Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΥΤΥΧΙΑ Η ΧΡΗΜΑ?1


Ιζαμπέλλα


Η ζωή μου μέχρι τώρα μου έφερε στον δρόμο μου πολλές δυσκολίες αλλά συνάμα ευχάριστες στιγμές. Σπούδασα διοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά , έκανα σπουδές στο εξωτερικό και τώρα είμαι πρόεδρος στην εταιρεία που μου άφησε να διοικώ ο πατέρας μου.Η μητέρα μου πέθανε όταν ήμουν πέντε χρονών , ο πατέρας μου δούλευε όλη την ημέρα και μας μεγάλωσε εμένα και τον αδερφό μου τον Έμμετ , ο οποίος όταν έγινε 19 χρονών έφυγε στο εξωτερικό , γιατί δεν άντεχε άλλο εδώ μαζί μας, μια νταντά


Ζω μια πολύ άνετη ζωή , η εταιρεία μου πηγαίνει θαυμάσια και επρόκειτο να παντρευτώ έναν από τους πλουσιότερους άντρες , τον Τζέικομπ Μπλάκ. Στην αρχή μπορώ να πω ότι γοητευτικά αρκετά , είναι ψηλός , αρρενωπός , με μαύρα μαλλιά και μάτια , γενικά ένας πολύ όμορφος άντρας και φυσικά πολύ πλούσιος!Αλλά μετά  από τόσο καιρό , δεν μου φαίνονται όλα ωραία, έχει γίνει πολύ μονόχνοτος και πολλές φορές βαρετός , σε σχέση με το παρελθόν !Αλλά αν τον χωρίσω θα πάρει τα κεφάλαια του από την εταιρεία και τότε θα αντιμετωπίσω πολύ προβλήματα!


Πριν λίγες μέρες όμως έγινε κάτι το αναπάντεχο . Γενικά στην ζωή μου έχω συναντήσει πολλούς ωραίους άντρες , αλλά αυτού του άντρα η ομορφιά ήταν το κάτι άλλο.
Καθώς περνούσα από τα τμήματα για να κάνω έλεγχο , στο τμήμα οικονομικών , συνάντησα έναν άγγελο. Ήταν ψηλός , με ανοιχτό δέρμα , σαρκώδη χείλη , τα μαλλιά του ήταν χάλκινα αλλά αυτό που μου έμεινε πιο πολύ ήταν τα πράσινα μάτια του! Από την ημέρα που τον συνάντησα δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό μου , μου έχει γίνει εμμονή!Τον βλέπω κάθε μέρα στα όνειρά μου , να με φιλάει , να με χαϊδεύει, να..... να μου κάνει έρωτα !Δεν το είχα ξαναζήσει ποτέ αυτό στην ζωή μου , ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!Αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα ήταν κατώτερος μου και δεύτερον ήμουν αρραβωνιασμένη με τον Τζεικ
Καμιά φορά η ζωή είναι πολύ άδικη , σε κάποιες τουλάχιστον περιπτώσεις!


Έντουαρτ Κάλλεν


Η ζωή για μένα ήταν κάτι το όμορφο, το μοναδικό. Κάθε μέρα σηκωνόμουν με το χαμόγελο στα χείλη , ήμουν πολύ κεφάτο παιδί , αφού ο αδερφός μου και οι φίλοι μου δεν με άντεχαν άλλου. Μέχρι τώρα έχω κάνει μόνο μία σχέση , με την Τάνια . Πολύ όμορφη κοπέλα και πολύ γλυκιά!Δεν ήμουν τρελά ερωτευμένος μαζί της αλλά μου άρεσε!Σήμερα που μιλάμε είμαστε έτοιμοι να παντρευτούμε μιας και είμαστε πολύ καιρό μαζί , και νιώθω μια σιγουριά δίπλα της !


Ώσπου μια μέρα όλα άλλαξαν γύρω μου , το χαρούμενο παιδί έφυγε και στην θέση του ήρθε ένας άντρας που του έχει γίνει εμμονή μια γυναίκα !Κάποια μέρα που δούλευα στο γραφείο μου , μας ανακοίνωσε η διευθύντρια ότι θα περνούσε η πρόεδρος για έλεγχο !Δεν την είχα δει ποτέ αυτή την πρόεδρο ,γιατί αυτή που με προσέλαβε ήταν η ίδια η διευθύντρια και δεν διάβαζα και ποτέ κοσμικά . Είχα ακούσει ότι ήταν στρίγγλα αλλά συνάμα όμορφη , και έτσι ήθελα πολύ να την δω από κοντά για να δω αυτήν την περιβόητη πρόεδρο!Την  παροιμία που λέει η περιέργεια σκότωσε την γάτα την ξέρετε?Ε αυτό έπαθα εγώ , μόλις την είδα να μπαίνει , τα πάντα άλλαξαν γύρω μου ! Εμφανίστηκε μπροστά μας μια γυναίκα πειρασμός , που κάθε άντρας την ποθούσε. ΄Ήταν καστανή ,ε μεγάλα καστανά μάτια , πολύ όμορφα χαρακτηριστικά, λεπτή , ντελικάτη και με αέρα. Από εκείνη την ημέρα αυτή η γυναίκα έγινε ο παράδεισος και η κόλαση μαζί , είχε στοιχειώσει για τα καλά αυτή η γυναίκα μέσα στα όνειρά μου . Αλλά ήταν αδύνατο να την πλησιάσω , ήμουν πολύ κατώτερος της , ήμουν αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα που με αγαπούσε και από ότι είχα μάθει και η πρόεδρος ήταν αρραβωνιασμένη με έναν μεγιστάνα, τι να με κάνει εμένα ?


Σήμερα ήταν μια γενικά δύσκολη ημέρα στην δουλειά, ήμουν πολύ κουρασμένος Είχα μείνει μέχρι τα μεσάνυχτα και δούλευα , διότι η διευθύντρια με είχα φορτώσει με όση δουλειά. Για καλή μου τύχη τελείωσα και έτσι κατέβηκα στο γκαράζ να πάρω το αυτοκίνητό μου Πήγα στο αυτοκίνητο μου , πήγα να βάλω μπρος τίποτα , ξαναδοκιμάζω τίποτα !Και τώρα τι κάνουμε?Ανοίγω το καπό μπροστά για να δω τι γίνεται με την μηχανή , αλλά δεν γνώριζα και πολλά , δεν είχα ασχοληθεί ποτέ!Πήρα την Τ'ανια τηλέφωνο


- έλα μωρό μου θα αργήσω και άλλο


- γιατί καλέ μου ?


- δεν δουλεύει το αυτοκίνητο και έτσι πρέπει να βγω στην κεντρική λεωφόρο να  βρω ταξί


- καλά αγάπη μου να προσέχεις σε παρακαλώ


- ναι μην φοβάσαι!φιλάκια


Και εκεί που έκλεισα το καπό , πήρα το σακάκι μου να φύγω εμφανίζεται ένα υπερποτελές αυτοκίνητο
και σταματάει ακριβώς μπροστά μου!Τρόμαξα αρκετά , από τα τζάμια δεν φαινόταν ποιος ήταν μέσα . Κατεβάζει το τζάμι και τότε αποκαλύπτεται μπροστά μου το πρόσωπό της!


- συγνώμη είσαι καλά?, την άκουσα να λέει


- ναι καλά είμαι


- δεν μου φαίνεσαι τόσο
Και το είπα να μην καρφώνομαι ο ηλίθιος


- γιατί το λέτε αυτό?


- είσαι μουντζουρωμένος στο πρόσωπο


Αυτό ήταν έγινα και ρεζίλι


- α για τις μουντζούρες λέτε να προσπάθησα να φτιάξω το αυτοκίνητο μου αλλά δεν τα κατάφερα


- γιατί χάλασε?


- ναι για κακή μου τύχη . Κακή ? δεν ξέρω καταπόσο ισχύει αυτό?


- μάλιστα , μήπως θα ήθελες να σε πετάξω κάπου?


- όχι μας σας βγάζω από τον δρόμο μας, σας ευχαριστώ πολύ


- μα έλα δεν πειράζει, δεν έχω πρόβλημα


- μα..


- δεν έχει μα , έλα μπες μέσα
Τώρα όλα αυτά συμβαίνουν στην πραγματικότητα ή τα φαντάζομαι. Πήγα από την άλλη μεριά και μπήκα μέσα και κάθισα ακριβώς δίπλα της , στην θέση του συνοδηγού. Την παρατήρησα από πάνω έως κάτω , φόραγε ένα μαύρο κοστούμι , με ανοιχτό ντελκοτέ και φούστα είχε σηκωθεί και φαινόταν το καλλίγραμμο πόδι τηςΔεν ξέρω για  πόσο θα άντεχα ακόμα, είδα το ευαίσθητο μου σημείο είχε πάρει την ανιούσα!

- λοιπόν που να σε πάω?

- βγείτε στην λεωφόρο και θα σας πω

- οκ ότι πεις, α πώς σε λένε?

- Έντουαρτ Κάλλεν είναι το όνομά μου

- α ναι σε θυμάμαι , δουλεύεις στο τμήμα οικονομικών, σωστά?

- ναι σωστά 

Για κάποια στιγμή επικράτησε μια ησυχία , κανένας δεν μιλούσε , ώσπου βγήκε στην λεωφόρο και της είπα που να πάει. Αχ ήταν απίστευτο ήμουν δίπλα της , είναι τόσο όμορφη και τόσο σέξυ . Αχ πώς κάνω έτσι? σαν λιγούρης!

- λοιπόν Έντουαρτ σου αρέσει η δουλειά σου?

- και ναι και όχι

- τι εννοείς?

- από μικρός μου άρεσε να ασχολούμε με τα οικονομικά . Σπούδασα αυτό που ήθελα , αλλά τώρα πια δεν με ικανοποιεί 100%

- δεν νομίζω να έχει να κάνει με την εταιρεία?

- όχι , όχι δεν έχει να κάνει με αυτό, η εταιρεία και οι άνθρωποι που την αποτελούν είναι άψογοι

- σε ευχαριστούμε πολύ, είπε και ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη της
Ήταν τόσο λαμπερή!

- μα δεν κάνει τίποτα 

-και συναισθηματικά? 

- εννοείται αν έχω σχέση?

- ναι αν θες μου απαντάς

- οκ δεν υπάρχει πρόβλημα , κάτι γίνεται αλλά όχι κάτι σοβαρό
Ουπς , τι είπα τώρα ?

- μάλιστα , τυχερή η κοπέλα που σε έχει

- σας ευχαριστώ πολύ

- μπορώ να σου κάνω μια αδιάκριτη ερώτηση?
Αχ ξεκινήσαμε και τος αδιάκριτες ερωτήσεις!

- ναι ότι θέλετε

- να πώς σου φαίνομαι ? και στην δουλειά και σαν εμφάνιση ?
Μην απαντήσεις είναι ερώτηση παγίδα, κάπου αποσκοπεί!

- δεν είμαι αρμόδιος να σας απαντήσω για την εμφάνιση σας , αλλά όσο αφορά την δουλειά σας είσαστε εξαίσια 

- σε ευχαριστώ πολύ , αλλά γιατί δεν είσαι αρμόδιος να με κρίνεις , άντρας δεν είσαι?

- ναι αλλά είσαστε προισταμένη μου και δεν έχω κανένα δικαίωμα να σας κρίνω 

- μάλιστα, κατάλαβα , είσαι πολύ διπλωμάτης σαν άνθρωπος

- ναι έτσι έχω μάθει 

Από εκείνη την στιγμή δεν ξαναμιλήσαμε , αυτές οι ερωτήσεις με παρεξένευαν ήταν λες και κάπου αποσκοπούσε!
Κάποια στιγμή κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά , δεν βρισκόμασταν στον δρόμο προς το σπίτι μου , αλλά κάπου αλλού!Ξαφνικά σταματήσαμε σε μια ερημιά, μα τι γινόταν?

- συγνώμη που βρισκόμαστε?

Αντί για απάντηση την είδα να στρέφεται προς εμένα και το πρόσωπό της να απέχει μόνο λίγα εκατοστά από τα δικά μου. 'Ενοιωθα την ζεστή της ανάσα και το γλυκό της άρωμα

- Έντουαρτ σου αρέσω ?, δεν γίνεται , πλάκα μου κάνετε?

- κυρία Σουάν τι λέτε?

- σε παρακαλώ πες μου , με κοίταζε στα μάτια και πολύ φοβόμουν ότι όλες οι αντιστάσεις μου θα χαθούν 

- να σας πω τι?

- αν σε ελκύω σαν γυναίκα?

- τι την χρειάζεστε εσείς την δικιά μου επιβεβαίωση ?

- μου αρέσεις Έντουαρτ

- τι λέτε ?

- ναι από την πρώτη στιγμή που σε είδα στο γραφείο , με έκανες να χάσω το μυαλό μου

- όχι δεν γίνεται , εσείς εμένα? όχι με τίποτα

-δεν με πιστεύεις?

- μα δεν γίνεται , είναι αδύνατον 

Το πρόσωπό της πήρε μια έκφραση θλίψης και απομακρύνθηκε από κοντά μου  και αμέσως ένιωσα μια απώλεια να με κατακλύζει

Δεν άντεχα να την βλέπω έτσι , αλλά ποιες οι πιθανότητες να με θέλει? εμένα ? έναν απλό υπαλληλάκο?

Αυτή την φορά την πλησίασα εγώ , πήρα απαλά το πρόσωπό της και το γύρισα προς εμένα

- σας παρακαλώ προσπαθήστε να με καταλάβετε

- έχεις δίκιο αλλά την αλήθεια σου λέω 

- δεν λέω το αντίθετο απλά δεν γίνεται εμείς οι δύο να .. και πριν προλάβω να τελειώσω την πρότασή μου τα χείλη της βρισκόντουσαν πάνω στα δικά μου . Ήταν τόσο απαλά και πολιορκούσαν τα δικά μου   με τόσο δύναμη . Προσπάθησα να απομακρυνθώ αλλά δεν τα κατάφερα , κάθε αντίστασή μου χάθηκε και πααραδώθηκα στο φιλί , χωρίς να σκεφτώ τίποτα !. Το ένα χέρι μου βρέθηκε στο πίσω μέρος του λαιμό της και το άλλο στην μέση της , ενώ τα δικά της μέσα στα μαλλιά μου. Το φιλί βάθυνε όλο και πολύ, οι γλώσσες μας είχαν γίνει ένα!Κάποια στιγμή σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα 

- Έντουαρτ..?

-       σσσ μην χαλάς την στιγμή, της είπα και την ξαναφίλησα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου