Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

The secret



Μπέλλα

Είναι απίστευτο να ζεις στο μάτι του κυκλώνα .. Να ξέρεις ότι ο άνθρωπος με το οποίο πας να φτιάξεις της ζωή σου , είναι αυτός που σε κυνηγάει . χωρίς όμως να το ξέρει ο ίδιος . Αυτό θα πει ειρωνεία της τύχης .. Όταν μου είπε πως αυτό είναι ο υπεύθυνος της υπόθεσης , έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου. Έπρεπε να φύγω από κοντά του , να απομακρυνθώ έστω και για λίγο , χρειαζόμουν χρόνο να σκεφτώ .. Με αγαπούσε ο Έντουαρτ και αυτό φαινόταν ξεκάθαρα , όπως τον αγαπούσα  και εγώ , αν και ήμασταν μόνο λίγο καιρό μαζί ..

Η καντεμιά όμως και η κακή τύχη είναι δυο πράγματα τα οποία με ακολουθούν από την ημέρα που γεννήθηκα.. Μια φορά στην ζωή μου ερωτεύτηκα , και ο άνθρωπος αυτός είναι ο χειρότερος μου εχθρός.. Κλείστηκα στον εαυτό μου από εκείνη την ημέρα , άφησα ένα σημείωμα στον Έντουαρτ με ένα σωρό δικαιολογίες και έφυγα . Όλο το βράδυ γυρνούσα στους δρόμους κλαίγοντας για την κακή μου τύχη . Το πρωί κατέληξα σπίτι αποκαμωμένη πια και κλείστηκα στο δωμάτιο μου. Δεν ήθελα να δω άνθρωπο μπροστά μου , μόνο καμιά φορά ερχόταν η Άλις και με φρόντιζε . Τίποτα παραπάνω . Όταν όμως αποφάσισα πώς ακόμα και να απομακρυνθώ από κοντά μου θα είναι η καταδίκη δική μου συναισθηματικά, αν είμαι κοντά του ίσως και να με ανακαλύψει .. Τουλάχιστον ας είμαι μαζί του και μετά ας καταδικαστώ  …

Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνη την ημέρα που πήγα στο σπίτι του , εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά τι σημαίνει πραγματικός έρωτας …

*********
-          Σε θέλω , του είπα και το εννοούσα

-          Και εγώ ,είπε και τα χείλη του κόλλησαν πάνω στα δικά μου .


 Το ένα χέρι του ήταν στο μάγουλο μου ενώ το άλλο ήταν πίσω από το σβέρκο μου . Ένοιωθα κάθε μυ μου να έχει παραληρήσει μόνο από ένα του φιλί… 

Τα χέρια του από μόνα τους πήγαν κατευθείαν και άρχισα να ξεκουμπώνω το πουκάμισο του Έντουαρτ , ώσπου τα κατάφερα και ήταν μπροστά μου γυμνός από την μέση και πάνω . Το σώμα του ήταν λες και το είχε φτιάξει κάποιος γλύπτης , που ακόμα και ένας αθλητής θα έκανε τα πάντα για να το αποκτήσει.Τα χείλη του απομακρύνθηκαν από τα χείλη μου, και άρχισε να μου δίνει φιλιά στο λαιμό μου , ενώ τα δικά μου είχαν φωλιάσει μέσα στα υπέροχα και απαλά μαλλιά του ..Όταν έφτασε κοντά στον μπούστο μου , άφησε ένα φιλί στο ξεκίνημα του και μου έβγαλε την μπλούζα μου . Συνέχισε να με φιλάει , προσπερνώντας τον μπούστο μου και έφτασε λίγο πριν το παντελόνι μου . Είχα πάρει ολόκληρη φωτιά , τα φιλιά του με έστελναν σε έναν άλλο κόσμο , μαγευτικό .. Σηκώθηκε πάλι επάνω και κοιτώντας μέσα στα μάτια , μου έβγαλε το στηθόδεσμο .. Το πράσινο χρώμα των ματιών του είχε σκουρύνει από το πάθος και αυτό με έκανε να τρελαθώ .. Χωρίς να αφήσει τα μάτια του από τα δικά μου , έσκυψε και πήρε στο στόμα του την μια ρώγα και άρχισε να την πιπιλάει ενώ με το χέρι του έπαιζε με το άλλο μου στήθος .. Αυτή την διαδικασία την επανέλαβε και στο άλλο στήθος και εγώ άρχισα να υγραίνω όλο και πιο πολύ . 


Αυτό που με τρέλαινε , είναι ότι  έκανε ,το έκανε κοιτώντας με στα μάτια .Τον τράβηξα προς τα πάνω και διεκδίκησα ,με τον πιο απαιτητικό τρόπο, το φιλί του. Ενώ φιλιόμασταν , με το χέρι μου άρχισα να χαϊδεύω το υπέροχο και γυμνασμένο στέρνο του και συνέχισα μέχρι λίγο το ξεκίνημα του παντελονιού του, και επανέλαβα αυτή την διαδικασία από κάτω προς τα πάνω . 

Μ ε σήκωσε στην αγκαλιά του , έβαλα τα δυο μου πόδια αριστερά και δεξιά από την μέση του και με άφησε να ξαπλώσω πάνω στο άσπρο χαλί μπροστά από το τζάκι , το οποίο ήταν αναμμένο, στην ίδια θέση όπου ήμασταν και την προηγούμενη φορά ..

Εκείνος ήρθε από πάνω μου και αφού μου έδωσε ένα δυνατό φιλί   στα χείλη μου , άρχισε να κατεβαίνει προς τα κάτω και πέρασε την υγρή του γλώσσα αισθησιακά από όλο μου το κορμί , κάνοντας με να πάρω ακόμα μεγαλύτερη φωτιά… Κατέβηκε κι άλλο κάτω και αφού μου έβγαλε τα παπούτσια, άρχισε να μου ξεκουμπώνει την φούστα , ώσπου μου την έβγαλε εντελώς . Το θέαμα όμως άφησε τον Έντουαρτ άναυδο και απροετοίμαστο. Δεν φορούσα εσώρουχο και το ευαίσθητο σημείο μου ήταν τώρα εκτεθειμένο μπροστά στα μάτια του Έντουαρτ… Χωρίς να χάνει χρόνο , μου άνοιξε τα πόδια και τα χείλη του βρέθηκαν εκεί που τον είχα τόσο ανάγκη .. Η γλώσσα του άρχισε να περιποιείται με ένα μοναδικό τρόπο το σημείο αυτό , τόσο αισθησιακά που η υγρασία μου γινόταν όλο και πιο μεγάλη .. Ένιωθα όλο μου το κορμί έτοιμο να εκραγεί , δεν άντεχα άλλο , φοβόμουν ότι θα τελειώσω πριν καν τον νιώσω μέσα μου .. Με τα χέρια μου πάνω στα μαλλιά του άρχισα του τραβάω αφού ο πόθος είχε φτάσει στο αποκορύφωμα , ενώ εκείνος συνέχιζε το βασανιστικό του παιχνίδι ..

-          Σε θέλω , θέλω να με κάνεις δική σου… είπα και τότε σηκώθηκε και ήρθε κοντά μου και μου έδωσε ένα αισθησιακό φιλί… η επιθυμία σας διαταγή μου , είπε με μια βραχνάδα στην φωνή  . Με σήκωσε στην αγκαλιά και το μόνο που μας χώρισε ήταν το παντελόνι του .


 Με βιαστικές κινήσεις , έβγαλε το παντελόνι βοηθώντας τον και εγώ , έβαλε το προφυλαχτικό και αφού μου έδωσε ένα ακόμα φιλί , με ξάπλωσε , άνοιξα τα πόδια μου και ακούμπησα τα πέλματα μου κάτω για να στερεώνομαι καλύτερα και άνοιξα τα πόδια μου για να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσβαση. Χωρίς καμιά καθυστέρηση μπήκε μέσα μου . Ένα κύμα ηλεκτρισμού με διαπέρασε ολόκληρη. Άρχισε να κινείται μέσα μου στην αρχή με αργό και βασανιστικό τρόπο και άρχισε να επιταχύνει τις κινήσεις του . Αναστεναγμοί έβγαιναν και από τους δυο μας , ενώ οι ωθήσεις γίνονταν όλο και πιο δυνατές , όλο και πιο γρήγορες ,ενώ με τα πόδια μου τυλιγμένα από πίσω του , προσπαθούσα να συγχρονιστώ με τον ρυθμό του . Με σήκωσε ξανά στην αγκαλιά του , χωρίς να χάσει την επαφή μαζί μου , και μου έδωσε ένα δυνατό φιλί που όμοιο του δεν μου είχε δώσει ποτέ ξανά . Το πάθος μας είχε παρασύρει , κοντεύαμε στο τέλος , το ένοιωθα !! Η επαφή μας ήταν τόσο ιδιαίτερη , τόσο μοναδική , που με έκανε πραγματικά να παραληρήσω ..Φτάναμε στο τέλος , οι ωθήσεις του γίνονταν όλο και πιο γρήγορα , και ταυτόχρονα και οι δύο ξεσπάσαμε και φτάσαμε στο τέλος . Κραυγές ακούστηκαν και από τους δυο μας ενώ ένας δυνατός κεραυνός ακούστηκε απέξω..Ξάπλωσα και ακριβώς από πάνω μου είχε έρθει ο Έντουαρτ , ο οποίος είχε ακουμπήσει πάνω στο στήθος μου , προσπαθώντας να πάρει ανάσα..

-          Σε ευχαριστώ , είπα αυθόρμητα ..Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε για άλλη μια φορά στα μάτια ..

-          Γιατί με ευχαριστείς ? 
  
-          Για την αγάπη που μου δίνεις , του είπα και ένα χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο και των δύο ..

-          Τότε εγώ πρέπει να σε ευχαριστώ πιο πολύ , που αν δεν είχες έρθει , δεν θα μπορούσα να μοιραστώ με κανέναν την αγάπη που νιώθω για σένα , είπε και μου έδωσε ένα γλυκό φιλί στον ώμο..

Σηκώθηκε ελάχιστα από κοντά μου και έφερε μια κουβερτούλα που ήταν πάνω στην πολυθρόνα , και αφού μας σκέπασε και τους δύο με πήρε στην αγκαλιά του, ενώ η φωτιά σιγόκαιγε στο τζάκι ..

-           Έντουαρτ πρέπει να σου εξηγήσω τον λόγο για τον οποίο έφυγα ..

-          Θεωρείς ότι είναι η καλύτερη στιγμή να τα πούμε …

-          Μα Έντουαρτ ..

-          Σςς μην χαλάς αυτή την όμορφη στιγμή και μου τα λες αύριο πρωί , εντάξει ?

-          Εντάξει , είπα και χαλάρωσα ακουμπώντας πάνω στο στέρνο του  ...


Το επόμενο πρωί μας βρήκε ξαπλωμένους αγκαλιά στο κρεβάτι . Ήταν όλα τόσο όμορφα , τόσο γαλήνια , αν και από μέσα μου έβραζα από τύψεις , ήμουν χαρούμενη που ήμουν κοντά του , μέσα στην αγκαλιά του . Τον κοιτούσα που κοιμόταν τόσο γαλήνια , ήταν σαν άγγελος εξ ουρανού . Δεν μπορούσα να αντισταθώ και του έδωσα ένα γλυκό φιλί στα χείλη . Τον ένοιωσα να κουνιέται , και ένα λαμπρό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του . Αυτός ο άνθρωπος με αγαπούσε , μπορούσα να καταλάβω με κάθε του λέξη , με κάθε του κίνηση , με κάθε του φιλί ..


Σηκώθηκα από το κρεβάτι , πήγα στο μπάνιο, πλύθηκα λιγάκι και κατέβηκα κάτω να φτιάξω πρωινό. Αφού τελικά βρήκα ότι χρειαζόμουν  , έφτιαξα ένα τέλειο πρωινό και ανέβηκα προσεχτικά επάνω και μόλις μπήκα μέσα είδα τον Έντουαρτ να έχει ανοιχτά τα μάτια και να τεντώνεται σαν μικρό παιδί . Η όλη σκηνή με έκανε να γελάσω , και αυτόματα ο Έντουαρτ σταμάτησε και σάστισε μόλις με είδε..

-          Ως προς τι το γέλιο κυρία μου ?, είπε και χαμογέλασε

-          Δεσποινίς παρακαλώ , είπα και πήγα στο κρεβάτι , αφού άφησα το πρωινό στο κρεβάτι τον φίλησα …

-          Τι είναι όλο αυτό?, είπε  βλέποντας το πρωινό ..

-          Ένα τέλειο πρώινο , αγάπη μου για σένα ..

-          Μμ  ευχαριστώ πολύ και μου ξαναέδωσε ένα φιλί..

-          Λοιπόν ας φάμε ατό το ωραίο πρωινό και μετά να πάμε στις δουλειές μας , εντάξει ?

-          Μμ εγώ έχω μια καλύτερη ιδέα , είπε , πήρε το πρωινό το έβαλε στο πάτωμα και άρχισε να έρχεται προς εμένα , ώσπου με πήρε αγκαλιά και άρχισε να με γαργαλά ..

-          Ωω έλα Έντουαρτ με γαργαλάς , είπα ενώ γελούσα ..

-          Το ξέρω και με μια απότομη κίνηση με έβαλε από κάτω του ..

-          Μήπως σου αρέσει καλύτερα αυτή η ιδέα ?

-          Μμ για να σκεφτώ , πολύ , είπα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από το αυχένα του και τον έφερα κοντά μου και τα χείλη μας ενώθηκαν σε ένα πολλά υποσχόμενο φιλί για την συνέχεια… 

Είναι σίγουρα ο άνθρωπος που πάντα ζητούσα..!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου