Κυριακή 1 Απριλίου 2012


Damend love 18.. Γιατί ?



Ποιος νομίζω ότι είμαι ? Ένας άνθρωπος που όλα του έρχονται όπως τα θέλει και τα έχει όλα μπροστά στα πόδια του ? Ακόμα και να τα έχει όμως κάνει τα πάντα για να τα διώξει μακριά του . Αυτό ακριβώς συμβαίνει και μαζί μου , ενώ τα είχα όλα , τώρα απλά όλα καταστρέφονται γιατί πολύ απλά το επιδίωξα εγώ να γίνει αυτό .

-              Είναι αλήθεια ότι μου έπαιζες τον ερωτευμένο για να με απομακρύνεις από τον Καρλάιλ , ναι ή όχι ?, ρώτησε με ένα δολοφονικό ύφος και εκείνη την στιγμή μου κόπηκαν τα πόδια .

-              Τι είναι αυτά που λες Μπέλλα ? Ποιος σου είπε τέτοια ψέματα ?

-              Έντουαρντ για μια φορά στην ζωή σου πες την αλήθεια . Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι μου λες ψέματα , είπε ενώ με κοιτούσε άγρια έτοιμη να μου χιμήξει.

-              Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσω , αφού τα έχεις βγάλει τα συμπεράσματα σου , είπα δήθεν , αλλά ήξερα δεν με έπαιρνε για πολλά .

-              Θέλω να το ακούσω από εσένα . Θέλω να μου πεις την πάσα αλήθεια , μου είπε και κατάλαβα ότι ήταν η ώρα μα μιλήσω , δεν μπορώ να κρύβομαι άλλο πίσω από το δάκτυλο μου .

-              Όποιος σου το είπε , σου είπε την απόλυτη αλήθεια , δήλωσα με θάρρος ξέροντας ότι αυτή ήταν η αρχή του τέλους .

-              Πλάκα μου κάνεις έτσι? Με κοροϊδεύεις ? Θες να μου πεις ότι εδώ και τόσο καιρό παίζεις με τα συναισθήματα μου μόνο και μόνο γιατί πιστεύεις ότι θα φάω τα χρήματα του σωτήρα σου ?

-              Άσε με να σου εξηγήσω .., δεν θα έφευγε από εδώ αν δεν μάθαινε όλη την αλήθεια .

-              Να μου εξηγήσεις τι , Έντουαρντ ?Ότι με κοροϊδεύεις τόσο καιρό ? Ότι δεν αγάπησες ποτέ ?

-              Δεν είναι αλήθεια αυτό! Άσε με να σου εξηγήσω , να σου πω ακριβώς πώς συνέβησαν τα πράγματα .

-              Δεν θέλω να σε ακούσω , είσαι ένας ψεύτης , ένας παλιομαλάκας που παίζεις με τις ζωές των άλλων .

-              Κάτσε κάτω να με ακούσεις , είπα και την ανάγκασα να καθίσει . Έτρεμε ολόκληρη από το θυμό της αλλά στο σημείο που φτάσαμε , δεν έχουμε καιρό για υπεκφυγές .

-              Αν και είμαι σίγουρη ότι δεν θα αλλάξει τίποτα , μίλα ..

-              Ας ξεκινήσουμε από την αρχή . Όταν σε πρωτοείδα εκείνη την ημέρα στο σπίτι ξαφνιάστηκα ευχάριστα . Στην αρχή δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία , αλλά όταν η παραμονή σου όχι μόνο στο σπίτι αλλά και στη ζωή του Καρλάιλ μεγάλωσε , ένιωσα θυμό , νεύρα για την εκμετάλλευση προς το πρόσωπο του Καρλάιλ .

-              Δεν τον εκμεταλλεύτηκα , αυτό είναι δημιούργημα της φαντασίας σου , είπε προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον εαυτό της .

-              Η αλήθεια είναι άλλη και το ξέρεις πολύ καλά αυτό , είπα και ενώ πήγε να αντιδράσει , δεν την άφησα και συνέχισα . Μίλησα με το Καρλάιλ , τσακώθηκα μαζί του , τσακώθηκα μαζί σου, έφυγα γιατί δεν άντεχα άλλο αυτή την κατάσταση .  Στο ταξίδι σκέφτηκα ένα σχέδιο , να σε κάνω να με ερωτευτείς και κάποια στιγμή θα στην είχα στημένη , ενώ θα ήμασταν μαζί θα φώναζα τον Καρλάιλ και έτσι θα μας ανακάλυπτε. Ήξερα ότι αυτό το σχέδιο ήταν ριψοκίνδυνο , αλλά ήταν το μόνο που σκέφτηκα εκείνη την στιγμή για να γλιτώσω τον Καρλάιλ . Μόλις γύρισα , μίλησα στην Τάνια και της αποκάλυψα το σχέδιο ..

-              Ώπα , ώπα κάτσε ήξερε και η Τάνια για αυτό το σχέδιο ? Αυτό είναι αρρωστημένο ..

-              Έπρεπε να ξέρει . Στην αρχή δεν της πολυάρεσε η ιδέα αλλά έχοντας μου απόλυτη εμπιστοσύνη , το δέχτηκε ..

-              Απίστευτο , αυτή η κοπέλα είναι μεγάλη π..

-              Μην τολμήσεις να την προσβάλλεις , την κοίταξα προειδοποιητικά .Μπορεί να έκανα ότι έκανα αλλά η Τάνια δεν μας έφταιγε σε τίποτα .

-              Ναι να μην σου προσβάλλουμε την αρραβωνιαστικιά σου που ήταν για τα καλά μέσα στο κόλπο εναντίον μου .., για να την λέει αρραβωνιαστικιά μου άρα δεν ξέρει τίποτα για τον χωρισμό μου. Μα καλά δεν της είπε ο Καρλάιλ ?

-              Δεν είναι αρραβωνιαστικιά μου πια , χωρίσαμε όταν κατάλαβε ότι δεν την αγαπούσα πια .

-              Μα γιατί βρε , δεν σου έκανε καλό κρεβάτι ?, με ειρωνεύτηκε

-              Μπέλλα σταμάτα πια , δεν ξέρεις τι λες και στην τελική άσε με να ολοκληρώσω αυτό που ξεκίνησα εδώ και ώρα ..
-              Καλά άντε τελείωνε να δω τι άλλες μαλακίες θα πεις , είπε και χωρίς να της δώσω σημασία,  συνέχισα

-              Αφού πήρα και την συγκατάθεση της Τάνιας , ξεκίνησα λοιπόν το σχέδιο μου . Δεν χρειάστηκε και πολύ να σε πείσω για τον ερωτά μου.

-              Ναι βλέπεις , είμαι εύκολο θύμα ..

-              Δεν ξέρω κατά πόσο έχεις δίκιο για αυτό , αλλά δεν θα σταθούμε εδώ .Το σχέδιο πήγαινε πολύ καλά φαινομενικά , αλλά μέσα μου άρχιζαν να αλλάζουν πολλά . Όσο ερχόμασταν όλο και πιο κοντά τόσο ένιωθα κάτι να σπάει μέσα μου . Συναισθήματα που δεν γνώριζα ότι υπάρχουν , άρχισαν να με κατακλύζουν και ενώ στην αρχή προσπάθησα να τα αγνοήσω , αυτά έγιναν πιο επίμονα , πιο δυνατά .

-              Ναι και τώρα σε πιστέψαμε , σε ποια νομίζεις ότι τα πουλάς αυτά  ?, είπε εξαγριωμένα

-              Είναι λογικό να μην με πιστεύεις , αλλά υπάρχουν πράγματα που σου αποδεικνύουν την αλήθεια των λόγων μου ..

-              Μπα και ποια είναι αυτά ?

-              Οι φωτογραφίες με τις οποίες σε απειλούσε ο Ράιλι , αν δεν σε είχα προειδοποιήσει , τώρα θα μετρούσαμε θύματα . Μην ξεχνάς και ότι πριν λίγο καιρό σου είπα να χωρίσουμε , γιατί να κάνω κάτι τέτοιο αν ήθελα να τελειοποιήσω το σχέδιο μου .

-              Μου είπες για τις φωτογραφίες γιατί ήθελες να πάρεις όλη την δόξα πάνω σου  και να αποδείξεις εσύ στο Καρλάιλ ότι του λέω ψέματα και τον κοροϊδεύω . Όσο για το χωρισμό ήταν στάχτη στα μάτια ., είπε και ήταν απόλυτα λογικό να σκεφτεί αυτά τα πράγματα , αφού δεν προορούσε να δει καθαρά .

-              Δεν σκέφτεσαι καθόλου καθαρά . Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τις εικόνες , έτσι κι αλλιώς δεν φαινόμουν . Θα έβγαινα εγώ λάδι και εσύ η γυναίκα που τον κερατώνει με έναν άγνωστο . Όσο για τον χωρισμό , ήταν καθαρά από τις τύψεις και τις ενοχές απέναντι στον Καρλάιλ και στην Τάνια .

-              Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι όλα αυτά είναι προσχεδιασμένα , είπε κοιτώντας με μια απόλυτη σιγουριά που με τρέλαινε .

-              Όλο αυτό τον καιρό που με ξέρεις , αυτό πιστεύεις για εμένα ?

-              Ναι και πιστεύω ότι το μόνο που κάνεις στην ζωή σου είναι να εκμεταλλεύεσαι τους άλλους για να εξυπηρετήσεις τον εαυτούλη σου και τα συμφέροντα σου . Με έκανες να πιστέψω ότι είχα βρει έναν άνθρωπο που με αγαπούσε αληθινά , αλλά τελικά έκανα ένα τραγικό λάθος , αφού για άλλη μια φορά κάποιος με εξαπάτησε .

-              Το άλλη μια φορά που λες ,αναφέρεσαι στον Πέντρο ?Που σε απειλούσε να παίρνεις λεφτά από τον άντρα που ήσουν παντρεμένη και να του τα δίνεις . Ο μπάρμπας όμως σε παράτησε για κάποια άλλη και εσύ έμεινες άπραγη χωρίς τον σπόνσορα σου..Όταν μιλάς για ανθρώπους που εκμεταλλεύονται τους άλλους , θα πρέπει να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέπτη και μετά όλους του υπόλοιπους ., είπα και σηκώθηκα όρθιος γιατί ένιωθα ότι κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα .

-              Πώς τολμάς ? Και εσύ όλα αυτά που τα ξέρεις?

-              Ο αστυνομικός που συνέλαβε το πρώην γκομενό σου , ήταν ο κολλητός μου και τον ψάρεψε κανονικότατα.

-              Δηλαδή τόσο καιρό ήξερες ? Είσαι , είσαι..

-              Είμαι ότι και εσύ , δυο εκμεταλλευτές που πέσαμε στην ίδια παγίδα , την παγίδα του έρωτα  . Μπέλλα δεν μπορώ  να ζήσω πια μακριά σου , της είπα ειλικρινά.

-              Εγώ όμως μπορώ , γιατί εγώ με παλιομαλάκες που με  εκμεταλλεύονται δεν ξαναμπλέκω , ήταν η τελευταία φορά .

-              Δεν είσαι καμιά καλύτερη , μια πουτάνα είσαι που πηγαίνεις με τους άλλους για να τους τρως τα χρήματα  , της ανταπέδωσα αλλά αμέσως το μετάνιωσα , αυτό που της είπα ήταν πολύ βαρύ. Εκείνη ήρθε κοντά μου και ένα θυμωμένο ύφος με χαστούκισε .

-              Σε λυπάμαι, μου είπε με ένα απαξιοτικό βλέμμα  ….

-              Και εγώ λυπάμαι τον εαυτό μου , γιατί έπεσα στην ίδια μου την παγίδα και τώρα δεν μπορώ να αποδράσω . Μπέλλα , σε έχω ανάγκη , σε αγαπώ …

-              Μην την ξαναπείς αυτή την λέξω , την μολύνεις , είπε και αφού έφτυσε για να μου δηλώσει πόσο φτηνός είμαι , έκανε επί τόπου στροφή και έφυγε . Εκείνη την στιγμή ένιωσα να καταρρέω, όλα μέσα μου γκρεμίστηκαν κα  μην έχοντας άλλες  αντοχές, το σώμα μου άδειασε πάνω στο κρύο πάτωμα . Ποιος φταίει για όλο αυτό ? Θες να σου πω ? Εσύ φταις ρε ηλίθιε , εσύ . Έχασες την γυναίκα της ζωής σου μέσα από τα χέρια σου , από δική σου ηλιθιότητα!!

Μετά από δύο εβδομάδες ..

Είχαν περάσει δύο εβδομάδες από εκείνη την καταραμένη μέρα όπου χωρίσαμε με την Μπέλλα . Ένιωθα άδειος , ένα ράκος που δεν είχε πια νόημα στην ζωή του . Όταν είχα χάσει τους γονείς μου , ήθελα να δώσω τέλος στην ζωή μου , γιατί θεωρούσα τόσο άδικο να ζω εγώ και να έχουν χαθεί εκείνοι . . Εκείνες τις στιγμές βρέθηκε ένας άνθρωπος να μου απλώσει το χέρι και να με δεχτεί στην οικογένεια του και αυτός δεν ήταν άλλος από τον Καρλάιλ . Έκανα καιρό να ξεπεράσω τον χαμό των γονιών μου αλλά η αγάπη και η στήριξη αυτού του ανθρώπου μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω και να προχωρήσω στην ζωή μου.

Τώρα όμως αυτό το χέρι , αν  το πιάσω θα μολυνθεί από την κοροϊδία και την προδοσία μου  . Νιώθω τόσο μόνος , περισσότερο από κάθε άλλη φορά . Ήμουν ένα ζόμπι που κυκλοφορούσε στους διαδρόμους της εταιρείας και ήταν στην ουσία σαν να μην υπήρχε . Κάθε βράδυ με το τηλέφωνο αγκαλιά να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με την Μπέλλα και από την άλλη ένα μπουκάλι ουίσκι να πνίγω τον πόνο μου από την απόρριψη της . Ο Καρλάιλ ανησυχούσε για μένα αλλά του είπα ότι φταίει ο χωρισμός μου με την Τάνια και ότι σύντομα θα το ξεπεράσω .

Οι τύψεις και οι ενοχές με είχαν κατακλύσει . Έλεγα ψέματα στον Καρλάιλ, χώρισα με την Τάνια εξαιτίας του ηλίθιου σχεδίου μου και το πιο σημαντικό όλων, χώρισα με την Μπέλλα και  για όλα αυτά φταίω εγώ και μόνο εγώ . Μέσα σε αυτές τις δύο εβδομάδες που πέρασαν , μπόρεσα μόνο  μια φορά να μιλήσω στην Μπέλλα και  ανάμεσα στο ‘δεν θέλω να με ξαναενοχλήσεις’ και το «δεν σε θέλω πια στην ζωή μου»  μου αποκάλυψε τον τρόπο που έμαθε το σχέδιο μου και ακόμα και για αυτό φταίω εγώ . Πώς τα έχω καταφέρει έτσι ? Πως ?

Την ημέρα που χώρισα με την Τάνια και είχα πάει στον Τζεικ , δεν είχα υπολογίσει ότι στο άλλο δωμάτιο ήταν η γκόμενα του κολλητού μου , η οποία για κακή μου τύχη τύχαινε να είναι συνάδελφος της Μπέλλας και θανάσιμη εχθρός της . Έτσι και αυτή πήρε ότι την σύμφερε από τα λόγια μου και τα αποκάλυψε στην Μπέλλα και κατάφερε να την πληγώσει. Προσπάθησα να της εξηγήσω , αλλά ήταν μια μάταιη προσπάθεια.

Σήμερα καθώς βρισκόμουν στην εταιρεία τυχαία έπιασε το αυτί μου , ότι η Μπέλλα είχε έρθει στην εταιρεία . Ωστόσο ο Καρλάιλ έλειπε σε μια εξωτερική δουλειά και όπως ήρθε , έφυγε . Ωστόσο αμέσως για να την προλάβω προσπαθώντας πάντα να μην γίνω στόχος  στους υπαλλήλους , άρχισα να περπατάω λίγο πιο γρήγορα . Ακριβώς μόλις βγήκα από το ασανσέρ , η Μπέλλα έβγαινε από την εταιρεία .Έτρεξα από πίσω της ενώ ταυτόχρονα φώναζα το όνομα της , αλλά εκείνη σαν να μην με άκουγε,  προχωρούσε ακάθεκτη . Ώσπου την πρόλαβα και την άρπαξα από τον αγκώνα και την γύρισα προς την μεριά μου .

-              Πώς τολμάς ?, με ρώτησε με ένα ύφος που δεν μπορούσα εύκολα να αποκρυπτογραφήσω , αλλά σίγουρα δεν ήταν θυμού .

-              Σε παρακαλώ Μπέλλα , εδώ και τόσο καιρό προσπαθώ να σου μιλήσω , αλλά εσύ με αποφεύγεις σαν τον διάολο το λιβάνι . Θέλω να σου εξηγήσω , να σου μιλήσω!!

-              Ότι ήταν να μου εξηγήσεις , μου το εξήγησες , δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε και τώρα άφησε με να φύγω.

-              Όχι Μπέλλα αυτή την φορά δεν θα σε αφήσω να μου φύγεις . Ξέρω ότι με αγαπάς και γνωρίζεις πολύ καλά ότι σε αγαπώ και εγώ , αλλά δεν θέλεις να το παραδεχτείς .

-              Με πλήγωσες βαθιά Έντουαρντ , δεν μπορώ να το παραβλέψω ..

-              Το ξέρω Μπέλλα , σε παρακαλώ προσπάθησε να με συγχωρέσεις . Είμαι απαράδεκτος , το ξέρω , δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου μακριά σου .

-              Ποιος σου είπε ότι δεν σε έχω συγχωρήσει? Το σκέφτηκα καλύτερα και τελικά είχες δίκιο , δεν είμαι καμιά καλύτερη και δεν μπορώ να σου κρατήσω θυμό για αυτό . Ωστόσο δεν ξέρω αν μπορώ να σε εμπιστευτώ ξανά , αν μπορώ να παραδώσω τα συναισθήματα μου σε εσένα .  

-              Το καταλαβαίνω και εγώ στην θέση σου , ίσως να μην σε είχα συγχωρήσει καν . Το σχέδιο όμως ήταν το απόλυτο λάθος , η απόλυτη καταστροφή μου αλλά συνάμα με έκανε να καταλάβω ότι όλος εκείνος ο θυμός για σένα , δεν ήταν παρά συσσωρευμένη αγάπη που φοβόταν να βγει προς τα έξω . Ζήλευα που σε είχε κάποιος άλλος και όχι εγώ , απλά δεν το καταλάβαινα , δεν ήθελα να καταλάβω , γιατί φοβόμουν ότι θα πληγωθώ και ότι θα πληγώσω και τους άλλους. Αυτό και άλλα πολλά έλεγα στον Τζεικ εκείνη την ημέρα , αλλά η φιλενάδα σου δεν σου τα είπε όλα..

-              Τι εννοείς ?

-              Η υποτιθέμενη φιλενάδα σου κράτησε μόνο το μέρος που την σύμφερε και όχι αυτά που ειπώθηκαν πραγματικά . Στον Τζεικ του εξομολογήθηκα ότι έχει αλλάξει η ζωή μου και ότι είμαι δεμένος με τα συναισθήματα μου για σένα

-              Και που ξέρω ότι λες την αλήθεια ? Έντουαρντ ? Πως μπορώ να σε εμπιστευτώ  ξανά ?

-              Δώσε μου μια δεύτερη ευκαιρία και θα στο αποδείξω αγάπη μου …

-              Δεν ξέρω Έντουαρντ , δεν είμαι για τίποτα σίγουρη πια

-              Μπέλλα σε παρακαλώ , είναι η πρώτη φορά που νιώθω έτσι για μια γυναίκα , δώσε μου ακόμα μια ευκαιρία , είπα ενώ τα χείλη μου ήταν σε απόσταση αναπνοής από τα δικά της .

Ένιωθα την ζεστή της ανάσα και το μόνο που επιθυμούσα ήταν να νιώσω τα τρυφερά της χείλη και πάλι πάνω στα δικά μου .Χωρίς καν να το σκεφτώ , τα χείλη μου ακούμπησαν τα δικά της και εκείνη αντί να αντισταθεί , αντιθέτως μου δόθηκε με όλο της το είναι . Τα χέρια της όπως πάντα ανάμεσα στα μαλλιά μου να τα χαϊδεύουν και εγώ να την κρατάω σφιχτά στην αγκαλιά μου για να μην μου φύγει . Το φιλί μας γινόταν όλο και πιο βαθύ , όλο και πιο έντονο , ώσπου ένιωσα την ανάσα μου να κόβεται αλλά ακόμα και τότε δεν είχα την δύναμη να την απομακρύνω από κοντά μου , την ήθελα σαν κολασμένος . Ξαφνικά τα χείλη της απομακρύνθηκαν , όχι όμως εκείνη από την αγκαλιά μου .Τα μέτωπα ακούμπησαν το ένα το άλλο και προσπαθούσαμε και οι δύο να ξαναβρούμε την χαμένη μας ανάσα .

-              Σε αγαπώ Έντουαρντ , αλλά δώσε μου σε παρακαλώ λίγο χρόνο , σε παρακαλώ .

-              Και εγώ σε αγαπώ με όλη μου την ψυχή , πάρε όσο χρόνο χρειάζεσαι  , θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω , είπε και τότε εκείνη ξεγλίστρησε από την αγκαλιά μου και χωρίς να πει κάτι άλλο απομακρύνθηκε και εγώ έμεινα να την κοιτώ να ξεμακραίνει . Τουλάχιστον  ήξερα ότι με αγαπούσε και ότι με συγχώρεσε. Θα την περιμένω όσο χρειαστεί .

Το απόγευμα ..

Είχα γυρίσει πια σπίτι και αυτή την φορά δεν ήμουν τόσο στενοχωρημένος όσο τις προηγούμενες ημέρες . Η ελπίδα είχε φωλιάσει μέσα μου και πίστευα ότι σύντομα η Μπέλλα θα γυρνούσε ξανά στην αγκαλιά μου . Δεν ήθελα να κάνω τίποτα , δεν είχα όρεξη για τίποτα , ήμουν τόσο χαρούμενος που το μόνο που ήθελα , ήταν να κλείσω τα μάτια μου και να την φανταστώ !

Εκεί που είχα ξαπλώσει και η εικόνα της με είχε κατακλύσει  , χτύπησε το κινητό μου . Στην αρχή δεν έδωσα σημασία , κανένας Τζείκ θα ήταν και αυτή την στιγμή θα μου έκοβε το όνειρο . Έπειτα όμως από λίγο ξαναχτύπησε το τηλέφωνο και ήταν τόσο επίμονο που νευρίασα που μου έκοβαν την φαντασία στην μέση και έτσι το σήκωσα και αν ήταν ο Τζεικ θα έτρωγε τέτοιο βρίσιμο !!

-              Ναι …?

-              Είσαστε ο κύριος Έντουαρντ Μέσιεν ?, με ρώτησε από την άλλη γραμμή μια πολύ σοβαρή φωνή .

-              Ναι ο ίδιος , ποιος με ζητά παρακαλώ ?

-              Ο κύριος Καρλάιλ Κάλλεν έπαθε αυτοκινητικό δυστύχημα, είπε και ένα ρίγος φόβου με διαπέρασε ολόκληρο .

-              Που βρίσκεται ? Είναι καλά ?

-              Δυστυχώς Κύριε Μέισεν βρίσκεται στο χειρουργείο σε κρίσιμη κατάσταση, μου είπε και αμέσως μούδιασα ολόκληρος .

-              Σε ποιο νοσοκομείο έχει μεταφερθεί ?

-              Στο New Hospital …

-              Σας ευχαριστώ πολύ , είπα και το έκλεισα αμέσως . Σε κλάσματα δευτερολέπτου , πήρα τα κλειδιά του αυτοκίνητου και αμέσως έφυγα  για να πάω στο νοσοκομείο . Δεν θα αντέξω να χαθεί και ο Καρλάιλ , αυτό δεν θα το αντέξω!!

Μέσα σε λίγα λεπτά είχα φτάσει στο νοσοκομείο και εκείνη την ώρα που μπήκα βρήκα την Μπέλλα να περιμένει το ασανσέρ .

-              Μπέλλα , φώναξα ενώ έφτασα κοντά της . Το πρόσωπο της ήταν χλωμό και έτρεμε σχεδόν ολόκληρη . Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ανησυχούσε τόσο για τον Καρλάιλ .

-              Έντουαρντ  ήρθες? Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που σου συνέβη!!, είπε ενώ εκείνη την ώρα ήρθε το ασανσέρ και αφού βγήκαν κάποιοι άνθρωποι , μπήκαμε αμέσως και  πατήσαμε το κουμπί για να ανέβουμε επάνω .

-              Ούτε εγώ μπορώ να το πιστέψω , δεν μπορώ  να χάσω και αυτόν από αυτοκινηστικό δυστύχημα , αυτό είναι αδύνατον!!Ευτυχώς φτάσαμε στο όροφο που ήταν ο Καρλάιλ σχετικά γρήγορα . Όταν βγήκαμε , τρέξαμε και οι δύο σαν τρελοί για να προλάβουμε την νοσοκόμα που περνούσε εκείνη την ώρα .

-              Συγγνώμη , ο Κύριος Κάλλεν ?

-              Βρίσκεται στο χειρουργείο, κυρία μου..

-              Και πως είναι ,η κατάσταση του είναι κρίσιμη ?, ρώτησα ανήσυχα

-              Είναι αρκετά κρίσιμη , αλλά δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο , πρέπει να περιμένετε το γιατρό να βγει από το χειρουργείο, είπε και έφυγε από κοντά μας .

Η Μπέλλα δεν άντεξε άλλο και κάθισε σε κάτι καθίσματα που ήταν λίγο πιο πέρα ενώ εγώ σαν τον τρελό πήγαινα πάνω κάτω από την ανησυχία μου.

-              Τον Ράιλι ποιος θα τον ειδοποιήσει ?, ρώτησε η Μπέλλα

-              Ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει ο γιατρός , μην προτρέχουμε , σε παρακαλώ .

-              Ελπίζω να πάνε όλα καλά,  είπε ενώ το πόδι της πήγαινε πάνω κάτω 

-              Το ελπίζω με όλη μου την καρδιά , είπα και από εκείνη την στιγμή και για άλλες δύο ώρες που πέρασαν δεν είπαμε τίποτα άλλο , δεν είχαμε να πούμε τίποτα άλλο .

Κάποια στιγμή είδαμε το γιατρό να βγαίνει και αμέσως πήγαμε κοντά του ..

-              Γιατρέ ο Καρλάιλ πώς είναι ?, ρώτησε αμέσως η Μπέλλα

-              Είσαστε συγγενείς του ?

-              Ναι εγώ είμαι η σύζυγος του και από εδώ ο γιος του..

-              Δυστυχώς Κυρία Κάλλεν , ο σύζυγος σας έχασε πολύ αίμα και δεν τα καταφέραμε να τον σώσουμε , είπε και τότε ένιωσα τη γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου .

Δεν μπορεί να συμβαίνει , αυτό , όχι στον Καρλάιλ !! Τότε ξαφνικά δεν άντεξα άλλο και όλα ξαφνικά μαύρισαν μπροστά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου