Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...16



      Έντουαρτ

-          Θέλεις να μου πεις μπαμπά ότι η μαμά έχει κάνει μεταμόσχευση νεφρού ?

-          Ναι καρδούλα μου αλλιώς δεν θα ήταν τώρα κοντά μας…


-          Ωωω πω πω και δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα υγείας ..

-          Δεν έχει ματάκια τώρα πια είναι μια χαρά ..


-          Ωραία και ποιος έγινε δότης ?

-          Έχει σημασία ?

-          Ναι μπαμπά να μην ξέρω ποιος έκανε καλά την μαμά ?, είπε ενώ ερχόταν η Μάριαν με το χάπι και το νερό μου


-          Κύριε το χάπι σας ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ Μάριαν , είπα και ήπια το χάπι μου και έφυγε


-          Μπαμπά ?? με κοίταζε με μια απορία και έκπληξη στα μάτια

-          Τι είναι κοριτσάκι μου ?


-          Όχι κα αυτό …

-          Τι είναι? δεν καταλαβαίνω


-          Εσύ έγινες δότης …

-          Εγώ ?


-          Ναι μπαμπά εσύ για να πίνεις χάπια και άλλες φορές σε έχω δει να το πίνεις αλλά δεν σε ρωτούσα γιατί , τώρα καταλαβαίνω…

-          Όλα τα καταλαβαίνεις εσύ …


-          Και επίσης καταλαβαίνω ότι μπαμπά την αγαπάς τόσο πολύ την μαμά που ακόμα και την ζωή σου θα έδινες  ..είπε και με πήρε αγκαλιά

-          Την αγαπούσα πολύ την μητέρα και ακόμα την αγαπάω και μια συμβουλή όταν μεγαλώσεις αρκετά και ερωτευτείς να διαλέξεις τον σωστό άνθρωπο που θα ξέρεις ότι θα είναι πάντα δίπλα σου ..


-          Ναι αλλά με την μαμά δεν είστε μαζί ?

-          Άλλο αυτό καρδούλα μου αυτό δεν σημαίνει ότι δεν την αγαπώ…


-          Και εκείνη σε αγαπά  ..

-          Και πως το ξέρεις αυτό ?


-          Να όταν ερχόμαστε εδώ για να
   με αφήσει ετοιμάζεται αρκετή ώρα πριν για να σου αρέσει ..

-          Η μητέρα σου πάντα ντύνεται ‘όμορφα


-          Αμάν βρε μπαμπά μπουμπούνας είσαι ?

-          Ε πως μιλάς έτσι στον πατέρα σου ?


-          Εμ έχω δίκιο αφού αγαπιόσαστε ..

-          Καλά άστα αυτά .. να σου συνεχίσω την ιστορία ..


-          Τα αφήνω αλλά δεν τα παρατάω κι όλας συνέχισε..

-          Ε αφού μου δίνεις την άδεια ..
****************

-          Μεταμόσχευση ?

-          Ναι κύριε Κάλλεν δυστυχώς και θα πρέπει να γίνει άμεσα...

-          Δηλαδή πόσο καιρό έχουμε ?

-          Γύρω στις δυο εβδομάδες..

-          Τόσο λίγο ?

-          Δυστυχώς , συγγενείς δεν έχει ?

-          Δυστυχώς οι γονείς της έχουν πεθάνει μόνο ένα μεγαλύτερο αδερφό έχει που ζει μακριά από εδώ  …

-          Αν μπορείτε ειδοποιήστε τον , υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι συμβατός ο δότης αν είναι συγγενής ..

-          Θα κάνω ότι μπορώ , να σας ρωτήσω θα μπορούσα να κάνω και εγώ εξετάσεις για να δω αν μπορώ να βοηθήσω ..

-          Και βέβαια μπορείτε ..θα κάνετε τώρα εξετάσεις ?

-          Ναι όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα ..

-          Ωραία ακολουθήστε με …., είπε και πήγαμε προς εργαστήρια . Κάναμε τις απαραίτητες εξετάσεις και το μόνο που ευχόμουν είναι να είμαι συμβατό δότης …

-          Τελειώσαμε κύριε Κάλλεν ..

-          Και τα αποτελέσματα πότε θα βγουν ?

-          Επειδή η κατάσταση είναι σοβαρή μέχρι το απόγευμα  θα είναι έτοιμα ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ και βγήκα έξω       


Γιατί πρέπει να συμβαίνουν όλα αυτά ? Γιατί δεν μπορώ να ζήσω μια φυσιολογική ζωή με την γυναίκα που αγαπώ?

-          Εκεί που καθόμουν και περιμέναμε πλησίασαν δυο αστυνομικοί .. Αυτό μου έλειπε τώρα ..

-          Χαίρεται , είστε ο κύριος Κάλλεν ?

-          Ναι ο ίδιος … τι θα θέλατε ?

-          Θα μπορούσαμε να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις ?

-          Ρωτήστε με ότι θέλετε.., και άρχισαν να μου κάνουν ερωτήσεις την μία πάνω στην άλλη!!Αν και δεν είχα κουράγιο ήθελα να δω τον Τζεικ  να σαπίζει στο μπουντρούμι..

-          Σας ευχαριστούμε πολύ  και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τον κύριο Μπλακ

-          Πείτε μου

-          Θα τον κλείσουν σε ψυχιατρική κλινική , παρουσίασε σημάδια σχιζοφρένειας

-          Μάλιστα .. κατάλαβα σας ευχαριστώ πολύ

-          Τίποτα ίσως να σας ξαναχρειαστούμε ..

-          Όποτε θέλετε .., είπα και έφυγαν

    Δεν τον λυπάμαι !! Ότι έπαθε το άξιζε !!! Αυτός ο άνθρωπος μου κατέστρεψε την ζωή και την ζωή της Μπέλλας !!Άλλωστε η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο !!
*******

-          Δηλαδή μπαμπά ο Τζεικ τώρα είναι σε τρελοκομείο?

-          Ναι καρδούλα ακόμα εκεί είναι δεν κατάφερε να ξεπεράσει ότι χτύπησε την μητέρα σου ..


-          Μα δεν την αγαπούσε ?

-          Την αγαπούσε αλλά ένιωθε ότι τον πρόδωσε ..


-          Τι να πω .. οι θείοι μου ήρθαν ?

-          Ναι ήρθαν και ήταν πάντα δίπλα μου  και με βοηθούσαν πολύ ..

- και να ρωτήσω και κάτι άλλο μπαμπά αφού η μαμά είναι μια χαρά εσύ γιατί παίρνεις φάρμακα ?

 - διότι........

-          Τι έγινε γιατρέ ? βγήκαν τα αποτελέσματα ?

-          Ναι αλλά δεν είναι και τόσο ευχάριστα ..

-          Πείτε μου

-          Είστε συμβατός δότης αλλά έχετε πρόβλημα στα νεφρά , ίσως αν σας αφαιρέσουμε το ένα νεφρό θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα υγείας στο μέλλον…

-          Δεν με πειράζει αρκεί να γίνει καλά η Μπέλλα ..

-          Είστε σίγουρος ?

-          Απόλυτα ..

-          Όπως θέλετε .. είστε έτοιμος ?

-          Ναι όσο πιο γρήγορα γίνει τόσο πιο γρήγορα θα γίνει καλά η Μπέλλα

-          Η ευθύνη είναι δική σας , πάμε είπε …
**************

-          Δηλαδή μπαμπά αν και είχες πρόβλημα , έγινες δότης ..

-          Ναι κοριτσάκι μου …


-          Αχ βρε μπαμπά είσαι τόσο καλός …

-          Σε ευχαριστώ καρδούλα μου …λοιπόν ετοιμάσου γιατί σε λίγο θα έρθει η μαμά ..

-          Μπαμπά πάμε αύριο όλοι μαζί στο λούνα Παρκ?

-          Οτάν λες όλοι μαζί εννοείς και την μητέρα σου ?

-          Ναι βρε μπαμπά ..

-          Καλά πες τη το και αν θέλει …, είπα και χτύπησε το κουδούνι

-          Άντε πήγαινε να ανοίξεις , της είπα και εκείνη με ένα πηδηματάκι  κατέβηκε από την αγκαλιά μου και άνοιξε την πόρτα

-          Γεια σου μαμά , της είπε και έτεινε τα χεράκια της για να την πάρει αγκαλιά ..

-          Βρε βρε το κοριτσάκι μου , είπε και την σήκωσε στην αγκαλιά της

-          Γεια σου Έντουαρτ …

-          Γεια σου Μπέλλα !! Πώς είσαι ?

-          Μια χαρά εσύ ?

-          Μια χαρά ..

-          Μαμά μάμα να σου ζητήσω μια χάρη ?

-          Πες μου κοριτσάκι μου

-          Πάμε αύριο όλοι μαζί στο λούνα Παρκ?

-          Στο Λούνα Παρκ?

-          Ναι !! έλα μαμά , σε παρακαλώ !!

-          Καλά να πάμε ..  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου