Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Έντουαρτ


-          Οχιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!! Φώναξα , λουσμένος από τον ιδρώτα και κατατρομαγμένος από αυτό που είδα.. Ωστόσο δεν ήμουν μόνο εγώ που ξύπνησα αλλά τρόμαξα και την Μπέλλα δίπλα μου ..

-          Αγάπη μου είσαι καλά ?? , με ρώτησε με φανερή αγωνία..


-          Ναι νομίζω , απλά είδα ένα φρικτό όνειρο , ήταν τόσο ζωντανό ..
-           
-          Έλα ηρέμησε , πιες λιγάκι νεράκι και μου έδωσε το ποτήρι με το νερό .. Ήπια δυο γουλιές  και το άφησα πάνω στο κομοδίνο μου ..

-          έλα εδώ αγκαλίτσα να κοιμηθούμε , μου είπε , ξάπλωσε , έτεινε τα χέρια της και εγώ χώθηκα στην αγκαλιά της .. Την χρειαζόμουν αυτήν την αγκαλιά , ένιωθα απροστάτευτος .. Δεν μπορεί να ήταν όνειρο , αν και δεν αναγνώριζα τα πρόσωπα , ήμουν σίγουρος ότι ήταν ανάμνηση και αυτό με έκανε να νιώθω ένα σφίξιμο στο στήθος .. Δεν μπορεί να ήταν τόσο άσχημο το παρελθόν μου , όχι δεν γίνεται ……

Τις επόμενες μέρες σκεφτόμουν και ξανασκεφτόμουν αυτή την ανάμνηση αλλά δεν μπορούσα τίποτα άλλο δεν μπορούσε να μου έρθει στην μνήμη .. Αναμνήσεις ελάχιστες και αυτές , μαζί με άλλα παιδιά να παίζουμε  μέσα σε μια αυλή .. Μια άλλη να βγαίνω εγώ μαζί με κάτι άλλους  να βγαίνω έξω από ένα μεγάλο κτίριο με ένα  ένα πτυχίο στο χέρι .. Όσες αναμνήσεις μου ήρθαν από εκείνη την ημέρα  , ήταν τόσο ευχάριστες , τόσο ανθρώπινες που δεν θύμιζαν τίποτα εκείνη την άσχημη ανάμνηση ..

Κατά άλλα η ζωή μου ήταν τόσο φυσιολογική .. Πήγαινα στην δουλειά  καθημερινά , είχα μάθει και τον δρόμο πια ..Μου άρεσε να δουλεύω , μου ήταν τόσο ευχάριστο .. Με τους συναδέλφους μέσα στην εταιρεία κάναμε πολύ παρέα και τους έβρισκα πολύ ευχάριστους και ενδιαφέροντες τύπους ..Στο σπίτι πάντα με περίμενε η Μπέλλα με μια ζεστή αγκαλιά .. Με φρόντιζε στο έπακρο .. Και μπορώ ότι και οι νύχτες μας αλλά και τα πρωινά είχαν γίνει πολύ ενδιαφέροντα.. Άρχιζα να την ερωτεύομαι , ένιωθα τόσο όμορφα , ήταν πραγματικά η ιδανική σύντροφος…

Κάποιες φορές ένιωθα λιγάκι κουρασμένος  και είχα οικτρούς πονοκεφάλους , αλλά ρώτησα τον γιατρό και μου είπε ότι είναι  φυσιολογικό , λόγω ότι το χτύπημα που δέχτηκα στο κεφάλι ήταν σοβαρό  και μου είχε δημιουργήσει αιμάτωμα , μετά έπεσα και σε κώμα και έτσι για κάποιο καιρό θα έχω τέτοια συμπτώματα..

Σήμερα δεν ξέρω γιατί αλλά χρειαζόμουν λίγο χρόνο με την Μπέλλα , να μιλήσουμε να μου πει περισσότερα για το παρελθόν , αυτό ίσως με βοηθήσει, να θυμηθώ περισσότερα πράγματα ..
-          αγάπη μου γύρισα .., είπα καθώς μπήκα στο σπίτι ..

-          μωρό μου.. είπε η Μπέλλα και έτρεξε στην αγκαλιά μου , και με ένα πήδημα , έβαλε τα πόδια της γύρω από την μέση μου και φιληθήκαμε ..

-          μμ εξαιρετική υποδοχή .., είπα και συνέχισα το φιλί ..να το καθιερώσουμε .., της είπα με ένα υπονοούμενο..

-          μμ κύριε Κάλλεν , είπε με ένα ναζιάρικο τρόπο και άρχισε να τρίβεται επάνω μου ενώ ταυτόχρονα κατέβηκε από πάνω μου..

Εντάξει το ευαίσθητο σημείο μου σκλήρυνε αμέσως , άλλωστε δεν χρειαζόταν και πολύ ..Πέταξα κάτω τον φάκελο που κρατούσα , η Μπέλλα μου έβγαλε το σακάκι και το πέταξε και αυτό κάτω .. Συνεχίσαμε το φιλί , ενώ ο ένας έβγαζε τα ρούχα του άλλου , καθώς ανεβαίναμε τις σκάλες .. Οι σκάλες κυριολεχτικά είχαν γεμίσει με ρούχα..Μόλις ανεβήκαμε επάνω , έσπρωξα την πόρτα , μπήκαμε στο δωμάτιο , κλότσησα την πόρτα να κλείσει  και πήγαμε κατευθείαν στο κρεβάτι και εκεί γίναμε ένα ξανά και ξανά ..

Μετά από λίγες ώρες ..

Καθόμασταν στο κρεβάτι αγκαλιασμένοι , χωρίς καν να μιλάμε .. Την σιωπή την έκοψα εγώ ..
-          αγάπη μου να σε ρωτήσω κάτι ?

-          ότι θες ..

-          εμείς φωτογραφίες στο σπίτι δεν έχουμε ??

-          όταν λες φωτογραφίες ?

-          εννοώ από την ζωή μας , από όταν ήμουν μικρός  ή όταν ήσουν εσύ ?

-          α τέτοιες φωτογραφίες  λες ? ναι έχουμε , θες να στις φέρω ?

-          αν δεν σου κάνει κόπο ?

-          κανένα κόπο , είπα και σηκώθηκε από το κρεβάτι , έτσι γυμνή όπως ήταν .. Το σώμα της ήταν τόσο όμορφο και τόσο καλλίγραμμο , που θα έλκυε κάθε άντρα …Πήγε στην ντουλάπα , την άνοιξε και πήρε ένα κουτί και το έφερε στο κρεβάτι .. Αφού σκεπάστηκε ξανά , ήρθε στην αγκαλιά μου  και άνοιξε το κουτί .. Πήρε το πρώτο άλμπουμ και το άνοιξε ..

-          αυτό είναι από τον μήνα του μέλιτος μας ..είχαμε πάει Ιταλία , εκεί που πρωτογνωριστήκαμε .. είπε και άρχισε να μου διηγείται την ιστορία κάθε φωτογραφίας , πως την βγάλαμε ?? που  ήμασταν ?Στις φωτογραφίες φαινόμασταν τόσο ευτυχισμένοι , σαν να μην μας ένοιαζε τίποτα …

Έτσι πέρασαν οι ώρες , άνοιγε το ένα άλμπουμ μετά το άλλο , είδα και φωτογραφίες από τότε που ήμουν μικρός και συμπέρανα ότι το παιδάκι στις φωτογραφίες, είναι το παιδάκι που υπάρχουν στις αναμνήσεις μου ..άρα ήμουν εγώ , αλλά υπάρχει κάτι το ανεξήγητο .. Στις αναμνήσεις δεν με φώναζαν οι άλλοι Έντουαρτ , αλλά Ρομπ ? Μα πως γίνεται αυτό ?? Δεν μπορεί να είχα δύο ονόματα ..? Δεν το είχα παρατηρήσει αυτό πιο πριν αλλά τώρα βλέποντας και τις φωτογραφίες , τα σύνδεσα … Με λένε Ρομπ ή Έντουαρτ ???Φυσικά δεν είπα τίποτα στην Μπέλλα , ήθελα να το κρατήσω για μένα , ότι θέλω και μπορώ θα το ξεδιαλύνω μόνος μου …

« Ένα δωμάτιο μεγάλο , ίδιο με αυτό που είχε θυμηθεί ο Έντουαρτ πριν λίγες μέρες στον ύπνο του .. Μόνο που αυτή την φορά τα άτομα ήταν περισσότερα  και η σκηνή ήταν κάπως διαφορετική .. Ένας άντρας καθόταν πίσω από ένα γραφείο  και ο άλλος , ίδιος με αυτόν που είχε ξαναδεί να είναι από πάνω του με ένα όπλο να τον απειλεί στον κρόταφο .. Ήταν έτοιμος αυτός ο άντρας να υπογράψει ένα χαρτί .. Μα τι ήταν αυτό χαρτί ??Από την άλλη μια γυναίκα να κάθεται σε μια καρέκλα , να κλαίει  με ένα μωρό στην αγκαλιά  και από πάνω της μια γυναίκα με ένα όπλο να απειλεί την γυναίκα με το μωρό .. Αυτή η γυναίκα με το όπλο , του θύμιζε κάτι τόσο πολύ … Η γυναίκα που κρατούσε το μωρό , φώναζε ..

-          μην πειράξετε το παιδί , σας παρακαλώ ..

-         Σκάσε πια, είπε η άλλη η γυναίκα ..  

Από την άλλη μεριά ο άντρας υπόγραψε το χαρτί , ο άντρας με το όπλο , πήρε το χαρτί  στο χέρι του , το έβαλε στην τσέπη του και πήγε μπροστά από το γραφείο και έτεινε το όπλο προς τον άλλο άντρα , όπως και την προηγούμενη φορά  και πάτησε την σκανδάλη …

-          Άντε γυναίκα σκότωσε την , πρέπει να φύγουμε ..

-          Και το μωρό τι θα το κάνουμε ??

-          Δεν ξέρω , ας το πάρουμε μαζί και βλέπουμε …

-          Εντάξει είπε και τράβηξε σκανδάλη και σκότωσε την γυναίκα στην καρδιά ..Τότε το μωρό άρχισε να σπαράζει από το κλάμα ….»

-          Μαμάααααα……….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου