Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

The secret


Έντουαρτ

Η ζωή μου πια είχε αποκτήσει νόημα . Η γυναίκα της ζωής μου ήταν κοντά μου και αυτό μου έδινε την μεγαλύτερη ευτυχία .. Δεν της ζήτησα ποτέ να μου εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο , έφυγε . Αυτό με ένοιαζε στην αρχή αλλά από την στιγμή που γύρισε , δεν ενδιαφερόμουν για τίποτα άλλο . Πολλές φορές προσπάθησε να μου εξηγήσει αλλά δεν την άφηνα , ήταν μια κρίση πάει και πέρασε . Κάθε μέρα σχεδόν ήμασταν μαζί, πηγαίναμε σινεμά, θέατρο , για φαγητό αλλά τις περισσότερες ώρες , τις περνούσαμε στο σπίτι , ασχολούμενοι με πιο ενδιαφέροντα πράγματα …

Όσο αφορά την υπόθεση με την black cat, κυλούσε αρκετά αργά , δεν μπορούσαμε να ανακαλύψουμε και πολλά πράγματα  , γιατί έκανε τόσο καλά την δουλειά της που δεν άφηνε ίχνος πίσω της . Θα πρέπει να παραδεχτώ , πως δεν είμαι μια απλή δολοφόνος , είναι σαν να απαλλάσσει  την χώρα από καθάρματα , που κανονικά η αστυνομία έπρεπε να τους είχε πιάσει ..

-          Ε που χάθηκες , αγάπη μου ?, μου είπε η Μπέλλα και με σκούντηξε ..

-          Ωω συγνώμη αγάπη μου , απλά σκεφτόμουν ..

-          Πάλι για την δουλειά ?

-          Περίπου ..

-          Αμάν αυτή η Black cat σου έχει πάρει τα μυαλά , θα πρέπει να ζηλεύω ?

-          Μμ οπωσδήποτε και της έδωσα ένα τρυφερό φιλί..

-          Και τι σκεφτόσουν ακριβώς ?

-          Μην γελάσεις , όμως ..

-          Σου το υπόσχομαι ..

-          Δεν είναι σαν να κάνει κοινωνικό έργο ?

-          Έλα μου ?

-          Αν το σκεφτείς λογικά , απαλλάσσει και την κοινωνία από αυτά τα καθάρματα αλλά και γλυτώνει την αστυνομία από κόπο..

-          Καλά αυτό μόνο εσύ θα μπορούσες να το σκεφτείς ..

-          Ίσως αλλά αν κοιτάξεις τον συλλογισμό μου προσεχτικά , δεν έχω και εντελώς άδικο..

-          Ότι πεις εσύ αγάπη μου και μου έδωσε ένα φιλί ..

-          Με κοροϊδεύεις ?ε ?, είπα και άρχισα να την γαργαλώ ..

-          Μη , Έντουαρτ , μη .. είπε και τότε χτύπησε το κουδούνι της ..

-          Πάω να ανοίξω , αν και δεν  περιμένω κάποιον.. είπε και έφυγε από κοντά μου και άνοιξε την πόρτα ..

Την είδα να γουρλώνει τα μάτια της , να αλλάζει το ένα χρώμα πάνω στο άλλο, και μετά από κανένα λεπτό να έρχεται στο φυσιολογικό της ..

-          Τζάσπερ ?, είπε ενώ η φωνή της ήταν εξαγριωμένη ..

-          Αδερφούλα ?ακούστηκε από το βάθος ..

-          Καλά πώς ήρθες εδώ ? πως και σε αφήσανε ?

-          Καλά αντί να χαίρεσαι που είμαι εδώ , εσύ θυμώνεις ?

-          Τζάσπερ τι θέλεις εδώ ?μήπως δραπέτευσες ?Μόλις το άκουσα αυτό , αυτόματα σηκώθηκα και πήγα λίγο πιο κοντά χωρίς όμως να με καταλάβει κάποιος…

-          Με έχεις για τέτοιο άνθρωπο , αδερφούλα ?

-          Ναι σε έχω …

-          Κακώς , απλά έδειξα καλή διαγωγή και με αφήσανε ..


-          Ωραία και εγώ τι θες να κάνω ?

-          Να με φιλοξενήσεις ..

-          Θα αστειεύεσαι βέβαια..

-          Καθόλου , μα που να πάω ο κακομοίρης ?

-          Σε κανένα στάβλο με γουρούνια , είναι το κατάλληλο μέρος για σένα ..

-          Μα καλά για εκεί με έχεις ?

-          Σωστά προσβάλλω και τα γουρούνια ..

-          Καλά καλά λέγε εσύ ..

-          Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνεις εδώ, θα σε δει και η Άλις ..

-          Αχ ναι που είναι το κοριτσάκι μου ?

-          Δουλεύει αχαΐρευτε , αλλά η λέξη αυτή είναι άγνωστη για σένα ..

-           Με αδικείς ..

-          Φύγε από εδώ πριν σε διώξω με τις κλοτσιές ..

-          Αδερφούλα , δεν σε παίρνει να με απειλείς εμένα …

-          Κόφτο ..

-          Τι έγινε αδερφούλα ? τα κάναμε επάνω μας ?

-          Αντε και στο διάολο αδερφούλη ..

-          Μπα τι λεξιλόγιο είναι αυτό αδερφούλα ? αυτά σου μαθαίνει ο μπάτσος σου ?

-          Που ξέρεις εσύ , εγώ με ποιον τα έχω ?

-          Φροντίζω να μαθαίνω ..πολύ καλή επιλογή πάντως , εσύ με μπάτσο , νόμιζα ότι τους μισούσες .


 Από την συζήτηση τους , μπορούσες άνετα να καταλάβεις ότι μισεί ο ένας τον άλλο , και ο αδερφός της ήταν στην φυλακή . Από ότι φαίνεται δεν είναι και από τα καλύτερα παιδιά . Ξαναπήγα στην θέση μου και ίσως ήταν η ώρα να επέμβω για να δω κατά πόσο θα κάνει αίσθηση ο μπάτσος ..

-          Αγάπη μου όλα καλά ?

-          Ναι ναι όλα καλά ένας πλασιέ είναι θα φύγει .., μου έλεγε ψέματα δεν ήθελε να μάθω την αλήθεια, αλλά οι φωνές τους είναι αρκετά δυνατές για να καταλάβω τι λένε..

-          Εδώ είναι το μπατσόνι σου ?

-          Να μην σε ενδιαφέρει , φύγε τώρα ..

-          Να μην γνωρίσω τον μπάτσο σου ?, είπε και πρέπει να μπήκε μέσα , γιατί άκουσα ένα άουτς από την Μπέλλα , πρέπει να την έσπρωξε για να μπει.

Δεν σηκώθηκα από την θέση μου περίμενα να μου απευθύνει εκείνος τον λόγο. Λίγο μετά ένοιωσα και άλλα βήματα από πίσω ερχόταν η Μπέλλα ..

-          Έντουαρτ ?

-          Ναι ? , είπα χωρίς καν να κουνηθώ από την θέση μου

-          Να σου συστήσω τον αδερφό μου , είπε και σηκώθηκα από την θέση μου και μόλις γύρισα το θέαμα που έβλεπα με έκανε να συστήσω .


.Μόλις με είδε γούρλωσε τα μάτια , αλλά αυτόματα ένα ειρωνικό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του ..Νόμιζε ότι με είχε στο χέρι αλλά δεν θα του έκανα το χατίρι .. Πήγα κοντά του χωρίς να χάσω την ψυχραιμία μου και του έτεινα το χέρι ..

-          Χαίρω πολύ Έντουαρτ Κάλλεν ..

-          Πως σας λένε ? δεν άκουσα καλά .. σωστά αυτός ήξερε το πραγματικό μου όνομα , αλλά δεν θα τον άφηνα να με αποκαλύψει μπροστά στην Μπέλλα ..

-          Έντουαρτ Κάλλεν , του είπα ένα τόνο πιο δυνατά ..

-          Μάλιστα , Τζάσπερ Σουάν , μου είπε και μου έδωσε το χέρι του ..

-          Χαίρω πολύ και του έσφιξα το χέρι για να του δώσω σήμα ότι αν μιλήσει χάθηκε ..

-          Και εγώ, είπε . Ήταν τόσο καλός ηθοποιός που άνετα του έσπαγα τα μούτρα ..

-          Λοιπόν αφού χαιρετηθήκατε , δεν φεύγεις Τζασπερ ?

-          Μα γιατί να φύγει τώρα που γνωριστήκαμε .?. είπα προσποιητά ..

-          Έχει δουλειά , Έντουαρτ ..

-          Αδερφούλα δεν έχω καμιά δουλειά , άσε να γνωρίσω ..

-          Το μπάτσο .. είπα για να καταλάβουν και οι δύο ότι άκουγα την συζήτηση  τους..

-          Έντουαρτ , είπε η Μπέλλα ..

-          Ω μην φοβάσαι δεν ντρέπομαι για την δουλειά μου ..

-          Για άλλα πράγματα Έντουαρτ ?, είπε ο Τζάσπερ

-          Θα έπρεπε ? του είπα ενώ σήκωσα το ένα φρύδι προς τα πάνω ..

-          Ο καθένας φοβάται για κάτι εσύ , όχι ?

-          Α έχεις την συνείδηση σου καθαρή και ξέρεις ότι έχεις κάνει το σωστό , εσύ Τζάσπερ φοβάσαι για κάτι ?

-          Θα έπρεπε ?

-          Δικό σου πρόβλημα ..του είπα και του χαμογέλασα .
.
-          Βρε παιδιά τι συζήτηση είναι αυτή ? γνωρίζεστε από κάπου ?

-          Μπα εμείς οι δυο από πού ?



-          Ναι ναι που να γνωριζόμαστε …, συμφώνησε ο Τζάσπερ ..

-          Λοιπόν πάω να πιω λίγο νερό και θα έρθω , είπε η Μπέλλα .. θέλετε κάτι ..

-          Όχι είπαμε αυτόματα ..

-          Καλά, είπε και έφυγε …

-           Έντουαρτ Κάλλεν ?για κοίτα ο «ψηλός» όνομα και δουλειά που οικονόμησε.. , είπε και γυρνούσε γύρω από εμένα .. 

Εγώ του χαμογέλασα και αυτόματα τον έπιασα από τον γιακά και τον έστησα στον τοίχο ..

-          Άκου προσεχτικά αν θες να τα έχουμε καλά .. το όνομα «ψηλός» ή Άντονι Μέισεν κομμένα ..δεν σε ξέρω , δεν με ξέρεις , κατανοητό ?

-          Μπα γιατί τι μπορείς να μου κάνεις ?

-          θα σε στείλω στην στενή για τουλάχιστον 100 χρόνια , κατανοητό πουλάκι μου ?

-          μπα και εγώ θα σε προδώσω στην αστυνομία , θα πω για το παρελθόν σου ..

-          δεν μπορείς να με απειλήσεις είμαι φυλαγμένος από παντού , ενώ εσύ όχι, κατανοητό ?

-          κατανοητό , είπε και τον άφησα .., ενώ ερχόταν η Μπέλλα ..

-          αγάπη μου με πήραν από την υπηρεσία πρέπει να φύγω  ..

-          οκ θα τα πούμε το βράδυ?

-          Ναι αμέ έλα από το σπίτι μου..

-          Οκ , και δώσαμε ένα τρυφερό φιλί , έφυγα χωρίς καν να χαιρετήσω τον Τζάσπερ ..

Τι ήταν πάλι όλο αυτό ? Να προσπαθείς να ξεφύγεις από το παρελθόν σου και το ίδιο το παρελθόν με βρίσκει και που? μέσα στο σπίτι της αγαπημένης μου .. Πήρα τηλέφωνο τον Έμμετ ..

-          Έλα Έμμετ..

-          Έλα βρε τι έγινε? Ακούγεσαι κάπως ?

-          Πρέπει να μιλήσουμε τώρα , πρέπει να μιλήσω σε κάποιον  ..

-          Καλά σε κανα μισάωρο , στο γνωστό καφέ ..

-          Οκ τα λέμε .., είπαμε και το κλείσαμε ..

Δεν χρειάστηκε πολύ μέσα σε λίγα λεπτά , είχα φτάσει ήδη στο καφέ και αφού παρήγγειλα ένα καφέ κάθισα και περίμενα τον Έμμετ ..Μετά από λίγο , ήρθε και αφού παρήγγειλε ήρθε και κάθισε ..

-          Τι έγινε ?τι έπαθες ?

-          Το παρελθόν μου ήρθε και με βρήκε ..

-          Τι εννοείς , είπα ενώ ήρθε η σερβιτόρα με το καφέ ..

-          Σας ευχαριστώ , είπε ο Έμμετ και έφυγε ..

-          Ο αδερφός της Μπέλλας , είναι ο Τζάσπερ Σουάν ..

-          Ποιος αυτός που είναι μπλεγμένος σε μια συμμορία που κλέβει και σκοτώνει ?

-          Ακριβώς, ε στην ίδια συμμορία ήμουν και εγώ παλιά ..

-          Πλάκα κάνεις ? εσύ και αυτός μαζί ?

-          Ακριβώς …

-          Ωχ και η Μπέλλα το ξέρει ?

-          Είσαι τρελός , να της πω τι?

-          Ο άλλος θα της το πει ?

-          Τον απείλησα να μην το κάνει ..

-          Με ποιο επιχείρημα ?

- ότι θα τον κλείσω στην φυλακή ..

-          Μα εκεί ήταν … αλλά και πάλι μπορεί να αποκαλύψει για σένα ..

-          Του είπα ότι είμαι φυλαγμένος από παντού ..

-          Και καμάρι μου είσαι ?

-          Πως ? από παντού , μην το συζητάς ..

-          Αμάν βρε παιδί μου πάντα μπλεγμένος , πως τα καταφέρνεις ?

-          Είναι η καλή μου η τύχη ..

-          Και στην Μπέλλα θα το πεις ?

-          Ναι αμέ πως .. θα της πω Μπέλλα μου , δεν με λένε Έντουαρτ Κάλλεν , αλλά έτσι λένε τον δίδυμο αδερφό μου , που τον είχε υιοθετήσει μια άλλη οικογένεια . Αλλά πέθανε σε ένα τροχαίο αυτός και η οικογένεια του , έκλεψα την  ταυτότητα του , έχοντας πάντα καλύψει τα στοιχεία του. Το κανονικό μου όνομα είναι Άντονυ Μέισεν , ο πατέρας μου νταβατζής και η μητέρα μου πουτάνα πρώτης πολυτελείας . Εγώ έμπλεξα σε μια συμμορία και αφού σκότωσα και εγώ έναν , αποφάσισα να φύγω από την συμμορία και να γίνω μπάτσος . Με τον αδερφό σου γνωριζόμαστε ήμασταν στην ίδιο συμμορία αλλά εγώ ήμουν λίγο πιο κάτω από αυτόν ..πως σου φαίνεται θα της αρέσει ?

-          Μπα δεν νομίζω ..

-          Και τώρα μου λες τι κάνω ?

-          Προς το παρόν το αφήνεις και κάτι θα σκεφτούμε , απλά προσπάθησε να ελέγχεις τον αδερφό της..

-          Αυτό εννοείτε ..Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΚΟΛΑΣΗ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου