντέχω άλλο , δεν ξέρω πως κρατιέμαι ακόμα!

- τι έγινε πάλι βρε Έντουαρτ?

- τι να γίνει πάλι βρε Έμμετ, τα νεύρα μου

- ναι αυτό το κατάλαβα , πάλι με αυτή την γκόμενα?

- ναι τρομάρα της

- τι έγινε πάλι ?

- όπως περπάταγε , δεν με είδε έπεσε πάνω μου και μετά με κατηγόρησε ότι εγώ έφταιγα

που της έπεσαν τα βιβλία

- και μήπως έφταιγες?

- πας καλά ?

- ναι μια χαρά , από ότι ξέρω


- αυτή έφταιγε , μια ζωή άχαρη 


- τι να σου πω εγώ δυο φορές που την είδα , ήταν μια χαρά κοπέλα 


- μμ ωραίο γούστο έχεις 


- καλά καλά , πήγαινε να ανοίξεις την πόρτα που χτυπάει και άσε το γούστο μου


Πήγα να ανοίξω την πόρτα και αυτό που έβλεπα δεν το πίστευα


- Τζάσπερ?


- Έντουαρτ , είπε και αγκαλιαστήκαμε


- έλα πέρασε μέσα


Πέρασε μέσα 


- Έμμετ?


- όχι πλάκα μου κάνεις ? Τζάσπερ??, είπε και αγκαλιάστηκαν 


- τι κάνετε παιδιά?


- εμείς μια χαρά είμαστε , εσύ , έλα κάθισε 


Κάθισε στην πολυθρόνα


- μια χαρά παιδιά, καλύτερα από ποτέ


- μμ πολύ χαρούμενο σε βλέπω


- ναι είμαι τελειώνω τις σπουδές μου


- ναι καλά σιγά μην είναι μόνο από αυτό, έλα πες


- καλά παιδιά είμαι ερωτευμένος


- έτσι και για πες , πως είναι ? πως την λένε?


- ΆΛις και είναι κουκλάρα , αλλά εκτός από αυτό είναι και έξυπνη και γλυκιά


- μμ όλα τα συνδυάζει




- ναι το κοριτσάκι μου


- κοίτα πώς στάζει το μέλι , είπε ο Εμμετ και γελάσαμε όλοι μαζί


- βρε σκάσε , εσείς παιδιά?


- τι εμείς?


- ε κορίτσια


- α εγώ ε΄χω την Ρόζαλι μου 


- μάλιστα και εσύ Έντουαρτ?


- δεν έχω 


- τι δεν έχεις?


- ε δεν έχω , δεν έτυχε είχα μια εφήμερη σχέση  αλλά τώρα πια τίποτα


- μμ μάλιστα και με αυτήν που τσακωνόσασταν 
?


- μην μου την θυμίζεις 


- γιατί καλέ??ακόμα είσαστε στα μαχαίρια??


- ναι αφού είναι τρελή


- μάλιστα και από εμφάνιση τι λέει?


- ένα χάλι μαύρο




- τόσο χάλια?


- μια κοντή είναι 


- μην τον ακούς τον ηλίθιο , μια χαρά κοπέλα είναι 


- Έμμετ ??


- τι Έμμετ?? μωρέ αφού είναι κούκλα η κοπέλα


- τελικά τι είναι χάλια ή όμορφη?


- χάλια 


- όμορφη 


- α δεν πάτε καλά αποφασίστε


- δεν έχουμε να αποφασίσουμε τίποτα , και τότε ακούστηκε ένας ήχος


- Έμμετ άφησες ανοιχτό το  pc?


- ναι μωρέ το ξέχασα


Πήγα προς το pc και είδα ότι είχα μήνυμα


- α η κοπέλα


- ποια κοπέλα?


- με αυτή που μιλάω στο chat


- δεν μας τα είπες αυτά 


- μπα μην νομίζεις απλά έχω βρει ένα ενδιαφέρον άτομο και μιλάμε


- μάλιστα 


- Περιμένετε με να απαντήσω 


- δεν το πιστεύω τι έπαθε η κοπέλα?


- τι έπαθε καλέ?


- έπεσε πάνω της ένας ηλίθιος και της έριξε κάτω όλα τα βιβλία


- απίστευτο, κοίτα σύμπτωση


- ναι όντως


- και τι άλλα?


- μπα τα ίδια , είπα να κάνω λίγες διακοπές και να έρθω να δω του δικου΄ς μου


- τέλεια θα μείνεις καιρό?


- δεν ξέρω ακόμη, α καθίστε με παίρνει η Άλις


- ναι μωρό μου


- ναι πολύ καλή ιδέα , κάτσε μισό


- παιδιά θα θέλατε να βγούμε το βράδυ και να γνωρίσετε και την κοπέλα μου


- εγώ δεν μπορώ θα πάω με την Ρόζαλι στους γονείς της


- εσύ Έντουαρτ?


- ναι μπορώ


- έλα μωράκι μου δεν πειράζει να έρθει και ο κολλητός μου?


- α πολύ ωραία τα λέμε το βράδυ


- βρε Τζάσπερ μήπως θα είμαι βάρος?


- καθόλου άλλωστε θα φέρει και την κολλητή της


-α τυχερούλη , είπε ο Έμμετ χαζοχαρούμενα


- σκάσε Έμμετ αμέσως μην χάσεις


-λοιπόν πάω τώρα και θα έρθω κατά τις 8 και μισή να σε πάρω


- οκ τα λέμε


- αντίο Έμμετ και καλή επιτυχία σήμερα 


- ευχαριστώ μεγάλε


-να είσαι έτοιμος τα λέμε, είπε και  έφυγε


- άντε βρε τυχερούλη σου έφεξε


- απορώ πότε θα κόψεις τις βλακείες ?


- γιατί μωρέ?


- μην πεις καμιά σήμερα και σε πετάξουν έξω


- καλά καλά , πήγαινε να ετοιμαστείς και άσε με εμένα


*******************************


Έφτασε το βράδυ επιτέλους , είχα μεγάλη περιέργεια να γνωρίσω τόσο αυτή που ξεμυάλισε τον κολλητό μου όσο και την φίλη της , που ξέρεις μπορεί να είναι καλή και να γίνει τίποτα μεταξύ μας. Φόρεσα ένα τζιν , με μπλε πουκάμισο, πιστεύω ότι είμαι αρκετά καλός για να αρέσω σήμερα!!
Χτύπησε το κουδούνι , κατέβηκα κάτω και άνοιξα την πόρτα


- καλώς τον


- έτοιμος?


- πανέτοιμος


- ωραία πάμε 


Βγήκαμε έξω και φύγαμε 


- και που πάμε?


- σε ένα κλαμπ


- ωραία καιρό έχω να παω 


- καλά είσαι στο κέντρο του πολιτισμού και δεν βγαίνεις ?


- δεν έχω όρεξη


- τι να πω κάποτε έβγαινες κάθε μέρα


- ε κάποτε


- τι να πω , ορίστε φτάσαμε νεάτερτνταλ


- βρε αντε από εδώ


Κατεβήκαμε και μπήκαμε μέσα στο κλάμπ


- τα κορίτσια ?


- μας περιμένουν στην μπάρα


Προχωρήσαμε μέσα στο κόσμο


και φτάσαμε στην μπάρα


- α να η ΆΛις


- μωρό μου?, είπε και την αγκάλιασε


- ήρθατε επιτέλους


- χίλια συγνώμη , να σου συστήσω τον κολλητό μου τον Έντουαρτ


- χαίρω πολύ που σε γνωρίσω , είπα και έτεινα το χέρι μου 


- και εγώ το ίδιο ε να σας συστήσω και εγώ την κολλητή μου, Μπέλλα?


Μπέλλα , αυτό το όνομα κάτι μου θυμίζει  και τότε γύρισε , όχι απίστευτο


- η κοντή?, είπα και την είδα τα μάτια της να ανοίγουν διάπλατα


- ο ψηλολέλεκας


- μην μου πεις Μπέλλα?


- ναι δεν θα σου πω , γιατί απλά αυτός είναι που μου κάνει την ζωή κόλαση


- εγώ σου κάνω την ζωή κόλαση ? εσύ μου την κάνεις


- ε παιδιά δεν ήρθαμε να τσακωθούμε , έγινε μια ατυχή σύμπτωση, ας μην χαλάσουμε την βραδιά


- ατυχή την λες μόνο?


- Έντουαρτ!!


- καλά καλά εγώ δέχομαι ένα συμβιβασμό για χάρη σας


- μμ ναι ο μεγαλόκαρδος


- Μπέλλα!


- καλά καλά , και εγώ για ένα βράδυ θα τον ανεχτώ αν και δεν ξέρω για πόσο 


Τότε την παρατήρησα καλύτερα από πάνω μέχρι κάτω και τότε άναψα ολόκληρος , ήταν τόσο διαφορετική πραγματική γυναίκα.Φόραγε ένα μπλε φόρεμα κοντό που διέγραφε τις καμπύλες της , ήταν τόσο σέξυ




- βλέπω ντύθηκες άνθρωπος

- μμμ γελάσαμε

- αμα τι είπα , κομπλιμέντο είναι αυτό

- καλά καλά

Πήγα και παράγγειλα μια βότκα πορτοκάλι

- εσύ Τζασπερ?

- το ίδιο με σένα

- άλλη μια βότκα πορτοκάλι, εσείς κορίτσια?

- πίνουμε ήδη , γκαβός είσαι?

- τώρα τι να σου πω?

- τίποτα 

Αυτή η κοπέλα μου έσπαγε τα νεύρα αλλά σήμερα δεν ξέρω αλλά δεν ήθελα να την βρίσω

Η  ώρα πέρναγε αρκετά ευχάριστα θα έλεγα αν και εγώ με την Μπέλλα δεν ανταλλάξαμε και πολλές  κουβέντες
. Κάποια στιγμή η μουσική άλλαξε 

- ΆΛις θα χορέψουμε ?, είπε ο Τζάσπερ στην Άλις

- ναι γιατί όχι , και την πήρε από το χέρι και την πήγε στην πίστα

Μείναμε οι δυο μας και αυτό ήταν τόσο αμήχανο!Συνήθως όταν βρισκόμασταν τσακωνόμασταν αλλά τώρα τίποτα ούτε καν αυτό

- λοιπόν πως και ντύθηκες άνθρωπος?

- φαντάστηκα ότι θα ερχόσουν εσύ και στολίστηκα, είπε με ένα ειρωνικό ύφος

- χα γελάσαμε

- αφού λες βλακείες μια ζωή

- ναι και εσύ λες πάντα εξυπνάδες

- εννοείται

- έχεις ψευδαισθήσεις γλυκιά μου

- μην με ξαναπείς γλυκιά σου

- πω πω νεύρα 

- έλα ντε ποιος μου τα δημιούργησε?

- καλά εσύ δεν χρειάζεσαι και πολύ νευριάζεις και από μόνη σου

- Έντουαρτ??!!!

- τέλος πάντων θες να χορέψουμε?

- πλάκα μου κάνεις

- όχι καθόλου

- σιγά μην χορέψω μαζί σου 

- γιατί τι έχω ?

- τα μαύρα σου τα χάλια

- δεν θα το σχολιάσω αυτό θα το παίξω καλός σήμερα

- μμ ναι ο καλός Σαμαρείτης

- κοίτα έχω υπομονή αλλά δεν ξέρω πόση

- τώρα φοβηθήκαμε

-θα έπρεπε, είπα γύρισα , πήρα το ποτό μου και όπως πήγα να γυρίσω να είμαι αντικριστά της , ένας από πίσω με έσπρωξε , ρίχνοντας το ποτό πάνω στο φόρεμα την Μπέλλας . Τώρα ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε

- χίλια συγνώμη 

- τι έκανες βρε ηλίθιε?

- δεν φταίω εγώ , με έσπρωξαν

- ναι καλά σε πιστέψαμε

- γιατί μια φορά δεν μπορείς να με πιστέψεις?

- γιατί έχεις την φάτσα του ένοχου

- δεν πας καλά , και πάλι συγνώμη

- από τότε που βγήκε το συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο

- όχου αμαν πάμε στο μπάνιο να σε βοηθήσω να το καθαρίσεις

- δεν θέλω θα το κάνω μόνη μου

- δεν θα πάθεις τίποτα να σε βοηθήσω  μόνο

- δεν θέλω 

- είσαι πολύ νευρόσπαστο

- είμαι και σε όποιον αρέσω

- ο΄χι και σε πολλούς να είσαι σίγουρη 

-βρε άντε μου στο διάολο

- ε για πρόσεχε τα λόγια σου λιγάκι

- δεν θα προσέχω τίποτα , άντε να δω αν θα βγει τώρα αυτό

- πάμε να σε βοηθήσω 

- όχι 

- καλά καλά

- μην τολμήσεις και έρθεις γιατί θα σε σκοτώσω

- ότι πεις, είπα και αυτή έφυγε
Περίμενα ένα λεπτό και πήγα και εγώ στο μπάνιο . Την είδα με ένα χαρτί να παλεύει να βγάλει το λεκέ ,  είχε  πολύ πλάκα

Άρχισα να γελάω και μόλις με αντιλήφθηκε μου γύρισε το πρόσωπό της που ήταν τόσο αγριεμένο

- δεν σου είπα να μην έρθεις?

- και ποιος σε ακούει?

- φύγε τώρα 

- μπα γιατί σου ανήκει το μπάνιο?

- Έντουαρτ

- δεν σε ακούω , εγώ σε λέρωσα και θα σε βοηθήσω

- καλά , άντε να τελειώνουμε 

Πήγα κοντά της , έβρεξα ένα χαρτί και άρχισα να τρίβω το λεκέ 

- ναι σιγά μην κάνεις τίποτα

- που ξέρεις ?

- το ξέρω

- καλάαα

Έτριβα κι άλλο αλλά τίποτα 

- στο είπα 

- ναι ναι, είμασταν τόσο κοντά που σχεδόν ένοιωθα την ανάσα της

- πέρα από τα αστεία, είσαι πολύ όμορφη σήμερα 

- μμ ευχαριστώ και εσύ καλός είσαι, και μου χαμογέλασε για πρώτη φορά

- μου χαμογελάς?

- ναι κακό είναι αυτό?

- όχι αντιθέτως , είναι πολύ ωραίο

- σε ευχαριστώ

- λοιπόν δεν βγαίνει με τίποτα , και πάλι συγνώμη

- αστο δεν πειράζει

-και πάλι συγνώμη

- μην ανησυχείς, λοιπόν πάμε έξω θα μας ψάχνουν 

- ναι πάμε αν και πρώτα θα ήθελα να κάνω κάτι πρώτα

- τι ?

- αυτό , την έπιασα από το χέρι  την τράβηξα και την φίλησα , Δεν ξέρω πως μου ήρθε να το κάνω αλλά δεν σκεφτόμουν και πολύ. Στην αρχή ξαφνιάστηκε , αλλά μετά παραδόθηκε στο φιλί.Τα χείλη της ήταν τόσο μαλακά και το φιλί μας τόσο βαθύ. Όταν σταματήσαμε , περίμενα την χειρότερη αντίδραση γιατί κατά κάποιο τρόπο την ήξερα. Απομακρύνθηκε από κοντά μου και μου έδωσε ένα δυνατό χαστούκι 

- άουτς

- αυτό για να μάθεις να με φιλάς ηλίθιε, είπε και έφυγε

Με ήθελε , ναι με ήθελε !
Έτρεξα από πι΄σω της , πήγα στην μπάρα αλλά δεν ήταν εκεί και όταν πήγα να στρίψω για να βγω έξω συνάντησα τους φίλους μου

- τί έγινε η Μπέλλα?

- τίποτα μην φοβάστε , πρέπει να φύγω, γεια, είπα και έφυγα τρέχοντας

Όταν βγήκα έξω , δεν την είδα πουθενά , καλά πότε πρόλαβε να φύγει

- Έντουαρτ , 'ακουσα μια φωνή από πίσω μου 

Γύρισα και την είδα να στέκεται ακριβώς από πίσω μου 

- Μπέλλα? 

- δεν έφυγα , τι ήταν αυτό μέσα?

- δεν ξέρω μου βγήκε τόσο αυθόρμητα, ήθελα να το κάνω 

-σου αρέσω ?

- δεν ξέρω αλλά μου προκαλείς μια έλξη περίεργη 

- δεν καταλαβαίνω  

- είναι απλό με τραβάς

- δηλαδή με θέλεις?

- μπορεί , εσύ ?

- δεν ξέρω κάπως ένοιωσα όταν με φίλησες

- δηλαδή ?

- ήθελα να συνεχίσουμε το φιλί

Την πλησίασα και τα χείλη μου ακούμπησαν τα δικά της. Το φιλί όλο και βάθυνε και οι γλώσσες μας ενώθηκαν. Τα συναισθήματα μου εκείνη την στιγμή ήταν τόσο ανάμεικτα!

- σε θέλω

- και εγώ σε θέλω και ξαναφιληθηκαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου