Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

-           
Έντουαρτ


Εκείνη την ημέρα δεν περίμενα με τίποτα αυτά που ακολούθησαν …Γιατί όλα τα περίεργα και τα παράξενα να συμβαίνουν σε εμένα  

« - Θα σας απαντήσω εγώ .. είπα καθώς μπήκα μέσα στο γραφείο ..Τότε και οι δύο με κοίταξαν τρομοκρατημένοι ..

-          Έντουαρτ …??, είπε η Μπέλλα με ένα ύφος που πρόδιδε προδοσία   

-          Μια άλλη φορά θα ρωτούσε τι κάνει εδώ ο πολυαγαπημένος μου θείος και η γυναίκα της ζωής μου , τι λένε πίσω από την πλάτη μου ?? αλλά δεν θα το ρωτήσω γιατί ξέρω ακριβώς τι κάνετε εδώ ..

-          Έντουαρτ να σου εξηγήσω …, είπε η Μπέλλα  προσπαθώντας να μπαλώσει για άλλη μια φορά τα πράγματα …Αλλά όχι δεν θα το επέτρεπα αυτό ξανά , τέλος τα ψέματα..

-          Νόμιζα Μπέλλα ότι σε ήξερα αλλά έκανα τραγικό λάθος , ένα πιόνι ήμουνα και εσύ απλά με καθοδηγούσες ..

-          Δεν είναι έτσι ακριβώς  τα πράγματα Έντουαρτ ..

-          Σταμάτα Μπέλλα , τα  έχω θυμηθεί όλα και το μόνο που θέλω από εσάς , για μια φορά και τελευταία να μου πείτε την αλήθεια ..

-          Είσαι σίγουρος  ότι μπορείς να αντιμετωπίσεις την αλήθεια ?, είπε τότε ο υποτιθέμενος θείος μου ..
-          Εδώ έμαθα ότι τόσα χρόνια ζούσα με τους δολοφόνους των γονιών μου , πόσο θα με πειράξει μια ακόμα αλήθεια ..?

-          Η προηγούμενη αλήθεια σε οδήγησε στο νοσοκομείο , αυτή που  θα σε οδηγήσει Έντουαρτ,  στον θάνατο ?

-          Αυτό είναι δικό μου πρόβλημα ..

-          Δεν είναι μόνο δικό σου ..

-          Μπα και ποιος το λέει αυτό , εσύ ?? που δεν ξέρω καν ποιος είσαι ??

-          Ναι εγώ δεν γίνεται να σε χάσω για δεύτερη φορά ..

-          Τι είναι αυτά που λες …?

-          Το πραγματικό μου όνομα είναι Μάρκο Μέσιεν και την γυναίκα μου Ελιζαμπεθ Μέσιεν ..

-          Μέσιεν είναι το όνομα της οικογένειας μου   ..

-          Ακριβώς …

-          Και πάλι δεν καταλαβαίνω…

-          Κάθισε και άκουσε με προσεχτικά ..

-          Σε ακούω..

-          Πριν πολλά χρόνια ο Κάρλο Σμιθ δούλευε ως κηπουρός στον κήπο , όπου τόση φροντίδα και αγάπη είχα φτιάξει η γυναίκα μου     … Μια μέρα μάθαμε ότι μας έκλεψε ένα αντικείμενο μεγάλης αξίας και έτσι τον απολύσαμε … Μετά από λίγο η γυναίκα μου έμεινε έγκυος μετά από πολλές προσπάθειες   και έτσι ήρθε στο κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι , του οποίου το όνομα ήταν Έντουαρτ … 

-          Έντουαρτ ..?, είπα εγώ σοκαρισμένος ..

-          Άφησε με να συνεχίσω … Μια μέρα καθώς καθόμασταν στο γραφείο μου , εγώ , η γυναίκα μου και το μωρό , ήρθαν αυτοί οι τραμπούκοι    και μας ανάγκασαν να γράψουμε τα ακίνητα μας σε αυτούς, όχι όμως και τα χρήματα μας αφού ήταν μέσα σε θυρίδα  στην τράπεζα και θα  ήταν ακόμα πιο ύποπτο ….  Μας  έριξαν με το όπλο , η γυναίκα μου σκοτώθηκε αλλά εγώ ήμουν πιο τυχερός μιας και η σφαίρα χτύπησε πάνω σε μια εικονίτσα που είχα εσωτερικά από το σακάκι μου …   Όταν συνήλθα το παιδί είχε εξαφανιστεί μαζί τους .. Από εκείνη την στιγμή  το μόνο που ήθελα ήταν εκδίκηση που σκότωσαν την γυναίκα μου και μου πήραν το παιδί .. Ένας υπηρέτης που είχαμε στο σπίτι με βοήθησε  με πήγε στο νοσοκομείο και τον έβαλα να ορκιστεί να μην πει σε κανέναν ότι ζούσα και να θάψει τη γυναίκα μου όπως καλύτερα μπορούσε.. Εκείνος το έκανε , δεν είπε σε κανέναν τίποτα για μένα .. Αφού έγινα καλά , έφυγα και πήγα σε έναν φίλο μου δικηγόρο τον Τσάρλι Σουάν , με βοήθησε οικονομικά και μπόρεσα να πάρω και τα λεφτά από την θυρίδα … Σκοπός της ζωής μου ήταν να πάρω μαζί μου το παιδί μου και να του πάρω και ότι είχαν οικονομικά , αλλά το κακό ήταν ότι είχαν περάσει  ήδη πέντε χρόνια , μιας  και η υγεία μου δεν ήταν και στην καλύτερη κατάσταση     .. Αφού έγινα καλά πια και πάντα με την βοήθεια του φίλου μου του δικηγόρου , έκανα μια εγχείρηση και άλλαξα εντελώς το πρόσωπο    μου ,έτσι ώστε να μην με αναγνωρίζει κανένας.. Άρχισα να παρακολουθώ την ζωή τους  και ειδικά το παιδί μου , ήθελα να δω αν είναι καλά , πως τα περνά … Ήμουν πολύ περήφανος για αυτόν όταν βγήκε αριστούχος   …Όταν έβλεπα φωτογραφίες να τρέχουν αίματα από την μύτη του , επειδή κάποιοι τον βάρεσαν , ο θυμός μου μεγάλωσε όλο και πιο πολύ .. Ακόμα και μεγάλος που ήταν έτρωγε χαστούκια και αναρωτιόμουν τι φταίει αυτό το παιδί   

Ήταν πια ώρα να βάλω σε εφαρμογή το σχέδιο , αφού πια είχα συγκεντρώσει τα κατάλληλα στοιχεία.. Άνοιξα μια εταιρεία , ήξερα από οικονομικά πολύ καλά και έτσι κατάφερα μέσα σε λίγο καιρό να αποκτήσω δύναμη    και τότε μπαίνει στο παιχνίδι η Μπέλλα …

-          Τον Μάρκο τον ήξερα πολύ καλά , έκανε πολύ παρέα μαζί με τον πατέρα μου και πολλές φορές με βοηθούσε  σε ότι κι αν χρειαζόμουν .. Όταν μεγάλωσα αρκετά, ήρθε στην Ιταλία, εκεί όπου σπούδαζα ..   Μου είπε όλη την αλήθεια και μου έδειξε και τις φωτογραφίες του .. Από την πρώτη στιγμή που τον είδα η καρδιά μου αμέσως έχασε ένα χτύπο της  … Έτσι αμέσως δέχτηκα την πρόταση   και ήθελα να βοηθήσω .. Φυσικά ήξερα από τον  Μάρκο ότι θα πήγαινε στην Ιταλία  και εκεί ξεκίνησαν όλα .. Ήξερα που έμενε , ήξερα που πήγαινε με τους φίλους του , ήμουν η σκιά του αλλά δεν είχε καταλάβει τίποτα .. Ώσπου τον συνάντησα στην Φοντάνα ντι Τρέβι .. Για καλή μου τύχη είχε τα ίδια συναισθήματα με μένα και θεώρησα τον εαυτό μου από τους πιο τυχερούς  ανθρώπους  .. Περάσαμε μια υπέροχη εβδομάδα στην Ιταλία αλλά δεν κατάφερα να κάνω τίποτα , ξέχασα τα πάντα .. Όταν έφυγε έπρεπε να φύγω και εγώ και έτσι κανόνισα με κάτι κορίτσια που ήθελαν με κάθε τρόπο να φύγουν από  εκεί , κάναμε μια σκηνή σε έναν καθηγητή και μας απέβαλαν … Ήρθα στην Νέα Υόρκη , συνάντησα τον Μάρκο , οπού με βοήθησε να πάω σε μια σχολή εκεί .. Εν τω μεταξύ μου έδωσε την διεύθυνση σου , τα πάντα και έτσι σε ακολούθησα σε ένα βιβλιοπωλείο που πήγε …Μετά άρχισα να τον  καθοδηγώ για να μάθει την αλήθεια , όταν την έμαθε πια και βγήκε  από το σπίτι του εξαγριωμένος , φοβήθηκα , ήταν  τόσο θυμωμένος .. Τον ακολούθησα , αλλά έτρεχε  τόσο γρήγορα , που δεν είδε το κόκκινο και πέρασε το πούλμαν ...Τον  μεταφέραμε στο νοσοκομείο , είχε πάθει εσωτερική αιμορραγία . Ο γιατρός έκανε την εγχείρηση αλλά κάτι δεν πήγε καλά και έπεσε σε κόμμα .. Ήταν κάτι το οποίο κανένας δεν είχε υπολογίσει .. .. Όση ώρα  άκουγα και τους δυο , ένιωθα εντελώς σοκαρισμένος, δεν ήξερα τι να πω , πώς να αντιδράσω..

-          Δηλαδή δεν σε λένε Καρλαιλ  αλλά Μάρκο και είσαι ο πατέρας μου , σωστά ?

-          Σωστά γιε μου ..

-          Και γιατί δεν μου είπατε την αλήθεια ??

-          Γιατί φοβόμασταν μην πάθεις δεύτερο απανωτό σοκ και αυτό σε πειράξει στον εγκέφαλο  και κλονίσουμε την υγεία σου ..

-          Τόσα μα τόσα ψέματα , και εμένα τι με θέλατε , τι θέλατε πραγματικά από εμένα ?

-          Πρώτα από όλα να μάθεις την αλήθεια, να έρθεις κοντά μου να με γνωρίσεις και μετά να μας βοηθήσεις να τους εκδικηθούμε …

-          Και εμένα με ρωτήσατε αν θέλω να τους εκδικηθώ ??

-          Μα θα σου λέγαμε την αλήθεια …

-          Σωστά αλλά εγώ σας την έσκασα και έπεσα σε κόμμα ..

-          Έντουαρτ …

-          Τόσα χρόνια με άφηνες σε αυτούς τους αχρείους , να με βαράνε , να με βρίζουν …

-          Ήμουν άρρωστος αρκετά χρόνια ..

-          Κι όταν έγινες καλά ? το μόνο που σκέφτηκες ήταν να με παρακολουθήσεις και να πάρεις εκδίκηση 

-          Σε παρακαλώ Έντουαρτ..

-          Θέλω να μείνω μόνος μου , είναι το μόνο που χρειάζομαι , δεν θέλω κανέναν σας …, είπα και πήγα να φύγω ..

-          Έντουαρτ , είπε η Μπέλλα και με έπιασε από τον αγκώνα ..

-          Μην ξανατολμήσεις να με ακουμπήσεις , είσαι ότι χειρότερο έχω γνωρίσει στην ζωή μου, το μόνο που θέλω είναι να εξαφανιστείς από την ζωή μου ..

-          Μα σε αγαπώ ..

-          Μην την ξαναπείς αυτήν λέξη , την βρωμίζεις και μόνο που την λες , μην τολμήσεις και ξαναπείς κάτι τέτοιο γιατί πραγματικά θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια , είπα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου»

Και να με τώρα μόνος μου και απομονωμένος σε ένα μέρος, που δεν το γνωρίζει κανένας .. Είχα ένα θείο που δεν ήταν θείος μου , αλλά ο πραγματικός πατέρας μου , μια κοπέλα , που το μόνο που ήθελε  ήταν να με καθοδηγεί και τόσα χρόνια ζούσα σε ένα ψέμα .. Με λίγα λόγια τόσα χρόνια είμαι ένα πιόνι που το κινούν όλοι οι άλλοι εκτός από τον ίδιο του τον εαυτό..Ένα πιόνι στο παιχνίδι άλλων , αυτό ήμουν και αυτό είμαι ………

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου