Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΥΤΥΧΊΑ Η ΧΡ'ΗΜΑ? 3


Έντουαρτ


- Μπέλλα?


- ναι ?


- θυμάσαι που είπαμε και οι δύο ότι ο ένας αγαπάει τον άλλον?


- ναι 


- ξέρεις κάτι δεν γίνεται αυτό


- τι λες?


- σκέψου δεν γίνεται από την μία στιγμή στην άλλη να μιλάμε για αγάπη


- και πως θα το χαρακτήριζες αυτό που νιώθουμε ?


- έρωτα , πόθος έτσι η αγάπη είναι κάτι που καλλιεργείται με το καιρό


- και εσύ αγαπάς την Τάνια?


- δεν ξέρω τώρα πια τα συναισθήματα μου για την Τάνια, είμαι ευγνώμων που την  βρήκα , είναι γλυκιά είναι όμορφη και με αγαπάει , τουλάχιστον έτσι φαίνεται


- μάλιστα, και την είδα να κατεβάζει το προσωπάκι της


- ε τι έπαθες?


- να δεν ξέρω νιώθω λίγο μειονεκτικά μπροστά στην Τάνια


- τι είναι αυτά που λες?


- άκου σε έχει κάθε μέρα δίπλα της και εσύ μιλάς για εκείνη γλυκά και με πολύ όμορφα λόγια


- είναι πολύ φυσιολογικό ζω τόσα χρόνια μαζί της αλλά δεν πρέπει να νιώθεις μειονεκτικά δίπλα της, είσαι το πιο όμορφο πλάσμα και το πιο αξιαγάπητο που έχω γνωρίσει στην ζωή μου


- αλήθεια?


- ναι , και να σου πω και κάτι αυτός που θα πρέπει να κλαίει είμαι εγώ


- τι λες ?


- έχεις για σύντροφο έναν πολύ όμορφο άντρα και πολύ πλούσιο


- Έντουαρτ δεν έχει σημασία αν είσαι πλούσιος η φτωχός και στο απέδειξα σήμερα εδώ, όσο για τον Τζέικ ναι μπορώ να πω ότι στην αρχή γοητευτικά μαζί του , από την ευγένειά του , από την ομορφιά του αλλά στην συνέχεια όλα άλλαξαν έγινε έναν άνδρας αρκετά βαρετός και μονόχνοτος 


- και τότε γιατί κάθεσαι μαζί του ?


- διότι έχει κεφάλαια στην εταιρία και δεν ξέρω τι να κάνω αν θα τα πάρει


- μάλιστα βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση 


- ναι το ξέρω 


- και δεν φοβάσαι τώρα που είσαι μαζί μου?


- να φοβηθώ τι?


- μην μας ανακαλύψει ?


- όχι είπαμε όμορφος και ευγενικός αλλά όχι και τόσο έξυπνος άλλωστε εδώ π[ου είμαστε αποκλείεται να μας βρει ξέρω καλά να κρύβω τα χνώτα


- εννοείς ότι το έχεις ξανακάνει?


- όχι καλέ απλά ο΄ταν θέλω να ηρεμήσω , πηγαίνω σε διάφορα απόμερα μέρη


- κατάλαβα , λοιπόν τι ώρα είναι?


-αρκετά αργά


- Μπέλλα μου θα πρέπει να γυρίσουμε σιγά σιγά σπίτι 


- έχεις δίκιο αν και δεν θέλω 


- ούτε και εγώ λατρεία μου αλλά δεν γίνεται


- ναι έχεις δίκιο , μου έδωσε ένα φιλί στο στόμα πεταχτό και σηκώθηκε από πάνω μου και πήγε ξανά στην θέση του οδηγού. Κούμπωσε το πουκάμισό της και κατε΄βασε την φούστα της. Κούμπωσα και εγώ το δικό μου πουκάμισο και το παντελόνι μου


- έτοιμος?


- ναι έτοιμος 


Ξεκινήσαμε λοιπόν . Προσπαθούσα να συνοψίσω όλα όσα έγιναν σήμερα , αλλά δεν μπορώ , έγιναν τόσα πολλά, αλλά αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι ο ένας είναι τρελά ερωτευμένος με τον άλλον


- άφησέ με ένα τετράγωνο πιο πριν για να μην μας δει κανένας


- οκ , ότι πεις


- φτάσαμε , είπε μετά από λίγη ώρα


- ευχαριστώ


- τίποτα εδώ μένεις?


- ναι λίγο πιο κάτω


- παράξενη γειτονιά 


- δεν είναι παράξενη γλυκιά μου απλά δεν έχεις συνηθίσει σε μια τέτοια γειτονιά


- δεν έχεις άδικο , έτεινε προς το μέρος μου με τράβηξε και τα χείλη μας  ενώθηκαν σε ένα παθιασμένο φιλί
Λίγο ακόμα και θα παρασυρόμασταν


- αγάπη μου πρέπει να φύγω


- καλά, μου είπε με ένα μουτρωμένο προσωπάκι


- έλα μην κάνεις έτσι θα τα πούμε αύριο


- καλά 


- λοιπόν τα λέμε και να προσέχεις και της έδωσα ένα πεταχτό φιλάκι και βγήκα έξω από το αυτοκίνητο


- τα λέμε


Κατευθύνθηκα προς το σπίτι μου και μπορούσα να πω άνετα πως βρισκόμουν σε τόσο δύσκολη θέση . Δεν είχα απατήσει ποτέ την Τάνια και πολύ φοβάμαι ότι η συμπεριφορά μου θα με προδώσει !
Μπήκα μέσα στο σπίτι και το σαλόνι ήταν σκοτεινό , άρα η Τάνια η΄ταν επάνω
Ανέβηκα αργά αργά τις σκάλες και αθόρυβα έτσι ώστε να μην την ξυπνήσω Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και είδα την Τάνια να κοιμάται , έβγαλα αθόρυβα τα ρου΄χα μου και ξάπλωσα στο κρεβάτι 


- Έντουαρτ?


- Τάνια?, ωχ την ξύπνησα


- ήρθες επιτέλους?


- ναι ναι κοιμήσου θα τα πούμε το πρωί


- καλά , είπε μου έδωσε ένα φιλί και φώλιασε στην αγκαλιά μου και την πήρε ξανά ο ύπνος


Το φιλί ήταν τόσο διαφορετικό,ήταν λες και κάθε συναίσθημα είχε φύγει και είχε αντικατασταθεί από κάτι άλλο , σαν .... τίποτα , ένα μεγάλο κενό!


Μπέλλα


Όλα ήταν τόσο μαγευτικά αλλά συναντούσα την πραγματικότητα και δεν μου άρεσε καθόλου ! Ο Έντουαρτ ήταν τόσο τυχερός και τον ζήλευα έχει μια κοπέλα για την οποία  τρέφει  συναισθήματα , ενώ εγώ είμαι με έναν άνθρωπο που δεν αγαπώ ! Κατάλαβα ότι ο Έντουαρτ είναι ερωτευμένος μαζί μυ και αυτό με έκανε πολύ χαρούμενη αλλά ανα πάσα στιγμή θα μπορούσε να με χωρίσει εφόσον έτρεφε συναισθήματα για αυτήν την κοπέλα!Προς το παρόν δεν ήθελα να το σκέφτομαι αυτό , θα έπρεπε προς το παρόν να αντιμετωπίσω τον Τζέικ, ο οποίος θα με περίμενε σπίτι. 
Μετά από καμιά ώρα έφτασα σπίτι . Τα φώτα ήταν αναμμένα , έβαλα το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ και μπήκα στο σπίτι. Είδα τον Τζείκ καθισμένο στον καναπέ να διαβάζει ένα βιβλίο


- γεια μου Τζεικ


- βρε καλώς την, είπε με ένα ειρωνικό ύφος


- γιατί τέτοιο ύφος?


- ρωτάς γιατί?


- ναι


- είναι τόσο αργά που οι μόνο οι βρικόλακες βγαίνουν τέτοια ώρα


- είχα πολύ δουλειά


- και δεν μπορούσες να ειδοποιήσεις? ανησύχησα


- συγνώμη δεν το σκέφτηκα


- δεν το σκέφτηκες?


- κοίτα Τζέικ δεν έχω όρεξη είμαι πολύ κουρασμένη 


- ναι όλο δεν μπορείς


- θα μπορούσαμε να τα πούμε αύριο?


- κάτι δεν πάει  καλά


- καλά καλά πάω για ύπνο


Ανέβηκα επάνω , έκανα ένα ντους και ξάπλωσα . Ήταν τόσο περίεργη μέρα με τα κακά της και τα καλά της και το καλύτερο από όλα ότι ζω το όνειρό μου με τον άνθρωπο που τόσο πολύ έχω ερωτευτεί!Τα όνειρά μου πήραν σάρκα και οστά και απλά με πήρε ο ύπνος τόσο γαλήνια !
ΈΝΤΟΥΑΡΤ


Η αυριανή ημέρα ξημέρωσε φέρνοντας μνήμες από την νύχτα που πέρασε, σκέψεις αν όλο αυτό που έζησα χθες το βράδυ ήταν όνειρο ή πραγματικότητα και αν είναι πραγματικότητα θα συνεχιστεί και σήμερα ή θα τελειώσει εδώ. Εκτός από όλα αυτά ήρθαν και οι τύψεις , πως θα πρέπει να μιλήσω στην Τάνια , πως να της συμπεριφερθώ?


Άνοιξα τα μάτια μου και είδα το ρολόι και παρατήρησα ότι η ώρα είχε περάσει αρκετά . Σηκώνομαι απότομα και βλέπω ότι η Τάνια δεν ήταν εδώ και με έπιασε ένα περίεργο άγχος !
Πήγα , πλύθηκα , ντύθηκα και κατέβηκα κάτω . Είδα την Τάνια να κάθεται και να πίνει το καφέ της ήρεμη και αμέριμνη. Μόλις με είδε ένα χαμόγελο άστραψε στο πρόσωπό της και με έπιασε ένας κόμπος


- καλημέρα αγάπη μου , μου είπε και ήρθε και μου έδωσε ένα φιλί


- καλημέρα είπα και της χαμογέλασα, δεν με ξύπνησες πιο νωρίς


- ε σε λυπήθηκα μωρέ χθες γύρισες αργά


- ναι αλλά θα μου κάνει παρατήρηση η διευθύντρια


- έλα ηρέμησε , δεν μου είπες ποιος σε έφερε?, και τώρα τι απαντάμε ?


- η πρόεδρος, τότε με κοι΄ταξε με γουρλωμένα μάτια


- ποια?


- η πρόεδρος 


- καλά πώς?


- είναι απλό ήταν στο πάρκινγκ και όπως πέρασε με είδε και μου πρότεινε να με φέρει σπίτι


- και εσύ δέκτηκες?


- ήμουν πολύ ταλαιπωρημένος για να πω όχι


- και σου είπε τίποτα?


- όχι δεν μιλήσαμε καθόλου , και τότε μου ήρθαν μνήμες από την τόσο όμορφη νύχτα που πέρασα


- μάλιστα μου είπε και με κοίταξε κάπως καχύπτοτα


- γιατί με κοιτάς έτσι?


- γιατί μου φαίνεται παράξενο η πρόεδρος να σε βοηθήσει 


- ε καλά δεν είναι και τόσο αφύσικο , άνθρωπος είναι και αυτή 


- από ότι ξέρω είναι πολύ όμορφη γυναίκα?


- και που το ξέρεις ?


- από τα περιοδικά 


- μάλιστα


- εσυ΄τι γνώμης έχεις?


- για ποιο πράγμα?


- για την εμφάνιση της 


- είναι όμορφη γυναίκα , απλά 


- μάλιστα πιο όμορφη από εμένα?


- βρε Τάνια έλεος , που θα συγκρίνεις τον εαυτό σου με αυτήν


- τι υπονοείς?ότι αυτή είναι πιο όμορφη?


- έλεος μωρό μου είσαι πολύ όμορφη και δεν χρειάζεται να συγκριθείς με καμία 


- τέλος πάντων θα το δεκτώ


- λοιπόν πρέπει να φύγω , έχω αργήσει


- καλά , μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί


- καλή σου μέρα , είπα και έφυγα 


Η΄μουν τόσο ταραγμένος από τις ερωτήσεις της αλλά προτίμησα να της πω κάπως την αλήθεια γιατί έτσι δεν θα υποψιαστεί τίποτα , αν και είναι πανέξυπνη
Μετά από καμιά ώρα έφτασα στην εταιρεία , ανέβηκα στο τμήμα μου 


- άντε βρε Έντουαρτ άργησες


- το ξέρω αλλά πέρασα δύσκολη νύχτα 


- θα μου πεις μετά τώρα πήγαινε στην διευθύντρια σε ψάχνει


- ωχ πάω 


Έτρεξα προς το γραφείο χτύπησα την πόρτα


- περάστε


Μπήκα μέσα και την είδα τόσο αγριεμένη


- που ήσουν?


- χίλια συγνώμη έπαθα κάτι και δεν μπόρεσα να έρθω πιο νωρίς 


- δεν με ενδιαφέρει τι έπαθες , αλλά δεν θα ξαναεπαναληφθεί 


- έχετε τον λόγο μου 


- ωραία , εσύ δεν ετοίμασες τον ισολογισμό για το 2010?


- ναι εγώ


- ωραία τον παίρνεις και πας πάνω στην πρόεδρο για να την δει


Κάποιος μου κάνει πλάκα, δεν γίνεται !


- εγώ ?


- ναι εσύ , εσύ την ετοίμασες εσύ θα την πας 


- ότι πείτε 


- λοιπόν τρέξε γιατί δεν σε βλέπω καλά


Πήγα , πήρα τον φάκελο με τον ισολογισμό από το γραφείο και έτρεξα προς τα πάνω . Το άγχος μου ήταν τόσο μεγάλο που θα την συναντούσα ξανά. Πως θα ήταν , θα ήταν πιο σοβαρή μαζί μου ?Θα είχε διαγράψει ότι είχε γίνει χθες ? Όλα αυτά με έτρωγαν και σπάραζαν τα σωθικά


Τελικά έφτασα και όπως προχωρούσα είδα μια γνωστή φυσιογνωμία να κάθεται σε μια καρέκλα πίσω από ένα γραφείο 


-Μπρι?, είπα και σήκωσε το κεφάλι της


- Έντουαρτ?


- καλά μην μου πεις?


- δουλεύεις εδώ και δεν σε έχω δει ?


- ναι είμαι στο οικονομικό τμήμα, εσύ γραμματέας της?


- ναι , έλα να σε αγκαλιάσω έχω να σε δω από το πανεπιστήμιο, είπε και ήρθε και αγκαλιαστήκαμε


- α τώρα εξηγείται εσύ είσαι ο Κάλλεν που περιμένει?


- ναι εγώ είμαι είδες ?


- καλά να δουλεύουμε τόσο καιρό μαζί και χαμπάρι 


- απίστευτο 


- ναι όντως, και εκεί που μιλούσαμε και γελούσαμε βγαίνει από το γραφείο ένας αρρενωπός άντρας και από πίσω η Μπέλλα


- λοιπόν αγάπη μου , φεύγω


- οκ θα τα πούμε , του είπε 


- Μπρι τι σου είπα να μην σαλιαρίζεις  μες εν ώρα εργασίας? , της είπε με ένα αγριεμένο βλέμμα


- συγνώμη αλλά ο Έντουαρτ είναι παλιός μου φίλος


- και ποιος σου είπε ότι με ενδιαφέρει , λοιπόν γύρνα στην δουλειά σου και εσείς κύριε Κάλλεν ελάτε στο γραφείο μου μέσα 


Πρέπει να ζήλευε και πόσο μου άρεσε αυτό!Αλλά  θα συνέχιζα να της μιλάω στον πληθυντικό όπως αυτή ξεκίνησε!Την ακολούθησα στο γραφείο της παρατηρώντας αυτό που φορου΄σε, ήταν ένα φόρεμα στενό που διέγραφε τις καμπύλες της . Ήταν τόσο όμορφη και τόσο σέξι !. Πήγε κάθισε στην καρέκλα της , έχοντας το σοβαρό ύφος που ταίριαζε σε μια πρόεδρο!


- λοιπόν έτοιμος ο ισολογισμός του 2010?


- ναι έτοιμος , ορίστε και της έτεινα τον φάκελο πάνω στο γραφείο
Τον πήρε στα χέρια της τον άνοιξε και άρχισε να τον διαβάζει


- μάλιστα , μη κάθεστε όρθιος


- σας ευχάριστω πολύ , είπα και κάθισα στην καρέκλα
Μου φαίνονταν όλα τόσο αστεία αλλά από την άλλη αν τελικά αυτό που έγινε χθες δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα σεξ?





- σας ευχαριστώ πολύ , θα μπορούσα να γυρίσω τώρα στην δουλεία μου ?


- μισό λεπτάκι , είπε σηκώθηκε και βγήκε έξω


Τώρα τι γίνεται ?
Μετά από λίγο μπήκε πάλι μέσα ξανά , κλείδωσε την πόρτα και με ένα χαμόγελο στα χείλη ήρθε κοντά μου


- μου έλειψες ήρθε και με πήρε αγκαλιά 


- και μένα , δεν φαντάζεσαι πόσο και άρχισα να την φιλάω παθιασμένα 


- την Μπρι από που την ξέρεις ?


- πηγαίναμε μαζί πανεπιστήμιο και ήμασταν κολλητοί


- μμ μάλιστα 


- ζηλεύεις?


- εγώ ?


- ναι εσύ


- απλά δεν μυ αρέσουν οι σχέσεις εντός γραφείου και οι διαχιτικότητες


- από ότι βλέπω για εσένα δεν ισχύει


- άλλο εγώ


- γιατί? πριν τον αρραβωνιαστικό σου τώρα εμένα


- σε παρακαλώ βρε Έντουαρτ ,μου είπε και ένα βλέμμα πόνου εμφανίστηκε στα υπέροχα καστανά μάτια της


- έλα δεν ήθελα να σε στενοχωρήσω , ηρέμησε 


- λες την αλήθεια Έντουαρτ και αυτό είναι που πληγώνει περισσότερο από όλα 


- συγνώμη 


- μην ζητάς συγνώμη το μόνο που θέλω είναι να με φιλήσεις , το έχω ανάγκη


Χωρίς να μιλήσω την φίλησα σφίγγοντας την ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά μου . Το φιλί μας βάθυνε όλο και πιο πολύ και οι γλώσσες μας είχαν γίνει ένα!


- σε θέλω , της είπα ανάμεσα στο φιλί 


- και εγώ, πολύ και της βγήκε ένας αναστεναγμός 
Την σήκωσα και την έβαλα πάνω στο γραφείο , ρίχνοντας όλα κάτω . Εκείνη με πήρε αγκαλιά και με έφερε ακόμα πιο κοντά της !Ξαναφιληθήκαμε , παθιασμένα διεκδικώντας ο ένας τον άλλον!. Τα χέρια της μετακινήθηκαν, μου έβγαλε το σακάκι και άρχισε να μου ξεκουμπώνει το πουκάμισο . Εγώ άφηνα φιλιά στον λαιμό της και με το χέρι μου ξεκούμπωνα το φουστάνι της . Μου έβγαλε το πουκάμισο και το χέρι της κινούνταν πάνω κάτω στο σώμα μου , προκαλώντας μου μια φλόγα μέσα μου . Αφού τον ξεκούμπωσα , της το κατέβασα και μπροστά μου αποκαλύφθηκε το στήθος της , Οι ρόγες της ήταν τόσο σκληρές που με προκαλούσαν να της πάρω στο στόμα μου . Κατέβασα το κεφάλι μου και πήρα στο στόμα μου την μια ρώγα και άρχισα να την γλείφω και την δάγκωσα κάνοντας την Μπέλλα να βγάλει ένα βαθύ αναστεναγμό. Την ίδια περιποίηση έκανα και στην άλλη ρώγα της ενώ η Μπέλλα τραβούσε τα μαλλιά μου. 


- είσαι σίγουρη ότι δεν θα μας δει κανένας εδώ μέσα?


- μην φοβάσαι έστειλα την Μπρι σε μια εξωτερική δουλειά δίνοντας την επίσης την εντολή να μην μας ενοχλήσει κανείς


- ωραία τότε , είπα και της έβγαλα όλο το φόρεμα μένοντας γυμνή μπροστά μου. αφού δεν φόραγε ούτε εσώρουχο . Για μαι στιγμή σάστισα στο θέαμα ,αλλά γρήγορα ένιωσα το σημείο ευαισθησίας μου να φουντώνει και να είναι έτοιμο να εκραγεί!


- είσαι τόσο μα τόσο όμορφη  και άρχισα να την φιλάω απεγνωσμένα . Το χέρι μου χάιδεψε όλο της το κορμί και έφτασε στην ευαίσθητη περιοχή της . Έβαλα το χέρι μου στην περιοχή της και την ένιωσα τόσο υγρή , που κάθε αντίστασή  που είχα  χάθηκε


- είσαι τόσο υγρή?


- μόνο για σένα , κάνε με δική σου 


Χωρίς να χάνω καθόλου καιρό κατέβασα το παντελόνι μου και το μποξεράκι μου και βρέθηκα και εγώ γυμνός μπροστά της.Δεν  άντεχα άλλο και έτσι μπήκα μέσα της στην αρχή σιγά σιγά ακουμπώντας τηνζεστή της σάρκα και έπειτα μπήκα όλο και πιο βαθιά μέσα της . Τα χέρια της είχαν γαντζωθεί πάνω μου ενώ ένιωθα παλμό και των δυο μας να επιταχύνεται !Μπαινόβγαινα μέσα της και ένιωθα τέτοια ζεστασιά αλλά και ο πόθος μου για αυτή μεγάλωνε !!Οι κινήσεις μας ήταν απόλυτα συγχρονισμένες, ταιριάζαμε τόσο πολύ και είχαμε τόσο ανάγκη ο ένας τον άλλον!Και ενώ οι κινήσεις μας επιταχύνθηκαν , φτάσαμε και οι δύο στην κορύφωση , βγάζοντας και οι δύο κραυγές. Προσπαθούσαμε και οι δύο να ξαναβρούμε την αναπνοή μας, ο ένας στην αγκαλιά του άλλου 


- μόνο μη μας άκουσε κανείς


- μην φοβάσαι είμαστε στον τελευταίο όροφο δεν μας ακούει κανείς και οι δύο γελάσαμε 


Απομακρύνθηκα από κοντά της και ντύθηκα . Το ίδιο έκανε και αυτή !


- δεν γίνεται όμως να συνεχίσουμε έτσι


- το ξέρω αλλά τι να κάνουμε αφού είμαστε ερωτευμένοι 


- ναι ξέρεις πόσο άβολα ένοιωσα μπροστά στην Τάνια?


-ε τότε ...


- ναι θα είναι πολύ καλύτερα 


- ότι πεις αν νομίζεις ότι είναι για καλό


- νομίζω ότι είναι το καλύτερο και για τους δυο μας 


- ωραία λοιπόν μόνο επαγγελματικά από εδώ και πέρα 


- μόνο , είπα και έφυγα


Αυτό που έκανα ήταν σκληρό για μένα όσο και για αυτήν . Αλλά δεν θα μπορούσα να ζήσω με ψέμματα , το μόνο που θα έπρεπε να κάνω είναι να συγκρατήσω τον πόθο μου για αυτήν την γυναίκα και όλα θα γίνονταν πιο εύκολα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου