Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ευτυχία η χρήμα ...13



Έντουαρτ


Την είδα να πέφτει κάτω ουρλιαχτά πόνου να βγαίνουν από το στόμα της και αίματα να τρέχουν από πάνω της . Έτρεξα αμέσως δίπλα της …

-          Κοριτσάκι μου ηρέμησε σε παρακαλώ ..

-          Το παιδί Έντουαρτ , το χάνω

-          Σώπα καρδούλα μου θα πάμε αμέσως όλα θα πάνε καλά μόνο ηρέμησε
Κάλεσα ασθενοφόρο να έρθει ,δεν την μετακίνησα την Μπέλλα φοβήθηκα ότι και η παραμικρή κίνηση μπορεί να την βάλει σε κίνδυνο. Ντύθηκα γρήγορα και κάθισα δίπλα της , της κράταγα το χέρι ..

-          Όλα θα πάνε καλά ηρέμησε …εγώ φταίω για όλα δεν έπρεπε να σου μιλήσω έτσι ..

-          Δεν φταις εσύ …ααααααα


-          Σώπα σώπα , μην μιλάς και άκουσα το κουδούνι .

Άνοιξα την πόρτα και δυο άντρες με ένα κρεβάτι ήρθαν ακριβώς δίπλα της. Την έβαλαν προσεχτικά πάνω στο κρεβάτι . Την μετέφεραν στο ασθενοφόρο και μπήκα και εγώ μαζί της . Σε όλη την διαδρομή της κρατούσα το χέρι . Για όλα ήμουν υπαίτιος εγώ , δεν έπρεπε να της πω για τον Τζεικ , δεν έπρεπε να της μιλήσω άσχημα και να την διώξω , δεν έπρεπε , δεν έπρεπε !!!!!!!

Αφού φτάσαμε στο νοσοκομείο οι τραυματιοφορείς την μετέφεραν γρήγορα μέσα στο νοσοκομείο και εγώ από δίπλα της .

-          Πρέπει να την πάμε στο χειρουργείο , ακούστηκε η φωνή του γιατρού

-          Έντουαρτ μη με αφήνεις , μου είπε η Μπέλλα με φωνή αδύναμη και με μάτια κλαμένα ..

-          Εδώ είμαι κοριτσάκι μου …μην φοβάσαι , είπα και μου την πήραν …

Μετά από δυο ώρες

Τα πόδια μου είχαν λυγίσει , κάθε ίχνος δύναμης άρχιζε και χάνεται , όλα γύρω μου είχα χαθεί το μυαλό μου ήταν προσηλωμένο στην Μπέλλα . Δεν ήθελα να πάθει τίποτα , είναι ότι πιο πολύτιμο έχω στην ζωή μου , ότι έχω κάνει μέχρι τώρα , το έκανα έχοντας καθοδηγητή το καλό της Μπέλλα.

Μετά από λίγο εμφανίστηκε ο γιατρός ..

-          Τι έγινε γιατρέ ? Η Μπέλλα ? Το παιδί ?

-          Την κοπέλα καταφέραμε να την σώσουμε αλλά το παιδί…

-          Τι το παιδί ?

-          Δυστυχώς το χάσαμε , δεν καταφέραμε να το σώσουμε , έχασε πολύ αίμα …

-          Δηλαδή το παιδί πέθανε ..


-          Δυστυχώς ..

   Γιατρέ θα μπορέσει αν ξανακάνει παιδιά ?




-          Ναι ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα τέτοιο πρόβλημα 



-          Μπορώ τώρα  να δω την Μπέλλα ?



-          Ναι μόλις την μεταφέραμε στο δωμάτιο της

-          Σας ευχαριστώ ..


-          Και λυπάμαι πολύ , είπε και έφυγε.

Ήξερα ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί αλλά είχα μια ελπίδα να σωθούν και οι δύο . Το παιδί χάθηκε και όλο αυτό εξαιτίας της ανοησίας μου , της απερισκεψίας μου …Πως θα της το έλεγα της Μπέλλας?? Δεν θα το άντεχε .. ήταν τόσα πολλά για μια μέρα..

Πήρα μια βαθιά ανάσα και πήγα στο δωμάτιο της . Ήταν ξαπλωμένη και κοιμόταν . Το πρόσωπο της χλωμό από την ταλαιπωρία. Πήγα και κάθισα δίπλα της , πήρα στην χούφτα μου το χέρι της και περίμενα να ξυπνήσει . Πώς θα της το έλεγα ?
Η δύναμη μου εξαντλήθηκε , λύγισα και δάκρυα άρχισαν να χύνονται από τα μάτια μου . Την αγαπούσα όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου και την πληγώνω περισσότερο από κάθε άλλον .

-          Αχ κοριτσάκι μου τι σου έκανα? και περισσότερα δάκρυα άρχισαν να χύνονται .

-          Μην κλαις .. , άκουσα μια αδύναμη φωνή να μου λέει . Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα δυο θλιμμένα και ταλαιπωρημένα μάτια να με κοιτούν ..
-          Δεν κλαίω .. ποιος κλαίει ?

-          Έντουαρτ το παιδί μας ?


-          Καρδούλα μου … αλλά εκεί σταμάτησα , δεν μπορούσα να της το πει ..

-          Έντουαρτ το παιδί ζει …


Εγώ δεν μπορούσα να απαντήσω . Να  της πω τι ?

-          Απάντησε μου το παιδί είναι καλά.. απάντησε μου…

-          Όχι Μπέλλα , δεν τα κατάφερε , έχασες πολύ αίμα ..


-          Όχι , όχι το παιδί μου .. και άρχισε να καίει και να ουρλιάζει

-          Σε παρακαλώ ηρέμησε Μπέλλα μου θα κάνουμε άλλα παιδιά ..


-          Δεν θέλω άλλα παιδιά εγώ θέλω αυτό τα παιδί..

-          Σε παρακαλώ ματάκια ηρέμησε ..


-          Δεν μπορώ . έχασα το παιδί μου , έχασα το καρπό της αγάπης μας.

-          Θα προσπαθήσουμε ξανά αγάπη μου θα κάνουμε άλλα παιδιά ..


-          Όχι , όχι…

-          Ηρέμησε σε παρακαλώ , θα τρελαθώ αν μου πάθεις τίποτα ..


-          Θα προσπαθήσω … μου είπε

-          Αν δεν με θες τώρα άλλο στην ζωή σου ..


-          Γιατί να μην σε θέλω ? εσύ δεν μου έκανες τίποτα , εγώ φταίω για όλα , εγώ έχασα το παιδί ..

-          Δεν φταις εσύ αυτός φταίει που τον έκανα να μας φέρει σε αυτό το σημείο ..


-          Μην φύγεις από κοντά μου σε χρειάζομαι ..

-          Δεν θα φύγω Μπέλλα μου … εδώ θα είμαι κοντά σου ..


-          Σε αγαπώ

-          Και εγώ σε αγαπώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου …, της είπα και της έδωσα ένα γλυκό φιλί στα χείλη ….. μαζί θα τα αντιμετωπίσουμε όλα…

*******************************

-          Δηλαδή μπαμπά , πέθανε το μωράκι ?

-          Ναι κοριτσάκι μου δυστυχώς


-          Πρέπει να στενοχωρήθηκε πολύ η Μπέλλα, ε μπαμπά ?

-          Να κοριτσάκι μου πολύ , δεν ήταν λίγο αυτό που έπαθε ..


-          Ναι αλλά και ο Έντουαρτ …

-          Ναι κοριτσάκι μου και αυτός …το παιδί του ήταν


-          Για όλα φταίει ο Τζεικ…

-          Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες ..


-          Και τι έκαναν μετά ?

-          Ο Έντουαρτ μετά από λίγες μέρες πήρε την Μπέλλα στο σπίτι για να την φροντίσει , ενώ παράλληλα μετά από συζήτηση με την Μπέλλα πήγε τα στοιχεία εναντίον του Τζεικ στην αστυνομία ..


-          Και .. είπε ενώ χασμουρήθηκε ..

-          Δεν έχει και τώρα θα πέσεις για ύπνο και η συνέχεια την επόμενη φορά..


-          Μπαμπά να σου ζητήσω μια χάρη ?

-          Ότι θες καρδούλα μου ..


-          Θα με πάρεις αγκαλιά και να κοιμηθούμε μαζί ?

-          Ναι κοριτσάκι μου ότι θες…

Ξάπλωσα στον καναπέ και την πήρα στην αγκαλιά μου . Τα ματάκια της έκλεισαν και αμέσως ο Μορφέας την πήρε στην αγκαλιά του και μετά από λίγο με πήρε και εμένα ο ύπνος με την Ρενεσμι αγκαλιά …











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου