Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...14


Έντουαρτ


-         μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι ?

-         ότι θες …


-         Εσύ με την μαμά γιατί είσαστε χώρια ?

-         Κοριτσάκι μου είχαμε αρκετά προβλήματα και έτσι αποφασίσαμε να χωρίσουμε ..


-         Μα καλά τόσα περάσατε για να είσαστε μαζί και χωρίσατε?

-         Τι εννοείς γλυκιά μου ?


-         Έλα βρε μπαμπά λες να μην κατάλαβα ότι η Μπέλλα και ο Έντουαρτ της ιστορίας είσαστε εσείς οι δύο …

-         Τι έξυπνο παιδί έχω εγώ ! .. είπα και την πήρα στην αγκαλιά μου ..


-         Ε είδες αλλά στην ερώτηση μου δεν απάντησες ..

-         Η οποία είναι ?..


-         Μπαμπά ….!!!

-         αφού τώρα πια ξέρεις θα περιμένεις να μάθεις όταν φτάσω στο συγκεκριμένο σημείο της ιστορίας ..

-         βρε μπαμπά σε παρακαλώ ….μου είπε με ένα ναζιάρικο τρόπο ..

-         όχι Ρένεσμι μην είσαι ανυπόμονη ..

-         είσαι κακός .. είπε και κατέβασε το προσωπάκι της

-         ίδια η μητέρα σου , όταν δεν της γίνεται το χατίρι …

-         για αυτό χωρίσατε ?

-         όχι αμάν θα σου πω ανυπόμονη ..

-         ακούω …

-         αχ τι θα σε κάνω που δεν μπορώ να σου χαλάσω χατίρι … λοιπόν και εγώ και η μητέρα σου ήμασταν εργασιομανείς ..

-         εργασιομανείς ??

-         βάζαμε την δουλειά πάνω από όλα και δεν θέλαμε να την βάλουμε σε δεύτερη μοίρα .. Έτσι αποφασίσαμε ότι το καλύτερο για εμάς αλλά και για σένα ήταν να χωρίσουμε ..

-         πλάκα μου κάνεις μπαμπά ?

-         όχι κοριτσάκι μου …


-         δεν πάτε καλά που χωρίσατε για αυτό το λόγο..  να σε ρωτήσω κάτι?

-         Άντε ρώτα …

-         Την αγαπάς την μαμά ?

-         Τι ερώτηση είναι αυτή ?


-         Απάντησε μου σε παρακαλώ

-         Ναι κοριτσάκι μου την αγαπάω


-         Και θα θέλατε να είσαστε πάλι μαζί?

-         ναι θα ήθελα αλλά τι σημασία έχει ?


-         έχει και μεγάλη μάλιστα …

-         ότι πεις , τώρα αφού σου απάντησα στις απορίες σου πάμε να σου βάλω φαγητό ?


-         ναι αλλά θα μου συνεχίσεις την ιστορία?

-         να στην συνεχίσω μπορώ να κάνω κι αλλιώς …

Μπέλλα


Η ζωή μου είχε αλλάξει ριζικώς , όλα είχαν έρθει τούμπα! Ο Έντουαρτ όταν μου τα αποκάλυψε όλα με έκανε να χάσω την γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν περίμενα ποτέ ο Τζεικ να έχει κάνει τόσα άσχημα πράγματα εις βάρος μου . Μου έκλεβε χρήματα , με απατούσε και σιγά σιγά με κατέστρεφε! Αν δεν ήταν ο Έντουαρτ να μου ανοίξει τα μάτια τώρα θα είχα φτάσει πάτο!

Όταν μου είπε ότι έλεγχε τα πάντα ένιωσα κατά κάποιο τρόπο εγκλωβισμένη μέσα στην ίδια μου την ζωή. Ο τρόπος που αντέδρασα και ο τρόπος που μίλησα έκαναν τον Έντουαρτ να φτάσει στα όρια του. Δεν είχε άδικο έκανε τόσα πολλά για μένα και ποιο ήταν το ευχαριστώ από εμένα ? Να του πω ότι ελέγχει την ζωή μου !! Το μόνο που έκανε ήταν να προστατέψει την ζωή μου από αυτόν τον αχρείο !! Μετά από συνεννόηση με τον Έντουαρτ , πήγε και έδωσε τα στοιχεία στην αστυνομία και εγώ υπέβαλλα αίτηση διαζυγίου για να απελευθερωθώ από αυτό το κάθαρμα που μέρα με την ημέρα με έριχνε και πιο κάτω…

Όσο για το παιδί  που έχασα ήταν ότι πιο άσχημο μπορούσε να συμβεί στην ζωή μου !!!Ήταν σαν κάποιος να πήρε ένα μαχαίρι και να με τρύπησε στην καρδιά!!! Για πολύ καιρό ο Έντουαρτ πίστευε ότι αυτός ήταν υπαίτιος για το θάνατο του παιδιού μας αλλά τελικά τον έπεισα ότι αυτός δεν φταίει για τίποτα , αυτός το μόνο που έκανε ήταν να  μου ανοίξει τα μάτια και να δω την αλήθεια κατάματα!!!

Σήμερα κλείναμε με τον Εντουαρτ τρεις μήνες καθαρά μαζί και θα βγαίναμε έξω !! Ο Έντουαρτ μου είχε ετοιμάσει έκπληξη αλλά όσο κι αν επέμενα να μου την αποκαλύψει , κάθε προσπάθεια μου έπεφτε στο κενό !Αλλά και εγώ του είχα ετοιμάσει την έκπληξη!!Θα το φυσάει και δεν θα το κρυώνει !!
Ξαφνικά εκεί που καθόμουν και διάβαζα ένα βιβλίο , ξαφνικά εμφανίστηκε ο Έντουαρτ με μια ανθοδέσμη ..

-          Αυτή η όμορφη ανθοδέσμη για την πιο όμορφη γυναίκα …

-          Ω με κολακεύετε σας ευχαριστώ πολύ..


-          Εγώ σε ευχαριστώ που σε έχω στην ζωή μου , μου είπε και με φίλησε ..

-          Λοιπόν δεν μου είπες που θα πάμε ?


-          Δεν είπαμε ότι είναι έκπληξη?

-          Αμάν βρε Έντουαρτ πες μου ..


-          Όχι και μην παίρνεις αυτό το ναζιάρικο ύφος γιατί δεν πιάνει σε μένα …

-          Καλά αλλά και εγώ δεν θα σου πω την δική μου έκπληξη

-          Μην μου πεις θα την ανακαλύψω το βράδυ …

-          Τουλάχιστον θα μου πεις τι ώρα θα φύγουμε ?

-          Αμέ στις εννιά ..

-          Στις εννιά ?

-          Ναι γιατί σε πειράζει η ώρα ?

-          Αμάν βρε Έντουαρτ πότε θα προλάβω να ετοιμαστώ ?

-          Δεν σε φοβάμαι εσένα θα προλάβεις άλλωστε είσαι μια κούκλα δεν χρειάζεσαι τίποτα παραπάνω …

-          Ναι καλά καλά πάω να κάνω μπάνιο και ότι χρειαστείς από το δωμάτιο πάρτο θέλω να είμαι μόνη μου όταν θα ετοιμάζομαι ..

-          Καλά αρχηγέ ..

-          Μμμ, του είπα του έδωσα ένα φιλί και πήγα για μπάνιο ..

Έντουαρτ

Ήμουν τόσο χαρούμενος που τα πράγματα είχαν εξελιχθεί έτσι αν εξαιρέσουμε ότι χάθηκε το παιδάκι μας , που ήταν μεγάλο πλήγμα και για τους δυο μας!

Τουλάχιστον είμαστε μαζί και από εδώ και πέρα όλα θα τα αντιμετωπίζουμε μαζί !!!

-          Άντε αγάπη μου είσαι έτοιμη ?

-          Τώρα έρχομαι .., είπε και εμφανίστηκε μπροστά μου. Η απόλυτη ομορφιά !! Φορούσε ένα μπλε ηλεκτρικ  μάξι φόρεμα , εξώπλατο ,με ένα σκίσιμο μέχρι το γόνατο . Τα μαλλιά της τα είχε ισιώσει και τα είχε πιάσει σε μια τέλεια κοτσίδα . Το βάψιμο της ήταν τόσο ώστε να τονίζει τα υπέροχα χαρακτηριστικά της.

-          Πώς σου φαίνομαι ?

-          Τι μπορώ να πω εγώ ο ταπεινός υπηρέτης σας?, είπα και πλησίασε κοντά μου ..

-          Ο πολύ όμορφος υπηρέτης μου να μου πει την γνώμη του ..

-          Δεν έχω δει ποτέ πιο όμορφη γυναίκα στην ζωή μου και να σου πω και ένα μυστικό ?

-          Ακούω με προσοχή ..

-          Είναι μόνο δική μου ..

-          Μμμ μου αρέσει αυτό!!!!!!!!, είπε και φιληθήκαμε

-          Αγάπη μου πρέπει να πάμε σιγά σιγά !!

-          Καλά πάμε , είπε αλλά δεν της πολυάρεσε η ιδέα αλλά αναγκαστικά τη  πήρα από το χέρι και κατεβήκαμε . Της άνοιξα την πόρτα της λιμουζίνας , μπήκε μέσα και ακολούθησα ..

-          Ξεκίνα Έρικ

-          Οκ κύριε Κάλλεν ..

-          Έρικ κλείσε το παραθυράκι ..

-          Όπως θέλετε και το διαχωριστικό ανάμεσα μας έκλεισε …

-          Ούτε τώρα θα μου πεις που πάμε ?

-          Μμμ… όχι άλλωστε σε λίγο φτάνουμε ..

-          Καλά ……, είπε και άρχισε να με φιλάει . Στην αρχή σιγά αλλά μετά πιο βαθιά . Δεν μπορούσα να της αντισταθώ , αυτή η γυναίκα με είχε ειλικρινά του χεριού της.

-          Αγάπη μου έχω την εντύπωση πως δεν είναι ούτε το κατάλληλο μέρος ούτε η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε κάτι …

-          Έλα αφού σου αρέσει , είπε και αφού σήκωσε το φόρεμα της , ανέβηκε επάνω μου …

-          Φίλησε με , αγκάλιασε με κάνε με δική σου..

Μη έχοντας την δύναμη να αντισταθώ , άρχισα να την φιλώ απαιτητικά . Τα χέρια της ήταν στα μαλλιά μου ενώ τα δικά μου στην μέση της ..Μου ξεκούμπωσε το παντελόνι και έβγαλε το πουκάμισο μου …

-          Σε θέλω τώρα μέσα μου ..

-          Μα ..


-          Δεν έχει μα… και με φίλησε ενώ το χέρι της κατέβαινε στο ευαίσθητο σημείο μου ..

-          Εντάξει εντάξει , είπα ξέπνοος .

 Σήκωσα το φουστάνι της και ανακάλυψα ότι δεν φορούσε εσώρουχο και αυτό με έκανε ακόμα πιο σκληρό ….Έβαλα ένα προφυλαχτικό και αμέσως μπήκα μέσα της . Ήταν τόσο υγρή που με έστελνε στο έβδομο ουρανό . Έμπαινα και έβγαινα μέσα της γρήγορα ενώ οι ανάσες μας γίνονταν όλο και πιο γρήγορα . Φτάναμε στο τέλος και θέλαμε και οι δύο να ουρλιάξουμε αλλά ο ένας έβαλε το χέρι του άλλου στο στόμα για να συγκρατήσουμε τις κραυγές μας. Όταν τελειώσαμε η Μπέλλα σηκώθηκε από πάνω μου αφού μου έδωσε ένα φιλί και έφτιαξε το φόρεμα της και το βάψιμο της . Ετοιμάστηκα και εγώ και τότε ακούστηκε η φωνή του Έρικ …

-          Φτάσαμε κύριε Κάλλεν

-          Οκ Έρικ ευχαριστούμε ..έτοιμη ?


-          Πανέτοιμη , είπε . Άνοιξα την πόρτα και βγήκα πρώτος , έτεινα το χέρι μου για να βγει και εκείνη …
-          Εδώ είμαστε , είπα και αφού της έπιασα το χέρι ανεβήκαμε κάτι σκάλες και φτάσαμε στη ταράτσα ενός ξενοδοχείου , όπου μπορούσες να δεις πιάτο ολόκληρη της πόλη της Νέας Υόρκης ..

-          Πως σου φαίνεται ?


-           Δεν ξέρω τι να πω , είναι υπέροχο …

-          Έλα να δεις και την συνέχεια , και την έβαλα να καθίσει . Είχα ετοιμάσει ένα δείπνο ρομαντικό ενώ από πάνω μας έπαιζαν δυο μουσικοί βιολιά ..


-          Αγάπη μου είναι όλα τόσο όμορφα σε ευχαριστώ για όλα

-          Εγώ σε ευχαριστώ που είσαι στην ζωή μου , ειπα και έβγαλα το κουτάκι με το δακτυλίδι …


-          Έντουαρτ …

-          Σουςς, είπα και πήγα μπροστά της γονάτισα , της άνοιξα το κουτάκι με το δακτυλίδι ..Ιζαμπέλλα Σουάν είσαι ότι πιο πολύτιμο έχω στην ζωή μου , θες να με παντρευτείς?

-          Ναι , είπε η Μπέλλα ενώ δάκρυα άρχισαν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια της και της φόρεσα το δακτυλίδι …Την πήρα στην  αγκαλιά μου και άρχισα να την γυρνώ γύρω γύρω

-          Βρε βρε για κοιτάξτε το ευτυχισμένο ζευγαράκι , ακούστηκε μια φωνή


-          Τζεικ , είπαμε και οι δυο αυτόματα..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου