Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΕΥΤΥΧΙΑ Η ΧΡΗΜΑ?7


«Η αγάπη είναι κάτι αιώνιο: Η όψη μπορεί να αλλάξει, αλλά όχι η ουσία»
Μπελλα

Μια στιγμή κι όλα καταρρέουν !Τον τελευταίο καιρό , όλα ήταν τόσο τέλεια , τόσο όμορφα . Ο Εντουαρτ ήταν μαζί μου , μου φερόταν τόσο γλυκά , τόσο ξεχωριστά λες και δεν υπήρχε άλλη γυναίκα , με έκανε να νιώθω μοναδική !!!!!!
Αλλά αυτό  που συνέβη δεν το περίμενα με τίποτα , η παραίτηση και ο χωρισμός μαζί ήταν το ένα σοκ πάνω στο άλλο !!Κι άλλες φορές είπαμε πάνω στα νεύρα μας να χωρίσουμε , αλλά κάθε φορά που το λέγαμε ερχόμασταν πιο κοντά . Αυτή την φορά όμως ήταν οριστικό και δεν καταλαβαίνω τον λόγο . Το φιλί του ήταν γεμάτος πάθος , που μου έδειχνε όλη την αγάπη του , με αγαπούσε ακόμα , αλλά αφού με αγαπούσε γιατί με άφησε ??Τόσα ανεξήγητα ερωτήματα μαζί και κανένας δεν μπορεί να μου δώσει μια απάντηση .

Δεν μπορούσα καν να αντιδράσω , λες και όλα είχαν σταματήσει , δεν ήθελα ούτε να κλάψω , ούτε να σπάσω τίποτα , τίποτα , απλά καθόμουν βουβή στο γραφείο μου και τα είχα χαμένα. Τίποτα δεν είχε σημασία γύρω μου , ένιωθα  λες και κάποιος είχε πατήσει ένα κουμπί και δεν υπήρχε κανένα συναίσθημα μέσα μου .

Ο καιρός περνούσε , έπαιρνα τον Έντουαρτ στο κινητό αλλά δεν μου απαντούσε , πήρα και στο σπίτι του αλλά τίποτα , λες και ότι σχέση  έχει με αυτόν,  εξαφανίστηκε .Άρχιζα να αντιδρώ ,έκλαιγα , δεν είχα όρεξη για δουλειά και ο καημένος ο Τζεικ , καθόταν δίπλα μου και προσπαθούσε να με βοηθήσει . Φυσικά δεν ήξερε τι ήταν όλο αυτό , του είχα πει ψέματα ότι είναι στρες από την δουλειά, αν και οι αντιδράσεις ήταν κάτι λιγότερο από φυσιολογικές.

Μια μέρα που γύρισα στο σπίτι , ο Τζεικ μου είχε ετοιμάσει μια έκπληξη . Το σπίτι ήταν  γεμάτο από τριαντάφυλλα και κεριά αρωματικά και υπήρχε ένα τραπέζι στρωμένο ειδικά για ένα ρομαντικό δείπνο.

-          Αγάπη μου ήταν είναι όλα αυτά ?

-          Σου αρέσουν ??

-          Πάρα πολύ

-          Χαίρομαι γιατί ήθελα να φτιάξω την ιδανική ατμόσφαιρα για αν σου ζητήσω αυτό που θέλω .

-          Πες μου.

Τότε κατέβηκε στο ένα πόδι , έβγαλε από την τσέπη του ένα κουτάκι , το άνοιξε και ένα πανέμορφο μονόπετρο εμφανίστηκε μπροστά μου .

-          Τζεικ…

-          Σσς.. Ιζαμπέλλα Σουάν σε αγαπώ ως τα βάθη της ψυχής μου θα μου κάνεις την εξαιρετική τιμή να με παντρευτείς ..???


Μετά από 7 χρόνια


Μπέλλα

Η ζωή μου εδώ και 7 χρόνια θα μπορούσε να θεωρηθεί η πιο ιδανική για κάθε γυναίκα . Μια τέλεια καριέρα , ένας τέλειος σύζυγος που με λατρεύει και μια ήσυχη ζωή. Το μόνο που λείπει είναι ένα παιδάκι , αλλά ο καημένος ο Τζεικ έχει πρόβλημα και έτσι εδώ και δυο χρόνια προσπαθούμε να κάνουμε ένα παιδί αλλά δεν τα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα. Εντάξει δεν μπορώ να πω πως δεν θέλω ένα παιδάκι αλλά αφού δεν μπορούμε , δεν τα βάφω και μαύρα. Κατανοώ το πρόβλημα του συζύγου μου και του συμπαραστέκομαι.

Για μένα όμως δεν είναι και τόσο ιδανική η ζωή μου . Ρουτίνα είναι αυτή που κυριαρχεί στην ζωή μου και ειλικρινά πολλές φορές έχω σκεφτεί να φύγω μακριά από όλα αυτά και να ζήσω μόνη μου . Αλλά αυτό δεν είναι εύκολο , έχω πράγματα που με δένουν σε αυτή την ζωή και δεν μπορώ να τα εγκαταλείψω από την μια στιγμή στην άλλη . Όσο για την περιπέτεια που είχα πριν κάποια χρόνια με τον Έντουαρτ ήταν ένα όμορφο όνειρο που ανήκει πια στο παρελθόν . Τόσα χρόνια καμιά πληροφορία για αυτόν , τίποτα λες και είχε ανοίξει η γη να τον καταπιεί.

Έκανα αρκετό καιρό να ξεχάσω τον Έντουαρτ αλλά σιγά σιγά αφού παντρεύτηκα έκανα πιο φιλότιμες προσπάθειες για χάρη του Τζεικ , γιατί δεν άξιζε μια γυναίκα σαν και εμένα.

Σήμερα η ζωή μου έχει μια ροπή και δεν υπάρχει τίποτα να την διαταράξει !!!!!!!!

-          Μπρι τα έχεις έτοιμα τα χαρτιά για το συμβούλιο ?
-           
-          Μάλιστα κυρία Σουάν, ορίστε
-           
-          Σε ευχαριστώ , στην αίθουσα έχουν μαζευτεί όλα τα στελέχη της εταιρείας μας ?
-           
-          Βεβαίως κυρία Σουάν
-           
-          Πολύ ωραία , πάω και μόλις έρθει ο πρόεδρος της εταιρείας που περιμένουμε ειδοποίησε μας 

-          Όπως θέλετε

Σήμερα ήταν μια μεγάλη μέρα για την εταιρεία μας θα κάναμε μια  μεγάλη συνεργασία με μια άλλη μεγάλη επιχείρηση και αυτό θα μας φέρει αρκετά έσοδα .

-          Καλημέρα σας , είπα μπαίνοντας μέσα στην  αίθουσα .

-          Καλημέρα σας , μου είπαν ενώ κάθισα στην θέση μου .

-          Λοιπόν όπως ξέρετε θα κάνουμε μια μεγάλη συμφωνία  σήμερα , θα πρέπει όλοι μας να προσέξουμε να μην γίνει κανένα λάθος .

-          Μπέλλα να σε ρωτήσω τι ξέρουμε για αυτή την εταιρεία ? , με ρώτησε ο Τζεικ που ήταν στέλεχος της εταιρείας.

-          Τζεικ ξέρουμε ότι είναι τόσο πετυχημένη στο τομέα της , που έφερε τόσα έσοδα μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα όσο εμείς σε δυο χρόνια .

-          Μάλιστα και ποιος την κατέχει ?

-          Εδώ είναι το πρόβλημα , αυτός που την έχει  αποφασίσει να κρατήσει κρυφή την ταυτότητα του και σε ότι συνεργασίες κάνει στέλνει τον σύμβουλο του να τον εκπροσωπήσει.

-          Δηλαδή ο εκπρόσωπος του θα έρθει σήμερα ?

-          Όχι κατά ένα περίεργο λόγο θα έρθει ο ίδιος σήμερα στην εταιρεία μας για να κλείσουμε την συμφωνία μας.

-          Μάλιστα , μήπως πρέπει να φοβόμαστε ?

-          Τι να φοβηθούμε βρε Τζεικ , το έχω ψάξει καλά το θέμα πριν αποφασίσω να κάνω μια τέτοια συνεργασία , δεν είμαι καμιά  πρωτάρα .

-          Δεν αντιλέγω , αλλά..

-          Δεν έχει αλλά , θα την κάνουμε την συνεργασία και τέλος .

-          Ότι πεις αγάπη μου

Όσο αφορά την εταιρεία μου ήμουν η κύρια υπεύθυνη , δεν ήθελα σχεδόν κανένας να ανακατεύεται ακόμα και ο ίδιος ο σύζυγος μου .

Κάποια στιγμή χτύπησε η πόρτα .

-          Ναι περάστε, είπα κα μπήκε η Μπρι

-          Κυρία Σουάν μόλις ήρθε ο πρόεδρος της άλλης εταιρείας, να περάσει ?

-          Και βέβαια να περάσει

-          Μάλιστα


Βγήκε για λίγο έξω και έπειτα χτύπησε την πόρτα .

-          Περάστε

Τότε μπήκε μέσα στην αίθουσα ένα άντρας ψηλός , με ωραίο σωματότυπο  , καλοντυμένο με ένα ακριβό κουστούμι , με καστανά μαλλιά προς το κόκκινο ενώ τα μάτια του κρυβόντουσαν πίσω ένα ζευγάρι γυαλιά rayban .

-          Καλημέρα σας , είπε ενώ η φωνή του ήταν τόσο οικεία αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ .

Σηκώθηκα όρθια για να πάω να τον χαιρετήσω αυτοπροσώπως, όταν το πλησίασα ένα δυνατό άρωμα ανέδυε από πάνω του που σε έκανε να θέλεις … άστο καλύτερα να μην πω . Κι όμως όλο αυτό κάτι μου θύμιζε , κάτι τόσο γνώριμο  αλλά μάλλον η φαντασία μου τρέχει με χίλια .

-          καλημέρα σας  , χαίρομαι που σας γνωρίζω είπα και του έτεινα το χέρι μου
Τότε κι εκείνος μου έτεινε το χέρι του

-          Και εγώ χαίρομαι κυρία Σουάν , είπε και έβγαλε τα γυαλιά του , δυο καταπράσινα μάτια εμφανίστηκαν μπροστά μου και ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο  του
-           
-          Έντουαρτ …..?

Vincent van Gogh 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου