Κυριακή 7 Αυγούστου 2011


Έντουαρτ ..

Μόλις την είδα στην πόρτα να στέκεται , ήθελα να ψάξω γύρω μου μήπως κάποιος μου έκανε πλάκα.. Η Μπέλλα μπροστά στην πόρτα μου ..

-          Πλάκα μου κάνεις έτσι ?

-          Γιατί να σου κάνω πλάκα ?

-          Μα εσύ στην πόρτα μου ..?

-          Να θα ήθελα να μιλήσουμε , μήπως και καταφέρουμε να κάνουμε μια νέα αρχή ..

-          Ε τώρα είναι που πιστεύω ακράδαντα ότι μου κάνεις πλάκα ..

-          Αμάν βρε Έντουαρτ , ήρθα να μιλήσουμε και εσύ νομίζεις ότι σου κάνω πλάκα , είπε και πήγε να φύγει ..

-          Κάτσε κάτσε , συγνώμη απλά μου ήρθε ξαφνικά , έλα πέρασε .. , είπα και μπήκε μέσα στο δωμάτιο .. Η Μπέλλα με κοιτούσε με ένα ανεξιχνίαστο ύφος και τα μαγουλά της είχαν πάρει ένα κόκκινο χρώμα , τότε θυμήθηκα ότι είχα ξεκούμπωτο το πουκάμισο αλλά και το παντελόνι , ευτυχώς που δεν είχε πέσει..

-          Μισό λεπτό , είπα και πήγα στο μπάνιο  .. Συμμαζεύτηκα λιγάκι και βγήκα έξω ..

-          Συγνώμη για την εμφάνιση μου πριν ..

-          Ε εντάξει στο δωμάτιο σου ήσουν ..

-          Λοιπόν μου είπες ότι ήθελες να μιλήσουμε ..

-          Ναι να σκέφτηκα αυτά μου είπες και είδες δίκιο το τελευταίο καιρό ήμουν κάπως απότομη και ξεσπούσα τα νεύρα μου στους άλλους..

-          Πάλι καλά που το κατάλαβες ..

-          Ναι και έλεγα αν ήθελες και εσύ να έρθουμε πιο κοντά ..

-          Δηλαδή ?

-          Να γνωριστούμε καλύτερα, στην τελική τον γάμο δεν μπορούμε να τον αποφύγουμε , θα πρέπει να γνωριστούμε καλύτερα ..

-          Μάλιστα ..

-          Τι λες ? άλλωστε έχουμε κάνει κακή αρχή..

-          Οκ καινούρια αρχή . είπα και της έδωσα το χέρι μου ..

-          Καινούρια αρχή .. , είπε και έδωσε το χέρι της ..

Εδώ και μια εβδομάδα ζω το όνειρο θα μπορούσα να πω .. Έχουμε γυρίσει ολόκληρη την Ελβετία  , είπαμε να αφήσουμε τις δουλειές λιγάκι πίσω και να αφοσιωθούμε έτσι στο να γνωριστούμε κάπως καλύτερα .. Μιλούσαμε , βγάζαμε φωτογραφίες , γελούσαμε .. Γνώρισα μια άλλη Μπέλλα , μια κοπέλα που δεν γνώριζα , μια κοπέλα που δεν άφηνε να δείξει τον κανονικό της εαυτό , μια κοπέλα που δεν επέτρεπα εγώ με την συμπεριφορά μου να δείξει αυτό που πραγματικά είναι .. Είναι τόσο γλυκιά , τόσο καλή , τόσο έξυπνη και πολλές φορές ένα μικρό παιδάκι .. Ειλικρινά νιώθω τόσο τυχερός που την έχω δίπλα μου.. Πιστεύω και εκείνη να έχει την ίδια άποψη … Δεν έχουμε φιληθεί , απλά περπατάμε χεράκι χεράκι , τίποτα παραπάνω .. Είπαμε μέχρι να γνωριστούμε καλύτερα να το αφήσουμε πίσω ..

Σήμερα ήταν η τελευταία μας μέρα στην Ελβετία και είπα να της ετοιμάσω ένα ρομαντικό δείπνο  για τους δυο μας  που θα γινόταν στο εστιατόριο του ξενοδοχείου μας .. Έκανα τις κατάλληλες προετοιμασίες για  να είναι όλα άψογα το βράδυ .. Της είχα πάρει και μια όμορφη τουαλέτα , μόνο που αυτή την φορά την πήρα στο δικό μου αγαπημένο χρώμα , το μπλε .. Πιστεύω να της αρέσει ..
Ετοιμάστηκα και εγώ φόρεσα ένα κοστούμι στο χρώμα του πάγου και κατέβηκα κάτω .. Κάθισα στο τραπέζι μας και περίμενα την Μπέλλα .. Και εκεί που καθόμουν μια οπτασία εμφανίστηκε μπροστά μου , ντυμένη στα μπλε με τα υπέροχα καστανά, μακριά μαλλιά της να καλύπτουν τους ώμους της , ελαφρά βαμμένη όπως πάντα ..

-          Δεν άργησα ..? μου είπε και μου χαμογέλασε ..

-          Καθόλου , είπα και σηκώθηκα , της τράβηξα την καρέκλα να καθίσει  και κάθισα έπειτα και στην δική μου ..

-          Είσαι πολύ όμορφη , σου πηγαίνει το μπλε …

-          Σε ευχαριστώ πολύ , να φανταστώ το μπλε είναι το αγαπημένο σου  χρώμα ?

-          Ναι αλλά από πού το συμπέρανες αυτό?

-          Έχεις πολλά μπλε πουκάμισα , και στο γραφείο σου έχεις κάποιες πινελιές μπλε και μου έστειλες και αυτή την τουαλέτα στο χρώμα του μπλε ..

-          Είσαι πολύ παρατηρητική ..

-          Ναι όντως , μου το έχουν ξαναπεί αυτό .., είπε ενώ ήρθε ο σερβιτόρος να παραγγείλουμε ..

-          Καλησπέρα σας , αποφασίσατε τι θα παραγγείλετε ..?

-          Εγώ θα πάρω το νούμερο 42 ..

-          Εγώ το νούμερο 45 ..

-          Και τι θα πιείτε παρακαλώ ..?

-          Το καλύτερο κρασί σας ..

-          Όπως επιθυμείτε ..

-          Γλυκό θα θέλατε ..

-          Εγώ όχι αν ήθελε η κυρία ..

-          Όχι σας ευχαριστώ πολύ..

-          Ωραία , σας ευχαριστώ πολύ.., είπε και έφυγε ..

-          Μάλλον απογοητεύτηκε που δεν παραγγείλαμε γλυκό , είπα ..

-          Μάλλον τον είδες τον μορφασμό του , είπε και γελάσαμε και οι δύο ..

-          Λοιπόν ως προς τι όλη αυτή η επισημότητα ?

-          Ε είναι η τελευταία μας βραδιά εδώ και είπα να είναι κάπως ρομαντικά και επίσημα .., δεν σου αρέσει ..?

-          Όχι είναι πολύ όμορφα..

-          Χαίρομαι που σου αρέσει .. , ενώ ήρθε ο σερβιτόρος να δοκιμάσω το κρασί ..

-          Επιτρέψετε μου , είπε και έβαλε σε ένα ποτήρι λίγο κρασί .. Το μύρισα και έπειτα ήπια μια γουλιά ..

-          Εξαιρετικό .., είπα και τότε μας σέρβιρε κρασί και στους δυο και έφυγε ..

-          Είμαστε τόσο καιρό εδώ και δεν μου έχεις πολλά πράγματα για τον εαυτό σου ..

-          Έτυχε αλλά η ζωή μου δεν είναι ενδιαφέρον .. είπα και προσπαθούσα να αποφύγω αυτή την συζήτησα μιας και κάθε  φορά που θυμάμαι  την μητέρα μου , νιώθω τόσο καταβεβλημένος..

-          Όπως θες , αν δεν θες να μου πεις .., είπε και ήπιε μια γουλιά από το κρασί .. όντως εξαιρετικό , είπε και μου χαμογέλασε ..

-          Ζούσα μαζί με την μητέρα μου , την οποία λάτρευα πραγματικά .. ο πατέρας μου πάντα έλειπε .. Μετά αρρώστησε η μητέρα μου και την έχασα .. Ο πατέρας μου ούτε που ενδιαφέρθηκε για αυτήν πάλι καλά που ήρθε στην κηδεία της .. Από τότε έμεινα μόνος μου , μόνο ο κύριος Μάνος ερχόταν και με έβλεπε μόνο ..

-          Λυπάμαι πολύ για την μητέρα σου ..

-          Ω πέρασε τώρα ..

-          Ο πατέρας σου .. ?

-          Ο πατέρας μου , μου έστελνε χρήματα και μόνο εντολές ..

-          Δηλαδή ?

-          Να σπουδάσω οικονομικά και να αναλάβω την εταιρεία ..

-          Ναι αλλά εσύ δεν την ανέλαβες ..

-          Όχι δεν ήθελα , απλά σπούδασα οικονομικά για να του κάνω το χατίρι , γιατί μπορεί να μου έκανε ότι έκανε αλλά τον αγαπώ ..

-          Λογικό είναι .. , και μόλις βρήκα τι κοινό έχουμε εμείς οι δύο ..

-          Για πε..

-          Έχουμε αδιάφορους γονείς , εσένα μόνο ο ένας και εμένα και οι δύο ..

-          Σωστά αλλά μακάρι να ζούσε η μητέρα μου κι ας ήταν αδιάφορη .. , είπα και ένιωσα να πνίγομαι ..

-          Έλα λοιπόν ας αλλάξουμε συζήτηση .. ας πούμε κάτι πιο ευχάριστο , είπε και μου χαμογέλασε , ενώ ήρθε το φαγητό ..

-          Καλή σας ‘όρεξη ..

-          Σας ευχαριστούμε πολύ ,είπα και έφυγε..

-          Έλα να κάνουμε μια πρόποση .., είπα

-          Στην καινούρια αρχή .., είπε και σήκωσε το ποτήρι της ..

-          Στην καινούρια αρχή .., είπα και εγώ και τσουγκρίσαμε .. Μετά από λίγο ξεκινήσαμε να τρώμε ..

-          Έντουαρτ να σου κάνω μια ερώτηση ?

-          Πες μου ..

-          Έχεις όνειρα ?

-          Όνειρα ?

-          Ναι όλοι μας έχουμε , το δικό μου ήταν για παράδειγμα να σπουδάσω , το δικό σου ..?

-          Να φύγω ..

-          Να φύγεις ?

-          Ναι θέλω να ταξιδέψω , να φύγω μακριά ..

-          Με καράβι …, όπως ο πατέρας σου ?

-          Με καράβι , με τραίνο , με αεροπλάνο , με οτιδήποτε …

-          Και γιατί δεν το πραγματοποίησες ..?

-          Γιατί κάποια όνειρα Μπέλλα δεν πραγματοποιούνται ..

-          Σε αυτό δεν έχεις άδικο ..

-          Έτσι το ξέγραψα αμέσως το όνειρο μου  και ακολούθησα την πραγματικότητα ..

-          Μάλιστα ..

-          Αλήθεια δεν μου έχεις πει γιατί το μωβ είναι το αγαπημένο σου χρώμα?

-          Γιατί μου θυμίζει την γιαγιά μου , εκείνη με μεγάλωσε σχεδόν μέχρι κάποια ηλικία , αλλά δυστυχώς την έχασα..

-          Λυπάμαι ..

-          Ω εντάξει πάνε χρόνια , εσένα γιατί είναι το μπλε το αγαπημένο σου ?

-          Γιατί το πρώτο πράγμα που έκανα μετά το θάνατο της μητέρας μου , ήταν  να ανοίξω το παράθυρο που ήταν για μέρες κλειστό και είδα το μπλε του ουρανού  , από εκείνη την ημέρα βλέπω καθημερινά   τον ουρανό και σκέφτομαι ότι εκεί πάνω είναι η μητέρα  μου και ξέρω ότι θα είναι πάντα δίπλα μου ..

-          Τελικά Έντουαρτ Κάλλεν δεν είσαι και τόσο καθίκι όσο θέλεις να φαίνεσαι ..

-          Αυτό να φανταστώ είναι φιλοφρόνηση?

-          Και βέβαια .., αλλά δεν μπορώ να καταλάβω , εδώ και μια εβδομάδα  βλέπω έναν άλλον άνθρωπο πιο  χαρούμενο , πιο γλυκό , πιο ανθρώπινο , στην Αθήνα γιατί είσαι τόσο σκληρός ?

-          Με κάνει η δουλειά .. , να της έλεγα τι ? Ότι με βάζει ο Καπετάνιος για να δει πόσο αντέχεις ?

-          Θα προσπαθήσουμε από εδώ και πέρα. Η δουλειά αντί να σε κάνει αγχώδη και σκληρό , να σε κάνει να ηρεμείς ..

-          Δύσκολο να το πετύχουμε αυτό αλλά θα προσπαθήσουμε .. είπα και γελάσαμε και οι δύο ..

Η ώρα πέρασε ευχάριστα ,μιλήσαμε για διάφορα  πράγματα , γελάσαμε και σιγά σιγά ανεβήκαμε στα δωμάτια μας .. Φτάσαμε έξω από το δωμάτιο της , υπήρχε αμηχανία ..

-          Λοιπόν πέρασα πολύ όμορφα σήμερα , είπε ..

-          Και εγώ , ήταν όμορφα να το επαναλάβουμε και στην Αθήνα ..

-          Αυτό είναι σίγουρο , άλλωστε τι ζευγάρι είμαστε ?, είπε και γελάσαμε αδρά ..

-          Έλα μου ντε , καλό βράδυ και θα τα πούμε αύριο …

-          Καλό βράδυ .. μου είπε και πήγα  να φύγω ..

-          Μπέλλα .., είπα και γύρισα να την δω ..

-          Τι είναι ?.., είπε και την πλησίασα..Της έβαλα τα χέρια μου δεξιά και αριστερά από το πρόσωπο της ..

-          Θα ήθελα να σε φιλήσω αλλά αυτή την φορά με την δική σου συγκατάθεση , αυτή την φορά σωστά ..Τότε εκείνη ήρθε κοντά μου και ακούμπησε τα χείλη της πάνω στα δικά μου .. Τα χείλη μας ήταν απόλυτα συγχρονισμένα κινιόντουσαν ταυτόχρονα.. Το φιλί μας έγινε πιο βαθύ, αν συνεχίζαμε έτσι , δεν ξέρω πώς θα καταλήγαμε .. Απομακρύνθηκα από κοντά της για να πάρουμε μια ανάσα ..

-          Καληνύχτα Μπέλλα μου , της είπα και αφού της έδωσα ένα ακόμα φιλί , πήγα στο δωμάτιο μου ..


 Ένιωθα τόσο όμορφα , με φίλησε και αυτή την φορά το ήθελε και εκείνη .. Αχ ένιωθα ότι πετάω ολόκληρος .. Άνοιξα το παράθυρο  και ο κρύος αέρας με χτύπησε για τα καλά .. Κοίταξα τον ουρανό ο οποίος ήταν γεμάτος αστέρια ..

-          Αχ μητέρα , είμαι τόσο ερωτευμένος , νιώθω τόσο ευτυχισμένος , ας κρατήσει η ευτυχία μου .. σε παρακαλώ .. Σε αγαπώ τόσο πολύ , είπα και αφού στάθηκα για λίγο να κοιτώ τον ουρανό , μπήκα μέσα ..

Η επόμενη μέρα , ξημέρωσε με ένα χαμόγελο στα χείλη .. Θα έπρεπε να τακτοποιήσουμε κάποιες τελευταίες εκκρεμότητες , και έπειτα το απόγευμα θα φεύγαμε , θα φτάναμε Αθήνα το βράδυ ..
Ντύθηκα , πλύθηκα  , έφτιαξα την βαλίτσα μου και πήγα να πάρω την Μπέλλα για να πάμε στην τράπεζα ….Χτύπησα τη πόρτα της ..

-          Μισό λεπτό , έρχομαι .. , ακούστηκε η φωνή της Μπέλλας ..Μετά από λίγο άνοιξε ..

-          Καλημέρα , είπε και μου έδωσε ένα φιλί ..Μπορώ να πω ότι με έπιασε απροετοίμαστο και δεν περίμενα αυτή την αντίδραση , περίμενα μια αμηχανία ..

-          Καλημέρα ..

-          Μισό λεπτό να πάρω την τσάντα μου και φεύγουμε Έτσι οι επόμενες ώρες , πέρασαν μέσα στην δουλειά και με μια μεγάλη οικειότητα από την Μπέλλα.. Φυσικά και δεν με χαλούσε καθόλου  , αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν τρόμαζε ..Το απόγευμα πήραμε το αεροπλάνο και έπειτα από ώρες , φτάσαμε στην Αθήνα .. Για να πω την αλήθεια , δεν ήθελα να τελειώσει αυτό το ταξίδι , ήταν οι καλύτερες μέρες της ζωής μου .. Πήραμε ταξί και φτάσαμε στο σπίτι της Μπέλλας ..

-          Κάτσε να σε βοηθήσω με την βαλίτσα , είπα και την βοήθησα ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ .. , μου είπε ..

-          Τίποτα άντε καλό βράδυ και καλή ξεκούραση .. ..

-          Έντουαρτ..?

-          Ναι ?

-          Να έλεγα μήπως θα ήθελες να μείνεις εδώ ?Μόλις το άκουσα μούδιασα ολόκληρος , μα καλά τι είχε στο μυαλό της ?

-          Εγώ στο σπίτι σου ?

-          Να επειδή είναι βράδυ και για να μην ταλαιπωρηθείς άλλο , αν θες βέβαια ..Το σκέφτηκα λιγάκι .. Εγώ με την Μπέλλα στον ίδιο χώρο , όλοι να κοιμούνται , ο Καπετάνιος να λείπει , δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα ..

-          Εντάξει , άλλωστε μια ώρα διαδρομή θα με εξαντλήσει ακόμα περισσότερο ..

-          Οκ πήγαινε να φέρεις την βαλίτσα σου για να δούμε που θα κοιμηθείς..

-          Οκ , είπα και αφού βγήκα έξω , πήρα την βαλίτσα μου , πλήρωσα και μπήκα μέσα στο σπίτι .. Η Μπέλλα όμως άφαντη ..

-          Μπέλλα, φώναξα , αλλά όχι δυνατά για να μην ξυπνήσω κάποιον ..

-          Εδώ πάνω , είπε και τότε πήρα την βαλίτσα μου και την ανέβασα επάνω ..

-          Λοιπόν που θα κοιμηθώ ..? είπα και της χαμογέλασα ..

-          Στο βάθος είναι ο ξενώνας .. , θα βολευτείς , είναι αρκετά μεγάλος ..

-          Ωραία καλό βράδυ και ευχαριστώ ..

-          Τίποτα καλό βράδυ ,είπε και μπήκε στο δωμάτιο της ..Μπήκα και εγώ στο δικό μου και κάθισα λιγάκι στο κρεβάτι .. Προσπάθησα να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου , μα καλά τι σκεφτόμουν πριν? Εντάξει διαχυτικότητα η Μπέλλα αλλά είπαμε .. Άνοιξα την βαλίτσα μου , φόρεσα μια φόρμα από κάτω , ήμουν συνηθισμένος να μην κοιμάμαι με τίποτα άλλο .. Ξάπλωσα και τότε άκουσα τον ήχο μηνύματος από το κινητό ..

« Αν δεν κοιμάσαι , έλα στο δωμάτιο μου ..» , και αυτό το μήνυμα προερχόταν από την Μπέλλα.. Α δεν είμαι καλά , τι θα κάνουμε βραδιάτικα μόνοι μας σε ένα δωμάτιο? Δεν κάθισα να το σκεφτώ , φόρεσα μια μπλούζα και πήρα και κάτι που ίσως να χρειαζόμουν    , αν και το μυαλό μου ταξίδευε πολύ .. Περπάτησα στον διάδρομο και χτύπησα την πόρτα του δωματίου της ..

-          Πέρασε .., είπε και τότε μπήκα μέσα .Ε τώρα ήταν που μου ήρθε το εγκεφαλικό .. Η Μπέλλα πάνω στο κρεβάτι με διάφορα φαγητά πάνω στο κρεβάτι , ενώ φορούσε ένα σορτσάκι με ένα μπλουζάκι ..

-          Έλα , έλα , πίστεψα ότι θα πεινούσες μετά από τόσες ώρες..Η αλήθεια είναι ότι δεν πεινούσα και πολύ αλλά κάθε στιγμή δίπλα της ήταν θαύμα ..

-          Δεν έχεις και άδικο .. , είπα και κάθισα  στο κρεβάτι απέναντι της ..

-          Έλα πάρε ότι θες , είπε και πήρα λίγο ψωμί και λίγο βούτυρο .. και άρχισα να το τρώω ενώ περιεργαζόμουν το χώρο γύρω μου ..

-          Βρε Μπέλλα και αυτό μωβ ..

-          Δεν είναι μωβ είναι λιλά ..

-          Μεγάλη διαφορά , είπα και γελάσαμε.. Εκείνη έτρωγε ψωμί με μαρμελάδα ..

-          Το γεγονός ότι συνδυάζεις τα πάντα σε αυτό το μενού ..

-          Ότι βρήκα μπροστά μου πήρα .. , δεν μπορείς να πεις μενού ξενοδοχείου πέντε αστέρων και πάνω ..

-          Μην το συζητάς .., έτρωγε , ώσπου λίγη μαρμελάδα ήταν γύρω από τα χείλη της  και λίγη στην μύτη της.. Άρχισα να γελάω , και εκείνη με κοιτούσε με περιέργεια ..

-          Γιατί γελάς ..?, είπε αλλά εγώ συνέχιζα να γελώ ..

-          Θα μπορούσα να μάθω το αστείο ..?, είπε τώρα νευριασμένα ..

-          Να έχεις μαρ.. αλλά δεν μπορούσα να συνεχίσω γιατί τα γέλια μου έφεραν μια περίεργη αίσθηση ..

-          Μην μου πεις ότι έχω μαρμελάδα?

-          Ναι .. είπα 


- πάω στο μπάνιο να καθαριστώ και έρχομαι ..







-          Δεν χρειάζεται , είπα και πήρα μια χαρτοπετσέτα .. Την πλησίασα και άρχιζα να την σκουπίζω, πόσο θα ήθελα να φιλήσω τα χείλη της .. Είχαμε πλησιάσει πολύ κοντά , η ατμόσφαιρα είχε βαρύνει αρκετά , την ένιωσα να τσιτώνεται.. Τότε κατάλαβα ότι τα πράγματα ήταν πολύ περίεργα , καλύτερα να έφευγα ..

-          Νομίζω ότι χόρτασα , σε ευχαριστώ πολύ για το γεύμα .. πάω να ξαπλώσω ., είπα και σηκώθηκα .. Πλησίασα στην πόρτα. την άνοιξα και ευχόμουν να μην μιλήσει ..

-          Έντουαρτ .., ακούστηκε η φωνή της .. Όχι γιατί μου το κάνει αυτό? Προσπάθησα να συγκρατηθώ και γύρισα ..

-          Ναι ..?, είπα .. Τότε εκείνη σηκώθηκε , πήρε μια χαρτοπετσέτα και ήρθε κοντά μου ..

-          Έχεις λίγο βούτυρο ,είπε και με σκούπισε όπως  έκανα εγώ πριν .. Ένιωθα το κορμί μου να αντιδρά , την ήθελα τόσο πολύ , ήθελα να την κάνω δική μου ..

-          Μπέλλα .. , είπα προσπαθώντας να αποδεσμευτώ από όλο αυτό που νιώθω ..

-          Τι είναι ..?

-          Δεν μπορώ .. είπα και τότε την φίλησα απαιτητικά .. Εκείνη δεν αντιστάθηκα ,αντιθέτως βάθυνε και άλλο το φιλί μας .. Ε αυτό ήταν … Απλά θα παραδινόμουν στις αισθήσεις μου και ας με οδηγούσαν όπου ήθελαν .. Φιλιόμασταν για αρκετή ώρα και ένιωθα όλο μου το κορμί να καίγεται .. Απομακρυνθήκαμε λιγάκι για να πάρουμε μια ανάσα ..

-          Είσαι σίγουρη για αυτό ?

-          Απόλυτα , είπε και με ξαναφίλησε  με πάθος .. Τα χέρια της κατέβηκαν προς τα κάτω και προσπάθησε να μου βγάλει το μπλουζάκι .. Την βοήθησα  και τελικά το βγάλαμε .. Συνεχίσαμε κανονικά το φιλί μας ,ενώ το χέρι της , πέρασε πάνω από το στέρνο μου , από τους κοιλιακούς μου κάνοντας με αναριγήσω .. Την ξαναφίλησα με πάθος , έβγαλα την μπλούζα της και τότε το στητό στήθος της βγήκε στην επιφάνεια..Έκλεισα την πόρτα και την έβαλα εκεί , εγώ άρχισα να φιλώ τον λαιμό της και έπειτα κατέβηκα και άλλο και έφτασα στο στήθος της .. Πήρα , και αφού το έγλυψα , πήρα την ρώγα στο στόμα μου .. Η Μπέλλα αναρίγησε και έβγαλε έναν αναστεναγμό .. 


Πόσες φορές το είχα ονειρευτεί ..Την ίδια διαδικασία έκανα και στο άλλο, ενώ τα χέρια της Μπέλλας ήταν μέσα στα μαλλιά μου και τα χάιδευε .. Σηκώθηκα ξανά και την φίλησα , τότε εκείνη ανέβασε τα ποδιά της και τα τύλιξε γύρω από την μέση μου, ακουμπώντας ακριβώς στο σημείο όπου ένιωθα τόσο πρησμένο ..  Πήγα προς το κρεβάτι και έριξα ότι υπήρχε κάτω, ενώ η Μπέλλα φιλούσε τον λαιμό μου κάνοντας με να την θέλω ακόμα πιο πολύ .. Την άφησα πάνω στο κρεβάτι  και εγώ από πάνω της , άρχισα να την φιλώ σε όλο το πρόσωπο , κατέβηκα στο λαιμό της και αφού πέρασα την γλώσσα μου από εκεί άρχισα να κατεβαίνω και άλλο .. Δεν άφησα σημείο του κορμιού της που να μην φιλήσω , ώσπου έφτασα στο επίμαχο σημείο .. 


Κατέβασα το σορτσάκι της και ένα μικροσκοπικό εσώρουχο έκανε την εμφάνιση του .. Πέρασα το χέρι μου από πάνω και έκανα μικρούς κύκλους και ένιωσα την Μπέλλα τόσο υγρή , και αυτό μόνο για μένα .. Ένιωσα  να φουσκώνω από ικανοποίηση.. Της το έβγαλα , και αρχίσω να το τρίβω , ενώ φιλούσα την Μπέλλα  .. Είχε παραδοθεί πλήρως στα χέρια μου .. Πέρασα την γλώσσα μου από κάθε σημείο του κορμιού της και έφτασα στο ευαίσθητο σημείο της Μπέλλας. Πέρασα την γλώσσα μου από εκεί ενώ η Μπέλλα τεντώθηκε .. Δεν σταμάτησα καθόλου , εκείνη έβγαζε αναστεναγμούς ενώ εγώ ήμουν έτοιμος να εκραγώ ..Τα υγρά της ξεχύθηκαν αλλά εγώ συνέχιζα , ήθελα να την φτάσω στα όρια της , που αυτό σημαίνει και στα δικά μου όρια ..


-          Έντουαρτ.. ακούστηκε από το γλυκό της στόμα και ήμουν τόσο ικανοποιημένος που της προκαλούσε όλη αυτή την αντίδραση .. Έφυγα από το λουλούδι της και την φίλησα με τόσο πάθος , όλο αυτό που κρατούσα όλο αυτό τον καιρό.. Τότε ένιωσα τα χέρια της να κατεβαίνουν και να προσπαθούν να μου βγάλουν το παντελόνι .. Την βοήθησα να μου το βγάλει και τότε σηκώθηκε λιγάκι και πέρασε το χέρι της πάνω από το μποξεράκι μου και ένιωσα όλο το κορμί μου να τραντάζεται ..Μόνο που εκείνη δεν έμεινε εκεί .. Πέρασε το χέρι της μέσα από το μποξεράκι και αφού το ένα χέρι το έβαλε στον ώμο μου να  στηριχτεί το άλλο το έβαλε μέσα στο μποξεράκι και άρχισα να  χαϊδεύει  το ευαίσθητο σημείο μου και να το περιποιείται ..

-          Μου αρέσει να ανταποδίδω , μου είπε ψιθυριστά στο αυτί μου.. , ενώ συνέχιζε το βασανιστήριο..
 ‘Ένιωθα ότι θα εκραγώ , ότι θα τελειώσω πάνω στο χέρι της ..

-          Μπέλλα.. είπα ενώ ένιωθα να λιώνω .. όχι δεν θα συνεχιζόταν αυτό .. Τράβηξα απότομα το χέρι της από μέσα και το κράτησα σφιχτά ενώ τα χείλη μου παγίδευσαν τα δικά της  .. Δεν το περίμενε αυτό , την ήρθε απότομα .. Την ξάπλωσα , πήρα το προφυλαχτικό που είχα πάρει μαζί μου από το δωμάτιο λες και το ήξερα , και αφού έβγαλα το εσώρουχο μου το φόρεσα ..Το ευαίσθητο σημείο μου ακούμπησε την είσοδο της Μπέλλας και τότε η Μπέλλα αναστέναξε .. Ε αυτό ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκα μέσα της .. Ξαφνικά μια πληρότητα ήρθε να καλύψει όλο μου το σώμα σε συνδυασμό με έναν πόθο που δεν μπορούσα να ελέγξω .. Εκείνη σηκώθηκε χωρίς καν να χαθεί η σύνδεση μας , και αφού πέρασε τα πόδια της γύρω από την μέση μου , πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου και άρχισα να με φιλά .. Τα δικά μου χέρια ήταν στους γλουτούς της και έδινα μεγαλύτερη ώθηση .. Ταιριάζαμε τόσο πολύ , λες και τα σώματα μας φτιάχτηκαν για να ενωθούν και να είναι για μαζί .. Το τέλος πλησίαζε και έκανα τις ωθήσεις μου πιο βαθιές , ενώ δεν σταματούσαμε να φιλιόμαστε .. Ώσπου το τέλος ήρθε ταυτόχρονα και για τους δυο μας .. Ένιωσα τα καυτά της υγρά , ενώ τα δικά μου ξεχυθήκαν μέσα της  και βγάλαμε ταυτόχρονα μια κραυγή .. 

Εκείνη έβαλε το πρόσωπο της πάνω στο ώμο μου και προσπαθούσε να πάρει ανάσα και το ίδιο προσπαθούσα και εγώ .. Δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε , άλλωστε πίστευα ότι τα λόγια θα χαλάσουν την ατμόσφαιρα .. Ξάπλωσα προς τα πίσω , την πήρα στην αγκαλιά μου και αφού σκεπαστήκαμε , παραδοθήκαμε στην αγκαλιά του Μορφέα.. Εκείνη η νύχτα ήταν η πιο όμορφη που είχα ζήσει στην ζωή μου ..

Το επόμενο πρωί ..

Το φως έμπαινε βίαια μέσα από το παράθυρο, αλλά δεν με ένοιαζε η ουσία ήταν ότι είχα την Μπέλλα στην αγκαλιά μου .. Την είδα να κουνιέται , ώσπου άνοιξε τα μάτια της ..

-          Καλημέρα αγάπη μου .. της είπα γλυκά , ενώ της φίλησα τον ώμο της .. Τότε εκείνη με κοίταξε με ένα τρομοκρατημένο ύφος ..

-          Έντουαρτ τι κάνεις εδώ ?Άκουσα καλά ή τα αυτιά μου έχουν πρόβλημα ?

-          Έλα μου ..?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου