Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΥΤΥΧΊΑ Η ΧΡ'ΗΜΑ? 12


Έπρεπε να μιλήσουμε με κάθε τρόπο με τν Έντουαρτ , έχον γίνει τόσα πολλά πράγματα , οι φωτογραφίες , η εγκυμοσύνη και το γεγονός ότι ο Έντουρτ τα ξέρει όλα , μα πως γίνεται ? Νόμιζα ότι είχε σταματήσει να με παρακολουθεί . Έπρεπε να μου δώσει εξηγήσεις και άμεσα μάλιστα . Έτσι το βράδυ ετοιμάστηκα , ο Τζεικ ήταν σε επαγγελματικό δείπνο και θα αργήσει , έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να πάω να τον δω .

Πήρα το αυτοκίνητο μου και μέσα σε λίγα λεπτά έφτασα στο σπίτι του Έντουαρτ το οποίο το είχε αγοράσει για όταν έρχεται εδώ !Μου είχε δώσει τα κλειδιά και έτσι μπήκα μέσα στο σπίτι . Ήταν άδειο , ο Έντουαρτ μάλλον δεν είχε έρθει ακόμα . Ώσπου ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου με μια πετσέτα τυλιγμένη στα επίμαχα σημεία , νερά να στάζουν από τα μαλλιά του , ήταν ένα όνειρο , πραγματικά μου έκοβε τα πόδια !! Ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω και να  τρέξω στην αγκαλιά του , αλλά όχι έπρεπε να μου δώσεις εξηγήσεις ..
-          Βρε καλώς την αγάπη μου !!!!!!!

-          Έντουαρτ πρέπει να μου δώσεις εξηγήσεις..


-          Άσε να μαντέψω , σήμερα το πρωί ήρθε ένας φάκελος στα χέρια σου με φωτογραφίες οι οποίες έχουν εμένα με μια κοκκινομάλλα  , σωστά?

-          Σωστά μα πως ?


-          Άσε με να μαντέψω και τα άλλα , το παιχνίδι αρχίζει και αποκτά ενδιαφέρον , το δεύτερον που πρέπει κατε σε να σου δώσω εξηγήσεις είναι το γεγονός πως ξέρω για την εγκυμοσύνη σου ? σωστά?

-          Σωστά


-          Και το τρίτο είναι γιατί βγήκα με την Μπρι? Σωστά?

-          Σωστά, είπα ενώ άρχιζε το αίμα μου να ανεβαίνει στο κεφάλι


-          Ωραία τι θες να σου λύσω πρώτα ?

-          Την κοκκινομάλλα… αν βέβαια δεν σου κάνει κόπο ..


-          Κανένα ,λοιπόν για να σκεφτώ τι πρέπει να απαντήσω .. αν ναι τίποτα 
-          Με κοροϊδεύεις ?

-          Καθόλου , να σου κάνω μια ερώτηση ? ελεύθερος δεν είμαι ?


-          Θεωρητικά ναι αλλά ..

-          Τι αλλά ? δεν καταλαβαίνω δεν υπάρχει κανένα χαρτί που να με δεσμεύει  μπροστά σου ..


-          Έντουαρτ τι λες ?

-          Την αλήθεια Μπέλλα , όταν εσύ έρχεσαι και φιλάς μπροστά μου τον Τζεικ και λες και ότι το παιδί είναι δικό του, τι θες να πω ?


-          Είναι ο άντρας μου τι θες να κάνω ?

-          Να μην του λες ότι το παιδί μου είναι δικό του ..


-          Έντουαρτ ..

-          Τι Έντουαρτ ? Μπέλλα ξέρεις πόσο σε αγαπώ , κάνω υπομονή , ξέρω αποδέχτηκα την κατάσταση αλλά και εσύ δεν βλέπεις μπροστά σου


-          Τι εννοείς??

-          Πρώτον μα πραγματικά πιστεύεις ότι σε απάτησα ?


-          Μα υπάρχουν αποδείξεις …

-          Σωστά οι αποδείξεις .. μα δεν μπορείς να πεις έχω φωτογένεια


-          Με κοροϊδεύεις έτσι ?

-          Γιατί το λες αυτό?


-          Προσπαθώ να σε καταλάβω αλλά δεν μπορώ ..και το άλλο πως μπορείς να ξέρεις τα πάντα για μένα , ακόμα με παρακολουθείς ?
-          Αρχικά δεν ήταν δύσκολο να καταλάβω αφού κάθε μέρα ήσουν σε άσχημη κατάσταση και από την άλλη να σε παρακολουθώ
-           
-          Με ποιο δικαίωμα ??  

-          Με το δικαίωμα  Μπέλλα ότι ενώ στα οικονομικά είσαι καλή σε όλα τα υπόλοιπα βάζεις παρωπίδες και δεν μπορείς να δεις τι γίνεται γύρω  σου .Σκέφτηκες ποτέ ότι ο Τζεικ ξέρει ?

-          Τι ?


-          Αυτό που άκουσες ? νομίζεις ότι είναι τόσο ηλίθιος που να πιστέψει έστω και στο ελάχιστο ότι το παιδί είναι δικό του ?

-          Δηλαδή ξέρει ?


-          Συ είπας , μου είπε ενώ τότε μου ήρθε μια ζαλάδα . Αμέσως ο Έντουαρτ ήρθε δίπλα μου , με πήρε στην αγκαλιά του και με έβαλε να καθίσω στον καναπέ.

-          Αχ βρε Μπέλλα δεν ήθελα να σου μιλήσω έτσι αλλά πρέπει να καταλάβεις..


-          Τι πρέπει να καταλάβω Έντουαρτ ?

-          Ας τα πάρουμε από την αρχή ..αλλά μην με διακόψεις


-          Ακούω …….

-          Πριν δυο χρόνια που έφυγα , δεν ήταν έτσι επειδή μου ήρθε και έπρεπε να φύγω . Αλλά γιατί την προηγούμενη μέρα είχε συμβεί κάτι που μου άλλαξε την ζωή ….Ενώ κατέβαινα στο γκαράζ για να φύγω με βρήκε ο Τζεικ με δυο μπράβους  ..


-          Τι ?

-          Τι είπαμε ?


-          Καλά συνέχισε …

-          Με απείλησε ότι να δεν σε αφήσω θα σε καταστρέψει οικονομικά θα σε ρίξει πιο κάτω και από τον πάτο και εγώ θα βρεθώ κανένα χαντάκι. Έτσι λοιπόν …


Έντουαρτ
Έτσι λοιπόν της διηγήθηκα όλη την ιστορία σχετικά με τον Τζεικ τις βρομοδουλειές του , για το πώς της έκλεβε λεφτά από την εταιρεία και φυσικά το γεγονός ότι κάθε μέρα είχε στο κρεβάτι και άλλη γυναίκα  καθώς και για την γυναίκα που έβαλε να μου την πέσει. Οι αντιδράσεις της εναλλασσόμενες αλλά και πάνω κάτω οι αναμενόμενες..
-          Δηλαδή μου λες ότι ο Τζεικ τα ξέρει όλα , σε εκβίασε και όσο καιρό είμαστε παντρεμένοι με απατάει , μου τρώει λεφτά κι όλα αυτά εν αγνοία μου?

-          Ναι Μπέλλα εν αγνοία σου

-          μα πως ? δεν είναι δυνατόν ..

-          κι όμως ..

-          και γιατί τόσο καιρό δεν μου έλεγες τίποτα?

-          Γιατί έπρεπε να σε προστατέψω ..

-          Να με προστατέψεις από τι ?

-          Από τον Τζεικ , έπρεπε να διασφαλίσω όλα αυτά που θα τον κάνουν να μην σε αγγίξει  ούτε στο ελάχιστο ..

-          Έντουαρτ μου τρώει λεφτά..

-          Δεν το κάνει ..

-          Μα τι λες?

-          Έχω φροντίσει να γίνεται έλεγχος όλως των λογαριασμών και των δικών του και της εταιρείας ..

-          Πλάκα μου κάνεις ?

-          Καθόλου ότι λεφτά σου έχει πάρει θα επιστραφούν σε σένα ..

-          Έντουαρτ έχεις καταλάβει ότι μου ελέγχεις την ζωή?

-          Τι κάνω ?

-          Μου ελέγχεις την ζωή , όλα υποκινούνται από εσένα

-          Τι λες εγώ το μόνο που κάνω είναι να σε προστατεύω ..

-          Νομίζεις ότι δεν μπορώ να τα καταφέρω ..

-          Δεν είπα ποτέ τίποτα τέτοιο ..

-          Με τις πράξεις σου αυτό κάνεις …

-          Δηλαδή με κατηγορείς ?

-          Όχι Έντουαρτ ..

-          Τι όχι ?? Ξέρεις κάτι βαρέθηκα , βαρέθηκα εσένα , τον Τζεικ και γενικά ότι περιστρέφεται γύρω από εσένα , βαρέθηκα . Όταν με απείλησε ο Τζεικ και με χτύπησαν έχασα την γη κάτω από τα  πόδια μου , δεν ήξερα τι να κάνω ..πώς να το αντιμετωπίσω όλο αυτό .. Πήρα δύναμη και συνέχισα,  και αποφάσισα ότι θα κάνω τα πάντα για να μην σε καταστρέψει . Άνοιξα μια εταιρεία με ότι πόρους είχα για να μπορώ να μπορώ αν σταθώ στα πόδια μου και να σε βοηθήσω αν συμβεί κάτι. Δούλεψα σκληρά , παρακολουθώντας παράλληλα τον Τζεικ ώστε να τον έχω στο χέρι αν τολμήσει να κάνει  κάτι που μπορεί να σε βλάψει , και το ευχαριστώ είναι αυτό ?? ότι σου έλεγχω την ζωή ?

-          Δεν στα ζήτησα όλα αυτά …

-          Αα μάλιστα εγώ φταίω ..

-          Δεν είπα αυτό…

-          Λοιπόν Μπέλλα βαρέθηκα τέρμα … φύγε από το σπίτι μου και μην σε ξαναδώ στην ζωή μου . Δεν θα διαλύσω την συνεργασία , αλλά θα μιλάς δια αντιπροσώπων μου . Α μην ξεχάσω .. είπα πήγα σε ένα συρτάρι που είχα τα πάντα για τον Τζεικ.. πάρε αυτά..

-          Τι είναι αυτά ?

-          Ότι χρειάζεσαι για να σταματήσεις τον Τζεικ

-          Μα…

-          Δεν έχει μα,  α και σε παρακαλώ φρόντισε το παιδί μου Μπέλλα όσο καλύτερα μπορείς ..

-          Έντουαρτ …

-          Φύγε Μπέλλα , τέρμα πια .., είπα εκείνη κατέβασα το κεφάλι και πήγε να φύγει .


 Ώσπου…

-          Μπέλλαααααααααα………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου