Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011


Έντουαρτ


Ήταν οι πιο ευτυχισμένοι μήνες της ζωής μου .. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορέσω να ζήσω τον έρωτα σε όλο του το μεγαλείο .. Ήταν για μένα κάτι τόσο πρωτόγνωρο και συνάμα τόσο όμορφο ..Η Μπέλλα τα συνδυάζει όλα , ομορφιά , γλυκύτητα , καλοσύνη και τον αληθινό έρωτα .. Από την στιγμή που μου είπε ότι ήταν ερωτευμένη μαζί μου , τότε συνειδητοποίησα ότι μου την είχε στείλει ο θεός για να με αλλάξει και να με κάνει να  καταλάβω καλύτερα ποιες είναι οι αξίες της ζωής ..Δεν μέναμε μαζί γιατί αυτό δεν ήταν σωστό , αλλά ήταν ευρέως γνωστό ότι τα είχαμε … Άλλωστε ο έρωτας δεν είναι κάτι που κρύβεται εύκολα..

Όσο για την υγεία μας .. Ήταν σε μια στάσιμη κατάσταση .. Ευτυχώς και οι δύο μας είχαμε το είδος λέπρας το οποίο εξελισσόταν αργά και έτσι αυτό μας έδινε χρόνο ..

Σήμερα ήταν ο γάμος της Ρόζαλι και του Έμμετ , τον καθυστέρησαν λιγάκι μιας και ήταν και η Μπέλλα σε πένθος λόγω του πατέρα της .. Καθώς ετοιμαζόμουν , πήγα να φορέσω το σακάκι και τότε έπεσε κάτι κάτω .. Έσκυψα να το πάρω και ήταν το δακτυλίδι που μου είχε δώσει η μητέρα μου να το φορέσω στην αγαπημένη μου .. Κατά ένα περίεργο δεν το είχα δώσει στη Τάνια , της είχα αγοράσει ένα νέο δακτυλίδι , λες και είχα προαίσθημα, ότι αυτό το δακτυλίδι δεν πηγαίνει στην καθεμία αλλά στην μια και μοναδική που θα καταφέρει να κερδίσει την καρδιά μου ..Αστραπιαία μου πέρασε μια ιδέα από το μυαλό μου , εφόσον έχω βρει την κατάλληλη γυναίκα για μένα γιατί να μην το επισημοποιήσω..? Τότε άνοιξε την πόρτα η Μπέλλα , αυτόματα έβαλα το δακτυλίδι μέσα στο σακάκι μου ..

-          Καλώς την μου , είπα και πήγα κοντά της και της έδωσα ένα φιλί στα χείλη ..

-          Έτοιμος ..?

-          Ναι θα πάω από το σπίτι του Έμμετ και από εκεί στο εκκλησάκι , μα για να σε δω .., της είπα και την έκανα μια στροφή γύρω από τον εαυτό της .. Ήταν τόσο όμορφη..

-          Είσαι μια κούκλα ..

-          σε ευχαριστώ πολύ , είπε και είδα  τα μαγουλά της να κοκκινίζουν ..

-          ω βρε Μπέλλα σταμάτα να ντρέπεσαι ..

-          μου βγαίνει αυτόματα δεν φταίω εγώ , αλλά και εσύ είσαι πολύ όμορφος..

-          ε εντάξει  μωρέ δεν θέλω να περιαυτολογήσω  , αλλά έχω μια ανυπέρβλητη ομορφιά ..

-          Έντουαρτ ..

-          Καλώ μωρέ πλάκα κάνω ..

-          Λοιπόν πάω στην Ρόζαλι και θα σε δω στην εκκλησία ..

-          Μην αργήσετε γιατί βλέπω τον Έμμετ να βγάζει φλύκταινες..

-          Θα προσπαθήσουμε , είπε και αφού μου έδωσε ένα φιλί , έφυγε .. Αχ αυτή η κοπέλα , ειλικρινά με έχει τρελάνει  .. Έφυγα και εγώ από το σπίτι και έφτασα στο σπίτι του Έμμετ .. Εκεί και άλλα δυο άτομα ..

-          -καλώς τον κουμπάρο .., μου είπαν όλοι και τους χαμογέλασα ..

-          Τι κάνει ο γαμπρός μας ?

-          Ο γαμπρός βρίσκεται σε μια υπερδιέγερση…

-          Γιατί καλέ ?, είπα ενώ τον έβλεπα να φουντώνει και να ξεφουντώνει ..μήπως φοβάσαι ότι δεν θα  έρθει η Ρόζαλι..?

-          Φάε την γλώσσα σου καλύτερα ..

-          Ε μια σκέψη έκανα ..

-          Λες να μην έρθει ? λες να το σκάσει ?

-          Α δεν ξέρω ..

-          Έντουαρτ κόψε τις βλακείες κοίτα πως είναι ?Το άγχος του έχει χτυπήσει κόκκινο  ..

-          Καλά μωρέ πλάκα κάνω .. μην φοβάσαι θα έρθει που θα βρει αλλού τέτοιο παλικάρι ..

Μετά από λίγο ..

Είχαμε φτάσει στην μικρή μας εκκλησία .. Σχεδόν όλο το νησί είχε μαζευτεί .. Το υπόλοιπο θα συνόδευε την νύφη .. Ήταν τόσο όμορφο να έχεις κόσμο γύρω σου φαντάζει τόσο μαγικό ..Ο Έμμετ πήγαινε πάνω κάτω και ξεφύσαγε , μου είχε σπάσει τα νεύρα …

-          Μπορείς να ηρεμήσεις σε παρακαλώ ?

-          Λες να μην έρθει..?

-          Θα έρθει Έμμετ..

-          Κι αν δεν έρθει ..?

-          Κι αν , κι αν .. αμάν πια .., είπα και τότε είδα κόσμο να έρχεται από την άλλη γωνία.. να έρχονται .. , είπα και τότε είδα τον ΄’Εμμετ να ηρεμεί.. Καθώς πλησίαζαν .. Μπροστά ήταν η Ρόζαλι με ένα όμορφο άσπρο φόρεμα που αναδείκνυε την ομορφιά της και δίπλα της ήταν η Μπέλλα πανέμορφη όπως πάντα …

-          Είδες που ανησυχούσες ..

-          Είναι τόσο όμορφη .., είπε ενώ ήταν θαμπωμένος από τον έρωτα και την ομορφιά της Ρόζαλι , πόσο θα ήθελα να ήμουν στην θέση του αλλά με μια τεράστια φυσικά αλλαγή , εκεί που ήταν η Ρόζαλι να ήταν το Μπελλάκι μου .
.
Μετά το γάμο ..

Ήταν όλα τόσο όμορφα , και το πιο όμορφο ήταν που είδα τον Έμμετ που έκλαιγε.. Αυτό θα πει πραγματική αγάπη ..Μετά το γάμο ακολούθησε γλέντι .. Όλοι οι κάτοικοι του νησιού σαν μια παρέα..Χορέψαμε και εγώ και η Μπέλλα με την ψυχή μας .. Εκείνη την ώρα σκέφτηκα ότι είναι η πιο κατάλληλη στιγμή για να κάνω αυτό που μου είχε  έρθει στο μυαλό από πριν .. Τράβηξα την Μπέλλα πιο πέρα ..

-          Μπελλάκι μου πάμε κάπου που θέλω ?

-          Είναι ανάγκη ..?

-          Τεράστια ..

-          Καλά τότε πάμε , είπε και την τράβηξα και φύγαμε από εκεί.. Προχωρούσαμε και προχωρούσαμε, θα την πήγαινα σχεδόν στην άλλη άκρη του νησιού ..

-          Βρε Έντουαρτ που πάμε ??

-          Με εμπιστεύεσαι ..?

-          Αυτό είναι μια μεγάλη κουβέντα ..

-          Με εμπιστεύεσαι ή όχι ?

-          Καλά σε εμπιστεύομαι που πάμε ?

-          Θα δεις σε λίγο..

-          Ότι πεις ..

-          Έτσι μπράβο , είπα και αφού σταμάτησα να της δώσω ένα φιλί , συνεχίσαμε .. Φτάσαμε εκεί που ήθελα .. Ήμασταν πάνω σε ένα βράχο και η θάλασσα κάτω πιάτο ..Το φεγγάρι  έντυνε με το υπέροχο φως την νύχτα ενώ τα κύματα χτυπούσαν πάνω στον βράχο 

-          Είναι πολύ όμορφα εδώ αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ήρθαμε εδώ ?..

-          Κάθισε σε παρακαλώ και της είπα να καθίσει πάνω σε ένα βραχάκι που υπήρχε εκεί..

-          Να καθίσω , είπε και κάθισε …Εγώ κατέβηκα στο ένα γόνατο και πήρα τα χέρια της ανάμεσα στα χέρια μου ..

-          Μπέλλα ξέρεις πόσο σε αγαπώ , έτσι ..?

-          Ναι καλέ μου και βέβαια το ξέρω ..

-          Και εσύ με αγαπάς έτσι ?

-          Ναι σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά..

-          Ωραία τότε , είπα και έβαλα το χέρι μου στην τσέπη μου για να πάρω το δακτυλίδι .. Αφού το πήρα στην χούφτα μου ..Της το έδειξα ..

-          Αυτό μου το είχε δώσει η μητέρα μου για να το περάσω το δάκτυλο της κοπέλας που θα κάνει την καρδιά μου και όλο μου το είναι να χτυπά με δυνατούς χτύπους .. Αυτή η κοπέλα που θα με κάνει να αλλάξω από αυτό που είμαι και να με κάνει καλύτερο άνθρωπο.. Αυτή την κοπέλα που θα με κάνει ικανό να της δώσω αυτό το δακτυλίδι ..Ιζαμπέλλα Σουάν σου υπόσχομαι ότι θα σε αγαπώ για όλη μου την ζωή , για όσο μου απομένει, θες να γίνεις γυναίκα μου ??

-          Έντουαρτ εγώ ..

-          Δεν μου αρέσει ο τρόπος που ξεκίνησες ..

-          Με τιμάει πολύ η πρόταση σου αλλά ..

-          Αλλά τι Μπέλλα ..?

-          Δεν μπορώ να κάνω ένα τέτοιο μεγάλο βήμα ..

-          Και γιατί αυτό?

-          Δεν ξέρω πόσο θα ζούμε ακόμα ..

-          Ναι αυτό όμως δεν σε εμπόδισε να τα φτιάξουμε ..

-          Άλλο αυτό ο γάμος είναι μεγάλη δέσμευση και Έντουαρτ φοβάμαι .. Ένιωσα κάθε κύτταρο να διαμαρτύρεται.. Δεν ήθελα όμως να βγάλω τον παλιό μου εαυτό στην επιφάνεια , αυτό θα ήταν η καταστροφή και για τους δυο μας ..

-          Δεν με εμπιστεύεσαι έτσι ..?, είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα ..

-          Έντουαρτ ..

-          Αυτό είναι δεν με εμπιστεύεσαι , μετά από τόσα και ακόμα δεν μου έχεις εμπιστοσύνη, η αλήθεια με πονούσε τόσο  ..

-          Το παρελθόν σου με κάνει τόσο μα τόσο δύσπιστη…

-          Μάλιστα , είπα και πήγε να με ακουμπήσει ..Μην με ακουμπάς .., είπα και αφού τράβηξα το χέρι  μου , σηκώθηκα και πήγα να φύγω ..

-          Εντουαρτ σε παρακαλώ μην φύγεις ..Γύρισα απότομα και την κοίταξα με μίσος και πόνο ..

-          Είσαι η γυναίκα της ζωής μου , αλλά μάλλον για σένα δεν είχε καμία σημασία , είπα ..

-          Σε αγαπώ Έντουαρτ ..

-          Κοίτα μπορεί να μην ξέρω πολλά από αγάπη αλλά αγάπη σημαίνει αμοιβαία εμπιστοσύνη , κάτι που στην δική μας περίπτωση δεν ισχύει  ..

-          Σε παρακαλώ Έντουαρτ ..

-          Άκου να δεις , θα κάνουμε μια συμφωνία.. θα ξεχάσουμε αυτό που συνέβη  πριν λίγα λεπτά  , σαν  μην συνέβη ποτέ .. Θα συνεχίσουμε την ζωή όπως και πριν με μια μεγάλη διαφορά , εμείς οι δυο χωριστά ..ο καθένας θα συνεχίσει την ζωή του , όσο τουλάχιστον του απομένει ..

-          Μα σε αγαπώ ..

-          Μπορεί αλλά δεν με εμπιστεύεσαι και αυτό είναι το χειρότερο.. είπα και έφυγα από εκεί ..Δεν άντεχα άλλο .. Είναι τόσο άσχημο να αγαπάς κάποια και εκείνη απλά να σου λέω δεν σε παντρεύομαι γιατί δεν σε εμπιστεύομαι .. Καθώς προχωρούσα άκουσα κάτι  φωνές ..

-          Βοήθειαααα, βοήθειαααα… άκουγα από μια γνωστή φωνή .. Αμέσως έτρεξα πίσω και τότε είδα τον άθλιο τον φύλακα να φυλάει την Μπέλλα ενώ εκείνη προσπαθούσε να τον διώξει μακριά της .. Πήγα από πίσω του κι τον τράβηξα …

-          Κοντά τα χέρια σου από την κοπέλα ..

-          Βρε βρε καλώς το πλουσιόπαιδο, είπε ενώ βρωμούσε κρασί ..

-          Φύγε από εδώ , πριν  ανοίξω τον λάκκο σου ..

-          Μωρέ τι μας λες ..

-          Άκουσες τι είπα ..?

-          Δεν θα μου πεις τι θα κάνω , και στην τελική η πουτάνα σου με προκάλεσε .. ε αυτό ήταν που ξεχείλισε το ποτήρι .. Του έριξα μια μπουνιά στα μούτρα και τον έριξα κάτω .. Πήρα την Μπέλλα στην αγκαλιά μου , η οποία έκλαιγε και φύγαμε από εκεί πριν ξανασηκωθεί αυτός ο άθλιος .. Είχε σχεδόν ξημερώσει..Το γλέντι είχε διαλυθεί και όλοι είχαν πάει σπίτια τους.. Μετάφερα και εγώ την Μπέλλα σπίτι της .. Την έβαλα να ξαπλώσει , και άναψα τον λαμπτήρα .. Έβαλα σε ένα μπολ νερό και μια πετσέτα και πήγα να καθαρίσω την Μπέλλα από τα αίματα , μιας και αυτός ο αχρείος την είχε δείρει .. Δεν έπρεπε να φύγω από εκεί .. Έκανα τόσο μεγάλο λάθος ..

 -          Ηρέμησε κοριτσάκι μου , είπα ενώ σκούπιζα το πρόσωπο  της..

-          Έντουαρτ ,είπε με σιγανή φωνή , ενώ δεν σταματάγε να κλαίει..

-          Σσς εγώ είμαι εδώ ..μην φοβάσαι ..

-          Μην ξαναφύγεις σε παρακαλώ ..

-          Εδώ θα είμαι κοριτσάκι μου , για όσο με χρειαστείς εδώ θα είμαι .., είπα και αφού άφησα το μπολ κάτω , ανέβηκα πάνω στο κρεβάτι και την πήρα στην αγκαλιά μου .. Έβαλε το κεφάλι της πάνω στο στέρνο μου ..

-          Σε αγαπώ Έντουαρτ .., είπε ενώ έκλεισε τα μάτια της ..

-          Και εγώ σε αγαπώ καρδούλα μου , είπα ενώ εκείνη δεν απάντησε , θα πρέπει να αποκοιμήθηκε ..Μετά από λίγο αποκοιμήθηκα και εγώ ..

Μετά από ώρες ..

Είχε πια μεσημεριάσει , αυτό ήταν το μόνο σίγουρο .. Άνοιξα τα μάτια μου και παρατήρησα ότι η Μπέλλα ήταν στην ίδια θέση όπου την άφησα , μέσα στην αγκαλιά μου .. ‘Ένιωσα όλο μου το κορμί πιασμένο και να έχει μουδιάσει ..Πήγα να μετακινήσω λίγο την Μπέλλα για να σηκωθώ λιγάκι αλλά εκείνη με έπιασε από το πουκάμισο και βολεύτηκε ακόμα καλύτερα .. Ήταν τόσο όμορφη και αγγελική  αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να κάθομαι εδώ μαζί της , ενώ χτες μου είπε ότι δεν με εμπιστεύεται και απέσυρε την πρόταση μου … Η Μπέλλα κούνησε το χέρι της και το έβαλε μέσα στην τσέπη του σακακιού μου , το οποίο δεν είχα βγάλει ακόμα , πήρε το δακτυλίδι στα χέρια της , χωρίς καν να κουνηθεί και το έβαλε στο δάκτυλο της…

-          Ναι , μου είπε χωρίς καν να ανοίξει τα μάτια της ..Τώρα τι ήταν αυτό ?? Κάποιος μου κάνει πλάκα ..Είχα μείνει πραγματικά αποσβολωμένος..

-          Μπέλλα σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου , πρέπει να μιλήσουμε ..

-          Όχι τώρα .., είπε ναζιάρικα ..

-          Μπέλλα τώρα ..

-          Καλά μωρέ , είπε και άνοιξε τα μάτια της , αλλά δεν σηκώθηκε από την αγκαλιά μου ..

-          Θα μου πεις τι έκανες πριν ένα λεπτό ..?

-          Τι έκανα ? δέχτηκα την πρόταση σου ..

-          Μα πώς χθες μου είπες όχι και μου είπες ότι δεν με εμπιστεύεσαι ..

-          Κοίτα Έντουαρτ ,είπε και σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε μέσα στα μάτια ..Χθες ήμουν φοβισμένη αλλά κατάλαβα ότι είσαι ο μόνος άνθρωπος  που μπορεί να με κάνει ευτυχισμένη.. Και όσο αφορά την εμπιστοσύνη , είναι κάτι που κερδίζεται μέρα με την μέρα .. Για αυτό αν θες να την κερδίσεις θα πρέπει να με παντρευτείς..

-          Είσαι απόλυτα σίγουρη για αυτό ?

-          Απόλυτα .., είπε και τότε την ανέβασα στην αγκαλιά μου και την φίλησα μέχρι να τελειώσει ο αέρας από μέσα μας .. Αυτή ήταν από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου .. Ναι σίγουρα από τις πιο ευτυχισμένες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου