Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

The secret



Έντουαρτ

Η Μπέλλα μέχρι τώρα δεν μου είχε αποκαλύψει τίποτα για τον αδερφό της, φοβόταν ? Δεν μπορούσα να το εξηγήσω διαφορετικά . Ακόμα κι αν δεν τον ήξερα προσωπικά , το όνομα του είναι διαδεδομένο σε όλα τα αστυνομικά τμήματα ..

Ίσως να ήταν και ο λόγος που απομακρύνθηκε από κοντά μου τότε , ντρεπόταν για τον αδερφό της και δεν ήθελε να με μπλέξει με αυτόν . Έλα όμως όμως που ήμουν πιο μπλεγμένος , απόσο η ίδια φαντάζεται ..Την αγαπούσα και δεν ήθελα να την χάσω , φοβόμουν ότι ο Τζάσπερ θα της τα πει όλα και τότε όλα θα χαθούν , όχι μόνο θα χάσω και την Μπέλλα , αλλά και την δουλειά και θα πάω στην φυλακή για τον φόνο που διέπραξα ..

Όταν ήμουν στην ηλικία 10 χρονών , οι αποκαλύψεις έφερναν την μία την άλλη .. Ο πατέρας μου ήταν νταβατζής και χωμένος βαθιά στην νύχτα . Μάλιστα έφερνε και γυναίκες από άλλες χώρες και τις πούλαγε λες και ήταν εμπόριο . Ακόμα και η ίδια μου η μάνα ήταν πουτάνα , και την πούλαγε κανονικά όπως όλες ο πατέρας μου . Μου αποκάλυψαν μετά ότι είχαν έναν δίδυμο αδερφό , τον οποίο τον είχε υιοθετήσει μια οικογένεια , πρώτης τάξεως , τι να πω !! 


Αποφάσισα να πάω να τον δω , άλλωστε παρόλο την ηλικία μου , ήμουν πιο ώριμος από ότι θα έπρεπε .Έκλεψα ένα μηχανάκι και πήγα να τον βρω , τότε είδα ένα παιδάκι όμοιο με μένα και στην ηλικία μου να κάνει τσιγάρο . Μπορώ να πω τρόμαξα στην αρχή αλλά δεν μου φαινόταν και αφύσικο , αν σκεφτεί κανείς ότι η οικογένεια του πουλούσε ναρκωτικά ..Τον πλησίασα και όλα από εκείνη την ημέρα άλλαξαν πορεία  . Περνούσα ώρες και ώρες με τον αδερφό μου και με είχε εθίσει σε μια άλλη ζωή πιο βρώμικη , αλλά δεν με ένοιαζε τον αγαπούσα τόσο πολύ , ήταν ο μόνος άνθρωπος που ήταν ουσιαστικά δίπλα μου και με καταλάβαινε ..

Σε ηλικία 12ετών  έμπλεξα σε μια συμμορία , αλλά το πρόβλημα ήταν η αντίπαλη από τον αδερφό μου , ο οποίος ήταν και αυτός μπλεγμένος , στην συμμορία του Τσάρλι Του Μεγάλου .. Από ότι είχα ακούσει ήταν μεγάλο όνομα στην νύχτα και δεν σήκωνε πολλά , ειδικά από αυτούς που ήταν στην συμμορία του ..


Τα επόμενα χρόνια που πέρασαν , ενώ συνέχιζα κανονικά το σχολείο , τα βράδια έφευγα και πήγαινα σε βρωμοδουλειές της συμμορίας μου . Με τον αδερφό μου  συναντιόμασταν κάθε μέρα παρόλο που έβαζε σε κίνδυνο της ζωής του με μια τέτοια πράξη ..Μέχρι και τα επόμενα πέντε χρόνια δεν είχα πιάσει όπλο στα χέρια μου , απλά ήμουν το τσιράκι . Μου είχαν βγάλει το όνομα «Ο ΨΗΛΟΣ» γιατί παρόλο την ηλικία μου είχα τραβήξει αρκετό μπόι .

‘Ώσπου μια ημέρα έμαθα ότι ο Τσάρλι ο Μεγάλος , σκότωσε τον αδερφό μου, επειδή συναντούσε έμενα . Οργή , μίσος και τρόμος με κυρίευσαν , δεν ήταν δυνατόν να χάσω τόνο μόνο άνθρωπο που είχα κοντά μου πραγματικά . Τα πάντα γύρω μου χάθηκαν και η μόνη λέξη που κυριαρχούσε μέσα μου ήταν ΕΚΔΊΚΗΣΗ !Παρακολούθησα τις κινήσεις της άλλης συμμορίας, για να δω πότε θα μείνει μόνο του ο Τσάρλι για να τον σκοτώσω . Όταν τελικά βρέθηκε μόνος του χωρίς προστασία, πλησίασα όσο αθόρυβα μπορούσα , πήγα από πίσω του και του έριξα στο κεφάλι .. Για κακή μου τύχη όμως ο πυροβολισμός ακούστηκε . Για μια στιγμή πανικοβλήθηκα, αλλά αφού ανασυγκροτήθηκα , και σκεπτόμενος ότι δεν ήθελα ακόμα να πεθάνω , έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να μην με πιάσουν. Εξαφανίστηκα από προσώπου γης ..


Για μέρες τριγυρνούσα και οι τύψεις με είχαν κατακλίσει. Έμενα στους δρόμους , είχα γίνει πραγματικό κουρέλι . Ώσπου μια μέρα με βρήκε ο Έμμετ , με μάζεψε και με έβαλε στο σπίτι του . Ήταν κι αυτός μόνος του , είχε χάσει τους γονείς του , αλλά δούλευε και σπούδαζε μαζί . Μου στάθηκε τόσο πολύ και ειλικρινά αποφάσισα ότι μπορούσα να σπουδάσω .. Έτσι έκλεψα το όνομα του αδερφού μου   και ξεκίνησα μια νέα ζωή , ενώ ήρθε και η μεγάλη μου αδερφή και πιάσαμε ένα διαμέρισμα..

Κι όλο αυτό το παρελθόν κοντεύει να έρθει ξανά στην επιφάνεια με την εμφάνιση του Τζάσπερ. ο οποίος το τελευταίο καιρό πετάει την μία σπόντα πάνω στην άλλη και κάθε φορά τρέμω μην καταλάβει τίποτα η Μπέλλα, την οποία λάτρευα πραγματικά ..

Σήμερα θα πήγαινα στον αρχηγό του τμήματος να παρέδιδα ότι στοιχεία είχα, αν και δεν ήταν πολλά , απλά ήθελα να δει την δουλειά μου και αν νομίζει ότι κινούμε σωστά.


Σηκώθηκα το πρωί και είδα ότι το κρεβάτι ήταν άδειο και υπήρχε ένα σημείωμα στο μαξιλάρι ..

«Αγάπη μου

Η Άλις δεν είναι πολύ καλά και πήγα να την φροντίσω θα τα πούμε σύντομα , φιλάκια και σε αγαπώ πολύ!!»
Δεν μου άρεσε που η Μπέλλα δεν ήταν δίπλα μου , τώρα πια αν δεν είναι εκεί νιώθω τόσο μόνος!!

Πήγα στο μπάνιο να πλυθώ μετά από αυτό το δυσάρεστο μήνυμα και παρατήρησα πάνω στο μάγουλο μου ένα φιλί με κόκκινο κραγιόν..Αυτό το σημάδι μου θύμιζε τόσο έντονα την γυναίκα που μελετούσα , που δεν ξέρω αλλά τα θέαμα δεν μου άρεσε καθόλου και το έβγαλα αμέσως .


 Ντύθηκα , ήπια ένα καφέ , πήρα τα χαρτιά μου και πήγα στο αστυνομικό τμήμα . Όταν έφτασα κοντά στο γραφείο του αρχηγού και καθώς πήγα να χτυπήσω , αυτά που άκουσα με έκαναν να σαστίσω πραγματικά …  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου