Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Γυάλινα όνειρα..


Έντουαρτ


Ακόμα ένα εμπόδιο χάθηκε από μπροστά μας ..Τελικά υπάρχουν και πολύ χειρότεροι γονείς απόν πατέρα μου . Τουλάχιστον αυτός δεν με έβλεπε και δεν τον έβλεπα , δεν είχαμε ποτέ σχέσεις .. Που φτάσαμε ? Να λέμε ότι ευτυχώς που ο ίδιος σου ο γονιός ήταν μακριά ..Τέλος πάντων τέλος καλά όλα καλά ..

Είχα ετοιμάσει μια ρομαντική βραδιά στην παραλία , ένα τραπεζάκι  με κόκκινο τραπεζομάντηλο , κεριά , σαμπάνια και η θάλασσα να απλώνεται μπροστά σου .. Αρκεί να πήγαιναν όλα καλά και να μας τα χάλαγε ο καιρός .. Τα είχα ήδη ετοιμάσει και το μόνο που έμενε ήταν να πάμε να απολαύσουμε την βραδιά μας .. Φυσικά είχαν ένα τύπο εκεί να τα φυλά , για να είμαστε σίγουροι , αν και η παραλία που έχω διαλέξει είναι ερημική ..

-          ‘άντε αγάπη μου , είσαι έτοιμη ?

-          Ναι τώρα έρχομαι .., είπε και κατέβηκε από τις σκάλες το κοριτσάκι μου , με ένα κοραλλί χρώματος φόρεμα, αέρινο που έφτανε ως το  γόνατο .. Φαινόταν σαν μικρό κοριτσάκι με αυτό το φόρεμα και μου θύμιζε τι αγάπησα περισσότερο στην Μπέλλα , την αθωότητα της , τη γλυκύτητα της ..

-           πως σου φαίνομαι ?, είπε με ένα χαμόγελο στα χείλη  και έκανε μια στροφή γύρω από τον εαυτό της ..

-          Σαν ένα μικρό κοριτσάκι .., της είπα ..

-          Τώρα καλό είναι αυτό ?

-          Μμ απλώς καλό , πολύ καλό .. είπα και πήγα κοντά της και την φίλησα γλυκά ..

-          Που θα πάμε ?

-          Α αυτό είναι μυστικό ..

-          Και γιατί τόση μυστικότητα?

-          Έτσι.., είπα και την έπιασα από το χέρι και κατευθυνθήκαμε προς το αυτοκίνητο ..

-          Δεν θα πάρουμε το Volvo ?, είπε με μια έκπληξη στην φωνή της …

-          Όχι θέλω σήμερα κάτι πιο ανοιχτό και γρήγορο , της είπα και της άνοιξα την πόρτα για να μπει ..

-          Μμ σε ευχαριστώ , είπε και μπήκε στο αυτοκίνητο .. Μπήκα και εγώ στο αυτοκίνητο και 
ξεκινήσαμε …

-          Λες να βρέξει? ,είπε

-          Μα γιατί να βρέξει μια χαρά καιρό έχει .., ζέστη κάνει ..

-          Λέω γιατί τον βλέπω κάπως μουντό ..

-          Μην είσαι γρουσούζα ..

-          Άρα κάπου εξωτερικά θα με πας ..

-          Βουλομένο γράμμα διαβάζεις..

-          Μμ άρα μάθαμε το πρώτο στοιχείο ..

-          Και το τελευταίο , μέχρι να φτάσουμε δεν θα ξαναμιλήσουμε ..

-          Μα γιατί στα μουγκά θα την βγάλουμε ..?

-          Αγάπη μου σε έχω ικανή να με κάνεις να στα πω όλα για αυτό άστο καλύτερα  ..

-          Με φοβάσαι ..?

-          Μα γιατί το λες αυτό , σε έχω ικανή για όλα ..

-          Καλά .., είπε και μούτρωσε .. Δεν πειράζει , μόλις δει την έκπληξη θα ξεθυμώσει ..

Σε ολόκληρη την διαδρομή δεν μου μιλούσε αλλά εγώ είχα ένα χαμόγελο στα χείλη συνεχώς  και κάθε φορά που γυρνούσε το κεφάλι της προς εμένα, μούτρωνε ακόμα περισσότερο και γύριζε κεφάλι  .. Δεν μπορώ να πω είχε πολύ πλάκα ..Κοντεύαμε και παρακολουθούσα συνάμα τον καιρό και έβλεπα ότι ήταν μουντός , ας ελπίσουμε ότι δεν θα χαλάσει την έκπληξη ..Έστειλα μήνυμα να φύγει ο τύπος που φυλά το τραπέζι..

-          Σχεδόν φτάσαμε .., της είπα αλλά εκείνη τίποτα.. Μετά από λίγο σταματήσαμε και κατέβηκα κάτω ..

-          Θα κατέβεις ή θα μείνεις εδώ   ?

-          Θα κατέβω , είπε και άνοιξε την πόρτα , κατέβηκε και ήρθε δίπλα μου ..

-          Θες να μου πεις ότι κάναμε τόσο δρόμο για να κοιτάμε μια θάλασσα χωρίς να κάνουμε τίποτα άλλο ..?

-          Μα γιατί τι άλλο ήθελες να κάνουμε , μήπως ήθελες και ρομαντικό δείπνο δίπλα στην θάλασσα .. ?

-          Δεν είπα και αυτό αλλά τόση μυστικότητα για να δούμε μόνο την θάλασσα?

-          Δεν σου αρέσει ? οι δυο μας μπροστά στην θάλασσα ,δεν είναι ρομαντικό ?

-          Και πολύ μάλιστα ..

-          Α έλεγα , μήπως δεν σου άρεσε ..

-          Μαζί σου μου αρέσει παντού και με φίλησε ..

-          Κατεβαίνουμε στην παραλία ? , της είπα

-          Κάτσε να βγάλω τα τακούνια μου , είπε και τα έβγαλε κρατώντας τα στα χέρια ..Της έδωσα το χέρι να την βοηθήσω να κατέβουμε.. Καθώς περπατήσαμε στην παραλία χεράκι χεράκι και μόλις είδε το τραπέζι , έμεινε με το στόμα ανοιχτό .

-          πλάκα μου κάνεις ?

-          μα γιατί να σου κάνω πλάκα ?

-          ρομαντικό δείπνο δίπλα στην θάλασσα ?

-          ναι σου αρέσει ?

-          το ρωτάς , είπε και με αγκάλιασε ..

-          είσαι τόσο γλυκός ..

-          ε τώρα μην λέμε τα αυτονόητα..

-          Έντουαρτ ..

-          Καλά καλά , πάμε τώρα να φάμε πριν κρυώσει το φαγητό  .., είπα και κατευθυνθήκαμε προς το τραπέζι , της τράβηξα την καρέκλα να καθίσει  και κάθισα και εγώ απέναντι ..Σέρβιρα την σαμπάνια και πήγαμε να τσουγκρίσουμε τα ποτήρια μας ..

-          Αυτή την φορά σε τι θα κάνουμε πρόποση ?

-          Στον έρωτα μας , τι λες ?

-          Στον ερωτά μας λοιπόν ..

-          Στον έρωτας μας .., είπα και τσουγκρίσαμε τα ποτήρια , ήπιαμε από μια γουλιά και ξεκινήσαμε το φαγητό..Καθώς λοιπόν τρώγαμε ένιωσα κάτι σταγόνες να πέφτουν προς τα πάνω μου .. Έχει γούστο ..

-          Μην μου πεις ότι βρέχει?, είπα και κοίταξα την Μπέλλα

-          Δεν θέλω να σε πανικοβάλλω αλλά βρέχει και φοβάμαι ότι αν δεν φύγουμε αμέσως θα δυναμώσει η βροχή και θα γίνουμε παπάκια ..

-          Πάμε να φύγουμε , είπα και έπιασα την Μπέλλα από το χέρι και αρχίσαμε να τρέχουμε .. Όταν φτάσαμε στο αυτοκίνητο το οποίο ήταν ανοιχτό , μπήκαμε μέσα, τα καθίσματα είχαν γίνει κάπως μούσκεμα .. Πήγα να κλείσω την οροφή αλλά δεν έκλεινε , κάποιος μου έκανε πλάκα δεν εξηγείται ..

-          Άντε βρε Έντουαρτ κλείσε την οροφή , η βροχή δυναμώνει ..

-          Πολύ φοβάμαι ότι χάλασε η οροφή και δεν μπορούμε να την κλείσουμε ..

-          Με κοροϊδεύεις έτσι ?

-          Καθόλου , χάλασε ..

-          Α ωραία θα γίνουμε παπάκι , πολύ χαίρομαι ..

-          Έλα μωρέ δες και την θετική πλευρά του πράγματος ..

-          Και ποια είναι αυτή ?

-          Είμαστε οι δυο μας κάτω από την βροχή .., είπα και την κοίταξα με νόημα ..

-          Δεν νομίζω να ..

-          Γιατί όχι ..?

-          Βρε Έντουαρτ ..

-          Έλα μωρέ .. γιατί όχι , ας κάνουμε κάτι ενδιαφέρον .., της είπα, την πλησίασα και την φίλησα στα χείλη .. Δεν μου αντιστάθηκε καθόλου , αντιθέτως παραδόθηκε .. Φιλιόμασταν κάτω από την βροχή .. Τα χείλη μου μετακινηθήκαν προς το λαιμό της και άρχιζα να σκορπάω φιλιά ..

-          Εντουαρτ .. είπε με έναν αναστεναγμό  

-          Απλά παραδώσου ., της είπα ενώ την φιλούσα .. Την τράβηξα στην αγκαλιά μου και την έφερα από πάνω μου , ενώ κατέβασα το κάθισμα προς τα πίσω .. Τα φιλιά μας γίνονταν όλο πιο βαθιά , όλο πιο παθιασμένα..Τότε η Μπέλλα άρχιζε να μου ξεκουμπώνει το πουκάμισο το οποίο είχε εντελώς μούσκεμα.. Την βοήθησα και τότε ένιωσα τα υγρά της φιλιά πάνω στο κορμί μου , από το λαιμό μου , στο στέρνο , ώσπου κατέβαινε   η Μπέλλα προς τα κάτω , και αφού φίλησε κάθε κοιλιακό μου , πήγε προς το παντελόνι μου .. Έβγαλε την ζώνη μου και μου ξεκούμπωσε το παντελόνι..

-          Μπέλλα ..

-          Αφήσου σε μένα , είπε και τότε ένιωσα το χέρι της πάνω στο εσώρουχο μου .. Μια ανατριχίλα με διαπέρασε .. Μου κατέβασε το παντελόνι , όσο μπορούσε  και το εσώρουχο και το πρησμένο μου πέος βγήκε στην επιφάνεια..

-          Μμ κάποιος χρειάζεται την περιποίηση μου, είπε και αντί να βάλει το χέρι της όπως συνήθιζε να κάνει, ένιωσα κάτι υγρό  και δεν ήταν  η βροχή ..Ήταν το υγρό στόμα της .. Άρχισε να το παίρνει στο στόμα της και εγώ ένιωθα έτοιμος να εκραγώ . Η καυτή της γλώσσα περνούσε από κάθε σημείο και  εγώ τρελαινόμουν ..Μια η Μπέλλα , μια η βροχή όπου έκανε το όλο θέμα τόσο υγρό και τόσο αισθησιακό  .. Κάποια στιγμή το πήρε όλο στο στόμα της μέχρι το τέρμα και κρατήθηκα για να μην ουρλιάξω .. Η αίσθηση ήταν υπέροχη .. Ήμουν έτοιμος να τελειώσω , το ένιωθα ..
-          Μπέλλα , είπα ενώ εκείνη συνέχιζε το παιχνίδι.. Αχ αυτή η γυναίκα θα με στείλει στην κόλαση .. Τελείωνα , όσο και να συγκρατούσα τον εαυτό μου δεν μπορούσα άλλο ..Η λύτρωση ερχόταν αλλά η Μπέλλα δεν το έβαζε κάτω , ώσπου τελείωσα μέσα στο στόμα της .. Πήρα μια ανάσα για να βγάλω όλο αυτό που κρατούσα  μέσα μου .. Η Μπέλλα , αφού άφησε ένα φιλί πάνω στο ευαίσθητο σημείο μου , σηκώθηκε και ξανάρθε μέσα στην αγκαλιά μου…

-          Συγνώμη, της είπα , ένιωσα κάποια ντροπή ..

-          Ωω μην απολογείσαι , χαίρομαι που απελευθερώθηκες ..

-          Και πολύ μάλιστα και δεν ξέρω αν είσαι σε θέση  να .., είπα και την κοίταξα με νόημα .

-          Μμ κάτι θα κάνουμε , είπε και με φίλησε .. Φυσικά και ανταποκρίθηκα .. Τα χέρια μου ξέδεσαν το φόρεμα της , άρχισα να της το κατεβάζω , ώσπου το στήθος της έκανε την εμφάνιση του ..Στητό , υγρό από την βροχή και οι ρώγες τόσο σκληρές .. Μα καλά πως γινόταν αφού δεν της είχα προσφέρει τίποτα ..Πήρα ένα ένα το στήθος της και αφού πέρασα την γλώσσα γύρω από την ρώγα της , της δάγκωσα .. Εκείνη αναστέναξε και μόνο αυτό έκανε κάποιον κάτω να σκληραίνει .. Μα καλά αυτή η γυναίκα με κάνει να νιώθω σαν έφηβος ..Το χέρι μου πέρασε κάτω από το φουστάνι της και τότε ανακάλυψα ότι δεν φορούσε εσώρουχο ..

-          Μπέλλα ..

-          Αυτή είναι η δική μου έκπληξη , είπε και τότε να χάσω χρόνο ,άρχισα να τρίβω το λουλούδι της .. 

Η Μπέλλα αμέσως τινάχτηκε και με άρπαξε και με φίλησε παθιασμένα …Ήθελα να την φτάσω στα όρια της αλλά το έκανε δύσκολο γιατί τριβόταν επάνω μου .. Ε αυτό ήταν τράβηξα το χέρι μου και χωρίς να χάνω χρόνο , μπήκα μέσα της ..Μόλις μπήκα μέσα της , ένιωσα μια εφορία.. Η Μπέλλα αναστέναζε .. Είχαμε γίνει μούσκεμα , αλλά δεν μας ένοιαζε.. Η ένωση μας ήταν τόσο καυτή και υγρή .. Είχαμε συγχρονιστεί απόλυτα ενώ τα χείλη μας είχαν ενωθεί σε ένα παθιασμένο φιλί .. 

Παλλόμουν μέσα της και ένιωθα ότι θέλω και άλλο και άλλο .. Είχε ο προσωπικός παράδεισος και η κόλαση μαζί .. Φτάναμε στο τέλος , έκανα τις ωθήσεις πιο βαθιές , πιο γρήγορες ενώ τα χείλη μας απλά δεν μπορούσαν να αποχωριστούν.. Την είχα ανάγκη την Μπέλλα , αν την χάσω δεν ξέρω τι θα κάνω .. Αφού έκανα τρεις ωθήσεις ξεσπώντας όλο μου το πάθος τελείωσα μέσα της ενώ μετά από λίγο τελείωσε και η ίδια νιώθοντας τα καυτά της υγρά ..Τα χείλη μας απομακρύνθηκαν και προσπαθούσαμε να βρούμε την ανάσα μας .. Οι καρδιές μας πάλλονταν στο ίδιο ρυθμό ..

-          Είμαστε τελείως τρελοί..

-          Όντως είμαστε αλλά μου αρέσει , μικρέ μου μούτσο της είπα και την φίλησα ..

Μια εβδομάδα μετά

Καθόμουν στο γραφείο και ένιωθα τόσο κομμένος και κουρασμένος .. Η βροχή μας έκανε να κρυώσουμε για τα καλά … Ευτυχώς δεν σηκώσαμε πυρετό αλλά την ίωση μας την πάθαμε ..Κάποια στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο ..

-          Ναι ..?

-          Κύριε Κάλλεν σας ζητάει ο κύριος Παντελίδης ..

-          Να περάσει .., είπα και έκλεισα το τηλέφωνο ..Μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα ..

-          Περάστε , αψού .. Αμάν εδώ και μια εβδομάδα όλο φτερνίζομαι ..

-          Καλημέρα Έντουαρτ ..

-          Καλημέρα Καπετάνιο , αψού ..

-          Βλέπω κρύωσες για τα καλά..

-          Ναι πρέπει να έχω χαλάσει και μια ολόκληρη βιομηχανία με χαρτομάντιλα ..

-          Και η Μπέλλα χάλια είναι ..

-          Λογικό είναι , μαζί το πάθαμε ..

-          Ποιος θα το φανταζόταν ότι θα γινόσασταν τόσο αγαπημένο ζευγάρι ..

-          Η Μπέλλα είναι η γυναίκα  της ζωής μου ..

-          Μου άρεσε που είπα ότι αν δεν την παντρευτείς θα χάσεις την περιουσία σου .., είπε και γέλασε .
.
-          Ναι , πλάκα είχε , άλλωστε εδώ δεν .., και δεν πρόλαβα να μιλήσω και τότε μπήκε η Μπέλλα μέσα ..

-          Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε αυτά που λέγατε ?, είπε με ένα αγριεμένο ύφος .. Ωχ τι άκουσε ? Γιατί έχω ένα άσχημο προαίσθημα …?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου