Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Γυάλινα όνειρα..


Μπέλλα

Είχα βάλει ξυπνητήρι από τις έξι και μισή .. Σηκώθηκα με τα χίλια ζόρια , αφού έκανα ένα μπάνιο , γιατί χθες έπεσα ξερή για ‘ύπνο, από την κούραση .. Άνοιξα την ντουλάπα για να διαλέξω ένα κουστούμι όπως μου είπε πει ο κύριος Μάνος .. ..Υπήρχαν πολλά που μου άρεσαν αλλά τελικά αποφάσισα να διαλέξω ένα προς το σταχτί το σκούρο , που ήταν παντελόνι , σακάκι .. Πήρα και μια μαύρη μπλούζα. Τα δοκίμασα και κατά ένα περίεργο λόγο μου ταίριαζαν απόλυτα , είχαν μαντέψει ακριβώς το νούμερο μου .. Άνοιξα να δω και τα παπούτσια μου και είδα να κατακλύζομαι από γόβες , που για να πω την αλήθεια τις απεχθανόμουν .. Μια δυο φορές έχω φορέσει και αυτές χωρίς επιτυχία , ακόμα και με τον Τζεικ , φορούσα μπαλαρίνες… Αλλά επειδή δεν μπορούσα να κάνω κάτι  , πήρα ένα ζευγάρι μαύρες γόβες που δεν ήταν και τόσο ψηλές σε σχέση με κάτι άλλες .. Τος φόρεσα για να τις συνηθίσω, και πήγα να βαφτώ .. Αποφάσισα να το παίξω φυσική .. Θυμήθηκα πόσο του άρεσε του Τζεικ να είμαι φυσική  , το λάτρευε .. Έλα Μπέλλα τα ξεχνάμε αυτά .. Έβαλα μόνο λίγο μολύβι να τονίσει τα μάτια μου , ένα απαλό χρώμα στα χείλη .. Τα μαλλιά μου τα μάζεψα σε κοτσίδα .. Επειδή ήξερα λόγω πρώτης ημέρας δεν θα άντεχα τα μαλλιά μου κάτω λόγω της νευρικότητας ,καλύτερα να τα μάζευα.. Πήρα μία από τις τσάντες που είχα στην ντουλάπα .. Έβαλα ότι χρειαζόμουν και κατέβηκα κάτω .. Αλλά δεν υπήρχε κανείς στο σαλόνι και αποφάσισα να πάω προς την κουζίνα , που είχα ανακαλύψει χθες το βράδυ, γιατί διψούσα αφάνταστα  .. Εκεί βρήκα την Κατερίνα με μια άλλη κοπέλα κα τον Κύριο Μάνο να κάθεται να πίνει το καφέ του , ενώ το τραπέζι ήταν γεμάτο από χίλια δυο καλούδια ..

-          Καλημέρα , είπα ενώ στεκόμουν ακόμα στην πόρτα ..Τότε ο κύριος Μάνος γύρισε και με κοίταξε με έναν θαυμασμό ..

-          Καλημέρα Μπέλλα ..

-         Πως σας φαίνομαι , έχω ντυθεί σωστά ?


-          Απόλυτα , είσαι πολύ όμορφη και σου πάει ..

-          Σας ευχαριστώ πολύ, είπα και έκατσα σε μια από τις καρέκλες..

-          Τι θες κορίτσι μου ?είπε η Κατερίνα

-          Αν δες σας κάνει κόπο , λίγο καφέ αλλά γλυκό

-          Αμέσως ..

-          Λοιπόν πώς κοιμήθηκες ?

-          Αρκετά καλά , αμέσως κοιμήθηκα , πρέπει να ήμουν αρκετά κουρασμένη ..

-          Λογικό , πως αισθάνεσαι ? Είσαι έτοιμη ?

-          Κάποτε ήμουν και καλύτερα.. , είπα ενώ η Κατερίνα μου έδωσε τον καφέ

-          Έλα δεν θέλω άγχος , άλλωστε σήμερα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά , απλά θα έχεις μια γνωριμία με το προσωπικό , θα δεις την εταιρεία , θα σε κατατοπίσω καταλλήλως.. Θα σου δείξω το γραφείο σου , την βοηθό σου ..

-          Πω πω βουνό μου φαίνονται όλα αυτά ..

-          Αν σου φαίνονται όλα αυτά βουνό? Τότε όταν  θα πρέπει να μελετήσεις όλα τα οικονομικά της εταιρείας ?

-          Είναι αναγκαίο έτσι ?

-          Μπέλλα και βέβαια είναι αναγκαίο ..

-          Και γιατί δεν θα τα δω σήμερα ..?

-          Γιατί ο Έντουαρτ που είναι ο διευθυντής οικονομικών λείπει σε επαγγελματικό ταξίδι και θα γυρίσει σε τρεις μέρες , και μόνος αυτός μπορεί να στα δείξει σωστά .. Από την μία ένιωσα μια ανακούφιση που δεν θα τον δω σήμερα , τουλάχιστον είχα παράταση τριών ημερών, αλλά από την άλλη όσο σκέφτομαι ότι θα συνεργάζομαι με αυτόν κάτι με πιάνει  ..

-          Ωραία ..

-          Λοιπόν πάμε ?

-          Πάμε …, είπα και αφού ήπια μια τελευταία γουλιά από τον καφέ , ξεκινήσαμε για την εταιρεία …

-          Μπέλλα θα ήθελα να σου μιλήσω για κάποια πράγματα , πριν πατήσεις το πόδι σου στην εταιρεία ..

-          Πείτε μου ..

-          Κοίτα να δεις , η εταιρεία δεν είναι εξολοκλήρου δική μου , έχει και ο Καρλάιλ Κάλλεν , πατέρας του Έντουαρτ το 5%

-          Ε δεν είναι μεγάλο ..

-          Μεγάλο δεν είναι αλλά αρκετό για να επηρεάσει .. Εγώ είμαι ο Πρόεδρος της εταιρείας και αντιπρόεδρος τώρα πια είναι ο Έντουαρτ , μιας και ο Καρλάιλ λείπει σχεδόν πάντα και έτσι αποφάσισε να μεταβιβάσει στην θέση του και τις μετοχές στον Έντουαρτ ..

-          Α για αυτό δουλεύει στην εταιρεία ο Έντουαρτ ..

-          Όχι μόνο για αυτό , εδώ και ένα χρόνο έχει αποδειχθεί , εξαίσιος διευθυντής οικονομικών αλλά και ως αντιπρόεδρος είναι ικανότατος . ..

-          Να σας ρωτήσω κάτι ?

-          Ότι θες ?

-          Εγώ θα αναλάβω την θέση , δηλαδή θα γίνω πρόεδρος , σωστά ?

-          Σωστά , καταλαβαίνω που το πας ..?Πώς θα με διαδεχτείς σε μια τόσο μεγάλη θέση , εφόσον υπάρχει ο Έντουαρτ ?

-          Ακριβώς ..

-          Εγώ έχω το μεγαλύτερο ποσοστό στην εταιρεία , εγώ αποφασίζω .. Από την στιγμή που σε πρότεινα στο συμβούλιο , κανένας δεν μου έφερε αντίρρηση , διότι οι επιλογές μου και οι αποφάσεις μου με έχουν φτάσει εδώ που είμαι τώρα..

-          Ναι αλλά δεν είναι αδικία για τον Έντουαρτ?

-          Καθόλου , βρίσκεται σε δύο θέσεις , ελέγχει τα πάντα , απλά καμιά απόφαση του , δεν έχει ισχύ αν δεν πάρει του Προέδρου..

-          Και γιατί δεν τον κάνατε Πρόεδρο , αφού είναι ικανός..

-          Δεν ήθελε πρώτα από όλα ο ίδιος ..

-          Θα γινόμουν περίεργη να ρωτούσα γιατί?

-          Γιατί δεν θέλει να αναλάβει κάτι τόσο μεγάλο ..

-          Μάλιστα ..

-          Πρόσεχε όμως , όπως σου είπα ο Έντουαρτ δεν είναι διακοσμητικός εκεί , εκτός του ότι ελέγχει τα πάντα , θα ελέγχει και εσένα , με την παραμικρή παρατυπία , θα κάνει εισήγηση στο συμβούλιο …

-          Αυτό δεν είναι καλό ..

-          Καλό , κακό , αυτό γίνεται .. θα τον έχεις από κοντά , θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτική ..
-          Αχ με βλέπω να τρέμω και την σκιά μου..

-          Έλα μην είσαι απαισιόδοξη .., λοιπόν φτάσαμε .. είπα και αντίκρισα ξανά την εταιρεία .. Πόσες φορές την χάζευα όταν ήμουν σερβιτόρα και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα ποτέ να δουλέψω σε μια τέτοια εταιρεία? Και να μια τώρα που θα γίνω και πρόεδρος της , απίστευτο…….

Μπήκαμε μέσα , όπως και την τελευταία φορά που είχα έρθει μου είχε κάνει εντύπωση το πόσο μεγάλη παίζει να είναι αυτή η εταιρεία .. Αφού με γύρισε σε όλους τους ορόφους , και είδα όλο το προσωπικό , με πήγε και στο γραφείο μου .. Στην υποδοχή , υπήρχε μια γλυκιά κοπέλα, με μακριά μαύρα μαλλιά , καστνά μάτια ..

-          Γεια σας , εγώ είμαι η Ελίζαμπεθ , η βοηθός σας ..

-          Χαίρω πολύ Ελίζαμπεθ , ελπίζω να έχουμε μια καλή συνεργασία..

-          Το εύχομαι , είπα

-          Έλα να σου δείξω και το γραφείο σου , είπα και άνοιξε την πόρτα ..

 Αρκετά μοντέρνο , με μια πινελιά μωβ μέσα .. Είμαι σίγουρη ότι εδώ μέσα θα συμβούν τόσα πολλά..

-          Αυτό λοιπόν από εδώ και πέρα θα είναι το γραφείο σου και μόλις φύγω , θα πάρεις το δικό μου γραφείο , εκτός αν θες να μείνεις σε αυτό..

-          Καλά καθίστε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και βλέπουμε ..

-          καλά , λοιπόν σε αφήνω λιγάκι να εξοικειωθείς με τον χώρο και θα φύγουμε , εντάξει ?

-          εντάξει κύριε Μάνο .. , είπε και έφυγε ..Το γραφείο μου είχε ένα περίεργο σχήμα , οι καρέκλες ήταν το χρώμα του άσπρου. Πίσω από το γραφείο υπήρχε κάτι σαν ραφιέρα .. Ο τοίχος είχε το χρώμα του μωβ του σκούρου ..Επάνω στο γραφείο υπήρχε ένα κομπιούτερ τελευταίας τεχνολογίας.. Ο χώρος ήταν λες και είχε φτιαχτεί για να ικανοποιεί όλες μου τις αισθήσεις .. Έβγαλα τα παπούτσια μου, που με είχαν πεθάνει  και κάθισα στην καρέκλα πίσω από το γραφείο μου Από εδώ και πέρα αυτός θα ήταν ο δικός μου χώρος και όποιος προσπαθούσε να το παραβιάσει θα τα βρει σκούρα..

Μετά από τρεις μέρες ..

Είχαν περάσει τρεις μέρες .. Ο Κύριος Μάνος μου είχε δείξει κάποια βασικά πράγματα, αλλά θα έπρεπε να έρθει ο Έντουαρτ .. Σήμερα ο Κύριος Μάνος είχε διοργανώσει κάτι σαν δεξίωση για να με παρουσιάσει στον ναυτιλιακό κόσμο.. Είχα λίγο άγχος  για να πω την αλήθεια , γιατί θα συναντούσα σημαντικούς ανθρώπους , με μεγάλη δύναμη , που μπροστά τους είμαι ένα μυρμήγκι ..ο Κύριος Μάνος μου είχε αγοράσει μια μωβ τουαλέτα , που ήταν εκπληκτική ..Πραγματικά από την πρώτη στιγμή που την είδα την λάτρεψα .. Αφού έκανα ένα μπανάκι , άρχισα να ετοιμάζομαι .. Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα ..

-          ναι ?

-          Έλα Μπέλλα η Κατερίνα είμαι ..

-          Πέρασε …, είπα και μπήκε μέσα.. Μόλις με είδε , ένα όμορφο χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της ..

-          Τι όμορφη που είσαι ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου ..

-          Λοιπόν έχει μαζευτεί ο κόσμος , πρέπει να κατέβεις σιγά σιγά ..

-          Αχ Κατερίνα έχω άγχος ..

-          Έλα ηρέμησε όλα καλά θα πάνε , είμαι σίγουρη ότι θα τους κερδίσεις ..

-          Μακάρι .. άντε πάμε ..

-          Έρχομαι σε ένα λεπτό ..

-          Οκ , είπε και έφυγε .. Πήρα μια βαθιά ανάσα και κοιτάχτηκα στον καθρέπτη..

-          Έλα Μπέλλα , είσαι δυνατή , θα τα καταφέρεις .. ,είπα και αφού το επανέλαβα άλλες δυο φορές  , άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες .. Μόλις με αντιλήφθηκαν όλα τα βλέμματα στράφηκαν επάνω μου , λες και ήμουν αξιοθέατο , αλλά εγώ πρόσεξα μόνο δυο μάτια , δυο μάτια καταπράσινα , που με κοίταζαν  περίεργα ..Ήταν εκεί , είχε έρθει .. Κατέβηκα κάτω , ο Κύριος Μάνος πήρε το χέρι μου και άρχισε να με οδηγεί σε διάφορα άτομα , μεγαλοδικηγόρους , ιδιοκτήτες μεγάλων εταιρειών που δεν ήξεραν τι έχουν , ακόμα και βουλευτές υπήρχαν .. Αφού τελειώσαμε την περιήγηση σε όλα τα άτομα , πήγα να βάλω ένα ποτό για αν ηρεμήσω από όλο αυτό .. Γύρισα και τότε τον είδα να έρχεται προς εμένα … Πως μπορεί αυτός ο άνθρωπος μετά από τόσο καιρό να μου προκαλεί μια αναστάτωση ? Φορούσε ένα μαύρο κουστούμι , που τόνιζε ιδιαίτερα την ομορφιά του ..

-          Χορεύουμε ? είπε και μου έτεινε το χέρι .., και χωρίς καν να μιλήσω του έδωσα το χέρι μου ..Πήγα εκεί όπου χόρευαν και τα υπόλοιπα ζευγάρια , με έπιασε από την μέση, ενώ το άλλο χέρι του κρατούσε το χέρι μου

-          Έχω να πω ότι στην αρχή δεν μπορούσα να σε αναγνωρίσω..

-          Κρίμα και έλεγα ότι την φινέτσα μου σαν μούτσος δεν την έχω χάσει.., είπα και του χαμογέλασα..

-          Την έχεις χάσει , είσαι πολύ όμορφη ..

-          Σε ευχαριστώ πολύ ..

-          Τίποτα , πως σου φαίνεται η εταιρεία μας ?

-          Εξαιρετική ,θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δουλέψουμε μαζί ..

-          Όντως .. θα είναι πολύ ενδιαφέρον και με κοίταξε με ένα ιδιαίτερο ύφος .., είπε ενώ σταμάτησε το τραγούδι .. Απομακρυνθήκαμε και πήγαμε και πήραμε από ένα ποτήρι σαμπάνια ..

-          Στην συνεργασία μας , είπε και έτεινε το ποτήρι ..

Στην συνεργασία μας , είπε και τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας


Το δωμάτιο της Μπέλλας..


Το κουστούμι της Μπέλλας ..

Το γραφείο της Μπέλλας
Το φόρεμα της Μπέλλας
Η βίλα










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου