Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Αληθινή αγάπη


Μπέλλα

Δεν μπορούσα να τον βγάλω από το μυαλό μου από την στιγμή που τον είδα .. ΄Ενιωθα ότι ζούσα σε όνειρο και δεν ήθελα να με βγάλει κανένας από εκεί. Πολλές φορές χάζευα , δεν είχα όρεξη να δουλέψω , αφού καμιά φορά με κοιτούσαν οι γονείς μου και δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τι έχω πάθει. Είναι η πρώτη φορά που ένιωθα έτσι , ήταν σίγουρα κάτι το ανεξήγητο , ο έρωτας και τώρα βρέθηκα εγώ μπλεγμένη μέσα στα δίχτυα του..

Ήμουν ερωτευμένη με έναν άνθρωπο που δεν ήξερα αν θα τον ξαναδώ καν .. Με έναν άνθρωπο που η περιουσία του ήταν το τριπλάσιο και το τετραπλάσιο από την δική μου .. Με έναν άνθρωπο που δεν ήξερα καν αν με πρόσεξε όπως έκανα εγώ .. Έναν άνθρωπο που δεν ξέρω αν με θυμόταν .. Κι όμως εγώ με αυτόν τον άνθρωπο ήμουν ερωτευμένη και δεν μπορώ να τον ξεχάσω..

Σήμερα οι γονείς μου έλειπαν , είχαν κάτι  εξωτερικές δουλειές  και έτσι καθόμουν εγώ στο μαγαζί … Πελάτες πολλούς ως συνήθως δεν είχαμε και έτσι καθόμουν και  διάβαζα ένα βιβλίο .. 

Ώσπου μια κοπέλα μπήκε μέσα..

-          Καλημέρα σας πως θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω  ?

-          Καλημέρα σας , να θα ήθελα αυτά τα πράγματα , είπε και μου έδωσε μια λίστα με πράγματα..

-          Αμέσως , είπα εγώ και άρχισα να βάζω μέσα στο καλάθι της ότι χρειαζόταν ..

-          Έτοιμα , είπα και της έδωσα το καλάθι ..

-          Πόσο κάνει ??

-          Χίλιες δραχμές ..

-          Ορίστε , μου είπε και μου έδωσε τα χρήματα ..

-          Ευχαριστώ πολύ …

-          Α μην ξεχάσω , αυτό είναι για εσάς , είπε και μου έδωσε ένα γράμμα ..

-          Τι είναι αυτό ??

-          Α δεν μπορώ να σας πω , ανοίξτε το , διαβάστε το και εσείς αποφασίζετε , αντίο σας ..

-          Αντίο , είπα και η κοπέλα εξαφανίστηκε…

Τότε εγώ αμέσως , άνοιξα το γράμμα ..

« Αγαπητή μου Ιζαμπέλλα

Είμαι ο Τζέικομπ Μπλακ , που είχες δει πριν λίγες μέρες .. Θα ήθελα να συναντηθούμε οι δυο μας για να σου μιλήσω …Δίπλα στη λίμνη στις 6 η ώρα για να μην μας δει κανείς .. Ελπίζω να δεχτείς την πρόσκληση  μου..
Σε χαιρετώ , ο Τζέικ …»

Μήπως ονειρεύομαι ? Μήπως αυτό που διαβάζω είναι μια ψευδαίσθηση και δεν το έχω καταλάβει ακόμα..? Ο Τζέικ μου έστειλε γράμμα να συναντηθούμε οι δυο μας για να μου μιλήσει . Αχ τι να ήθελε να μου πει? Λες να είναι και αυτός ερωτευμένος μαζί μου ? Μα πως ?Αυτός ένας τόσο πλούσιος και όμορφος άντρας να κοιτάξει εμένα ? Πως μπορεί να συμβεί αυτό ?? Δεν έχω παρά να πάω η ίδια να δω τι θέλει από εμένα ..

Το απόγευμα

Ξεκίνησα λοιπόν για να πάω στη λίμνη ..Ήμουν αρκετά ανυπόμονη , περίεργη  και συνάμα αγχωμένη μπορώ να πω .. Από την μία ήθελα να πάω από την άλλη όμως είχα και ένα κακό προαίσθημα .. Τώρα όμως ξεκίνησα κα η περίεργα ήταν αυτή που με οδηγούσε τώρα ..

Μετά από λίγο έφτασα στη λίμνη, άφησα το ποδήλατο λίγο πιο πέρα και περπάτησα μέχρι που τον είδα να κάθεται στην όχθη της λίμνης να πετάει πέτρες .. Τον πλησίασα με αργά βήματα σχεδόν αθόρυβα και όταν έφτασα δίπλα του ξερόβηξα για να με δει ..Μόλις το έκανα γύρισε και με αντίκρισε. Τότε είδα τα υπέροχα μαύρα μάτια του να με κοιτούν με μια ανυπομονησία θα μπορούσα να πω..

-          Ήρθες τελικά ?, είπε και σηκώθηκε ενώ ένα όμορφο και λαμπερό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του ..

-          Ναι τα κατάφερα , συγνώμη που άργησα ..

-          Δεν πειράζει ,αρκεί που ήρθες , έλα κάτσε δίπλα μου και με βοήθησε να καθίσω σε μια πέτρα ακριβώς δίπλα από αυτόν .. Το άγγιγμα του ήταν τόσο απαλό  και τόσο τρυφερό ..

-          Λοιπόν μου γράψατε ότι θέλετε να μου μιλήσετε ..

-          Ναι κοίτα Ιζαμπέλλα ..

-          Μπέλλα , αν θέλετε ..

-          Μπέλλα .. τι όμορφο σου ταιριάζει τόσο πολύ , ένα όμορφο όνομα για ένα τόσο όμορφο κορίτσι , είπε και τότε ένιωσα τα μαγουλά μου να φλέγονται , πρέπει να είχα γίνει κατακόκκινη σαν το παντζάρι..

-          Σας ευχαριστώ πολύ ..

-          Θα μπορούσες να μου μιλάς στον ενικό , στην ίδια ηλικία είμαστε …

-          Καλά τότε θα προσπαθήσω ..

-          Χαίρομαι ..

-          Ωραία τότε θα μου πείτε..ουπς συγνώμη θα μου πεις τι ήθελες να μου πεις  ?

-          Να μου είναι λίγο δύσκολο , αλλά θα προσπαθήσω ..

-          Ωραία είμαι όλη αυτιά ..

-          Να από την πρώτη στιγμή που σε είδα , δεν ξέρω πώς να στο εξηγήσω με απλά λόγια , αλλά μου δημιουργήθηκαν συναισθήματα περίεργα , πρωτόγνωρα θα μπορούσα να πω..

-          Και σε σένα ?

-          Γιατί και εσύ νιώθεις έτσι ?

-          Ναι θα τολμούσα να πω .
.
-          Αχ δεν ξέρεις πόσο χαρούμενο με κάνεις

-          Ναι αλλά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα ..


-          Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα ..

-          Εσύ είσαι πλούσιος  και εγώ είμαι φτωχή ..

-          Αυτό δεν είναι πρόβλημα ..

-          Κι όμως είναι δεν θα μας δεχτούν τόσο εύκολα

-          Ο έρωτας μπορεί να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια ..
-           

-          Αλήθεια το πιστεύεις αυτό που λες ?

-          Απόλυτα Μπέλλα δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου ..

-          Ούτε κι εγώ 

-           Ε τότε δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα , είπε και άγγιξε το μάγουλο μου .. Αυτό το άγγιγμα μου δημιούργησε μια ανατριχίλα σε όλο μου το κορμί..

-          Τζεικ πρέπει να φύγω , έχω αργήσει και οι γονείς μου θα φωνάζουν ..


-          Καλά αλλά θα ξανασυναντηθούμε έτσι ?

-          Ναι όποτε θες ..

-          Ωραία αύριο την ίδια ώρα στο ίδιο μέρος τι λες ?

-          Οκ θα είμαι εδώ , είπα και σηκώθηκα και ταυτόχρονα με εμένα και εκείνος    
     
      Γεια σου , του είπα , του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο , δεν ξέρω που βρήκα το θάρρος να το κάνω αυτό , και άρχισα να τρέχω  ώσπου έφτασα στο ποδήλατο μου και ξεκίνησα για τον γυρισμό

Καθώς πήγαινα προς το σπίτι μου τρισευτυχισμένη για ότι είχε συμβεί πριν λίγο , ξαφνικά ένα αυτοκίνητο σταμάτησε μπροστά μου , βγήκε ένας κύριος με άρπαξε και με έβαλε μέσα στο αυτοκίνητο ..



- τι θέλετε από εμένα ? άρχισα να ουρλιάζω ώσπου τον αντίκρισα ... Ήταν αυτός που είχα δει μαζί   με τον Τζέικ, ο αναιδής φίλος του. 


- καλώς την κοπελιά που πάει να ξελογιάσει τον φίλο μου ..


- δεν πάω να ξελογιάσω κανέναν , αφήστε με να φύγω ..


- βιαζόμαστε ??


- σας παρακαλώ αφήστε με ήσυχη ..


- πρώτα θα ακούσεις τι έχω να σου πω και μετά θα ξεκουμπιστείς να φύγεις 


- αν και δεν σας το οφείλω , σας ακούω ..


- άφησε τον φίλο μου ήσυχο αν δεν θες να έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα ..


- νομίζω ότι δεν σας αφορά  τι θα κάνω εγώ με τον Τζεικ ..


- με αφορά και με το παραπάνω , δεν θέλω να πέσει ο φίλος μου στα χέρια μιας παρακατιανής που θέλει να φάει τα λεφτά του φίλου μου ..


- πρώτον προσέξτε πως μου μιλάτε , δεν μπορείτε να με προσβάλλετε έτσι , δεν σας ξέρω και δεν με ξέρετε ....


- κάτι τέτοιες σαν κι εσένα , σας ξέρω πολύ καλά , τυλίγετε ανυποψίαστους άντρες , μετά  κάνετε παιδί  και τους τρώτε τα λεφτά ..


- δεν σας επιτρέπω να με προσβάλλετε με αυτό το τρόπο , είσαστε αναιδής , ανάγωγος και δεν ξέρετε πως να συμπεριφερθείτε σωστά ..


- σε γυναίκες σαν κι εσένα έτσι πρέπει να συμπεριφερόμαστε ..


- τελειώσατε ?γιατί πρέπει να φύγω , δεν μπορώ να ακούω άλλο τις προσβολές σας..


- όχι έχω και κάτι ακόμα .. είπε με τράβηξε και με φίλησε .. Στην αρχή αντιστεκόμουν με όση δύναμη είχα , αλλά όσο εγώ αντιστεκόμουν , τόσο εκείνος πίεζε ..Ώσπου παρέδωσα τα όπλα και παραδόθηκα στο φιλί  .. Δεν ένιωθα τίποτα , δεν μπορούσα να νιώσω αφού δεν τρέφω κανένα συναίσθημα για αυτόν τον άνθρωπο , αν και θα πρέπει να παραδεχτώ ότι το φιλί του μου ξύπνησε κάποιες περίεργες διαθέσεις..Μετά από λίγο σταματήσαμε το φιλί και μου είπε ..


- αυτό για να σου δείξω ότι δεν ξεχωρίζεις από τις κοινές ..Τότε εγώ χωρίς να πω κουβέντα , του έδωσα ένα δυνατό χαστούκι , άνοιξα την πόρτα και έφυγα ..

-          




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου