Κυριακή 12 Ιουνίου 2011


Μπέλλα ..

Τύχη ? μοίρα ? Τόσο διαφορετικές για κάθε άνθρωπο αλλά και τόσο εναλλασσόμενες . Ο κάθε άνθρωπος έχει τα πάνω του ,έχει και τα κάτω του , άλλωστε η ζωή ρόδα είναι και γυρίζει . Εμένα η ρόδα έχει μείνει στάσιμη και η τύχη μου είναι πάντα κακή ..

Η ζωή μου είχε αποκτήσει νόημα τώρα πια . Είχα γνωρίσει τον έρωτα της ζωής μου , ήρθα σε επαφή με την αληθινή αγάπη ..Ο Έντουαρτ είναι ο ιδανικός που θα ήθελε κάθε γυναίκα . Γλυκός , περιποιητικός , αστείος , όμορφος και με αγαπούσε .. Ήξερα ότι έβαζα την ζωή μου σε κίνδυνο με το να είμαι κοντά του αλλά δεν με ένοιαζε , ένοιωθα ολοκληρωμένη τώρα πια ..Είχα την κολλητή μου , την καλή μου δουλειά και τον έρωτα , τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει μια κοπέλα..?

Είχα απομακρυνθεί από την νύχτα και για να μην με καταλάβει ο Έντουαρτ αλλά και γιατί δεν άντεχα άλλο ..

Όταν ξεκίνησα να κάνω αυτή την δουλειά , είχα χάσει τον πατέρα μου , τον οποίο σκότωσαν όταν ήμουν γύρω στα 17 .. Το πλήγμα ήταν βαρύ για μένα , διότι είχα χάσει και την μητέρα από καρκίνο αλλά και ο αδερφός μου είχε μπλέξει σε συμμορία . Ήμουν μόνη μου και δεν ήξερα τι να κάνω ..Λίγο μετά έμαθα πως ο πατέρας μου ήταν χωμένος βαθιά στην νύχτα με αρκετές λαμογιές , και πως τον σκότωσε κάποιος από μια συμμορία , ο οποίος όμως μετά έφυγε , εξαφανίστηκε .. Τότε αποφάσισα , πως η ζωή μου ήταν μονόδρομος , θα τον έβρισκα σκοτώνοντας όσους ήταν γύρω από την δουλειά του πατέρα μου , να φτάσω στον αρχηγό της συμμορίας για να μου πει που πήγε αυτός που σκότωσε τον πατέρα μου. 

Τον αγαπούσα τον πατέρα μου , γιατί αφού πέθανε η μητέρα μας  φρόντισε με όποιον τρόπο μπορούσε . Ο Τζάσπερ τον μισούσε , διότι τον θεωρούσε υπεύθυνο για τον θάνατο της μητέρας μας , αν ήταν κοντά της δεν θα είχε πεθάνει .. 

Τώρα όμως τα πράγματα είχαν αλλάξει , δεν ξέρω αν αξίζει να τον σκοτώσω , ο πατέρας μου χάθηκε , ποιος θα είναι ο σκοπός να τον σκοτώσω .. Είχε δίκιο η Άλις που έλεγε ότι το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και το παρόν στο παρόν ..

Τον τελευταίο καιρό έχω περάσει αξέχαστες στιγμές που δεν θα τις άλλαζα  για τίποτα στο κόσμο .. Ακόμα και το πιο απλό να βγω με την κολλητή μου να πάμε για καφέ , στα μαγαζί , κάτι που πιο πριν θα το θεωρούσα τόσο κουραστικό λόγω του ξενυχτιού..Αλλά αυτή την στιγμή που δεν θα ξεχάσω με τίποτα είναι όταν είχα πάει στο γυμναστήριο που γυμναζόταν ο Έντουαρτ και του είχα κάνει έκπληξη στις ντουζιέρες , ήταν το κάτι άλλο ..

****
Ακολούθησα τον Έντουαρτ που πήγαινε στο γυμναστήριο . Το σώμα του το φρόντιζε καθημερινά για να είναι και ο ίδιος σε φόρμα .. Αποφάσισα να πάω μαζί του να του κάνω έκπληξη αλλά και να γραφτώ εκεί για να είμαι μαζί του περισσότερες ώρες . Αφού φτάσαμε , τον άφησα να μπει πρώτα αυτός και τον ακολούθησα . Γράφτηκα στο γυμναστήριο και ξεκίνησα να τον βρω . Εκεί τον είδα με μια ξανθιά να μιλάει και μου άναψαν τα λαμπάκια .. Το καλό που του θέλω να ήταν η γυμνάστρια του γιατί αλλιώς δεν τον έβλεπα καλά . Εν τω μεταξύ είχα φορέσει ένα κοντό σορτσάκι και ένα στενό μπλουζάκι και τα αθλητικά μου για να δω την αντίδραση του μπροστά σε αυτό το θέαμα.
Πήγα απεναντί του και μόλις με είδε γούρλωσε τα μάτιααλλά αυτόματα ένα λαμπερό χαμόγελο 
εμφανίστηκε στα χείλη του ..

-          Αγάπη μου τι κάνεις εδώ ?

-          Εντύπωση , εσύ ?
-          Εντύπωση , είπε και σηκώθηκε και ήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί .

-          Να σου συστήσω την γυμνάστριά μου ,η Έλενα ..

-          Χαίρω πολύ

-          Και εγώ , εσύ πρέπει να είσαι η Μπέλλα , σωστά ?

-          Σωστά ..

-          Έχω ακούσει τόσα από τον Έντουαρτ…

-          Ελπίζω καλά , και σκούντηξα τον Έντουαρτ ως αντίδραση ..

-          Μόνο καλά ? τέλεια ..

-          Χαίρομαι ..

-          Αγάπη μου τι κάνεις εδώ ? εκτός από εντύπωση ?

-          Γυμναστική , του είπα και τον αγριοκοίταξα ..

-          Μα δεν την χρειάζεσαι ?

-          Και εσύ δεν την χρειάζεσαι αλλά έρχεσαι ..

-          Εγώ έρχομαι για να διατηρώ την φόρμα μου ..

-          Και εγώ το ίδιο ..

-          Μάλιστα .. και ποιος σε γυμνάζει ?

-          Α δεν ξέρω ακόμα ,Έλενα θα μπορούσες να με βοηθήσεις? θα μπορούσες να βρεις έναν καλό γυμναστή  ?

-          Βέβαια , περίμενε λιγάκι , είπε και έφυγε ..

-          Μπέλλα ? γιατί ήρθες εδώ ?

-          Για γυμναστική αγάπη μου ..

-          Δεν σε πιστεύω ..

-          Πρόβλημα σου …

-          Δεν θα σου επιτρέψω να κάνει γυμναστική με κάποιον γυμναστή από εδώ ..

-          Μπα εσύ γιατί κάνεις με αυτή την ξανθιά ?

-          Ζηλεύεις ?

-          Νομίζεις ..

-          Ζηλεύεις …

-          Δεν ζηλεύω .. είπα ακόμα πιο πεισματικά

-          Σου πηγαίνει τόσο πολύ να ζηλεύεις ..

-          Μμ γελάσαμε .., είπε ενώ ήρθε αυτή η ξανθόψηρα με ένα κούκλο γυμναστή . Ήταν όμορφος και είχε και τέλειο σώμα αλλά κανείς δεν μπορούσε να ξεπεράσει τον Έντουαρτ..

-          Μπέλλα από εδώ να σου συστήσω τον Μάρκο ..

-          Χαίρω πολύ ..

-          Και εγώ , είπε με ευγενικό τρόπο ενώ ένιωθα τον Έντουαρτ να φουντώνει από οργή και ζήλεια -          ξεκινάμε , είπε ο Μάρκο ..

-          αμέσως , είπα εγώ ..

-          ωραία ακολουθήστε με , είπε και τον ακολούθησα ενώ ο Έντουαρτ ‘έβραζε από θυμό

Όση ώρα γυμναζόμουν κοίταζα τον Έντουαρτ , ο οποίος έκανε βάρη και έβλεπα αυτούς τους μυς να τεντώνονται και ο ιδρώτας να τρέχει ποτάμι από πάνω του , ποτίζοντας τον μπλουζάκι που είχε κολλήσει πάνω του , με έκανε να φουντώσω και να απροσανατολιστώ .Το θέαμα ήταν τόσο καυτό που έβλεπα κάτι κοπελιές να τον κοιτούν ξελιγωμένες.. Αποφάσισα να σταματήσω και να πάω κοντά του ..

-          Μάρκο θα μπορούσαμε να σταματήσουμε για σήμερα  ?

-          Ναι βεβαίως ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ .. , είπα και σηκώθηκα και πήγα δίπλα στον Έντουαρτ , ο οποίος εκείνη την ώρα κατέβαζε την μπάρα ..

-          Μπα τελείωσες με τον γυμναστή σου ..

-          Αμέ , εσύ ?

-          Σε ενδιαφέρει πολύ ?

-          Όχι απλά ρωτάω , είπα αδιάφορα ..

-          Ότι θέλω κάνω , είπε και αφού σκουπίστηκε , σηκώθηκε και έφυγε από κοντά μου . 

Πρέπει να έχει ζηλέψει πολύ… Τον ακολούθησα , χωρίς να με πάρει χαμπάρι και τον είδα πως πήγε στις ντουζιέρες .. Μπήκε μέσα σε μια από αυτές , και αφού έλεγξα ότι δεν υπήρχε άνθρωπος , μπήκα και εγώ μέσα μαζί του . Ήταν ολόγυμνος και ένιωσα να υγραίνω από κάτω μου ..

-          Μπέλλα τι θέλεις εδώ?

-          Ήρθα να κάνω μπάνιο με τον ζηλιάρη μου , του είπα αισθησιακά ενώ το χέρι μου του χάιδευε το στέρνο

 -          Μμ κοίτα ποια μιλά .., είπε ενώ το χέρι μου κατέβαινε  στα πιο απόκρυφα σημεία του

-          Μπέλλα δεν είναι το πιο κατάλληλο σημείο να το κάνουμε αυτό, ενώ τον ένιωθα να σκληραίνει ..

-          Κι όμως είναι , είπα και έβγαλα τα ρούχα μου, έμεινα ολόγυμνη μπροστά του

-          Μπέλλα μην το κάνεις αυτό , ξέρεις ότι δεν μπορώ να κρατηθώ ...

-          Μα για αυτό το κάνω , είπα και άνοιξα το νερό και τον τράβηξα κοντά μου ακριβώς κάτω από το νερό , τον άρπαξα και τον φίλησα , Δεν μου αντιστάθηκε καθόλου , άλλωστε δεν μπορούσε να μείνει μακριά μου ..Τα χέρια το εξερευνούσαν το κορμί μου και πραγματικά είχαν πάρει φωτιά ..Δεν ‘άντεχα άλλο , τον ήθελα μέσα μου ..

-          Σε θέλω μέσα μου τώρα …

-          Μπέλλα ..

-          Τώρα .., είπα και ανασήκωσα τα πόδια μου και τα έβαλα γύρω από την μέση του . Αυτό ήταν μπήκε μέσα μου χωρίς δεύτερη σκέψη . Οι ωθήσεις του ήταν τόσο δυνατές , βγάζαμε και οι δυο όλο αυτό τον πόθο και την ζήλεια που μας είχε κυριεύσει . Αναστεναγμοί , έβγαιναν από το στοματά μας . Νιώθαμε να ξεσπάμε .. Όλο και πιο δυνατά , όλο και πιο γρήγορα και τα κορμιά να τραντάζονται ολόκληρα , ώσπου ξεσπάσαμε και οι δύο και φτάσαμε στο τέλος …

-          Μου αρέσει να ζηλεύεις , είπα ..

-          Έμενα να δεις.

.***
Κι όλες αυτές τις όμορφες στιγμές , ήρθε να τις χαλάσει ο αδερφός μου . Έχω ένα κακό προαίσθημα , κάτι κακό θα συμβεί…

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΆΛΙ ΜΙΑ ΚΟΛΑΣΗ 
-           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου