Σάββατο 25 Ιουνίου 2011


Έντουαρτ

Οι μέρες περνούσαν αρκετά γρήγορα και φτάναμε στο τέλος της χρονιάς. Θα χωριζόμασταν , ο καθένας θα έπαιρνε τον δρόμο του ..Είχα μια μικρή ελπίδα ότι με του φίλους μου θα τα λέγαμε που και που και δεν θα χανόμασταν .. Όσο για την Μπέλλα , αγαπιόμαστε τόσο πολύ που δεν μπορούμε ο ένας χωρίς τον άλλον …

Σήμερα ήταν ο χορός των αποφοίτων και σε λίγες μέρες θα είχαμε την παράσταση .. Δεν μπορώ να πω ότι δεν είχα άγχος , αν το έλεγα , θα ήμουν ψεύτης, αλλά με την Μπέλλα δίπλα μου , δεν φοβόμουν καθόλου …

Αυτό που πρωτεύει σήμερα ήταν ο χορός , της Μπέλλας δεν της άρεσε και τόσο πολύ ο χορός αλλά όταν είναι μαζί μου απελευθερώνεται , γίνεται άλλος άνθρωπος ..Θα πήγαινα κατά τις εννιά να την έπαιρνα από το σπίτι της .. Το μονό κακό στην σημερινή ημέρα , ήταν ότι έπρεπε να ντυθούμε , και δεν μου άρεσε καθόλου και έτσι αποφάσισα να φορέσω απλά ένα επίσημο κουστούμι.. Αντίθετα η Μπέλλα θα ντυνόταν , αλλά δεν μου το αποκάλυπτε το κράταγε για μυστικό 

Το βράδυ …

Πλύθηκα , ντύθηκα , έγινα ωραίος για το κορίτσι μου, που πραγματικά θα έκανα τα πάντα για να είναι ευτυχισμένη.. Εννιά η ώρα ήμουν έξω από το σπίτι της , αφού πήρα το μπουκέτο με τα τριαντάφυλλα από το αυτοκίνητο και πήγα και χτύπησα το κουδούνι ..Μετά από λίγο η κυρία Ρενέ άνοιξε την πόρτα ..

-          Γεια σας κυρία Σουάν ..

-          Γειά σου παλικάρι μου , έλα πέρασε μέσα η Μπέλλα τώρα κατεβαίνει ..


-          Σας ευχαριστώ πολύ , της είπα και μπήκα μέσα …

-          Να μου την προσέχεις έτσι ?

-          Μην ανησυχείτε θα την προσέχω σαν τα μάτια μου ..


-          Είμαι σίγουρη για αυτό …και τότε άκουσα βήματα .. Σήκωσα το κεφάλι μου προς τα πάνω και είδα στην κορυφή της σκάλας μια λαμπερή νεράιδα .. Καθώς κατέβαινε η Μπέλλα τις σκάλες , την παρατηρούσα όλο και καλύτερα και το μόνο που παρατηρούσα ήταν ότι η ομορφιά μπροστά της είναι κάτι το μηδαμινό , η Μπέλλα ήταν πραγματικά κάτι το απερίγραπτο …
-          Σου αρέσω ? είπε και έκανε μα στροφή γύρω από τον εαυτό της ..

-          Είσαι μια πραγματική νεράιδα και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο γιατί ήταν η μητέρα της μπροστά ..αυτά για σένα και της έδωσα τα λουλούδια ..


-          Σε ευχαριστώ είναι πολύ όμορφα ..

-          Όχι σαν κι εσένα , της είπα με ένα χαμόγελο..

-          Πάμε ??

-          Πάμε .. είπα και την πήρα από το χέρι ..

-          Να προσέχετε .. είπε η μητέρα της ..

-          Μην φοβάστε είναι σε καλά χέρια ..

-          Γεια σου μανούλα , της είπε η Μπέλλα , της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και φύγαμε ..Μόλις φτάσαμε στο αυτοκίνητο , την πήρα στην αγκαλιά μου και την φίλησα ..

-          Μου έλειψες …της είπα με κάθε ειλικρίνεια.

-          Κι εμένα .. μου είπε κι μου ξαναέδωσε ένα φιλί ..

-          Πάμε τώρα ??

-          Κι δεν πάμε , είπε και μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μετά από λίγο φτάσαμε στο χώρο όπου γινόταν το πάρτι ..


Μόλις μπήκαμε στην αίθουσα , το μόνο που μπορούσες να δεις ήταν παιδιά να χορεύουν σε ξέφρενους χορούς…

-          Είσαι εντάξει ? μήπως θες να φύγουμε ?, της είπα γιατί την ήξερα δεν άντεχε   

-          Όχι είναι η τελευταία φορά που είμαστε όλοι μαζί , θα αντέξω ..

-          Όπως θες , α να ο Έμμετ και η Ρόζαλι , είπα καθώς μπόρεσα να τους διακρίνω μέσα στο χαμό..

-          Ωραία πάμε .., είπε και την έβαλα μπροστά μου και πήγαμε προς τα παιδιά ..

-          Καλώς τους , είπε ο Έμμετ

-          Καλά μωρέ καουμπόης ντύθηκες ?

-          Γιατί δεν σου αρέσει ? τι ξενέρωτος είμαι σαν κι εσένα ..

-          Μμ πάω να βάλω ποτά , θέλετε ?

-          Όχι έχουμε ,είπαν ..

-          Εσύ μωρό μου ?

-          Ναι φέρε μου ένα , ότι θες..

-          Οκ πάω , ενώ άφησα ένα φιλί στον ώμο της .. Όταν έφτασα στα ποτά πήρα δυο ποτήρια κι άρχισα να τα γεμίζω ..

-          Έντουαρτ ?, άκουσα μια φωνή από πίσω μου ..Καθώς γύρισα , είδα την Τζειν ..

-          Καλώς την , της είπα.. μια κούκλα είσαι ..

-          Ευχαριστώ πολύ , η Μπέλλα ?

-          Με την Ρόζαλι και τον Έμμετ , ήρθα απλά να πάρω κάποια ποτά ..

-          Α μάλιστα , Έντουαρτ θέλω να μιλήσουμε..

-          Είναι επείγον ?

-          Κοίτα Έντουαρτ εγώ τρέφω κάποια συναισθήματα για σένα ..

-          Τζειν ..

-          Σσς , ξέρω ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό , απλά δεν μπορώ να τα κρατάω μέσα μου …

-          Με κολακεύεις που έχεις αισθήματα για μένα ,αλλά ξέρεις ότι την αγαπάω την Μπέλλα ..

-          Ναι ναι το ξέρω και δεν θέλω τίποτα από εσένα , το μόνο που θέλω , είπε και τότε μου όρμησε και με φίλησε . Έμεινα άναυδος , δεν περίμενα να το κάνει .. Την απομάκρυνα από πάνω μου και της έδωσα ένα χαστούκι..

-          Μην ξανατολμήσεις να με πλησιάσεις .., της είπα και αφού σκουπίστηκα από το κραγιόν της , πήρα τα ποτά και πήγα προς τα παιδιά …

-          Ήρθα , είπα και έδωσα το ποτό στην Μπέλλα και αφού το πήρε το έριξε πάνω μου ..

-          Δεν θέλω να σε ξαναδώ στα μάτια μου , είπε κι έφυγε ..

-          Όχι ρε γαμώτο , είπα και αφού έδωσα το ποτό στον Έμμετ την ακολούθησα από πίσω.. Ευτυχώς δεν είχε απομακρυνθεί κι την πρόλαβα ..

-          Μπέλλα σε παρακαλώ άκουσε με..

-          Μην με ακουμπάς και μην μου ξαναμιλήσεις , το κατάλαβες αυτό ?

-          Σε παρακαλώ δεν είναι αυτό που νομίζεις ..

-          Γιατί όλοι λέτε τις ίδιες μαλακίες ? αφού σε είδα την φιλούσες, θα με βγάλεις κι τρελή ?

-          Δεν είπα αυτό .. αλλά εγώ δεν έκανα τίποτα , η Τζειν μου όρμησε και με φίλησε ..

-          Που τα πουλάς αυτά ?

-          Δεν σου έχω πει ποτέ ψέματα , ξέρεις πόσο σε αγαπώ..

-          Μην το ξαναπείς αυτό , Έντουαρτ Κάλλεν από εδώ κι πέρα είσαι παρελθόν για μένα , τελείωσες !!!!!!!        , είπε κι έφυγε ..
 - 

Δεν πίστευα αυτό που συνέβη , μα καλά πως μας είδε ?? Δεν το πίστευα καθόλου .. Τώρα πια έχω χάσει την Μπέλλα , ήταν που ήταν ζηλιάρα και δύσπιστη , τώρα είδε το φιλί και δεν θα με συγχωρέσει ποτέ …

Πήρα το αυτοκίνητο , πήγα σε ένα μαγαζί , πήρα ένα μπουκάλι ουίσκι κι άρχισα να τριγυρνώ στους δρόμους μέσα στην νύχτα.. Δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο προορισμό , άλλωστε δεν με ένοιαζε , το μόνο που ήθελα ήταν να χαθώ από προσώπου γης .. Κάποια στιγμή σταμάτησα πάνω σε ένα ύψωμα και μπροστά μου είχα θέα όλη την πόλη .. Κάθισα στο πεζούλι και κατέβαζα το ουίσκι σαν νερό ..

Οι σκέψεις μου πολλές και πάνω από όλα μια , με αγάπησε ποτέ η Μπέλλα ?? Πως μπόρεσε και πίστεψε ότι εγώ που έχω κάνει τα πάντα για αυτήν θα την απατούσα??Εγώ αν βρισκόμουν στην θέση της θα την πίστευα , αλλά εγώ είμαι και χαλβάς αφήνω τους άλλους να κάνουν κουμάντο στην ζωή μου .. Αλλά αυτή την φορά θα κάνω εγώ κουμάντο στην ζωή μου και δεν θα παλέψω καθόλου για να την ξανακερδίσω ,, κουράστηκα …….


Αυτό είναι το φόρεμα της Μπέλλας ....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου