Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΡΩΤΑΣ


Μπέλλα


Ήταν εκεί τον έβλεπα και δεν το πίστευα , γύρισε , ναι γύρισε !!Είχα χάσει τα λόγια μου , δεν ήξερα τι να πω , τα είχα χάσει εντελώς..

Από την μία η καθηγήτρια που μου έλεγε να συνεχίσω , από την άλλη ο Έντουαρτ που μου έκανε νεύμα να πω τα λόγια μου και από την άλλη το κοινό που περίμενε τα επόμενα λόγια με έκαναν να συνέλθω από τον λήθαργο που έπαθα μόλις τον είδα ..

-          Ναι μόνη μου τι θες ?

-          Εγώ τι να θέλω απλά σε είδα και μιας και είμαι καλός άνθρωπος είπα να σου απευθύνω τον λόγο ..


-          Μμ εσύ καλός άνθρωπος , από πότε έγινε  αυτό ? δεν το θυμάμαι ..

-          Γλυκιά μου έχεις κενά μνήμης δεν φταίω εγώ για αυτό ..


-          Θα σε παρακαλούσα , το γλυκιά μου να το λες σε άλλες ..

-          Καλά γλυκιά μου ότι πεις ..


-          Ρομπ κόφτο , πριν ..
-           
-          Πριν τι ??τι μπορεί να μου κάνει μια κοντή ? , είπε και αυτό δεν υπήρχε μέσα στο σενάριο , το αλλάζει ??

-          Μμ κοίτα ποιος μιλά , ο ψιλολέλεκας , μήπως εκεί πάνω σας ποτίζουν τίποτα  και λες τέτοιες εξυπνάδες ?


-          Μπα  σε εσάς εκεί κάτω μήπως το κάνουν ??   

-          Δεν θα το έλεγα , λοιπόν άντε φύγε από εδώ να με αφήσεις να διαβάσω με την ησυχία μου ..


-          Ποιο βιβλίο διαβάζεις ?

-          Και εσένα τι σε νοιάζει ?


-          Απλά ρωτάω ..

-          Αν και δεν σε αφορά , τα Ανεμοδαρμένα Ύψη ..


-          Με κοροιδεύεις ?

-          Δεν το είχα σκοπό .. γιατί δεν είναι του γούστου σου αυτά τα βιβλία   ??


-          Πλάκα μου κάνεις , είναι το αγαπημένο μου βιβλίο .., είπε και ήρθε και κάθισε κοντά μου , παίρνοντας το βιβλίο στα χέρια του ..

-          Σου αρέσει αυτό το βιβλίο ? δεν σου το είχα καθόλου ..


-          Ξέρεις Έμιλυ δεν είμαι τόσο κακομαθημένος όσο πιστεύεις ..Και βιβλία  διαβάζω και ποίηση..

-          Εσύ διαβάζεις ποίηση ??


-          Ναι γιατί όχι ?

-          Και ποια είναι η γνώμη σου για του ήρωες του βιβλίου ?


-          Τον Χίθκλιφ και την Κάθι ?

-          Ε ναι για ποιους άλλους ..


-          Η αγάπη τους , τους τα εξιλεώνει όλα  .. δεν μπορεί τίποτα να τους χωρίσει , ούτε καν ο θάνατος …

-          Απίστευτο την ίδια άποψη έχω και εγώ , να σε κάτι που μοιάζουμε εμείς οι δύο  ??


-          Ναι όντως ..ξέρεις δεν είσαι τόσο στρυφνή όσο πίστευα ..

-          Ούτε εγώ τόσο κακομαθημένος όσο πίστευα ..


-          Τι λες για μια νέα φιλία ?

-          Σύμφωνη και του έδωσα το χέρι μου .. Μόλις το ακούμπησα , το απαλό του δέρμα , το κράτημα του μου έφεραν μνήμες γλυκές και συνάμα τόσο αισθησιακές     .. Και καθώς καθόμασταν έκλεισαν οι κουρτίνες για την δεύτερη πράξη .. Τότε ο Εντουαρτ πήρε το χέρι του από το δικό μου απότομα και έφυγε .. Εγώ αμέσως τον ακολούθησα ..


-          Έντουαρτ ??

-          Τι θες Μπέλλα ??


-          Γιατί γύρισες ??

-          Δεν θα έχανα εγώ την παράσταση για σένα ..


-          Σε παρακαλώ Έντουαρτ άκουσε με ..

-          Δεν έχω να ακούσω τίποτα , ότι ήταν να πούμε εμείς οι δύο το έχουμε πει ..


-          Σε παρακαλώ θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που δεν σε πίστεψα , μου μίλησε  η Τζειν και κατάλαβα το λάθος μου  .. Τότε ο Έντουαρτ ήρθε με απειλητικά βήματα προς εμένα και με ένα άγριο βλέμμα ..

-          Πίστεψες την τζειν που είναι μια ξένη και δεν πίστεψες εμένα ? Τώρα είναι που δεν θα σε συγχωρήσω ποτέ   , είπε και έφυγε .. Δεν το πίστευα αυτό που μόλις έγινε .. ο Έντουαρτ δεν με συγχωρούσε ?? Από την μια έχει δίκιο γιατί δεν τον πίστεψα αλλά πρέπει να με καταλάβει ..   

-          Μπέλλα περνάτε στην δεύτερη πράξη, πήγαινε να αλλάξεις γιατί σε λίγο ανεβαίνεις   ..

-          Ναι ναι , είπα και πήγα άλλαξα , ενώ ο Έντουαρτ είχε αλλάξει ήδη και με περίμενε γιατί θα βγαίναμε μαζί στην σκηνή ..

-          Θα μπορούσες να κάνεις πιο γρήγορα , μου είπε με ένα θυμωμένο ύφος …

-          Δεν το ήξερα ότι μου βάζεις χρονόμετρο , του είπα με θράσος..

Τότε πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση , όπως απαιτούσε ο ρόλος και το ίδιο έκανα και εγώ .. Ο τρόπος που κρατιόμασταν αυτή την στιγμή μου δημιούργησε τόσες αναμνήσεις..Και τότε με μια κίνηση ανεβήκαμε στην σκηνή ..

-          Είναι απίστευτο αυτό Έμιλυ ..

-          Ποιο Ρομπ ?

-          Ότι εμείς οι δύο θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί..

-          Είναι από τα παράξενα της φύσης ότι εμείς οι δυο θα μπορούσαμε να ταιριάξουμε ..

-          Έχουμε όμως ένα πρόβλημα ..

-          Τι πρόβλημα  ?


-          Δεν το έχουμε πει ακόμα στους φίλους μας ..

-          Σε αυτό έχεις δίκιο , αλλά πως μπορούν να δεχτούν την σχέση μας , όταν τσακωνόμαστε επί 24 ώρες ..


-          Αν μας αγαπούν θα το δεχτούν ..

-          Γιατί δεν είμαι τόσο σίγουρη για αυτό ?


-          Γιατί μια ζωή είσαι απαισιόδοξη..

-          Ναι καλά ..


-          Επ παιδιά τι κάνετε εσείς οι δύο μαζί ?, τότε γυρίσαμε και είδαμε τα παιδιά ..

-          Να σας εξηγήσουμε ..


-          Μπα πουλάκια μου , τα είχατε και δεν μας είχατε πει τίποτα , μας το κρατάγατε μυστικό .

-          Εμείς Μάρκο ..


-          Καλά καλάμην κάνετε έτσι , δεν έγινε και τίποτα , είναι όμορφο που εσείς οι δυο τα έχετε ..

-          Νομίζεις ?


-          Απόλυτα .., είπε ο Έμμετ που έπαιζε τον Μάρκο  .. Τότε κατάλαβα ότι το σενάριο ακολουθούσε  την δική μας ζωή και εμείς το σενάριο .. Το μόνο που ελπίζω το τέλος να είναι ίδιο και στις δύο περιπτώσεις .. Φύγαμε από την σκηνή , όπως έπρεπε για να  βγουν και οι άλλοι ήρωες…

Ο Έμμετ και ο Έντουαρτ πήγαν προς τα μέσα και εγώ έμεινα  με την Ρόζαλι ..
-          Είσαι καταπληκτική .., μου είπε

-          Σε ευχαριστώ πολύ..


-          Δεν σε βλέπω καλά όμως ..

-          Ο Έντουαρτ ..


-          Τι έκανε πάλι ??

-          Δεν θέλει να με συγχωρέσει ..


-          Από την μια είναι λογικά αλλά μην φοβάσαι , δες και την αισιόδοξη πλευρά του πράγματος ..

-          Και ποια είναι αυτή ?


-          Το ότι γύρισε …

-          Καλύτερα να μην ερχόταν , τουλάχιστον όσο έλειπε ήμουν πιο ήσυχη..

-          Έλα ηρέμησε , πήγαινε να αλλάξεις και βλέπουμε .., είπε και πήγα να αλλάξω..

Πήγα κοντά στην σκηνή, ο Έντουαρτ είχε βγει κιόλας στην σκηνή και έκανε τον κομμάτι του με την άλλη κοπέλα , την  οποία έπρεπε να φιλήσει .. Τον παρατηρούσα και εκτός από το γεγονός ότι ήταν καταπληκτικός ηθοποιός , όπως φιλιόταν με την άλλη κοπέλα είδα ότι δεν μπορούσε να το κάνει , δεν του έβγαινε ..   Ήταν σαν να μην ήθελε ..και αυτό το είχα ξαναπαρατηρήσει και στις πρόβες αλλά τότε δεν έδινα σημασία , αλλά τώρα κατάλαβα ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να με απατήσει  και εγώ ο μπουμπούνας δεν το είχα καταλάβει καθόλου ..

Βγήκα στην σκηνή εξαγριωμένη  που του έπιασα στα πράσα ..

-          Ρομπ τι γίνεται εδώ ? , τότε και αυτός έσπρωξε την κοπέλα

-          Έμιλυ να σου εξηγήσω ..


-          Να μου εξηγήσεις τι Ρομπ , σας είδα με τα ίδια μου τα μάτια , θα με βγάλεις και ψεύτρα ??

-          Δεν είναι αυτό που νομίζεις..


-          Τουλάχιστον από εσένα περίμενα ειλικρίνεια και όχι να χρησιμοποιήσεις αυτά που λένε όλοι ..

-          Μα σου λέω την αλήθεια ..


-          Την αλήθεια ?

-          Ναι η Μπρι μου όρμηξε και με φίλησε ..


-          Ναι για κοιτάξτε τον αθώο παιδί , που δεν φταίει ποτέ και για τίποτα 

-          Σε παρακαλώ Έμιλύ πίστεψε με..


-          Δεν έχω να πιστέψω τίποτα   , δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου , για μένα τελείωσες μια και καλή , είπα και έφυγα από την σκηνή , κάθισα λιγάκι και τον είδα που την χαστούκισε , της είπε να μην την ξαναδεί μπροστά του και έφυγε από την άλλη μεριά της σκηνής..

Μετά από λίγο βγαίνω στην σκηνή , υποτίθεται για να περπατώ κλαίγοντας και συνάμα να λέω το τραγούδι    , και το ίδιο έκανε και ο Έντουαρτ που λέγαμε το ίδιο τραγούδι …Το cut  των plumb .. Μπορώ να πω ότι ήταν από τα αγαπημένα από την στιγμή που το άκουσα..
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
I'm not a stranger
No I am yours
With crippled anger
And tears that still drip sore

A fragile flame aged
Is misery
And when our hearts meet
I know you see

I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I find it when
I am cut

I may seem crazy
Or painfully shy
And these scars wouldn't be so hidden
If you would just look me in the eye
I feel alone here and cold here
Though I don't want to die
But the only anesthetic that makes me feel anything kills inside

I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I find it when
I am cut
Pain
I am not alone
I am not alone

I'm not a stranger
No I am yours
With crippled anger
And tears that still drip sore

But I do not want to be afraid
I do not want to die inside just to breathe in
I'm tired of feeling so numb
Relief exists I found it when
I was cut

Μόλις τελειώσαμε και οι δυο πήγαμε στα παρασκήνια για να ντυθώ για να πάω για την επόμενη σκηνή.. Βγήκα έξω στην σκηνή και υποτίθεται μιλούσα με τις φίλες μου  και τότε με πλησίασε η κοπέλα που έπαιζε την Μπρι …

-          Έμιλυ να σου μιλήσω ?

-          Τι θες Μπρι ? δεν σου έφταναν όλα αυτά που έγιναν..


-          Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη , δεν ήθελα να σου χαλάσω την σχέση ..

-          Κι όμως έγινε ..


-          Ο Ρομπ δεν έφταιγε σε τίποτα , εγώ φταίω για όλα ..

-          Δηλαδή ?


-          Είμαι ερωτευμένη μαζί του και του όρμηξα και τον φίλησα , ο Ρομπ με χαστούκισε και με έδιωξε..

-          Μου λες αλήθεια ?? ή σε έβαλε αυτός να μου το πεις ?


-          Δεν ξέρει καν ότι μιλάμε αυτή την στιγμή  …, είπε και τότε έφυγα από την σκηνή όπως έπρεπε να κάνω …….


- τα πας υπέροχα Μπέλλα μου , άντε πάμε για την τελευταία πράξη ..


- σας ευχαριστώ πολύ ...,είπα και πήγα να αλλάξω να βάλω τα τελευταία μου ρούχα για την τελευταία πράξη ..Όλο το έργο ήταν σαν την ζωή μου , τώρα αγωνιώ περισσότερο από κάθε άλλη πράξη γιατί αυτή θα καθορίσει τα πάντα..Όταν πήραμε αρχικά το σενάριο , το τέλος ήταν διαφορετικό και μέσα από συζητήσεις με την καθηγήτρια το αλλάξαμε


Μόλις άλλαξα , πήρα μια βαθιά ανάσα και ανέβηκα στην σκηνή για την τελευταία πράξη και την καθοριστική ..Ο Έντουαρτ ήταν ήδη εκεί και έλεγε τα λόγια του .Ανέβηκα τότε επάνω ..


- Ρομπ ??, τότε γύρισε και με κοίταξε..


- τι θέλεις Έμιλυ ??


- θέλω να μιλήσουμε ..


- δεν έχουμε τίποτα να πούμε , ότι είχαμε να πούμε το είπαμε εκείνη την ημέρα ..


- σε παρακαλώ Ρομπ , συγχώρεσε με .., έκανα λάθος , έσφαλα ..


- μπα και πως κατάλαβες το λάθος σου ? ή άσε να μαντέψω σου τα είπε όλα η Μπρι .., σωστά ??


- ναι έχεις δίκιο εκείνη μου το είπε...Τότε ο Έντουαρτ με πλησίασε με απειλητικά βήματα και με άγριο ύφος μ όπως είχε κάνει και πριν ..


- πίστεψες μαι ξένη αλλά δεν πίστεψες εμένα , τώρα είναι που δεν θα σου συγχωρήσω τίποτα ..


- Σε παρακαλώ Ρομπ άκουσε με , σε αγαπάω ..


- αυτή την λέξη μην την ξαναπιάσεις στο στόμα σου .. 


- μα είναι η απόλυτη αλήθεια πίστεψε με και ξέρω ότι και εσύ με αγαπάς ..


- η αγάπη μου για σένα πέθανε την στιγμή που χωρίσαμε ..


- δεν είναι αλήθεια αυτό και το ξέρεις , είπα και τον πλησίασα και χάιδεψα το πρόσωπο του   .. Τότε εκείνος τράβηξε το χέρι μου από πάνω του  


- μην με ξανακουμπήσεις .., είπε και πήγε να φύγει 


- Ρομπ σε παρακαλώ σε αγαπώ .., είπα και κατέβηκα στα γόνατα και άρχισα να   κλαίω ..       Τότε εκείνος γύρισε και έσκυψε ..


- σε παρακαλώ δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι , δεν θέλω να κλαις καρδούλα  μου , είπε και με σήκωσε και με έβαλε στην αγκαλιά του ..


- θα με συγχωρέσεις ..??


- μπορώ και να κάνω τίποτα άλλο , αφού σε λατρεύω ..., μου είπε και τότε τα χείλη μας ενωθήκαμε σε ένα γλυκό και τρυφερό φιλί .. Τότε όλοι οι υποτιθέμενοι φίλοι στο θεατρικό μπήκαν και άρχισαν να χειροκροτούν ... Τότε το κοινό σηκώθηκε και άρχισε να χειροκροτεί ..


- Έντουαρτ ?


- ναι ..


- τι ναι ?,τότε έσκυψε στο αυτί μου και μου είπε 


- σε συγχωρώ αγάπη μου , δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα , είπε και τότε χωρίς να με νοιάζει  πήδηξα στην αγκαλιά του και  φιληθήκαμε ..


Μετά από 2 μήνες ...


Εδώ και δύο μήνες εγώ με τον Έντουαρτ περνούσαμε την   καλύτερη φάση της ζωής μας ..Τώρα καθόμασταν στο κρεβάτι αγκαλιά και είχα ανοίξει το laptop μου ..


- αμάν βρε γλυκό μου , όταν δεν είμαστε μαζί πόσες ώρες παίζει να κάθεσαι στο laptop ?    
                                                                                                                                
- να είσαι εδώ να μάθεις..


- καρφί ήταν αυτό ?, είπα και άρχισε να με γαργαλά ..


- μμ πάρτο όπως θες , και συνέχισε να με γαργαλάει 


- αχ τι θα σε κάνω μικρή μου Μαρί ..


- πως με είπες ???


Τέλοςςςςςςςςς!!!!!!!!!


* Ετζει : Το όνομα του Έντουαρτ στο chat 


*Μαρί : Το όνομα της Μπέλλας στο chat 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου