Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...5


Μπέλλα

Είχαν περάσει περίπου 2 μήνες από την επανασύνδεση μας με τον Έντουαρτ !, μπορώ να πω ότι ήταν από τις ωραιότερες περιόδους της ζωής μου . Καθυστερούσα στην δουλειά επίτηδες και έτσι ερχόταν σχεδόν κάθε βράδυ ο Έντουαρτ και περνούσαμε λίγες ξέγνοιαστες αλλά και γεμάτες πάθος νύχτες. Κάποιες μέρες όμως δεν ερχόταν λόγω ότι δεν μπορεί κάθε βραδύ να λείπει από το σπίτι θα το καταλάβαινε η Τάνια αλλά όχι μόνο αυτή αλλά και ο Τζέικ !Αλλά κάθε φορά που ήμασταν μαζί τα ξεχνούσαμε όλα λες και δεν υπήρχε έξω ζωή αλλά μόνο εμείς οι δυο !
-        -  Αγάπη μου ?, του είπα ενώ καθόμουν στην αγκαλιά του

-        -  Μμμ, πες μου

-          -αύριο είναι το πάρτι
Ν
-          -Πάρτι , ποιο πάρτι ?

-          -Βρε μωρό μου , δεν είπαμε ότι αύριο είναι το πάρτι μασκέ που διοργανώνει η εταιρεία για -φιλανθρωπικό σκοπό ?
-         - Α ναι μωρέ το ξέχασα
-          -Ε φυσικό είναι μαζί μου όλα τα ξεχνάς , του είπα σηκώνοντας το ένα φρύδι μου επάνω 
-         - Πολλή αυτογνωσία έχεις , μου είπα και μου χαμογέλασε αυτάρεσκα 
-         - Πάντα , του είπα και του έδωσα ένα βαθύ φιλί στα χείλη μου
-          -Και να σε ρωτήσω κάτι ?, του είπα 
-         - Ότι θέλεις μωρό μου 
-          -Πρέπει να φέρουμε και παρτενέρ , θα φέρεις και την Τάνια ?
-         - Ε λογικά αφού πρέπει να φέρουμε συνοδό 
-          -Ναι ναι φυσικά , είπα με μια δόση πικρίας 
-         - Μμ ζηλεύεις ?
-          -Εγώ ?
-          -Ναι εσύ 
-          -Καθόλου , απλά μια ερώτηση έκανα.
-          -Μάλιστα αλλά και εσύ με τον Τζέικ δεν θα έρθεις ?
-          -Ναι βέβαια με ποιον άλλον , του είπα με ένα χαμόγελο γιατί τον ένιωσα να τσιτώνεται κάπως 
-          -Τέλεια και τι θα ντυθείς ?είπε για να αλλάξει την συζήτηση
-          -Α έκπληξη , θα δεις αύριο 
-         - Ανυπομονώ , μου είπε και με φίλησε . Τα χείλη του προχώρησαν προς τα κάτω και έτσι απλά παραδόθηκα στο πάθος μου , που μόνος αυτός μπορεί να μου προσφέρει τόσο απλόχερα !

Επόμενη ημέρα !!!!!!!!!!!!!

Είχα κάποια νευρικότητα από την ώρα που ξύπνησα αλλά προσπάθησα να την αποβάλω με οποιοδήποτε τρόπο μπορούσα ! Για καλή μου τύχη ο Τζέικ έλειπε είχε μια δουλειά και θα ερχόταν κατά το απογευματάκι , θα έκανε ένα μπάνιο , θα ετοιμαζόταν και θα  πηγαίναμε στο πάρτι . Κάθε χρόνο για μένα το πάρτι ήταν κάτι μη ενδιαφέρον απλά το διοργάνωνα για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες , που βέβαια το θεωρούσα πάρα πολύ σημαντικό αλλά φέτος θα ερχόταν  κι ο Έντουαρτ . Πέρσι δεν ήρθε αλλά φέτος και λόγω της θέσης του θα ερχόταν οπωσδήποτε . Αυτό που μου προκαλούσε νευρικότητα ήταν το γεγονός ότι θα βρισκόμασταν στο ίδιο χώρο μαζί με τους αρραβωνιαστικούς μας . Έπρεπε να κρατήσουμε και οι δύο μια σωστή και εγκρατής στάση ώστε να μην δώσουμε αφορμή!

Έντουαρτ 
Παράξενο συναίσθημα ο έρωτας , όμορφο αλλά και επικίνδυνο και ειδικά στην περίπτωση της Μπέλλας και εμένα! Τέτοιο έρωτα δεν ένιωσα ούτε με την Τάνια , ήταν κάτι τόσο πρωτόγνωρο ,  ένιωθα σαν έφηβος που το έσκαγε κρυφά από το σπίτι του για να πάει να κάνει τσιγάρο !Ντρεπόμουν την Τάνια αλλά όσες φορές και αν προσπαθήσαμε , η αγάπη μας και το πάθος μας  τα ξεπερνούσε όλα. Δεν ξέρω που θα κατέληγε όλο αυτό αλλά ήθελα να το ζήσω μέχρι το τέλος και θα το ζούσα , ακόμα και αν ήταν η ίδια μου η καταστροφή !

Σήμερα ήταν το πάρτι , δεν είχα ξαναπάει , αλλά δεν ήταν και τόσο αυτό που με ένοιαζε , ήταν το γεγονός ότι θα την ξαναέβλεπα αλλά μαζί της θα ήταν ο Τζέικ . Τον ζηλεύω αυτό τον άνθρωπο  την φιλάει  όποτε θέλει , είναι κοντά της όταν ξυπνά, την νιώθει απόλυτα , πόσο θα ήθελα να ήμουν στην θέση του έστω και για λίγο , να την νιώσω σε κάθε φάση της ζωής της !!

Εκτός όμως από το γεγονός ότι θα είναι ο Τζέικ εκεί θα είναι και η Τάνια , η αρραβωνιαστικιά μου  , όλο αυτό με τρομάζει , όλοι μαζί σε ένα χώρο , είμαι σίγουρος ότι θα μου κοπούν τα πόδια αλλά θα πρέπει να έχω ψυχραιμία και να δείξω ότι όλα είναι φυσιολογικά !!

-        -  Αγάπη μου έτοιμη ??, της είπα ενώ περίμενα 
-         - Ναι σε ένα λεπτάκι κατεβαίνω
-         - Οκ περιμένω !
Μετά από λίγο κατεβαίνει και έμεινα με το στόμα ανοιχτό , όσο και αν δεν ήμουν ερωτευμένος μαζί της πια δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα που κάθε άντρας θα ήθελε να έχει δίπλα του!
-         - Πως σου φαίνομαι ? είπε ενώ ήρθε προς εμένα και πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου
-         - Είσαι μια πολύ σέξι πειρατείνα.
-          -Ναι ε ? είπε και πλησίαζε όλο και πιο πολύ
-          -Ναι, είπα και την φίλησα και έπειτα απομάκρυνα τα χείλη μου για να την αποφύγω με τρόπο και χωρίς να με καταλάβει
-          -Πάμε ? , της είπα 
-         - Πάμε , αν και την είδα ότι για άλλα είχε όρεξη αλλά εγώ καθόλου
-Κατεβήκαμε κάτω, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε

Σ’ όλο το δρόμο η Τάνια , την είχε πιάσει μια έξαψη περίεργη, με χάιδευε σε απόκρυφα σημεία και μου έδινε φιλιά στο λαιμό , δεν ήξερα τι να κάνω , δεν μπορώ να πω η Τάνια ήταν μια ποθητή γυναίκα αλλά εγώ ανήκω αλλού πια . Φοβόμουν όμως , φοβόμουν πολύ ότι αν δεν ανταποκριθώ και απομακρυνθώ από κοντά της , θα καταλάβαινε τα πάντα και θα πληγωνόταν απίστευτα ! Έτσι αποφάσισα να την απομακρύνω με τρόπο.

-          -Αγάπη μου , σε παρακαλώ.
-          -Έλα αφού το θες και εσύ , και συνέχιζε να με χαϊδεύει 
-          -Είναι επικίνδυνο , σταμάτα 
.
-         - Πόσο μου αρέσει ο κίνδυνος!, είπε και πέρασε την γλώσσα της πάνω στον λαιμό μου.
-Τάνια.. της φώναξα και έκανα μια απότομη κίνηση , για να της δείξω ότι αν συνεχίσει θα χάσω τον έλεγχο και θα βρεθούμε σε κανένα χαντάκι . Αμέσως πήρε το χέρι της από πάνω μου και μαζεύτηκε κάπως , αλλά συνεχίζοντας να είναι κάπως προκλητική αλλά λιγότερο από πριν, συνειδητοποιώντας τον κίνδυνο της ζωής της !
- αμαν βρε αγάπη μου , επίτηδες δεν το έκανες ?
- έτσι νομίζεις εσύ Τάνια στο έχω ξαναπεί όταν οδηγώ , δεν θέλω να με αποσπάνε καθόλου.
- ε καλά , δεν έγινε και τίποτα 
- σωστά αν βρισκόμασταν σε κανένα χαντάκι τότε να δω τι θα έλεγες , νόμιζα ότι μετά από τόσα χρόνια με ήξερες καλά
- καλά μωρέ ένα λάθος έκανα, συγνώμη , είπε μετανοιωμένη , στην ουσία δεν έφταιγε σε τίποτα και δεν θα παθαίναμε τίποτα αλλά ήταν ο μόνος τρόπος να την απομακρύνω από κοντά μου !
- σε συγχωρώ ,αλλά την άλλη φορά να κάθεσαι φρόνημα , εντάξει ?
- εντάξει μπαμπά , μου είπε και μου έβγαλε την γλώσσα έξω σαν μικρό παιδάκι . Δεν μπόρεσα να μην γελάσω με την έκφραση της , αλλά το σταμάτησα εκεί , δεν ξαναμιλήσαμε στην διαδρομή!!

Όταν φτάσαμε , έβαλα το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ και πήγα και άνοιξα την πόρτα της Τάνιας για να βγει , ήμουν λιγάκι αγχωμένος και η Τάνια το κατάλαβε αμέσως !

-         - Είσαι καλά γλυκέ μου ?
-          -Ναι καλά είμαι γιατί ?
-          -Τι γιατί αγάπη μου τρέμεις ολόκληρος.
-          -Να μωρέ είναι η πρώτη φορά που θα βρίσκομαι μέσα σε τόσο κόσμο , ξέρεις ότι τα πάρτι δεν είναι και τόσο του γούστου μου, προσπάθησα να δικαιολογηθώ.
-         - Ναι αλλά σε παρακαλώ ηρέμησε , πάρτι είναι δεν σε πάμε και για σφαγή.
.
-          -Το ξέρω , θα προσπαθήσω , είπα αν και ήξερα ότι για σφαγή πηγαίναμε αλλά κάθε επιλογή έχει και τις συνέπειες της.

Μου έδωσε ένα φιλί στο στόμα , κάποτε με ηρεμούσε αλλά αυτή την φορά δεν ενεργούν καθόλου επάνω μου . Εκεί που με φιλούσε , ξαφνικά πέρασε από δίπλα μας ένα μεγάλο, μαύρο τζιπ και το αναγνώρισα αμέσως ήταν της Μπέλλας. Τώρα την βάψαμε , με είδε να φιλιέμαι με την Τάνια , η οργή και η ζήλεια της θα έχει φτάσει στην ουράνια !Απομακρύνθηκα από την Τάνια ,πάντα με τρόπο .
-          -Πάμε αγάπη μου μέσα ?
-         -Ναι πάμε, την έπιασα από την μέση και φτάσαμε στην είσοδο , έδωσα τις προσκλήσεις και μπήκαμε μέσα . Ο χώρος ήταν τέλεια διακοσμημένος και είχε γεμίσει από κόσμο.
.
-          -Πω πω , Έντουαρτ έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά , είναι φανταστικός ο χώρος.
-          -Ναι είναι πολύ ωραίο , πάμε κάτω ?
-          -Ναι πάμε !
-
Το πάρτι είχε σφίξει από κόσμο , αφού πήραμε ποτά , χαιρετήσαμε και κάποιους συναδέλφους μου , ξαφνικά εμφανίστηκε στην κορυφή της σκάλας η Μπέλλα ντυμένη με στολή τσάρλεστον . Ήταν πραγματικά μια οπτασία , το μαύρο φόρεμα γεμάτο κρόσσια την έκανε τόσο σέξι που δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Πρέπει να με πήρε χαμπάρι η Τάνια και με σκούντηξε , συνήλθα αλλά παρατήρησα ότι όλα τα βλέμματα των αντρών είχαν στραφεί προς αυτήν και έτσι κατά κάποιο τρόπο σώθηκα !

-          -Αγάπη μου τα ματάκια σου πρόσεχε , γιατί θα στα βγάλω , μου είπε με απειλητικό τρόπο. 
-         - Συγνώμη αγάπη μου απλά …
-         - Δεν έχει απλά , απλά να προσέχεις.

Τότε ήταν που πρόσεξα τον Τζεικ τον αρραβωνιαστικό της , ήταν μεγαλόσωμος και αρκετά γοητευτικός θα έλεγα , κάθε γυναίκα θα έκανε τα πάντα για να τον κατακτήσει ! Κατέβηκαν τις σκάλες και στο τελευταίο σκαλί έδωσαν ένα φιλί  στο στόμα δεν μπορώ να πω ότι δεν ζήλεψα αλλά ήξερα ότι αυτό θα γινόταν είτε έτσι κι αλλιώς !!

Την παρατηρούσα που κινούταν μέσα στο χώρο πάντα με τον αρραβωνιαστικό της στο πλάι και ήταν τόσο ευχάριστη , τόσο κοινωνική που μου έκοβε την ανάσα , πόσο υπέροχη ήταν !

Κάποια στιγμή την έβλεπα που πλησίαζε προς εμάς , πήρα μια ανάσα για να προετοιμαστώ κατάλληλα για την μετωπική . Πλησίασαν κοντά μας και ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη της Μπέλλας που μου έκοψε τα πόδια !Κράτα χαρακτήρα Έντουαρτ, κράτα !! , έλεγα συνέχεια μέσα μου

-          -Γεια σου Έντουαρτ , μου είπε και μου έτεινε το χέρι. Εγώ αντί να της δώσω το δικό μου για χειραψία , το πήρα και το φίλησα , σαν ένδειξη ευγένειας.
-        -  Γεια σας κυρία Σουάν , είπα και άφησα το χέρι της . Με κοιτούσε στα μάτια και έβλεπα πόθο αναμειγμένο με ζήλεια !
-         - Να σου συστήσω τον αρραβωνιαστικό μου , τον Τζέικομπ Μπλακ 
-         - Χαίρω πολύ και του έδωσα το χέρι μου.
.
-          -Παρομοίως , μου είπε και μου έδωσε και εκείνος το χέρι του 
.
Αφού απομάκρυνα το χέρι μου από το δικό του , έπρεπε να συστήσω και εγώ την δικιά μου αρραβωνιαστικιά.
-          -Να σας συστήσω και εγώ την Τάνια Μέισεν , είναι αρραβωνιαστικιά μου και μέλλουσα σύζυγος μου , είπα και είδα την Μπέλλα να γίνεται νευρικιά ,  δεν το έδειξε καθόλου αλλά εγώ την ήξερα πολύ καλά.
-          -Χαίρομαι που σας γνωρίσω, είπε η Μπέλλα με ένα χαμόγελο στα χείλη.
-          -Παρομοίως , είπε και η Τάνια 
-          -Λοιπόν εμείς πάμε να χαιρετήσουμε και τους υπόλοιπους και θα τα ξαναπούμε.
-          -Ωραία ,είπα κάπως αδιάφορα και έφυγαν.
-          -Λιγάκι αντικοινωνική δεν είναι η πρόεδρός σου ?
-          -Γιατί το λες αυτό?
-          -Τι γιατί το λέω βρε Έντουαρτ ? μόνο δυο λέξεις είπε και τέλος
-         - Ε τι θες να σου πει ολόκληρη την ιστορία της ζωής της ?
-          -Δεν είπα αυτό Έντουαρτ αμέσως να την υπερασπιστείς, απλά να είναι πιο κοινωνική.
-          -Δεν την υπερασπίστηκα απλά είπα , και στην τελική έχει και άλλους να χαιρετήσει δεν γίνεται να ασχοληθεί με τους διευθυντές της  , υπάρχουν ανώτερα στελέχη από εμένα αλλά κατά κάποιο τρόπο την ευγνωμονούσα που δεν κάθισε παραπάνω , γιατί δεν ήξερα αν θα άντεχα να είμαστε και οι τέσσερις μαζί !!
-          -Τι να πω αλλά και να σου πω δεν θα ασχοληθώ και μαζί της αρκετά ασχολήθηκα αλλά το παρατήρησες?
-         - Ποιο? είπα αδιάφορος
-          -Τον σέρνει από τη μύτη 
-         - Ποιον ?
-          -Αμάν βρε Έντουαρτ τον αρραβωνιαστικό της.
.
-          -Α όχι βρε Τάνια απλά την σέβεται και την ακολουθεί 
-          -Ναι καλά έτσι το λέμε τώρα 
-          -Αμάν βρε κορίτσι  μου όλα τα παρατηρείς πια.
-          -Αφού με ξέρεις.
-          -Ναι σωστά, είπα και δεν έδωσα άλλη σημασία , το μόνο που έκανα είναι να την παρατηρώ διακριτικά και κάποιες φορές την έβλεπα που έριχνε την ματιά της προς εμένα και αυτό με χαροποιούσε τόσο , μα τόσο πολύ.
Την είδα κάποια στιγμή να ανεβαίνει πάνω στην σκηνή και να παίρνει το μικρόφωνο

Λι-«Λιγάκι την προσοχή σας , σας παρακαλώ.. καταρχάς ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήρθατε όλοι σήμερα και με τιμήσατε με την παρουσία σας . Η σημερινή βραδιά είναι αφιερωμένη για τα μικρά παιδιά με ειδικές ανάγκες και είναι τόσο ευχάριστο που ήρθατε όλοι εδώ για να τα βοηθήσετε ! Αποφασίσαμε κατά κάποιο τρόπο να ενισχύσουμε αυτό το ποσό που θα πάει στα παιδιά αυτά με ένα μίνι έπαθλο !Τι εννοούμε με αυτό ?Θα γίνει ένας διαγωνισμός χορού , συγκεκριμέναtango , έχουμε φέρει επαγγελματίες χορεύτριες που θα χορέψουν με τα ανδρικά στελέχη της εταιρείας και όποιος φτάσει μέχρι το τέλος θα χορέψει μαζί μου . Έτσι τα λεφτά του νικητή δεν θα πάνε σε αυτόν αλλά στα παιδιά . Το ποσό ανέρχεται στα 100.000 , για αυτό βάλτε τα δυνατά σας . Προσοχή , δεν είστε αναγκασμένοι να το κάνετε όλοι , όσοι μπορούν και επιθυμούν να το κάνουν!!», είπε και τελείωσε τον λόγο της 

Η αλήθεια είναι ότι ήξερα tango και πολύ καλά μάλιστα αλλά αν φτάσω στο τέλος θα είμαι αναγκασμένος να χορέψω με την Μπέλλα , η ιδέα με εξιτάρει αλλά είναι πολύ επικίνδυνο και για τους δυο μας  να έρθουμε σε τόσο στενή επαφή !

-          -Αγάπη μου θα πας ?
-          -Α μπα όχι.
-          -Μα γιατί είσαι τόσο καλός στο tango.
-          -Είμαι αλλά δεν έχω όρεξη.
-          -Πήγαινε βρε αγάπη μου , θα δείξεις πόσο καλός είσαι και από την άλλη τον λατρεύεις αυτό τον χορό!
-          -Καλά θα πάω.
-          -Έτσι μπράβο , άντε πήγαινε.
-Πήγα προς την σκηνή αν και ένα άγχος με είχε πιάσει ολόκληρο!!Εκεί είχαν μαζευτεί αρκετοί άντρες και μετά από λίγο ήρθαν και οι χορεύτριες . Αφού πιαστήκαμε ζευγάρια , η Μπέλλα για άλλη μια φορά πήρε το μικρόφωνο

-          -Χαίρομαι που είχαμε πολλούς εθελοντές , λοιπόν έχουμε φέρει δύο μεγάλους χορευτές να σας κρίνουν , ένα ένα ζευγάρι θα ανεβαίνει , θα σας  κρίνουν και αυτό το  ζευγάρι που θα πάρει τον υψηλότερο βαθμό θα είναι και ο νικητής αν τώρα υπάρξει ισοπαλία , τότε θα διαγωνιστούν όλα μαζί και με ματιά θα κρίνουν το καλύτερο οι κριτές μας, είμαστε σύμφωνοι ?

-         - Ναι, φωνάξαμε όλοι μαζί.
-          -Ωραία κατεβείτε κάτω , πάρτε τον αριθμό σας, μπείτε στη σειρά και ένα ένα ζευγάρι θα ανεβαίνει

Κατεβήκαμε κάτω  ,πήραμε τον αριθμό μας και μπήκαμε στην σειρά , ήμασταν τρίτοι από το τέλος , δηλαδή θα αργούσαμε λιγάκι και εγώ δεν ξέρω αν έχω τόσο υπομονή !Εν τω μεταξύ η κοπέλα δίπλα μου με κοιτούσε και με είχε φάει με τα μάτια της , εγώ όμως δεν είχα καμιά όρεξη για σαλιαρίσματα.
-γεια με λένε Τζέιν και μου έτεινε το χέρι της.
- χαίρω πολύ , Έντουαρτ.
- έχεις άγχος ?
- λιγάκι...
- έλα ηρέμησε όλα καλά θα πάνε , θα σε καθοδηγώ εγώ , η κοπέλα νόμιζε ότι εγώ δεν ήξερα αλλά σε λίγο θα της αποκάλυπτα το αντίθετο.
- ότι πεις.

Εκεί σταμάτησε η κουβέντα μας , παρατηρούσα τα ζευγάρια πάνω στην σκηνή και άνετα θα μπορούσα να πω ότι είχα το προβάδισμα , οι περισσότεροι δεν ήξεραν χορό και όσοι ήξεραν ήταν τόσο λίγο! Κάποια στιγμή ήρθε και η σειρά μας , ανεβήκαμε πάνω στην σκηνή , την πήρα από την μέση  το ίδιο έκανε και εκείνη και ξεκινήσαμε να χορεύουμε στο ρυθμό της μουσικής . Η κοπέλα τα έχασε από τις κινήσεις μου και έτσι αντί να με καθοδηγεί αυτή , γινόταν το αντίθετο . Οι κινήσεις μας ήταν απόλυτα συγχρονισμένες και τώρα πάλευα έτσι ώστε να είμαι εγώ ο νικητής! Κάποια στιγμήν τελείωσε η μουσική και έτσι ο χορός έφτασε στο τέλος του . Αφού υποκλιθήκαμε , μας χειροκρότησαν όλοι και κατεβήκαμε κάτω!

-          -Δεν μου είπες ότι ήξερες χορό ?
-          -Δεν το θεώρησα αναγκαίο , της είπα δείχνοντας της ότι δεν ήθελα να  το συζητήσουμε 
Αφού ανέβηκαν και τα άλλα ζευγάρια , μια ελπίδα άρχιζε να φωλιάζει μέσα μου , αλλά κρατούσα και κάποια επιφύλαξη !Τελικά ο διαγωνισμός τελείωσε και σε λίγο θα ανακοίνωναν τον νικητή , πήρε το μικρόφωνο ξανά η Μπέλλα και είπε...
-          -Μπράβο σε όλα τα ζευγάρια μας , ο νικητής έχει βγει και θα ζητήσω από τους κριτές μας να τον ανακοινώσουν , είπε και έδωσε το μικρόφωνο σε έναν από τους δύο κριτές ..
-          -Συγχαρητήρια σε όλους , ήσασταν όλοι εκπληκτικοί αλλά μόνο ένα ζευγάρι ξεχώρισε και αυτός είναι το ζευγάρι με τον αριθμό…. 7. Μπράβο τους!!

Κοίταξα τον αριθμό μου ξανά και τότε συνειδητοποίησα ότι ο αριθμός επτά είμαι εγώ.

-          -Λοιπόν ο κύριος του ζευγαριού που κατέχει τον αριθμό επτά ας ανέβει επάνω , είπε η Μπέλλα

Ένιωθα κάπως άβολα , ανέβηκα επάνω και τότε είδα την Μπέλλα με ένα χαμόγελο τόσο λαμπερό λες και αυτό που ήθελε πάνω από όλα ήταν να χορέψει μαζί μου.

-         - Μπράβο κύριε Κάλλεν.
-          -Σας ευχαριστώ πολύ.
-          -Λοιπόν αφού τελειώσαμε το διαγωνιστικό μέρος ας πάμε και στο τελικό στάδιο , ο χορός μαζί μου  , είσαστε έτοιμος ?
-          -Βέβαια , είπα αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν ένιωθα και τόσο σίγουρος

Απομακρύνθηκε από κοντά μου και πήγε σχεδόν στην άλλη άκρη της σκηνής
Και η μουσική ξεκίνησε !! Έβγαλα το σακάκι μου , και το κράτησα από πίσω μου .Ξεκινήσαμε και οι δύο ταυτόχρονα , αλλά εγώ σταμάτησα ενώ εκείνη προσχωρούσε με αισθησιακές κινήσεις καλώντας με να μπούμε μαζί στο πάθος που αυτός ο χορός εξέπεμπε! Αφού πλησιάσαμε πολύ , πέταξα το σακάκι κάτω και ταυτόχρονα λυγίσαμε πιάνοντας την μέση ο ένας του άλλου , και μετά από αυτό όλες οι κινήσεις ήταν μια και μια , απόλυτα συγχρονισμένες τα πόδια ανάμεσα στα δικά μου και τα χέρια της επάνω μου  ήταν η κόλαση προσωποποιημένη. Την έκλεινα μέσα στην αγκαλιά μου και έπαιρνα ολόκληρος φωτιά , την σήκωνα και ένιωθα να είναι απόλυτα παραδομένη στο πάθος της . Σε κάθε στροφή σχεδόν ερχόμασταν τόσο κοντά που ένιωθα την ζεστή ανάσα της και κοβόταν η δικιά μου . Στην τελευταία κίνηση καθώς τελείωνε η μουσική , ανέβηκε πάνω στο γόνατο μου , σήκωσε το πόδι της και μια κίνηση βρέθηκε από  κάτω και εγώ  ακριβώς σε απόσταση αναπνοής!! . 
Αφού στερέωσε τα χέρια της επάνω μου  , την σήκωσα και στάθηκε όρθια δίπλα μου, ενώ οι υπόλοιποι από κάτω χειροκροτούσαν. Κάναμε υπόκλιση και τότε η Μπέλλα μου είπε στο αυτί μέσα σε όλη αυτή την βαβούρα.
-          Έλα με τρόπο στην τουαλέτα , θέλω να μιλήσουμε , μου είπε και κατέβηκε από την σκηνή και έπειτα την ακολούθησα και εγώ.
Πήγα κοντά στην Τάνια η οποία ήταν ενθουσιασμένη , αχ και να ήξερε!
-          Αγάπη μου μπράβο ήσουν καταπληκτικός , μου είπε και με αγκάλιασε.
-          Σε ευχαριστώ πολύ Τάνια μου!
Αφού με άφησε από την αγκαλιά της μου είπε ..
-          Καλά ένα θα σου πω όλοι ήταν στραμμένοι επάνω σου και κυρίως οι γυναίκες , καλή ήταν και η πρόεδρος σου αλλά εσύ ήσουν εξαιρετικός .
-          Σε ευχαριστώ και πάλι αγάπη μου αλλά μην υποτιμάς και τόσο την πρόεδρο ήταν πολύ καλή και αυτή.
-          Εντάξει καλή ήταν δεν λέω. 
-          Πάλι καλά , πάω λίγο στα μπάνιο και έρχομαι , εντάξει? 
?
-          Οκ θα σε περιμένω . 
Πήγα με τρόπο στο μπάνιο προσπαθώντας να δω αν με βλέπει και ο Τζεικ γιατί δεν ξέρεις καμιά φορά, αλλά ευτυχώς ήταν απασχολημένος και έτσι με γρήγορους ρυθμούς μπήκα μέσα . Η Μπέλλα ήταν ήδη εκεί και με περίμενε, πήγα κοντά της και την έπιασα για να την φιλήσω , αλλά εκεί που πήγα να πλησιάσω τα χείλη της , αυτή με απομάκρυνε.
-          Τι έπαθες ? της είπα με απορία .
-          Πολύ ωραίο ζευγάρι κάνετε με την Τάνια , ειδικά όταν φιλιόσασταν στο παρκινγκ, είπε με ένα αυτάρεσκο γέλιο.
-          Σε ευχαριστούμε πολύ και εσύ με τον Τζεικ είστε το ιδανικό ζευγάρι μέσα στα φιλιά , τις αγκαλιές και τα χάδια.
-          Το ξέρω είμαστε , σε ευχαριστούμε πολύ.
-          Ζηλεύεις ?της είπα με ένα χαμόγελο στα χείλη 
-          Εγώ ζηλεύω ? ποιόν την Τάνια ?
-          Ναι εσύ και γιατί όχι η Τάνια είναι μια πολύ όμορφη γυναίκα?
-          Ναι ναι , μήπως εσύ ζηλεύεις ?
-          Ποιον τον Τζεικ ?
-          Ναι είναι ο τέλειος άντρας, δεν νομίζεις ??
-          Ο τελειότερος , συγχαρητήρια για την επιλογή , της είπα και άρχιζα να τα παίρνω αλλά ήθελα να δω που το πάει.
-          Σε ευχαριστώ και σε σένα μπράβο που διάλεξες μια τόσο όμορφη γυναίκα , έκανες την τέλεια επιλογή !! 
-          Να ‘ σαι καλά , της είπα και έτεινα να φύγω  
Και εκεί που έφευγα ..
-          Έντουαρτ ??? , μου φώναξε και εγώ χωρίς καν να το σκεφτώ , γύρισα , την πήρα στην αγκαλιά μου και την φίλησα . Αυτή την φορά ανταποκρίθηκε στο φιλί και ότι μας έτρωγε εδώ και ώρα το βγάλαμε σε αυτό το φιλί . Φιλιόμασταν με πάθος μη ενδιαφερόμενοι για τίποτα άλλο εκτός από εμάς τους δυο. Απομακρύναμε και οι δύο τα χείλη μας για να πάρουμε ανάσα… 
-          Αχ τι θα σε κάνω ζηλιάρα μου ??της είπα 
-          Θα με αγαπάς , όπως σε αγαπώ και εγώ και με ξαναφίλησε   με το ίδιο πάθος και ακόμα μεγαλύτερο!
……………………………………………………
Η κρυφή μας σχέση συνέχισε κάπως έτσι   με ζήλιες , τσακωμούς αλλά και γεμάτο έρωτα ! Αλλά όλα τα ωραία έχουν και τις συνέπειες του και έτσι μια μέρα , κατεβαίνοντας κάτω στο παρκινγκ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου