Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Γυάλινα όνειρα..


Μπέλλα 

Είχα πιαστεί σαν το ποντίκι μέσα στην φάκα , μα καλά πώς την πάτησα έτσι .. Κατά άλλα το παίζω έξυπνη .. Δύο λύσεις υπήρχαν ή να του πω την αλήθεια και για ποιο λόγο τα έκανα όλα αυτά , άρα θα φαινόταν αυτός ο έξυπνος και εγώ η χαζή  ή να τα μπαλώσω, που σημαίνει ότι πρέπει να βρω ένα καλό ψέμα .. Ωραία Μπέλλα τα έκανες , τι κάνουμε τώρα ?? Εν τω μεταξύ ο Έντουαρτ με κοιτούσε με ένα ύφος , σαν τον κυνηγό που έχει πιάσει τι θύμα του στην παγίδα .. Δεν θα σου περάσει έτσι..

-          Θα μου το είχες πει , αν ήσουν ..

-          Μμ μάλιστα .. δεν ξέρεις πολλά για μένα Μπέλλα ,είπε και σηκώθηκε και ερχόταν προς το μέρος μου .. και ένα από αυτά είναι , είναι ότι αν κάποιος με κοροϊδεύει , το πληρώνει ακριβά, είπε ενώ είχε έρθει σε απόσταση αναπνοής από εμένα.. Ένας κόμπος είχε καθίσει στον λαιμό , ενώ είχε πλησιάσει τόσο πολύ , που ένιωθα να φουντώνω ολόκληρη .. Καλά ανώμαλη είμαι .. Δεν ξέρω αν θα ζω στο επόμενο λεπτό και εγώ φουντώνω ..

-          Με έχουν πληροφορήσει .. 

-          Και εσύ γιατί δεν τους άκουσες ? , είπε, ενώ είχε βάλει το χέρι του κάτω από το σαγόνι μου και με ανάγκαζε να τον κοιτάξω στα μάτια .. Το πράσινο των ματιών του είχε σκουρύνει τόσο πολύ που με τρόμαζε…

-          Γιατί  ξέρω να βάζω κάτι  ψευτοπαλληκαράδες σαν και εσένα κάτω ..

-          Μμ ενδιαφέρον άποψη , τι θα έλεγες να παίξουμε ένα παιχνίδι?

-          Παιχνίδι ?

-          Ναι να δω αν θυμάσαι πράγματα ..

-          Όχι δεν θέλω ..


-          Μα γιατί , θα είναι ενδιαφέρον .. , είπε και πλησίασε και άλλο και σχεδόν κόλλησε το κορμί του πάνω στο δικό μου .. Το ευαίσθητο σημείο του είχε σηκωθεί και ακούμπησε σχεδόν πάνω μου και ένιωσα μια ανατριχίλα ..

-          ΜΜ βλέπω αρχίζεις και θυμάσαι ..

-          Κόφτο Έντουαρτ ..

-          Μα μόλις ξεκίνησε το παιχνίδι.., είπε και ακούμπησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου και απαιτούσε το φιλί μου , αλλά προσπαθούσα με δόντια και νύχια να απομακρυνθώ ..

-          Δεν θα ξεφύγεις τόσο εύκολα .., είπε και τότε φίλησε τον λαιμό μου και πέρασε την γλώσσα του .. 
Αχ θυμόμουν εκείνη την νύχτα , που είχε κάνει το ίδιο πράγμα, ένιωσα όλο το σώμα μου να φουντώνει ..Έκλεισα τα μάτια μου για να κρατηθώ , εκείνος όμως το αντιλήφθηκε ..

-          Καλά πάμε , είπε και άρχισε να κατεβάζει μια μια την τιράντα από το νυχτικό μου , ώσπου το κατέβασε εντελώς και το στήθος μου αποκαλύφθηκε .. Γαμώτο το σώμα μου με προδίδει , οι ρώγες μου είχαν σκληρύνει πολύ και αυτό φυσικά δεν ξέφυγε από την προσοχή του ..

-          Μπορεί να με κοροϊδεύεις αλλά το σώμα σου σε προδίδει .., μου είπε και πήρε στο στόμα του , την μια ρώγα  στο στόμα του και άρχισε να την περιποιείται όπως είχε ξανακάνει .. Αχ αυτά τα χείλη του .. Το ίδιο έκανε και στο άλλο στήθος μου .. Ήμουν έτοιμη να λιώσω  , λίγο ακόμα και θα έλιωνα κυριολεχτικά ..Προσπαθούσα να κρατηθώ αλλά τον ήθελα τόσο πολύ ..

-          Βλέπω σιγά σιγά , όλα σου έρχονται στο μυαλό μου .. μου είπε και χωρίς καν να με αφήσει να μιλήσω , σφράγισε τα χείλη μου με τα δικά του , ενώ το ένα χέρι του  πέρασε ακριβώς από πάνω από το ύφασμα που κάλυπτε το ευαίσθητο σημείο .Ήμουν τόσο υγρή .. Θα μπορούσα να του δώσω μια κλοτσιά και να φύγω , αλλά δεν ήθελα , ήθελα να το απολαύσω , ακόμα κι αν ήξερα ότι προδίδομαι με αυτό τον τρόπο ..Τουλάχιστον ας το απολάμβανα μέχρι να έρθει η μπόρα .. ‘Ήταν ανώφελο να προσπαθώ να φύγω από αυτό που ένιωθα ..

Τα χείλη μας  είχαν συγχρονιστεί σε ένα βαθύ φιλί , ενώ το χέρι του Έντουαρτ άρχισε να τρίβει το ευαίσθητο σημείο μου πάνω από το ύφασμα.. Τον ήθελα τόσο πολύ .. Τότε ένιωσα το χέρι του να μπαίνει μέσα από το ύφασμα  και άρχισε να τρίβει την ήβη μου .. Ε αυτό ήταν ένιωθα όλο το σώμα μου να παραληρεί ..Τον ήθελα μέσα μου , να με κάνει δική του.. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο ..

Εκείνος συνέχιζε κανονικά , εγώ έφτανα στο τέλος το ένιωθα κανονικά ..Δεν άφηνε τα χείλη μου , είχε παραδοθεί και αυτός όπως εγώ .. Το τέλος ήρθε και τα υγρά μου κάλυψαν τα χέρια του αλλά εκείνος δεν σταμάτησε συνέχιζε , έτσι αποφάσισα να βάλω και εγώ το χεράκι μου σε αυτό το παιχνίδι .. Κατέβασα το χέρι μου και άγγιξα το πρησμένο του σημείο του .. Τα χείλη μας απομακρύνθηκαν και εκείνος αναστέναξε και αυτό μου έδωσε έναυσμα για να συνεχίσω .. Εγώ δεν έμεινα απέξω , πέρασα το χέρι μου από μέσα για να του θυμίσω και εγώ κάποια πράγματα .. Το πέρασα από μέσα και άρχισα να το περιποιούμαι όπως το είχα και την προηγούμενη φορά .. Ο Έντουαρτ προσπαθούσε να συγκρατηθεί αλλά δεν μπορούσε .

-   Ας αφήσουμε ελεύθερους του εαυτούς μας   , είπα   και τότε λες και είχαμε συγχρονιστεί , ένιωσα τα καυτά του υγρά στο χέρι μου και τα δικά μου εκείνος .. Αχ αυτός ο άνθρωπος με έκανε να τρελαθώ , να χάνω τον έλεγχο .. Ταυτόχρονα βγάλαμε τα χέρια μας .. Τα μάτια του με κοιτούσαν και μόνο πόθο θα μπορούσα να δω .. Δεν υπήρχε τίποτα άλλο να μας κρατήσει , είχαμε πέσει και οι δύο στην   παγίδα .. Με πήρε στην αγκαλιά του  και με οδήγησε στο κρεβάτι .. Τα μάτια μας δεν αποχωρίζονταν , μου κατέβασε το εσώρουχο , και το ίδιο έκανα και εγώ στο δικό του .. Τότε με ξάπλωσε προς τα πίσω και χωρίς να χαθεί η επικοινωνία με τα μάτια , μπήκε μέσα μου .. Ένιωσα ολόκληρο τον κόσμο να χάνεται γύρω μου ..

- τώρα θυμάσαι ?, είπε ενώ έμπαινε  μέσα μου ..

- όχι δεν θυμάμαι , είπα με πείσμα

-Τώρα θυμάσαι  ? , είπε και μπήκε πιο βαθιά ..

- όχι δεν θυμάμαι , είπα και τον ένιωσα να τσιτώνεται ..

- Τώρα θυμάσαι?, ‘ενώ άρχισε να κάνει πιο γρήγορες τις ωθήσεις του ..

- Όχι δεν θυμάμαι, συνέχισα με πείσμα, ενώ κοιτούσα το θαύμα μπροστά μου .. Ο ιδρώτας να τρέχει από το καλλίγραμμο σώμα του , τα μαλλιά του να βρίσκονται κυριολεχτικά σε ένα χάος ενώ τα μάτια του είχαν  γίνει ένα πράσινο σκούρο πράσινο από το πάθος και το μόνο που θες είναι να χαθείς μέσα τους… Εκείνος δεν ξαναμίλησε , απλά έσκυψε χωρίς να χαθεί η επαφή μας και άρχισε να με φιλά απαιτητικά , με πάθος .. Φυσικά και ανταποκρίθηκα , έβαλα τα χέρια μου μέσα στα μαλλιά του , ενώ το ιδρωμένο του κορμί ήρθε σε επαφή με το δικό μου .. Η αίσθηση ήταν τόσο υπέροχη , που με έκανε να θολώνω , ο Έντουαρτ να με κατακτά , τα σώματα μας να ενώνονται  και το φιλί να γίνεται όλο και πιο βαθύ .. Φτάναμε στο τέλος , το ένιωθα , ο Έντουαρτ απομάκρυνε τα χείλη του , ενώ έκανε πιο βαθιές τις ωθήσεις του ..

- τώρα θυμάσαι ?, είπε συνεχίζοντας το παιχνίδι ..

- όχι δεν θυμάμαι .. , είπα ενώ με κατακτούσε με πιο πολύ πάθος

- τώρα θυμάσαι? ,είπε ενώ άρχιζα να θολώνω ..

- Όχι δεν θυμάμαι , είπα ενώ δεν άντεχα  άλλο ..

- τώρα θυμάσαι? Είπε φωναχτά και ένιωσα τα καυτά του υγρά μέσα μου …

- θυμάμαι , φτάνοντας και εγώ στο τέλος .. Ένιωσα την  καρδιά μου να πηγαίνει με χίλιους χτύπους το λεπτό ..Προσπαθούσα να πάρει ανάσα  και το ίδιο έκανα και εγώ .. Ένιωθα εξαντλημένη αλλά στο έπακρο ικανοποιημένη και ερωτευμένη με αυτόν τον άνθρωπο .. Σηκώθηκε από πάνω μου και όπως την προηγούμενη φορά , με πήρε στην αγκαλιά του και μας σκέπασε και τους δυο .. Την προηγούμενη φορά δεν μιλήσαμε αλλά αυτή την φορά , τα πράγματα άλλαξαν και πρέπει να λυθεί η παρεξήγηση…

- γιατί έκανες ότι δεν θυμάσαι ?, είπε ο Έντουαρτ λύνοντας πρώτος την σιωπή του..

-Γιατί ζήλεψα ..

- ζήλεψες ?, είπε ενώ με κοιτούσε παραξενεμένος..

- ναι όταν ήσουν στην Ελβετία σε είδα με μια ξανθιά , πολύ όμορφη γυναίκα να αγκαλιάζεσαι ..

- μια ξανθιά γυναίκα , όμορφη  ?

- ναι ήταν η ίδια που είχες πριν χρόνια στο εστιατόριο που με φίλησες .., εκείνος αντί να μιλήσει  άρχισε να γελά ..

- θα μπορούσα να μάθω γιατί γελάς?

- για αυτό έκανες ότι δεν θυμάσαι ?, είπε ενώ δεν σταματούσε να γελά …Άρχιζε να με εκνευρίζει ..

- θα μου πεις γιατί γελάς ?

- μια ψηλή , ξανθιά , με πράσινα μάτια , σωστά ?, είπε μέσα στα γέλια του ..

- ναι .. του απάντησα στην ερώτηση του ..τώρα θα μου πεις γιατί γελάς ?

- δεν εντόπισες καμιά ομοιότητα μαζί μου ?

- Τι εννοείς ?

- ψηλή , με πράσινα μάτια και δεν είδες καμιά ομοιότητα ..

-Όχι ..

-Αμάν  βρε Μπέλλα και σε είχα και για παρατηρητική, η ξαδέρφη μου ήταν αυτή η γυναίκα ..

- πλάκα κάνεις ..

- καθόλου , είχε έρθει για κάτι δουλειές στην Ελβετία ..

- και γιατί δεν ήρθε στο γάμο ?

- γιατί πήγε στον πατέρα του άντρα της , που είναι άρρωστος ..

- πλάκα μου κάνεις ?

- Καθόλου αυτή που ζήλεψες ήταν η ξαδέρφη μου , είπε ενώ είχε σκάσει στα γέλια

- μην γελάς εκνευρίζομαι , είπα και ένιωθα να ντρέπομαι .. , σίγουρα τα μαγουλά μου είχαν κοκκινίσει .. Πω πω ρεζίλι είχα γίνει .. Μα να ζηλέψω την ξαδέρφη του ??Εκείνος πρέπει να κατάλαβε την ντροπή μου και άρχισε να μου χαϊδεύει το μάγουλο ..

- μου άρεσε που ζήλεψες ..? είπε

- εμένα να δεις , είπα και ένιωθα τέτοια ντροπή ..

- Μπέλλα μην ντρέπεσαι και εγώ έχω ζηλέψει .Μόλις το άκουσα , γύρισα να τον κοιτάξω ..

- πότε ζήλεψες ?

- δεν θυμάσαι ?, είπε και με κοίταξε με νόημα .. τότε θυμήθηκα την σκηνή με τον Τζεικ …

- λες τότε με τον Τζεικ , σωστά ?

- σωστά , εμένα με ρώτησες πως ένιωσα όταν σε είδα με τον πρώην..?

- εσύ με ρώτησες όταν νόμιζα ότι η ξαδέρφη σου , είναι κοπέλα σου ?

- νομίζω ότι και οι δύο ζηλέψαμε  και είμαστε πάτσι ..

- ναι έχεις δίκιο ..

- Μπέλλα είμαστε και οι δύο εγωιστές και δεν μπορούμε να παραδεχτούμε τα συναισθήματα μας .

- ναι ενώ είναι μπροστά στα μάτια μας η αλήθεια την αφήνουμε , την προσπερνάμε , αφήνουμε τον εγωισμό μας  να μας παρασύρει και χάνουμε πολύτιμο χρόνο από την ευτυχία ..

- Μπέλλα , είπε ενώ με κοιτούσε στα μάτια ..είμαι ερωτευμένος μαζί σου, είμαι ερωτευμένος  από την πρώτη  στιγμή που σε είδα μέσα στο γραφείο του Καπετάνιου ..

- και γιατί με προσέλαβες και με είπες μούτσο ?

- αμάν βρε Μπέλλα σου έχει κωλύσει ο μούτσος .. Έπρεπε να βρω κάτι να σε προσβάλω..

- και γιατί αυτό?

- για να δοκιμάσουμε  την αντοχή σου .. διαταγή του Καπετάνιου ..

-καλά , έχω να σου πω ότι και εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου ..

- αλήθεια το λες?

- ναι .. , είπα και τον φίλησα ..

- αυτό θα μπορούσαμε να το παραδεχτούμε πιο νωρίς θα χαιρόμασταν περισσότερο το γάμο μας ..

- σε αυτό δεν έχεις άδικο αλλά έχουμε όλο τον καιρό να ευχαριστηθούμε το παρόν μας , το μέλλον μας ..

- μμ έχω μια καλή ιδέα για το πώς θα ευχαριστηθούμε το παρόν μας, είπε και τότε με φίλησε ..

-μμ δεν είναι άσχημη ιδέα , είπα και συνεχίσαμε το ερωτικό μας παιχνίδι ..

Μετά από δυο μήνες..

Ζούσα την απόλυτη ευτυχία .. Ο Έντουαρτ και εγώ ήμασταν τόσο ερωτευμένοι .. Ήταν γλυκός και τρυφερός μαζί μου .. 

Είχαμε μετακομίσει στο δικό μας σπίτι , το οποίο διακόσμησα εγώ .. Το δωμάτιο μας είχε το χρώμα του μοβ και του μπλε, τα αγαπημένα μας χρώματα  .. Με τον Έντουαρτ είμασταν  άταχτοι , δεν είχαμε αφήσει μέρος στου σπιτιού που να μην το έχουμε εκμεταλλευτεί .. Φυσικά και δεν με χάλαγε , ήμουν τόσο ερωτευμένη μαζί του , που θα έκανα τα πάντα .. Ακόμα και στην δουλειά μέσα στο γραφείο το είχαμε 
κάνει  , με ένα σωρό κόσμο έξω ..


Σαν σήμερα γνωριστήκαμε και είπαμε να το γιορτάσουμε ..Αλλά η δουλειά μας έτρωγε και τους δυο .. Αλλά το βράδυ σίγουρα θα περνούσαμε την πιο αξέχαστη νύχτα ..



- Καθώς καθόμουν στο γραφείο μου και μελετούσα κάτι έγγραφα , χτύπησε το τηλέφωνο  ..


- ναι ..?


- κυρία Κάλλεν , κάποιος σας ζητάει ?


- και ποιος είναι αυτός ?


- συγγενής σας λέει ..


- ας περάσει .. , είπα και τότε χτύπησε η πόρτα ..


- περάστε .. , είπα έχοντας μεγάλη περιέργεια   να δω ποιος με ζητάει ?.. Μόλις τον είδα να μπαίνει μέσα έμεινα με το στόμα ανοιχτό ..


- Μπαμπά ??                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου