Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

The secret..


Έντουαρτ

Η ανακάλυψη μου είχε δύο όψεις , την άσπρη και την μαύρη .. Από την μία έπρεπε να νιώθω χαρά που είμαι κοντά στα ίχνη της , από την άλλη όμως αυτό σήμαινε την καταδίκη μας .. Δεν ήξερα τι να κάνω , να κρύψω το στοιχείο και να καθυστερήσω την υπόθεση για να μπορέσω να βρω μια λύση να σώσω την ζωή την δική μου και του Έμμετ, ή να κάνω τεστ DNA  για να δω ποια είναι η δολοφόνος ??

Βρισκόμουν σε μεγάλο δίλημμα και δεν ήξερα τι να κάνω ..

-          Έντουαρτ τι κάνεις εκεί ? μου φώναξε ο Έμμετ ενώ ήμουν επάνω στην καρέκλα ..

-          Ε τίποτα νόμιζα ότι είδα κάτι αλλά έκανα λάθος .., είπα και κατέβηκα

-          Δεν πας καλά… μου είπε

-          Μωρέ μια χαρά πάω και θα το δεις πολύ σύντομα ..

-          Να σου χαλάσω εγώ χατίρι καμάρι μου ?.. για τρελούς ψάχνεις ..

Αφού τελειώσαμε με ότι έπρεπε να κάνω.., πήγα σπίτι μου για να σκεφτώ ακριβώς τις κινήσεις μου και να τις συντονίσω έτσι ώστε να μην με πάρει κανένας χαμπάρι..

Ξεκουράστηκα λιγάκι και αποφάσισα να πάω σε ένα φίλο μου, να με βοηθήσει ..
Αφού έφτασα , κοίταξα γύρω για αν να δω μήπως με παρακολουθεί κανένας και τότε είδα ένα μαύρο αυτοκίνητο να έχει σταθεί λίγο πιο κάτω  ..Αυτό που θα τους κάνω θα τον φυσάνε και δεν θα το κρυώνουν ..

Μπήκα μέσα , ανέβηκα στον δεύτερο όροφο και χτύπησα την πόρτα ..

-          Ναι ?

-          Στέφαν , ο Έντουαρτ είμαι .., είπα και μετά από λίγο εμφανίστηκε ο Στέφαν ..


-          Καλώς τον , είπε και με πήρε αγκαλιά ..

-          Τι κάνεις Στέφαν ? πως είσαι ?


-          Μια χαρά εσύ ?έχουμε τόσο καιρό να τα πούμε..

-          Ναι πάει καιρός , μια χαρά είμαι …


-          Πάντως για να έρθεις ως εδώ κάτι θα θέλεις από εμένα , σωστά?

-          Ακριβώς , θέλω μια τεράστια χάρη από εσένα ..


-          Ωχ θα πρέπει να ανησυχώ?

-          Και ναι και όχι ..


-          Για κάντο μου πιο λιανά ..

-          Θέλω να εξετάσεις αυτό .. είπα και του έδειξα το ύφασμα .. θέλω να δω ποιανού είναι αυτό το dna ?


-          Και γιατί δεν το κάνεις στην υπηρεσία σου ?

-          Είναι μεγάλη ιστορία και ο χρόνος μου είναι πολύ λίγος..


-          Καλά θα το κάνω ..

-          Χίλια ευχαριστώ, αλλά υπάρχει κάτι ακόμα που δεν σου τόνισα …


-          Θα έρθουν κάποιοι εδώ και θα θέλουν να μάθουν τι έκανα εδώ ?

-          Έντουαρτ σε κυνηγάνε ?


-          Περίπου αλλά εσύ δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα , απλά όταν έρθουν δείξε τους κάποιο άλλο δείγμα , από κάποιο νεκρό , έχεις ?

-          Έχω αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα ..


-          Κάποια άλλη στιγμή θα σου εξηγήσω , κάνε μόνο αυτό που σου είπα , είμαστε σύμφωνοι ?

-          Οκ όπως θες ..


-          Τα αποτελέσματα πότε θα τα έχεις έτοιμα?

-          Νομίζω σήμερα το βράδυ θα σου ‘έχω την απάντηση..


-          Ωραία θα περιμένω απάντηση και μην το πεις σε κανέναν , οκ ?

-          Οκ Έντουαρτ και να προσέχεις ..


-          Και εσύ , τα λέμε , του είπα και έφυγα ..

Όταν βγήκα έξω φόρεσα τα γυαλιά μου και γύρισα το κεφάλι μου και πρόσεξα ότι ήταν ακόμη εκεί ..Προχώρησα στο αυτοκίνητο μου και έφυγα , λίγο πιο πέρα σταμάτησα , περίεργος να δω τι θα κάνουν , και είδα από τον καθρέπτη να μπαίνουν μέσα στο κτίριο . βλέπω δεν έχασαν καθόλου χρόνο.

Έπειτα πήγα σπίτι απόλυτα ικανοποιημένος από τον εαυτό μου , ζέστανα λίγο φαγητό από αυτό που είχε μαγειρέψει η Μπέλλα , το οποίο ήταν τέλειο  και ένα ποτήρι κρασί . Κάθισα στον καναπέ και έβαλα να  δω μια ταινία  ,ώσπου μου ήρθε ένα μήνυμα …

« Χαμήλωσε τα φώτα , άναψε τα κεριά γύρω σου και βάλε το cd που σου έχω αφήσει πάνω στο στερεοφωνικό , κάθισε αναπαυτικά στον καναπέ και έρχομαι»

ΜΜ , κάτι καλό με περίμενε και δεν έχασα καθόλου χρόνο , έκανα ότι μου έγραφε η Μπέλλα στο μήνυμα και κάθισα στον καναπέ να την περιμένω ..


Κάποια στιγμή άκουσα την πόρτα να ανοίγει , και είδα μια καλλίγραμμη φιγούρα να έρχεται προς το μέρος μου περπατώντας με σταθερά βήματα , κάνοντας το πάτωμα να τρίζει από τις γόβες της , ώσπου έφτασε απέναντι μου.. Ήταν η Μπέλλα με ένα παλτό που έφτανε μέχρι τα γόνατα της , ψηλοτάκουνες γόβες, τα μαλλιά της ανέμελα κάτω και ένα βαθύ κόκκινο χρώμα στόλιζε τα χείλη της .Πήρε το ποτήρι με το κρασί , το έπινε ενώ με κοιτούσε στα μάτια .Έβγαλε το παλτό της και από κάτω φορούσε μια φούστα που έφτανε και αυτή μέχρι τα γόνατα και ένα πουκάμισο που κάλυπτε όμορφα το στήθος της . Ήρθε προς το μέρος μου , και μέσα από το στήθος της έβγαλε ένα μαντήλι και άρχισε να το περνάει αισθησιακά από το πρόσωπο μου τα, τα χέρια μου , ώσπου απομακρύνθηκε από κοντά μου παίρνοντας και το μαντήλι μαζί .. Έστριψε  την πλάτη προς εμένα , ενώ γύρισε το πρόσωπο της και με κοιτούσε με  ένα προκλητικό τρόπο. Άρχισε να ξεκουμπώνει το πουκάμισο της , κουνώντας αισθησιακά τους ώμους της . Άφησε το ρούχο να γλιστρήσει όχι όμως πολύ , το έπιασε, και γύρισε προς το μέρος μου και την είδα που το κρατούσε , καλύπτοντας το στήθος της. Ήθελε να με ξεκάνει σήμερα , το έβλεπα ….

Ξανακούνησε λίγο τους ώμους της , ώσπου άφησε το πουκάμισο να ανοίξει και να πέσει κάτω και αποκαλύφθηκε το στήθος της , το οποίο ήταν καλυμμένο με ένα προκλητικό μαύρο σουτιέν ..Ένιωθα τον ερεθισμό μου να φουντώνει και να σκληραίνει . Έπειτα ξαναγύρισε πλάτη και τούρλωσε τους υπέροχους γλουτούς της , και άρχισε να κατεβάζει το φερμουάρ της φούστα της με έναν αργό και βασανιστικό τρόπο , ώσπου το ξεκούμπωσε και την άφησε να πέσει κάτω , και βγήκε από αυτή  . Ένα μικροσκοπικό εσώρουχο έκανε την εμφάνιση του , ενώ από κάτω φορούσε κάλτσες μέχρι το γόνατο !! Θα με έστελνε στην κόλαση σήμερα , δεν εξηγείται διαφορετικά  !!

Σήκωσε το δεξί της πόδι και έβγαλε τη μία γόβα , το ίδιο έκανε και με την άλλη γόβα.. Ακούμπησε το ένα πόδι της στο χερούλι του καναπέ και άρχισε να βγάζει με ένα προκλητικό τρόπο και την ιδία διαδικασία έκανε και με το άλλο πόδι και έπειτα πέρασε την κάθε κάλτσα από πάνω μου όπως έκανε και με το μαντήλι ..

Ξαναγύρισε πλάτη και άρχισε με ένα αργό τρόπο να ξεκουμπώνει το σουτιέν, και γύρισε προς το μέρος μου . Με το ένα χέρι κρατούσε τον στηθόδεσμο και με το άλλο άρχισε να βγάζει το σουτιέν από κάτω .. Χωρίς να αφήνει τίποτα να αποκαλυφθεί άρχισε να αγγίζει και να χαϊδεύει τις ρώγες της στέλνοντας με εμένα στα ουράνια ..

Έβαλε το ένα χέρι της από την μια πλευρά του εσώρουχου της και το άλλο από την άλλη και άρχισε να το κατεβάζει προκλητικά και αισθησιακά, ενώ καθώς το κατέβαζε ,κατέβαινε και το σώμα της , ώσπου έβγαλε το εσώρουχο της εντελώς και έμεινε μπρόστα μου ολόγυμνη . Το θέαμα ήταν πολλών μεγατόνων, το καλλίγραμμο σώμα της Μπέλλας με έκανα να χάνω την λογική μου

Έκανε το γύρω από το καναπέ , ώσπου δεν κρατήθηκα καθόλου και την έπιασα και την έριξα στον καναπέ . Τα χέρια της τυλίχτηκαν γύρω από τον αφιένα μου και άρχισε να την φιλάω με έναν απαιτητικό τρόπο για να πάρω όσο περισσότερα μπορώ . Εκείνη είχε τυλίξει τα πόδια της γύρω από την μέση μου και με έφερνε όλο και πιο κοντά της . Μου έβγαλε την μπλούζα και με έσπρωξε προς τα πίσω..Μου έβγαλε και το παντελόνι και το εσώρουχο και έμεινα ολόγυμνος όπως ήταν και αυτή .. Ξάπλωσε επάνω μου και όλο της το κορμί ακούμπησε στο δικό μου , ενώ το ευαίσθητο σημείο της ήταν ακριβώς όπου την είχα ανάγκη ..Με φιλούσε και τριβόταν επάνω μου κάνοντας με νε θολώσω και συνάμα να σκληραίνω όλο και πιο πολύ   ..

Σηκώθηκε και με μια απότομη κίνηση μπήκα μέσα της .Η αίσθηση ήταν μαγευτική , ήταν τόσο υγρή, που δεν μπορούσα με τίποτα να  της αντισταθώ . Κουνιόταν ενώ τα χέρια της ήταν στερεωμένα ακριβώς στην μέση μου .Οι κινήσεις γίνονταν όλο και πιο γρήγορες, όλο και πιο αισθησιακές , κάνοντας το στήθος της να πάλλεται πάνω κάτω καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο το οπτικό μου πεδίο . Οι ωθήσεις γίνονταν όλο και πιο γρήγορες ενώ φτάναμε στο τέλος … Όταν πια φτάσαμε στο τέλος , βγάλαμε και οι δύο κραυγές και η Μπέλλα έπεσε πάνω μου … Αφού άφησε ένα φιλί στο στήθος μου σήκωσε το κεφάλι της για να με δει …

-          Σου άρεσε ?

-          Δεν έχω ξανανιώσει πιο όμορφα στην ζωή μου..


-          Χαίρομαι , είπε κα μου έδωσε ένα φιλί .., ενώ κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό μου , πρέπει λογικά να ήταν ο Στέφαν ..

-          Αγάπη μου πρέπει να το σηκώσω ..


-          Κανένα πρόβλημα αγάπη μου , είπε η Μπέλλα και σηκώθηκε από πάνω μου .. πάω να κάνω ένα μπανάκι ..

-          Οκ, είπα και έφυγε ..Αμέσως σηκώθηκα και σήκωσα το κινητό..


-          Ναι ?

-          Έλα Έντουαρτ , ο Στέφαν είμαι ..


-          Ναι Στέφαν πες μου ..

-          Λοιπόν βρήκα ποιανού είναι το dna ..


-          Και ?

-          Το όνομα της κοπέλας είναι Ιζαμπέλλα Μαρί Σουάν ..


-          Πως την λένε ??????????





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου