Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Black Lies

‘Εντουαρτ


Όταν μπήκα μέσα στο γραφείο του θείου μου  και τους είδα και τους δύο μαζί , μια ψυχρολουσία με διαπέρασε .. Μα καλά τι έκανε εδώ ??

-          Τι κάνεις εδώ Μπέλλα ?? της είπα και με κοίταξαν και οι δύο κατατρομαγμένοι ..

-          Αγάπη μου , μου είπε και ήρθε και με αγκάλιασε .. Εγώ δεν της ανταπέδωσα την αγκαλιά αν δεν μάθαινα τι γινόταν εδώ ..

-          Θα μπορούσα να μάθω τι γίνεται εδώ ??

-          Τίποτα βρε ανιψιέ , μην είσαι καχύποπτος ..

-          Ωραία αφού δεν γίνεται τίποτα πείτε μου ..

-          Θα του το πούμε ?

-          Αφού μας έπιασε τώρα , θα πρέπει να του το πείτε ..

-          Θα μου πείτε ή θα με σκάσετε ??

-          Να σε λίγες μέρες έχεις τα γενέθλια σου και θέλαμε να σου ετοιμάσουμε ένα πάρτι έκπληξη ..

-          Αλήθεια μου λέτε ? δεν μου κρύβετε τίποτα άλλο ??

-          Μα τι να σου κρύβουμε αγάπη μου ??

-          Δεν ξέρω για αυτό ρωτάω …

-          Τίποτα δεν σου κρύβουμε , αλλά σήμερα γιατί είσαι τόσο καχύποπτος ??

-          Για κανένα συγκεκριμένο λόγο , απλά σας είδα εδώ τους δυο σας και έλεγα ..

-          Να μην λες …

-          Έντουαρτ ήθελες να μου πεις κάτι ? , με ρώτησε ο θείος μου ??

-          Ε ναι..

-          Ε τι ??

-          Ότι μελέτησα την συμφωνία , την βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα και ότι αν θες και συμφωνείς μπορούμε να την υπογράψουμε..

-          Θα την μελετήσω και εγώ γιατί  δεν έχω προλάβει και θα σου πω ..

-          Ωραία θα σου την στείλω μαζί με την Άντζελα..

-          Εντάξει ..

-          Μπέλλα θα έρθεις στο γραφείο μου ή θα φύγεις ?

-          Όχι έρχομαι μαζί σου , καλή σου μέρα Καρλαιλ ..

-          Επίσης Μπέλλα μου, είπε και πήγαμε στο γραφείο μου ..Κάθισα στην καρέκλα μου και η Μπέλλα ήρθε και κάθισε στα πόδια μου ..

-          Αγάπη μου νόμιζες ότι σου κρύβουμε πράγματα ??, είπε με ένα ναζιάρικο τρόπο ενώ έπαιζε με μια τούφα από τα μαλλιά μου ..

-          Για κάποια στιγμή ναι νόμιζα , απλά και μόνο επειδή σας είδα ..

-          Μάλιστα , πάντα είσαι πολύ παράξενος τον τελευταίο καιρό .

-          Είναι από την πίεση της δουλειάς τίποτα παραπάνω ..

-          Έχω την εντύπωση ότι χρειάζεσαι ξεκούραση ..

-          Μπα εντάξει είμαι ..άλλωστε εδώ υπάρχει πολύ δουλειά ..

-          Μην είσαι υπερβολικός μπορούν να το κάνουν και μόνοι τους , άλλωστε δεν θα λείψεις για πολλές μέρες , λίγες ίσα ισα να ξεκουραστείς..

-          Έχεις κάτι στο μυαλό σου??

-          Ένα μικρό ταξιδάκι στην Ευρώπη ..

-          Στην Ευρώπη ?? 

-          Ναι τι θα έλεγες να πάμε στην Ιταλία , να σε πάω εκεί που γνωριστήκαμε …?

-          Δεν είναι άσχημη ιδέα , που ξέρεις μπορεί να θυμηθώ τίποτα …

-          Ωραία πάω να κλείσω εισιτήρια .., είπε χαρούμενα και μου έδωσε ένα φιλί , σηκώθηκε από πάνω μου και έφυγε σαν σίφουνας …Αυτή η κοπέλα είναι τόσο μοναδική , τόσο αξιαγάπητη που κάθε μέρα που περνά την αγαπώ όλο και πιο πολύ..

Όταν τους είδα μέσα στο γραφείο μου πέρασαν χιλιάδες σκέψεις , αλλά μια ήταν αυτή που μου βιδώθηκε , ότι μου κρύβουν πράγματα από το παρελθόν , πράγματα που αν τα μάθω θα με διαλύσουν.. Είχα σκοπό μα ρωτήσω για την ανάμνηση που μου ήρθε στο μυαλό , αλλά μόλις του είδα το μετάνιωσα.. Προς το παρόν ότι έχω θυμηθεί θα το κρατήσω για τον εαυτό μου ..

Λίγες μέρες αργότερα

Τελικά η Μπέλλα  έβγαλε εισιτήρια για την Ιταλία .. Αποφασίσαμε να περάσουμε τα γενέθλιά μου μαζί ...Έκανα λιγάκι εξάσκηση στα ιταλικά μου και τελικά ήταν πολύ εύκολα , αφού στο παρελθόν τα μιλούσα πολύ καλά..

Τώρα κατευθυνόμασταν προς το ξενοδοχείο όπου είχε κλείσει η Μπέλλα  στην Ρώμη .. Ήμουν χαρούμενος με αυτό το ταξίδι , θα ξεκουραζόμουν , θα περνούσα περισσότερες ώρες με την γυναίκα μου και ίσως θυμόμουν και τίποτα ..

-          Φτάσαμε , αυτό είναι το ξενοδοχείο .. Μόλις το είδα , δεν μπορώ να πω ότι ξαφνιάστηκα , αφού είχα συνηθίσει τα πολυτελή πράγματα ..

Μπήκαμε μέσα στο ξενοδοχείο και πήγαμε κατευθείαν στην ρεσεψιόν..

-          Buongiorno

-          ciao signore

-          Abbiamo chiuso in camera

-          Il tuo nome per favore?

-          la stanza è nel nome Cullen

-          Oh, sì, ho trovato, si prega di identità?

-          Insieme

-          la vostra stanza è 401, Definire la chiave

-          grazie..

-          potete spendere è il secondo..

Ανεβήκαμε επάνω , ενώ ένα  παλικάρι μας μετέφερε τι βαλίτσες ..Φτάσαμε στο δωμάτιο , το ανοίξαμε και μπροστά μας απλώθηκε μια τεράστια σουίτα ..

- lasciarli qui

- godervi il vostro soggiorno, είπε το παιδί και του έδωσα κάποια χρήματα …

- grazie, είπε και έφυγε ..

- πως σου φαίνεται αγάπη μου ?, με ρώτησε η Μπέλλα η οποία είχε ξαπλώσει στο  κρεβάτι ..Πήγα κοντά της και αφού έβγαλα την καμπαρντίνα μου ξάπλωσα από πάνω της , βάζοντας τα χέρια μου δεξιά και αριστερά από το πρόσωπο της, ακουμπώντας τα πάνω στο κρεβάτι ..

- καλό είναι , τι θα έλεγες να εγκαινιάσουμε το κρεβάτι ..

- δεν θα ήταν άσχημο μου είπε , με τράβηξε κοντά της και με φίλησε παθιασμένα ...

Λίγες ώρες αργότερα ...

Ήμασταν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι .. Η Μπέλλα κοιμόταν σε ένα βαθύ και γλυκό ύπνο .. Εγώ είχα υπερένταση .. Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα μπάνιο .. Μπήκα μέσα στο μπάνιο και άρχισα να ρίχνω νερό πάνω μου για να χαλαρώσω .. Τότε ...

" Ο Ρομπ μπροστά από κάτι παλλιές εφημερίδες , να διαβάζει με προσήλωση , έχοντας πάθει σοκ..
' ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΣΑΝ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΚΑΙ Η ΚΎΡΙΆ ΜΕΙΣΕΝ ..ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗ ΚΑΙ ΜΑΖΊ ΟΛΗ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ .. ΟΙ ΎΠΟΠΤΟΙ ΆΓΝΩΣΤΟΙ , Η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑ ΊΧΝΟΣ ΤΟΥΣ " Δίπλα στην εφημερίδα είχε ένα πληρεξούσιο σύμφωνα με το οποίο όλα τα ακίνητα παίρνουν στην οικογένεια Σμιθ, ακριβώς την ημερομηνία όπου έγινε η δολοφονία τους ..."

Καθώς έριχνα νερό πάνω μου και θυμόμουν όλα αυτά , πραγματικά είχα πάθει μεγάλο σοκ .. Το όνομα μου είναι Ρομπ Σμιθ , μεγάλωσα μαζί με τους δολοφόνους των γονιών μου , τους οποίους σκότωσαν για να πα΄ρουν την περιουσία τους ...Τότε το όνομα Έντουαρτ Κάλλεν πως προέκυψε ?? Γιατί σε καμιά ανάμνηση μου δεν ήταν ούτε η Μπέλλα αλλά ούτε ο θείος μου ?? Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι ?? Τι θέλουν από εμένα ??

Buongiorno = καλημέρα
ciao signore= καλημέρα κύριε
Abbiamo chiuso in camera= έχουμε κλείσει δωμάτιο
Il tuo nome per favore= το όνομα σας παρακαλώ
το δωμάτιο είναι στο όνομα Cullεν=la stanza è nel nome Cullen
Oh, sì, ho trovato, si prega di identità?=Ω, ναι, το βρήκα, παρακαλώ ταυτότητες;
 Insieme= ορίστε
la vostra stanza è 401=Το δωμάτιό σας είναι 401
grazie..= ευχαριστούμε πολύ
e potete spendere è il secondo= μπορείτε να περάσετε στον δεύτερο
 lasciarli qui- αφήστε τις εδώ
godervi il vostro soggiorno= καλή σας διαμονή










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου