Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Black Lies

Έντουαρτ

 Τώρα τι ήταν αυτό όνειρο , μια ψευδαίσθηση , για να κάνω την Μπέλλα να φαίνεται αληθινή .. Όχι είναι ανάμνηση από το παρελθόν και αυτό σημαίνει ότι την ξέρω την Μπέλλα , ήταν στην ζωή μου και αυτό με κάνει τόσο χαρούμενο , με κάνει τόσο ευτυχισμένο .. Πήρα μια ανάσα χαράς και συνέχισα τον ύπνο μου ήρεμα , γαλήνια και  με ένα τεράστιο χαμόγελο ευτυχίας να διαγράφεται στο πρόσωπο μου ..

Είχε πια ξημερώσει , οι ακτίνες του ήλιου έμπαιναν μέσα στο δωμάτιο διαγράφοντας τα κορμιά μας ..Η Μπέλλα κουνήθηκε λιγάκι αλλά παρέμεινε στην θέση της , δηλαδή μέσα στην αγκαλιά μου.. Κατά ένα περίεργο λόγο , κοιμάμαι και ξυπνάω με την Μπέλλα αγκαλιά , όλο το βράδυ δεν αλλάζουμε θέση .. Μα καλά δεν φεύγει ποτέ από την αγκαλιά μου ?? Φυσικά αυτό εξηγεί τον λόγο για τον οποίο το πρωί είμαστε πιασμένοι παντού και ολόκληρο το κορμί μου πονάει..

Σήκωσε το κεφάλι της και τα υπέροχα καστανά μάτια της με κοίταξαν και ένα χαμόγελο ευτυχίας διαγράφτηκε στο πρόσωπο της .. Πώς γίνεται αυτή η κοπέλα να με κοιτάει με τόση λατρεία , με τόση αγάπη ??

-          amore mi ha svegliato;;

‘ αγάπη μου ξύπνησες’

-          βλέπω το ιταλικό έμεινε , έτσι θα μιλάμε σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού ??

-          sì il mio amore
‘ναι αγάπη μου’

-          και θα μπορούσα να μάθω τον λόγο ..

-          πρώτον γιατί τρελαίνομαι να ακούω ιταλικά από το στόμα σου , δεύτερον με ερεθίζουν πολύ ειδικά από εσένα και τρίτον βρισκόμαστε στην Ιταλία , Capire il mio amore ‘ κατάλαβες αγάπη μου’

-          Sapevo che il mio bambino, είπα και της έδωσα ένα φιλί στα χείλη …
‘ κατάλαβα μωρό μου’

-          Lasciatemi mostrare Italia?
‘ πάμε να σου δείξω την Ιταλία’

-          Sono lietο, είπα και ακούμπησα με τον δείχτη μου την μύτη της δίνοντας ακόμη ένα φιλί
‘ με μεγάλη μου χαρά’


Αφού λοιπόν ντυθήκαμε , πήγαμε και εξερευνήσουμε την Ιταλία ,, Με γύρισε σε όλα τα μέρη , σε μουσεία , σε διάφορα αξιοθέατα και αποφασίσαμε να πάμε στην Βενετία με ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο , να την δούμε και να κάνουμε   μια διαδρομή με μια γόνδολα ..

Μετά από καμιά ώρα φτάσαμε στην Βενετία , ήταν τόσο όμορφη , τόσο γραφική θύμιζε κάτι παλαιό και αρχοντικό .. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις σύγχρονες πόλεις , γιατί πολύ απλά αυτή η πόλη προσφέρει κάτι που δεν προσφέρουν οι άλλες , δηλαδή ρομαντισμό , δυνατότητα να ερωτευτείς …
-          come pensate di Venezia??, με ρώτησε ενώ προχωρούσαμε αγκαλιά ..
‘ πώς σου φαίνεται η Βενετία’

-          è meraviglioso, είπα με μια δόση ενθουσιασμού
‘ είναι υπέροχη’

-          Sono contento che ti piace, siamo venuti qui insieme nel passato, μου είπε και κοίταξε πέρα μακριά σαν να θυμάται εκείνη την ημέρα που είχαμε έρθει εδώ ..
‘χαίρομαι που σου αρέσει , είχαμε έρθει εδώ μαζί στο παρελθόν’

-          fare un giro in gondola;, είπα για να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα ..
‘ πάμε μια βόλτα με μια γόνδολα’

-          andiamo, είπε και με τράβηξε να πάμε στις γόνδολες
‘ πάμε’

Η βόλτα  ήταν υπέροχη με την γόνδολα . Ήταν τόσο ρομαντικό .. Κατά το βραδάκι γυρίσαμε πίσω , εξαντλημένοι αλλά ευχαριστημένοι αφού αφιερώσαμε λίγο χρόνο για τον εαυτό μας .. Τελικά είχε δίκιο η Μπέλλα χρειαζόμουν αυτό το ταξίδι και για να ξεκουραστώ αλλά και για να θυμηθώ πράγματα..

-           si andrà o andrà per una nuotata?, με ρώτησε ενώ είχα καθίσει στον καναπέ κουρασμένος..
‘ θα πας ή θα πάω για μπάνιο’

-          Vado a fare dopo aver, της είπα και ξάπλωσα στον καναπέ κλείνοντας τα μάτια μου
΄πήγαινε θα πάω μετά από εσένα’

-          va bene il mio amore, είπε και εξαφανίστηκε
΄εντάξει αγάπη μου’

« Ο Ρομπ είχε τρελαθεί εντελώς  με αυτά που είχε ανακαλύψει .. Δεν ήταν δυνατόν να μεγάλωσε με τους δολοφόνους  των γονιών του .. Πήρε όλα τα χαρτιά και πήγε στο σπίτι για να ζητήσει εξηγήσεις …Μόλις μπήκε μέσα οι υποτιθέμενοι γονείς του κάθονταν και έτρωγαν…

-          απορώ τόσο χρόνια πως αντέχετε , δεν σας έχουν φάει οι τύψεις ?, τους είπε εξαγριωμένος ..
-          τι λες Ρομπ, δεν καταλαβαίνουμε ..

-          δεν καταλαβαίνετε ε ?, είπε και τους πέταξε στα μούτρα όλα τα χαρτιά που είχε μαζέψει .. τώρα καταλαβαίνετε ??, τους είπε .. Αυτοί άρχισαν να κοιτούν τα χαρτιά  και τρόμος διαπέρασε τα  κορμιά τους ..

-          που τα βρήκες αυτά εσύ Ρομπ ?

-          αυτό είναι το πρόβλημα ?? πείτε μου είναι αλήθεια ??, φώναζε εξαγριωμένος ..

-          Ρομπ ηρέμησε ..

-          Ηρέμησε ε ?? τόσα χρόνια μου φέρεστε με το χειρότερο τρόπο που θα μπορούσε να φέρετε ένας γονιός στο παιδί του . Ότι έκανα το  έκανα μόνος μου … Δεν με βοηθήσατε πουθενά , μου φερόσασταν σαν σκουπίδι για να μην πω κάτι χειρότερο .. Δεν μπορούσα να καταλάβω τον λόγο .. αλλά τώρα καταλαβαίνω .. Δεν είμαι παιδί σας , τους γονείς μου τους σκοτώσατε για να πάρετε τα λεφτά τους ..

-          Δεν είναι έτσι ακριβώς Ρομπ ..

-          Και πως είναι ?

-          Άφησε μας να σου εξηγήσουμε , άκουσε μας ..

-          Ακούω ..

-          Ήμασταν πολύ φτωχοί τότε, δεν είχαμε στον ήλιο μοίρα .. Εγώ δούλευα ως κηπουρός στους γονείς σου .. Ήταν πολύ πλούσιοι αλλά ο μισθός που μας έδιναν δεν ήταν τίποτα , ήταν ψίχουλα .. Μια μέρα κάτι δεν πήγε καλά και η οικογένεια Μέισεν με απέλυσε ..Τους μίσησα όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου γιατί ενώ ήξεραν ότι δεν είχαμε λεφτά και η γυναίκα μου περίμενε παιδί μας πέταξε στον δρόμο.. Η Κάθριν έριξε το παιδί μας , αφού δεν είχαμε λεφτά και η υγεία της δεν ήταν καλή .. Τότε καταλάβαμε ότι οι μόνοι που έφταιγαν για την κατάσταση μας ήταν αυτοί.. Αποφασίσαμε με την Κάθριν να τους σκοτώσουμε  και να πάρουμε τα ακίνητα τους γιατί αν παίρναμε και τα χρήματα μαζί κάτι δεν θα πήγαινε καλά..Βλέπεις τα χρήματα ήταν σε θυρίδα , ενώ τα ακίνητα μπορούσαν σαν δώρο να μας τα δώσουν .. Φτιάξαμε ένα πληρεξούσιο και πήγαμε στο σπίτι τους .. Ήταν στο γραφείο μαζί και έπαιζαν με τον νεογέννητο μωρό τους , που ήσουν εσύ … Όση ώρα μιλούσε ο υποτιθέμενος πατέρας ο Ρομπ κοιτούσε μια αυτόν μια την άλλη και ένιωθε μέσα του να βράζει… Σε φώναζαν Έντουαρτ , η μητέρα σου δεν μπορούσε να κάνει παιδιά  και το τι έκανε ήταν θαύμα .. Μπήκαμε λοιπόν κρυφά  στο γραφείο τους .. Μόλις μας είδαν ξαφνιάστηκαν


-          Τι κάνετε εδώ ?, μας ρώτησε ο πατέρας σου


-          Ήρθαμε να πάρουμε ότι μας ανήκει .., του είπα

-          Δεν σας  ανήκει τίποτα φύγετε από εδώ , πριν φωνάξω τους φρουρούς..

-          Θα θέλατε , είπα και εγώ και η γυναίκα μου βγάλαμε τα όπλα ..Τρομοκρατήθηκαν και οι δύο , η μητέρα σου σε κρατούσε σφιχτά και έκλαιγε  ..Πήγαινε στο γραφείο σου τώρα έχεις κάτι να μου υπογράψεις , του είπα ενώ έβαλα το όπλο στον κρόταφο , ενώ η γυναίκα μου πήγε στη μητέρα σου  και την απείλησε με το όπλο ώστε να μην κουνηθεί..Τότε  έβγαλα το πληρεξούσιο και του το άφησα  μπροστά ..

-          Τι είναι αυτό , με ρώτησε ??

-          Αυτό είναι πληρεξούσιο , μου αφήνεις όλα τα ακίνητα σου ..

-          Μα πώς ??

-          Αυτό δεν σε αφορά .. τελείωνε..

-          Μην πειράξετε το παιδί , σας παρακαλώ , είπε η μητέρα σου ενώ έκλαιγε ..

-          Σκάσε πια , της είπε η Κάθριν .. Ο πατέρας σου υπέγραψε το χαρτί , πήγα μπροστά του και τον σκότωσα ..

-          Άντε γυναίκα σκότωσε την, πρέπει να φύγουμε , της είπα και ήταν αλήθεια .. Αν δεν φεύγαμε  θα μας έπιαναν ..

-          Και το μωρό τι θα το κάνουμε ?, με ρώτησε η Κάθριν και για μια στιγμή σκέφτηκα να σε σκοτώσουμε , αλλά δεν μας έφταιγε σε τίποτα ένα αθώο πλασματάκι ..

-          - δεν ξέρω ας το πάρουμε μαζί και βλέπουμε

-          Εντάξει , είπε η Κάθριν και την σκότωσε .. Σε άρπαξε και αρχίσαμε να τρέχουμε .. Μετά από δυο μέρες κρυμμένοι , φύγαμε και μετακομίσαμε εδώ μέχρι και σήμερα ..Σε βγάλαμε Ρομπερτ και σε μεγαλώσαμε εμείς ..Ο Ρομπ κατά την διάρκεια όλης αυτής την αφήγησης , προσπαθούσε να κατανοήσει όλα αυτά που έλεγαν …

-          Είσαστε καθάρματα , είπε και κόντευε να τρελαθεί ..

-          Αγόρι μου …

-          Δεν είμαι   το αγόρι  σας ,είπε και σηκώθηκε , πήρε όλα τα χαρτιά στα χέρια τυ και πήγε να φύγει ..

-          Τι θα κάνεις τώρα ? θα μας καταδώσεις ?θυμήσου δεν έχεις και αποδείξεις για να μας κατηγορήσεις ..
-          Είσαστε ότι χειρότερο έχω συναντήσει στην ζωή μου , είπε τους  έφτυσε και έφυγε ..

 Μπήκε στο αυτοκίνητο και άρχισε να τρέχει μανιωδώς , είχε τρελαθεί με όλα αυτά , ώσπου δεν είσαι , πέρασε με κόκκινο και ένα πούλμαν τον χτύπησε .. Το αυτοκίνητο διαλύθηκε .. Τον έβγαλαν προσεχτικά έξω από το αυτοκίνητο και το μόνο που είδε και άκουσε πριν κλείσει τα μάτια του ήταν ..

-          Ρομπ αγάπη μου ?ήταν μια γνώριμη φιγούρα . Ήταν η Μπέλλα ..

-          Μπέλλα , είπε και έκλεισε τα μάτια του..»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου